Daar zijn we nog niet aan uit. De smaak in mannen komt overeen, de zelfhaat komt overeen, de aanvallende houding jegens iedereen komt overeen, al zegt iets me dat dit Appie niet is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef deadprez het volgende:
Maar is GdlT nou eigenlijk Abraham-de-lacy? Ja toch?
Ja, maar als hij dat doet is dat een echte bevestiging en heeft hij al snel weer een ban. Misschien pakt hij het nu iets beter aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet aan uit. De smaak in mannen komt overeen, de zelfhaat komt overeen, de aanvallende houding jegens iedereen komt overeen, al zegt iets me dat dit Appie niet is.
Dan had hij me namelijk al via de PM de ogen uitgestoken dat hij weer aan het posten was.
Kunnen mensen het wel hypocriet vinden, maar meiden lopen seksueel gezien jaren voor op jongens. Daarom is het wel oke het over 14-jarige chimeids te hebben en niet over 13-jarige jongetjes. Dat is biologisch nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies. Hier moet je gewoon praten over 14-jarige chimeids neuken.
Hij is het niet. Ik geloof het niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
Ja, maar als hij dat doet is dat een echte bevestiging en heeft hij al snel weer een ban. Misschien pakt hij het nu iets beter aan.
Plus nog het feit dat de meeste users hier niet echt een 14-jarig meisje zouden neuken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kunnen mensen het wel hypocriet vinden, maar meiden lopen seksueel gezien jaren voor op jongens. Daarom is het wel oke het over 14-jarige chimeids te hebben en niet over 13-jarige jongetjes. Dat is biologisch nou eenmaal zo.
Stiekem wilde je toch wel neuken met Demon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Heulen met de vijand. Je blijft minpunten scoren D.
In da clubba is iedereen 16+ he makkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef deadprez het volgende:
Plus nog het feit dat de meeste users hier niet echt een 14-jarig meisje zouden neuken.
Nee, Abraham hield van spierbonken, Demon van twinks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet aan uit. De smaak in mannen komt overeen, de zelfhaat komt overeen, de aanvallende houding jegens iedereen komt overeen, al zegt iets me dat dit Appie niet is.
Dan had hij me namelijk al via de PM de ogen uitgestoken dat hij weer aan het posten was.
Het gaat dan ook niet over demon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Abraham hield van spierbonken, Demon van twinks.
Het is gewoon hypocriet. Aangezien ik toch wel aanneem dat jij snapt dat de jongen die in dit geval 13 is, in de zelfde ontwikkeling is als die "14-jarige chimeids" en niet in de ontwikkeling staat als een 11 jarige....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kunnen mensen het wel hypocriet vinden, maar meiden lopen seksueel gezien jaren voor op jongens. Daarom is het wel oke het over 14-jarige chimeids te hebben en niet over 13-jarige jongetjes. Dat is biologisch nou eenmaal zo.
Het gaat om Gilles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Abraham hield van spierbonken, Demon van twinks.
Excusez-moi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over demon.
Say whut?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen. Het is natuurlijk hypocriet, gezien ze allebei dezelfde leeftijd hebben en het voor de wet gelijk eender is. Toch wordt buiten dit forum een relatie tussen een 14-jarig meisje en een volwassene net zo min goedgekeurd als een relatie tussen een jongen van die leeftijd en een volwassene.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het is gewoon hypocriet. Aangezien ik toch wel aanneem dat jij snapt dat de jongen die in dit geval 13 is, in de zelfde ontwikkeling is als die "14-jarige chimeids" en niet in de ontwikkeling staat als een 11 jarige....
Waarom blijf je steeds voor mij invullen met wie ik wil neuken? Volgens mij wil je zelf op zijn (of een andere) paal gaan zitten. Projecteer dat dan niet steeds op mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stiekem wilde je toch wel neuken met Demon.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Volgens mij wil je zelf op zijn (of een andere) paal gaan zitten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Waarom blijf je steeds voor mij invullen met wie ik wil neuken?
Als ik al eerder een account had aangemaakt hier had ik mezelf heel zeker geen oude mannen-naam gegeven. ''Abraham''quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als ik al eerder een account had aangemaakt hier had ik mezelf heel zeker geen oude mannen-naam gegeven. ''Abraham''![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Als ik al eerder een account had aangemaakt hier had ik mezelf heel zeker geen oude mannen-naam gegeven. ''Abraham''![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |