Zo gaat dat hier weleens. Wij zien debiele posts van achterlijke josti's en reageren daar dan op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Vanwaar dan voortdurend bezoek aan de topics waar jullie niets om geven, en voortdurend reacties op de mensen waar jullie niets om geven? Ga toch weg!
Wat denk je dat er achter zit?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Vanwaar dan voortdurend bezoek aan de topics waar jullie niets om geven, en voortdurend reacties op de mensen waar jullie niets om geven? Ga toch weg!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier weleens. Wij zien debiele posts van achterlijke josti's en reageren daar dan op.
quote:
Ok Abraham.quote:
Soms zeg jij wel zinnige dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je topic was sowieso al niks.
Je snapt niet hoe Fok! werkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:06 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als jij het zegt Sarah
Mijn topic was top pik, tot jij kwamquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je topic was sowieso al niks.
Neehee. Met je waanbeelden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn topic was top pik, tot jij kwam
Je moeder was top, tot jij kwam.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je bent allang blij dat ik er ben. Daarom quote je mij in topics waar ik niet eens aanwezig ben om m'n aandacht te trekken. Zelfde geldt voor hoink.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geil he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je bent allang blij dat ik er ben. Daarom quote je mij in topics waar ik niet eens aanwezig ben om m'n aandacht te trekken. Zelfde geldt voor hoink.
Guus.quote:
Het eerste gedeelte heb ik nog meegekregen volgens mij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Guus.![]()
Demon zegt in bedekte termen dat hij op (pre-)pubertjes valt. Andere homo, Gilles roeptoetert dat Demon pedo is.
Demon blijft vuige opmerkingen maken over zijn 13-jarige liefje, iedereen walgt.
Demon huilt dat men dingen zeggen die niet waar zijn, die hij zelf in verkapte termen zei.
Masssive gayfight.
When all of the world says ''yes''. Then, who am I to say ''no''?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Demon en Gilles zijn allebei aandachtshoeren.
Ok Abraham.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
When all of the world says ''yes''. Then, who am I to say ''no''?
Doe je wel eens een blowtje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
When all of the world says ''yes''. Then, who am I to say ''no''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |