Jawel. Ik wil graag steun betuigen aan hun vrijheid om topics te openen. Maar ieder topic van een van die drie en het loopt meteen uit de hand als het gooien van een handgranaat in de ballenbak van de lokale mcdonaldsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je hoefde natuurlijk niet op dit topic te klikken hè?
Het gebeurt soms ook bij mij. Mensen noemen me dan beffertonquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is natuurlijk geen toeval dat het precies jou treft. Zijn honderden users hier en jij bent het slachtoffer van smaad zoals je zelf noemt. Dan kun je natuurlijk ook bij jezelf te raden gaan hoe dat toch komt.
Het zal ongetwijfeld ook zo zijn voordelen hebben. Ik denk dat menig FOK!ster toch wel opgewonden raakt van een befferton, zo'n naam krijg je immers niet als je voor geen meter kunt beffen, al heet je beverton.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:05 schreef beverton het volgende:
[..]
Het gebeurt soms ook bij mij. Mensen noemen me dan befferton![]()
Laat jij mij gewoon eens met rustquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat het niet klopt he? Dit is een topic met Demon als TS. En wie reageert er? Jij....
Laat TS gewoon met rust en stop met je rare aantijgingen.
Goeie grut, ook al vind ik beffen het laagste van het laagste wat er is, heb je toch wel een goed puntquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld ook zo zijn voordelen hebben. Ik denk dat menig FOK!ster toch wel opgewonden raakt van een befferton, zo'n naam krijg je immers niet als je voor geen meter kunt beffen, al heet je beverton.
Niks zo lekker als de zure sloot flink uitbaggerenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Goeie grut, ook al vind ik beffen het laagste van het laagste wat er is, heb je toch wel een goed punt
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil graag steun betuigen aan hun vrijheid om topics te openen. Maar ieder topic van een van die drie en het loopt meteen uit de hand als het gooien van een handgranaat in de ballenbak van de lokale mcdonalds
quote:
wat is er laag aan beffen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Goeie grut, ook al vind ik beffen het laagste van het laagste wat er is, heb je toch wel een goed punt
Het is vies en het is heel gay om te beffen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wat is er laag aan beffen?
Rimmen is anders wel goed te doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu echt zo goor hè.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Rimmen is anders wel goed te doen
Ik blijf erbij, dat dit voor jou volgens mij een confronterend topic is dat jouw verborgen gevoelens blootlegt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:26 schreef Spongeboss het volgende:
Ze gaan ook gewoon door met smaden losers.
Wat scheelt er Spongeboss. Heb je een beetje een hekel aan beverton gekregen omdat hij meer (positieve) aandacht krijgt dan jij nu?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:26 schreef Spongeboss het volgende:
Ze gaan ook gewoon door met smaden losers.
Mij ook, bij dat ranzige volk waar jij op valt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu echt zo goor hè.
Net vrouwen, ondanks dat ze anders beweren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:46 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen denken dat ik dik ben en ik kan er wel om lachen, waarom maken homo's overal een drama van?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mij ook, bij dat ranzige volk waar jij op valt.
Hehe, nu heb je iets in handen hè Demonquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mij ook, bij dat ranzige volk waar jij op valt.
Nu blijft het lekkere twink kontje wat ik nu in mijn bezit heb 100x beter dan wat jij ooit zal krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:00 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hehe, nu heb je iets in handen hè Demon
Maar dan nog, liever een voorkeur voor een lelijke vetzak dan een voor kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |