SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
30?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik eerder
maar jij wordt 30 ofzo ik ook 19
Zal ik doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan een klacht sturen naar wietparkiet@fok.nl
Hoiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen die JanCees nog niet hebben gefeliciteerd hebben geen ziel.
Heb ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen die JanCees nog niet hebben gefeliciteerd hebben geen ziel.
Ik schat mensen ook wel eens veel te jong in. Kan gebeuren, niet boos zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietMaar mij 30 schatten?
Het is wietparkiet, dan mag ik boos zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik schat mensen ook wel eens veel te jong in. Kan gebeuren, niet boos zijn
Lees mijn bericht nog eens goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wietparkiet, dan mag ik boos zijn
Crewbash doeiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Het is wietparkiet, dan mag ik boos zijn
Kan niet slapenquote:
Aahquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan niet slapenMaar verder wel ok. Gelukkig weekend, drukke week achter de rug.
Met jou?
Je bent stoned, lijkt me sowieso wel primaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahIk wil slapen maar ja wacht tot vriend terug is. Ja hier verder wel prima
Ja maar ik wil dan niet wakker gemaakt worden dus ik wacht lieverquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent stoned, lijkt me sowieso wel primaKun je straks lekker slapen
Kan ik me wat bij voorstellen. Wakker worden gemaakt terwijl je net lekker ligt te pitten is niet prettig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan niet wakker gemaakt worden dus ik wacht liever
waarom doe je zo denigrerend naar mijquote:
Was jij maar mijn vriendinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan niet wakker gemaakt worden dus ik wacht liever
Ik ben zo blij dat het niet meer zo belachelijk warm is buiten, maakt slapen ook een stuk aangenamerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Wakker worden gemaakt terwijl je net lekker ligt te pitten is niet prettig.
Hehe gewoon machogebral tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom doe je zo denigrerend naar mij
ik heb het gevoel dat ik iets fout heb gedaan maar ik weet niet wat
Ik wacht eigenlijk bijna altijd, al is het 06:00 's ochtendsquote:
Eens. 21 graden hier binnen, prima te doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het niet meer zo belachelijk warm is buiten, maakt slapen ook een stuk aangenamer
Ik verlang stiekem wel naar het moment dat ik mijn winter deken er bij aan kan ritsenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. 21 graden hier binnen, prima te doen
Wat gulquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb je toch een topic gegeven?
Ik heb mijn deken ook het liefst zo dik mogelijk. Lekker zachtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verlang stiekem wel naar het moment dat ik mijn winter deken er bij aan kan ritsen
Jij snapt mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb mijn deken ook het liefst zo dik mogelijk. Lekker zacht
Ergens in september, en ik heb gehoord dat jij heel graag in het weekend wou.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Johannes, wanneer gaan we nou nasi eten?
Oh kut dat heb ik gezegd ja.. Ja dat is wel goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ergens in september, en ik heb gehoord dat jij heel graag in het weekend wou.
Geen idee hahahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer is dat precies?
Vrienden? Ik dacht dat hij ons vijanden noemde? JR-Style?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zoiets doe je voor je vrienden
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bedankt voor de suggestie dan. Nee, echt een goeie!
Denk dat ik volgend weekend niet in groningen benquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik denk over een weekje ofzo? Anderhalf
Oh dat is ook wel erg snel voor Etsu denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik volgend weekend niet in groningen ben
Heb hem even een appje gestuurd, hij heeft me namelijk nog geen enkele selfie gestuurd dus vroeg ik me af of het wel goed met 'm gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel erg snel voor Etsu denk ik
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb hem even een appje gestuurd, hij heeft me namelijk nog geen enkele selfie gestuurd dus vroeg ik me af of het wel goed met 'm gaat.
Wat een goede jongen is dat tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxje stuurde er elke dag minstens drie
Dat was wel boven verwachting moet ik zeggen.
Fap je daar ook op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxje stuurde er elke dag minstens drie
Dat was wel boven verwachting moet ik zeggen.
Dat kan je wel zeggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een goede jongen is dat toch
Wat zou jij doen?quote:
Smeerlapquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen.
[..]
Wat zou jij doen?
Dan heb je je antwoord
Eindelijk een poes 😻 in bedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn katten hebben mijn bed geclaimed
rip
Die zijn niet fapbaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook pics van mij hoor.
Athlestan die twijfelt aan Godquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vikings zorgde ervoor dat ik zowaar nog een grotere hekel aan religie gekregen heb.
Mensen die zichzelf willen opofferen voor niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Athlestan die twijfelt aan God
zijn wel gekkere dingen gebeurd in de naam van religie thoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf willen opofferen voor niks
En dat is waarschijnlijk nog echt gebeurd ook
Ik walg ervan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn wel gekkere dingen gebeurd in de naam van religie tho
Zolang ze mensen ermee blijven hersenspoelen heeft iedereen er last vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja
zolang ze het niet opdringen moeten ze het lekker zelf weten
Nja vind dat wel meevallenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang ze mensen ermee blijven hersenspoelen heeft iedereen er last van
Helaas loopt het meestal uit op conflicten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nja vind dat wel meevallen
mijn stiefmoeder is christen, mijn vader komt uit een familie met allemaal universitair geschoolde biologen en geloof zelf niet. ik ben vrij opgevoed en geloof ook niet. ze hoeft tegen mij niet over god of dat soort shit te beginnen maar als ze wilt geloven moet ze dat zelf weten. zolang je maar respect hebt voor elkander. vind wel dat politiek en religie niet samengaan en zie dat dus liever ook verdwijnen.
als je uiteindelijk maar gewoon goed bent voor je familie en naastten moet je gewoon kunnen geloven in wat je wil.
Hoe bedoel je conflicten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas loopt het meestal uit op conflicten.
Op alle schalen dus. Oorlogen maar ook ruzies op kleinere schaal. Of meisjes die uitgehuwelijkt worden omdat ze binnen een bepaald geloof moeten blijven, totaal geen vrijheid meer. Past toch niet in deze tijd die onzin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je conflicten?
oorlogen en genocide ofzo of op kleinere schaal conflicten?
2 geloven op 1 kussen daar slaapt de duivel tussenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nja vind dat wel meevallen
mijn stiefmoeder is christen, mijn vader komt uit een familie met allemaal universitair geschoolde biologen en geloof zelf niet. ik ben vrij opgevoed en geloof ook niet. ze hoeft tegen mij niet over god of dat soort shit te beginnen maar als ze wilt geloven moet ze dat zelf weten. zolang je maar respect hebt voor elkander. vind wel dat politiek en religie niet samengaan en zie dat dus liever ook verdwijnen.
als je uiteindelijk maar gewoon goed bent voor je familie en naastten moet je gewoon kunnen geloven in wat je wil.
Het is niet westersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op alle schalen dus. Oorlogen maar ook ruzies op kleinere schaal. Of meisjes die uitgehuwelijkt worden omdat ze binnen een bepaald geloof moeten blijven, totaal geen vrijheid meer. Past toch niet in deze tijd die onzin.
De duivel is een engelquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 geloven op 1 kussen daar slaapt de duivel tussen
Het is allemaal volslagen krankzinnig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is niet westers
doodstraf past ook niet in onze tijd maar genoeg landen die daar anders over denken.
is puur cultuur.
Natuurlijk, maar als jij tegen iemand in irak zegt dat je niet gelooft dat allah the one and only god is dan vinden zij dat krankzinnigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal volslagen krankzinnig.
Daarom eerst dat religie uit hun kop krijgen, heb je het ergste gehad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als jij tegen iemand in irak zegt dat je niet gelooft dat allah the one and only god is dan vinden zij dat krankzinnig
het is echt puur opvoeding, cultuur enzovoorts
Zal je tegenvallen wat er in de armste delen ter werled gebeurd als hun enigste zekerheid wegvalt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom eerst dat religie uit hun kop krijgen, heb je het ergste gehad.
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom eerst dat religie uit hun kop krijgen, heb je het ergste gehad.
Het is niet makkelijk nee, maar ook niet onmogelijk. En je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan![]()
religie word er daar met de paplepel ingegoten. dan is het moeilijk om daar vanaf te stappen op latere leeftijd
Waarom past doodstraf niet in onze tijd? De voornaamste reden is imo de mogelijkheid onschuldige mensen te veroordelen en die fout dan nooit meer kunnen herstellen. Maar als door moderne techniek de foutmarge te verwaarlozen is, dan zie ik weinig bezwaar tegen het beschermen van de maatschappij dmv het definitief uitschakelen van uitzichtloze criminelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is niet westers
doodstraf past ook niet in onze tijd maar genoeg landen die daar anders over denken.
is puur cultuur.
Omdat je een overheid nooit een legale moordmachine ter beschikking mag stellen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom past doodstraf niet in onze tijd? De voornaamste reden is imo de mogelijkheid onschuldige mensen te veroordelen en die fout dan nooit meer kunnen herstellen. Maar als door moderne techniek de foutmarge te verwaarlozen is, dan zie ik weinig bezwaar tegen het beschermen van de maatschappij dmv het definitief uitschakelen van uitzichtloze criminelen.
Misschien dat ze dan gaan beseffen dat je gewoon iets kan bereiken als je het zelf wilt, zonder daarbij te vertrouwen op een sprookje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal je tegenvallen wat er in de armste delen ter werled gebeurd als hun enigste zekerheid wegvalt.
Als je echt denkt dat de mensen uit de armste plekken ter werled dat kunnen heb je totaal geen realiteitsbesef.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat ze dan gaan beseffen dat je gewoon iets kan bereiken als je het zelf wilt,
Een wereld zonder legers, dan ben je wel heel naïef.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je een overheid nooit een legale moordmachine ter beschikking mag stellen.
Er zullen altijd fouten worden gemaakt. Altijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom past doodstraf niet in onze tijd? De voornaamste reden is imo de mogelijkheid onschuldige mensen te veroordelen en die fout dan nooit meer kunnen herstellen. Maar als door moderne techniek de foutmarge te verwaarlozen is, dan zie ik weinig bezwaar tegen het beschermen van de maatschappij dmv het definitief uitschakelen van uitzichtloze criminelen.
Een legale moordmachine voor het eigen volk die ze dienen te beschermen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een wereld zonder legers, dan ben je wel heel naïef.
Je beschermt je volk ook door onbehandelbare moordmachines uit te schakelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een legale moordmachine voor het eigen volk die ze dienen te beschermen.
Wat denk jij dan dat ze gaan doen? Oorlog voeren met elkaar? Oh wacht... dat doen ze al.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat de mensen uit de armste plekken ter werled dat kunnen heb je totaal geen realiteitsbesef.
Oh, het kan nog veel veel slechter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slechter af kan toch niet daar, beter alleen maar.
En uiteindelijk heb je een corrupte overheid die ieder onhandelbaar persoon als onbehandelbare moordmachine wegzet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je beschermt je volk ook door onbehandelbare moordmachines uit te schakelen.
Ben benieuwd wat dan allemaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, het kan nog veel veel slechter.
Nergens op de wereld heb je op moment massale burgeroorlogen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dan allemaal
Maar waarom zou er iemand mogen zijn die jou dood mag maken omdat jij een ander hebt doodgemaakt bij wijze van spreken. denk dat je iemand beter de rest van zijn leven paperclips kan laten maken in een 5 bij 5 celletje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Afrika zijn die er genoeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nergens op de wereld heb je op moment massale burgeroorlogen.
Mwa. Daar geloof ik niet zo in. Die mogelijkheid hebben ze nu toch ook al, maar dan ipv doodstraf iemand voor altijd in een isoleer dumpen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk heb je een corrupte overheid die ieder onhandelbaar persoon als onbehandelbare moordmachine wegzet.
Wut?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nergens op de wereld heb je op moment massale burgeroorlogen.
Het is alleen gebleken dat het zo is in elke dictatuur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mwa. Daar geloof ik niet zo in.
Iemand die de rest van zijn leven in isoleer zit zal zijn daden waarschijnlijk nog meer betreurenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Daar geloof ik niet zo in. Die mogelijkheid hebben ze nu toch ook al, maar dan ipv doodstraf iemand voor altijd in een isoleer dumpen?
En ja, die optie hebben ze nu ook al. Zolang er sprake is van een vrij transparante overheid is daar nog enige controle op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
maar dan ipv doodstraf iemand voor altijd in een isoleer dumpen?
Doodstraf terug invoeren is niet gelijk een dictatuur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is alleen gebleken dat het zo is in elke dictatuur.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doodstraf terug invoeren is niet gelijk een dictatuur.
Wot?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, hoe is het met je piemel?
Alles goed konnichiwaquote:
Ohquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten hoe het was bij je vriendin
Wow, player ben je ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohecht super super leuk
ik zou tot woensdagmiddag/avond blijven maar hebben we uiteindelijk maar donderdagochtend van gemaakt
![]()
Hoeist daar?
echt he bahquote:
Hier mag je eerlijk zijn.quote:
Inderdaad Sof. Bah is het juiste woord.quote:
Dit raakt me diep sofjequote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier mag je eerlijk zijn.
[..]
Inderdaad Sof. Bah is het juiste woord.
Watquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je er al aan toe om vader te worden?
leuk manquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben hier een grote winkel voor Pokémonen het heet PokeCenter
Vertel me eens iets nieuwsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben hier een grote winkel voor Pokémonen het heet PokeCenter
Euhmmmmquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me eens iets nieuws
Maar even serieus, je hebt toch al wel iets spannenders gedaan dan het bezoeken van de pokemon winkel?quote:
Je bent zelf spannend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar even serieus, je hebt toch al wel iets spannenders gedaan dan het bezoeken van de pokemon winkel?
Hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo allemaal?
Is Paxje er?
Is Etsu hier?
Wat van mijn Groningse vrienden.
Andere Pokémon winkels natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar ga je nog meer kijken deze vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Paxjequote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Andere Pokémon winkels natuurlijk.Hey Etsu bedankt voor de mooie selfies, ik zal nog even een gepaste reactie sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohecht super super leuk
ik zou tot woensdagmiddag/avond blijven maar hebben we uiteindelijk maar donderdagochtend van gemaakt
![]()
Hoeist daar?
is ze beetje goed in bed????quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohecht super super leuk
![]()
Hoeist daar?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Andere Pokémon winkels natuurlijk.Is t een beetje mooi weer? Als ja moet je echt even dagje kamakura inplannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag zon, woensdag hele dag regen, donderdag bewolkt, gister zon, vandaag hele dag regen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is t een beetje mooi weer? Als ja moet je echt even dagje kamakura inplannen
Dat hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Paxje
[..]
Hey Etsu bedankt voor de mooie selfies, ik zal nog even een gepaste reactie sturen.
Je mag wel wat meer zelfkennis hebben hoor. Iemand die zo mooi is als jij ben ik zelden tegengekomen.quote:
Je vergeet mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag wel wat meer zelfkennis hebben hoor. Iemand die zo mooi is als jij ben ik zelden tegengekomen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag wel wat meer zelfkennis hebben hoor. Iemand die zo mooi is als jij ben ik zelden tegengekomen.
Je kan heel relaxed in de morgen op de fiets paar tempels en grote budha zien en dan, als t goed weer is natuurlijk, 's middags naar het strand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dinsdag zon, woensdag hele dag regen, donderdag bewolkt, gister zon, vandaag hele dag regen.
Dus afwisselend.
Wat is daar te zien?
Ze lijken ook totaal niet op elkaar!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kooijemans is wat dat betreft echt een nobuddy
Dat ik mooi ben heb ik vaker gehoord. Zelfs dat ik.zo mooi ben dat ik geen hetero kan zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent hetero?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ik mooi ben heb ik vaker gehoord. Zelfs dat ik.zo mooi ben dat ik geen hetero kan zijn
Ik heb wel andere dingen over jou gehoord in de wandelgangen, maar jij hebt liever niet dat ik die openbaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ik mooi ben heb ik vaker gehoord. Zelfs dat ik.zo mooi ben dat ik geen hetero kan zijn
Ik zie het ook nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze lijken ook totaal niet op elkaar!
Als je ze naast elkaar zou zetten zou iedereen blind al voor Mortaxx kiezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze lijken ook totaal niet op elkaar!
Dat zegt Littlerabbit tegen iedereen die hij in z'n bedje wilquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het was dqodquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je ze naast elkaar zou zetten zou iedereen blind al voor Mortaxx kiezen
[..]
Dat zegt Littlerabbit tegen iedereen die hij in z'n bedje wil
Oké 🙆quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij nu dat wij weten wie het is, maar dat is niet zo.
Schijn bedriegtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je leek zo'n lieve jongen.
Ahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sony heeft aparte smileys die je als suggestie krijgt bij bepaalde woorden
Dit raakt mijn hart. Even huilen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk onder de indruk van het filmpje hieronder
ikquote:
Ik zoek nog gordijnen voor mijn kamer, ik dacht zelf aan deze wat vind jij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn. Wat heb je in gedachte?
De felheid van de kleur valt op de foto ook wel mee toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek nog gordijnen voor mijn kamer, ik dacht zelf aan deze wat vind jij.
http://www.kwantum.nl/pro(...)c&utm_source=beslist
ik denk dat ze in het echt minder fel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |