Schattigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohecht super super leuk
ik zou tot woensdagmiddag/avond blijven maar hebben we uiteindelijk maar donderdagochtend van gemaakt
![]()
Hoeist daar?
is ze beetje goed in bed????quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohecht super super leuk
ik zou tot woensdagmiddag/avond blijven maar hebben we uiteindelijk maar donderdagochtend van gemaakt
![]()
Hoeist daar?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Andere Pokémon winkels natuurlijk.Is t een beetje mooi weer? Als ja moet je echt even dagje kamakura inplannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag zon, woensdag hele dag regen, donderdag bewolkt, gister zon, vandaag hele dag regen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is t een beetje mooi weer? Als ja moet je echt even dagje kamakura inplannen
Dat hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Paxje
[..]
Hey Etsu bedankt voor de mooie selfies, ik zal nog even een gepaste reactie sturen.
Je mag wel wat meer zelfkennis hebben hoor. Iemand die zo mooi is als jij ben ik zelden tegengekomen.quote:
Je vergeet mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag wel wat meer zelfkennis hebben hoor. Iemand die zo mooi is als jij ben ik zelden tegengekomen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag wel wat meer zelfkennis hebben hoor. Iemand die zo mooi is als jij ben ik zelden tegengekomen.
Je kan heel relaxed in de morgen op de fiets paar tempels en grote budha zien en dan, als t goed weer is natuurlijk, 's middags naar het strand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dinsdag zon, woensdag hele dag regen, donderdag bewolkt, gister zon, vandaag hele dag regen.
Dus afwisselend.
Wat is daar te zien?
Ze lijken ook totaal niet op elkaar!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kooijemans is wat dat betreft echt een nobuddy
Dat ik mooi ben heb ik vaker gehoord. Zelfs dat ik.zo mooi ben dat ik geen hetero kan zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent hetero?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ik mooi ben heb ik vaker gehoord. Zelfs dat ik.zo mooi ben dat ik geen hetero kan zijn
Ik heb wel andere dingen over jou gehoord in de wandelgangen, maar jij hebt liever niet dat ik die openbaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ik mooi ben heb ik vaker gehoord. Zelfs dat ik.zo mooi ben dat ik geen hetero kan zijn
Ik zie het ook nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze lijken ook totaal niet op elkaar!
Als je ze naast elkaar zou zetten zou iedereen blind al voor Mortaxx kiezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze lijken ook totaal niet op elkaar!
Dat zegt Littlerabbit tegen iedereen die hij in z'n bedje wilquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het was dqodquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je ze naast elkaar zou zetten zou iedereen blind al voor Mortaxx kiezen
[..]
Dat zegt Littlerabbit tegen iedereen die hij in z'n bedje wil
Oké 🙆quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij nu dat wij weten wie het is, maar dat is niet zo.
Schijn bedriegtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je leek zo'n lieve jongen.
Ahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sony heeft aparte smileys die je als suggestie krijgt bij bepaalde woorden
Dit raakt mijn hart. Even huilen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk onder de indruk van het filmpje hieronder
ikquote:
Ik zoek nog gordijnen voor mijn kamer, ik dacht zelf aan deze wat vind jij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn. Wat heb je in gedachte?
De felheid van de kleur valt op de foto ook wel mee toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek nog gordijnen voor mijn kamer, ik dacht zelf aan deze wat vind jij.
http://www.kwantum.nl/pro(...)c&utm_source=beslist
ik denk dat ze in het echt minder fel zijn
Ja ik wil die blauwige dan he, geel is niet echt mijn kleur. Behalve voor vitesse danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De felheid van de kleur valt op de foto ook wel mee toch?
Op de gele na dan
[ afbeelding ]
Maar ziet er verder goed uit. Heb je wel zekerheid over de afmetingen van je raam? Ik zit momenteel met iets te lange gordijnen door een te impulsieve aankoop
Hehe. Wel een mooie bijpassende tint verf op de muurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]zou deze nemen sofje
Bij mij is het gewoon zwart. Uiteindelijk was het enige doel om mijn kamer donder te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil die blauwige dan he, geel is niet echt mijn kleur. Behalve voor vitesse dan
En ja afmetingen moet ik nog even bekijken. En anders knip ik er wel een stuk van af als het me irriteert
Welke kleur heb jij dan?
nog best tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]zou deze nemen sofje
internetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nog best tof![]()
waar heb je die gevonden
geef link van de site danquote:
oh oke jammerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
http://twwduplicate.blogs(...)ow-curtains-for.html
hier sof
weet niet of je ze ergens kan kopen
misschien op ebay ofzo
Die er wel erg dun uit. Hoewel prinsesjes moeten stralen heb je toch liever niet de zon door je gordijnen heen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt wat voor jou sof
Ik heb mijn gordijn meestal open staanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die er wel erg dun uit. Hoewel prinsesjes moeten stralen heb je toch liever niet de zon door je gordijnen heen.
Ik slaap extreem licht. Beetje zon en ik ben wakker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb mijn gordijn meestal open staan
heb geen last van de zon
dat lijkt me wel kutquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slaap extreem licht. Beetje zon en ik ben wakker.
Poeh dat kan ik echt nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb mijn gordijn meestal open staan
heb geen last van de zon
Ama jou heb ik nodig!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet echt donker zijn in mijn kamer
Uhm paddo´squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:19 schreef Amoeba het volgende:
Ama heb jij ooit truffels/paddo's gedaan?
Vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |