Ja ik wil die blauwige dan he, geel is niet echt mijn kleur. Behalve voor vitesse danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De felheid van de kleur valt op de foto ook wel mee toch?
Op de gele na dan
[ afbeelding ]
Maar ziet er verder goed uit. Heb je wel zekerheid over de afmetingen van je raam? Ik zit momenteel met iets te lange gordijnen door een te impulsieve aankoop
Hehe. Wel een mooie bijpassende tint verf op de muurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]zou deze nemen sofje
Bij mij is het gewoon zwart. Uiteindelijk was het enige doel om mijn kamer donder te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil die blauwige dan he, geel is niet echt mijn kleur. Behalve voor vitesse dan
En ja afmetingen moet ik nog even bekijken. En anders knip ik er wel een stuk van af als het me irriteert
Welke kleur heb jij dan?
nog best tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]zou deze nemen sofje
internetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nog best tof![]()
waar heb je die gevonden
geef link van de site danquote:
oh oke jammerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
http://twwduplicate.blogs(...)ow-curtains-for.html
hier sof
weet niet of je ze ergens kan kopen
misschien op ebay ofzo
Die er wel erg dun uit. Hoewel prinsesjes moeten stralen heb je toch liever niet de zon door je gordijnen heen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt wat voor jou sof
Ik heb mijn gordijn meestal open staanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die er wel erg dun uit. Hoewel prinsesjes moeten stralen heb je toch liever niet de zon door je gordijnen heen.
Ik slaap extreem licht. Beetje zon en ik ben wakker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb mijn gordijn meestal open staan
heb geen last van de zon
dat lijkt me wel kutquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slaap extreem licht. Beetje zon en ik ben wakker.
Poeh dat kan ik echt nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb mijn gordijn meestal open staan
heb geen last van de zon
Ama jou heb ik nodig!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet echt donker zijn in mijn kamer
Uhm paddo´squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:19 schreef Amoeba het volgende:
Ama heb jij ooit truffels/paddo's gedaan?
Vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |