Als je ze naast elkaar zou zetten zou iedereen blind al voor Mortaxx kiezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze lijken ook totaal niet op elkaar!
Dat zegt Littlerabbit tegen iedereen die hij in z'n bedje wilquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ik mooi ben heb ik vaker gehoord. Zelfs dat ik.zo mooi ben dat ik geen hetero kan zijn
Het was dqodquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je ze naast elkaar zou zetten zou iedereen blind al voor Mortaxx kiezen
[..]
Dat zegt Littlerabbit tegen iedereen die hij in z'n bedje wil
Oké 🙆quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij nu dat wij weten wie het is, maar dat is niet zo.
Schijn bedriegtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je leek zo'n lieve jongen.
Ahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sony heeft aparte smileys die je als suggestie krijgt bij bepaalde woorden
Dit raakt mijn hart. Even huilen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk onder de indruk van het filmpje hieronder
ikquote:
Ik zoek nog gordijnen voor mijn kamer, ik dacht zelf aan deze wat vind jij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn. Wat heb je in gedachte?
De felheid van de kleur valt op de foto ook wel mee toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek nog gordijnen voor mijn kamer, ik dacht zelf aan deze wat vind jij.
http://www.kwantum.nl/pro(...)c&utm_source=beslist
ik denk dat ze in het echt minder fel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |