Er zullen altijd fouten worden gemaakt. Altijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom past doodstraf niet in onze tijd? De voornaamste reden is imo de mogelijkheid onschuldige mensen te veroordelen en die fout dan nooit meer kunnen herstellen. Maar als door moderne techniek de foutmarge te verwaarlozen is, dan zie ik weinig bezwaar tegen het beschermen van de maatschappij dmv het definitief uitschakelen van uitzichtloze criminelen.
Een legale moordmachine voor het eigen volk die ze dienen te beschermen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een wereld zonder legers, dan ben je wel heel naïef.
Je beschermt je volk ook door onbehandelbare moordmachines uit te schakelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een legale moordmachine voor het eigen volk die ze dienen te beschermen.
Wat denk jij dan dat ze gaan doen? Oorlog voeren met elkaar? Oh wacht... dat doen ze al.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat de mensen uit de armste plekken ter werled dat kunnen heb je totaal geen realiteitsbesef.
Oh, het kan nog veel veel slechter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slechter af kan toch niet daar, beter alleen maar.
En uiteindelijk heb je een corrupte overheid die ieder onhandelbaar persoon als onbehandelbare moordmachine wegzet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je beschermt je volk ook door onbehandelbare moordmachines uit te schakelen.
Ben benieuwd wat dan allemaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, het kan nog veel veel slechter.
Nergens op de wereld heb je op moment massale burgeroorlogen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dan allemaal
Maar waarom zou er iemand mogen zijn die jou dood mag maken omdat jij een ander hebt doodgemaakt bij wijze van spreken. denk dat je iemand beter de rest van zijn leven paperclips kan laten maken in een 5 bij 5 celletje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom past doodstraf niet in onze tijd? De voornaamste reden is imo de mogelijkheid onschuldige mensen te veroordelen en die fout dan nooit meer kunnen herstellen. Maar als door moderne techniek de foutmarge te verwaarlozen is, dan zie ik weinig bezwaar tegen het beschermen van de maatschappij dmv het definitief uitschakelen van uitzichtloze criminelen.
In Afrika zijn die er genoeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nergens op de wereld heb je op moment massale burgeroorlogen.
Mwa. Daar geloof ik niet zo in. Die mogelijkheid hebben ze nu toch ook al, maar dan ipv doodstraf iemand voor altijd in een isoleer dumpen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk heb je een corrupte overheid die ieder onhandelbaar persoon als onbehandelbare moordmachine wegzet.
Wut?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nergens op de wereld heb je op moment massale burgeroorlogen.
Het is alleen gebleken dat het zo is in elke dictatuur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mwa. Daar geloof ik niet zo in.
Iemand die de rest van zijn leven in isoleer zit zal zijn daden waarschijnlijk nog meer betreurenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Daar geloof ik niet zo in. Die mogelijkheid hebben ze nu toch ook al, maar dan ipv doodstraf iemand voor altijd in een isoleer dumpen?
En ja, die optie hebben ze nu ook al. Zolang er sprake is van een vrij transparante overheid is daar nog enige controle op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
maar dan ipv doodstraf iemand voor altijd in een isoleer dumpen?
Doodstraf terug invoeren is niet gelijk een dictatuur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is alleen gebleken dat het zo is in elke dictatuur.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doodstraf terug invoeren is niet gelijk een dictatuur.
Wot?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, hoe is het met je piemel?
Alles goed konnichiwaquote:
Ohquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten hoe het was bij je vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |