Kan niet slapenquote:
Aahquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan niet slapenMaar verder wel ok. Gelukkig weekend, drukke week achter de rug.
Met jou?
Je bent stoned, lijkt me sowieso wel primaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahIk wil slapen maar ja wacht tot vriend terug is. Ja hier verder wel prima
Ja maar ik wil dan niet wakker gemaakt worden dus ik wacht lieverquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent stoned, lijkt me sowieso wel primaKun je straks lekker slapen
Kan ik me wat bij voorstellen. Wakker worden gemaakt terwijl je net lekker ligt te pitten is niet prettig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan niet wakker gemaakt worden dus ik wacht liever
waarom doe je zo denigrerend naar mijquote:
Was jij maar mijn vriendinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan niet wakker gemaakt worden dus ik wacht liever
Ik ben zo blij dat het niet meer zo belachelijk warm is buiten, maakt slapen ook een stuk aangenamerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Wakker worden gemaakt terwijl je net lekker ligt te pitten is niet prettig.
Hehe gewoon machogebral tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom doe je zo denigrerend naar mij
ik heb het gevoel dat ik iets fout heb gedaan maar ik weet niet wat
Ik wacht eigenlijk bijna altijd, al is het 06:00 's ochtendsquote:
Eens. 21 graden hier binnen, prima te doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het niet meer zo belachelijk warm is buiten, maakt slapen ook een stuk aangenamer
Ik verlang stiekem wel naar het moment dat ik mijn winter deken er bij aan kan ritsenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. 21 graden hier binnen, prima te doen
Wat gulquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb je toch een topic gegeven?
Ik heb mijn deken ook het liefst zo dik mogelijk. Lekker zachtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verlang stiekem wel naar het moment dat ik mijn winter deken er bij aan kan ritsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |