SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
30?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik eerder
maar jij wordt 30 ofzo ik ook 19
Zal ik doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan een klacht sturen naar wietparkiet@fok.nl
Hoiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen die JanCees nog niet hebben gefeliciteerd hebben geen ziel.
Heb ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen die JanCees nog niet hebben gefeliciteerd hebben geen ziel.
Ik schat mensen ook wel eens veel te jong in. Kan gebeuren, niet boos zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietMaar mij 30 schatten?
Het is wietparkiet, dan mag ik boos zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik schat mensen ook wel eens veel te jong in. Kan gebeuren, niet boos zijn
Lees mijn bericht nog eens goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wietparkiet, dan mag ik boos zijn
Crewbash doeiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Het is wietparkiet, dan mag ik boos zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |