Jij snapt mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb mijn deken ook het liefst zo dik mogelijk. Lekker zacht
Ergens in september, en ik heb gehoord dat jij heel graag in het weekend wou.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Johannes, wanneer gaan we nou nasi eten?
Oh kut dat heb ik gezegd ja.. Ja dat is wel goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ergens in september, en ik heb gehoord dat jij heel graag in het weekend wou.
Geen idee hahahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer is dat precies?
Vrienden? Ik dacht dat hij ons vijanden noemde? JR-Style?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zoiets doe je voor je vrienden
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bedankt voor de suggestie dan. Nee, echt een goeie!
Denk dat ik volgend weekend niet in groningen benquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik denk over een weekje ofzo? Anderhalf
Oh dat is ook wel erg snel voor Etsu denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik volgend weekend niet in groningen ben
Heb hem even een appje gestuurd, hij heeft me namelijk nog geen enkele selfie gestuurd dus vroeg ik me af of het wel goed met 'm gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel erg snel voor Etsu denk ik
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb hem even een appje gestuurd, hij heeft me namelijk nog geen enkele selfie gestuurd dus vroeg ik me af of het wel goed met 'm gaat.
Wat een goede jongen is dat tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxje stuurde er elke dag minstens drie
Dat was wel boven verwachting moet ik zeggen.
Fap je daar ook op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxje stuurde er elke dag minstens drie
Dat was wel boven verwachting moet ik zeggen.
Dat kan je wel zeggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een goede jongen is dat toch
Wat zou jij doen?quote:
Smeerlapquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen.
[..]
Wat zou jij doen?
Dan heb je je antwoord
Eindelijk een poes 😻 in bedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn katten hebben mijn bed geclaimed
rip
Die zijn niet fapbaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook pics van mij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |