Wow, player ben je ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohecht super super leuk
ik zou tot woensdagmiddag/avond blijven maar hebben we uiteindelijk maar donderdagochtend van gemaakt
![]()
Hoeist daar?
echt he bahquote:
Hier mag je eerlijk zijn.quote:
Inderdaad Sof. Bah is het juiste woord.quote:
Dit raakt me diep sofjequote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier mag je eerlijk zijn.
[..]
Inderdaad Sof. Bah is het juiste woord.
Watquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je er al aan toe om vader te worden?
leuk manquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben hier een grote winkel voor Pokémonen het heet PokeCenter
Vertel me eens iets nieuwsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben hier een grote winkel voor Pokémonen het heet PokeCenter
Euhmmmmquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me eens iets nieuws
Maar even serieus, je hebt toch al wel iets spannenders gedaan dan het bezoeken van de pokemon winkel?quote:
Je bent zelf spannend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar even serieus, je hebt toch al wel iets spannenders gedaan dan het bezoeken van de pokemon winkel?
Hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo allemaal?
Is Paxje er?
Is Etsu hier?
Wat van mijn Groningse vrienden.
Andere Pokémon winkels natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar ga je nog meer kijken deze vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Paxjequote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Andere Pokémon winkels natuurlijk.Hey Etsu bedankt voor de mooie selfies, ik zal nog even een gepaste reactie sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |