Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Ik lag serieus te rollen op de bank.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:14 schreef Ceberut het volgende:
Yo bromeester, pak die gasten aan jeweetzellef!
wij lachen als we die burgemeester van Toronto zien, maar hoe zou Canadezen hier naar kijken.. Dit laten ze in communistische landen zien onder het motto "met democratie krijg je dit"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit kan je toch niet serieus nemen.... wat een schijt vertoning zeg.
Nou wat stom. Normale mensen zeggen wat ze vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
wij lachen als we die burgemeester van Toronto zien, maar hoe zou Canadezen hier naar kijken.. Dit laten ze in communistische landen zien onder het motto "met democratie krijg je dit"
De grap is dat als we de burgemeester mogen kiezen al dit soort joziassen instant pleite zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
wij lachen als we die burgemeester van Toronto zien, maar hoe zou Canadezen hier naar kijken.. Dit laten ze in communistische landen zien onder het motto "met democratie krijg je dit"
Ja, dan wordt Wilders burgemeester/parlementslid/EP-lid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef Proximo het volgende:
[..]
De grap is dat als we de burgemeester mogen kiezen al dit soort joziassen instant pleite zijn
Dit is dus de doorsnee kwaliteit van bestuurders/gemeenteraadsleden in Nederland....en die hebben dus steeds meer verantwoordelijkheden/geld gekregen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit kan je toch niet serieus nemen.... wat een schijt vertoning zeg.
wat je normaal vind? met je zonnebril en schuine pet op de burgervader toesprekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou wat stom. Normale mensen zeggen wat ze vinden.
Alleen nog maar populistische schijt bakken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef Proximo het volgende:
[..]
De grap is dat als we de burgemeester mogen kiezen al dit soort joziassen instant pleite zijn
Het is toch ook mooi dat dit kan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
wat je normaal vind? met je zonnebril en schuine pet op de burgervader toespreken
Mensen leven niet samen met allerlei totaal verschillende anderen op een manier waarbij ze hun eigen culturele achtergrond meenemen om leuk toe te voegen aan het geheel, mensen klitten samen met mensen met dezelfde culturele achtergrond en spreken niet zelden onderling de taal van het thuisland van de ouders. Er is sprake van gettovorming waarbij er ook vandaag de dag nog een haast constante aanwas is van nieuw bloed uit dat thuisland waardoor integratie op een nog lager pitje komt te staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Multicultuur, de naam zegt het al. Het hoeft niet een grote smeltkroes te zijn waarbij alle onderlinge verschillen verdwijnen. Als er een volledige samensmelting zou zijn, dan zou per definitie meer geen sprake zijn van een multiculturele samenleving.
Ja ach, je had het vast ook goed gevonden als hij met kale kop, vette pens en tattoo's de burgervader had toegesproken. Hij doet zich tenminste niet anders voor dan dat hij is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
wat je normaal vind? met je zonnebril en schuine pet op de burgervader toespreken
Ali B die de koningin een knuffel geeft en homo's die mogen trouwen vind ik mooi. Dit is gewoon om te janken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is toch ook mooi dat dit kan?
Dat is het mooie aan Nederland. Je kunt hier alles zelf bepalen. Als je heel erg wil mengen, dan kan dat, als je dat niet wil, dan kan dat ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef NotYou het volgende:
Vandaag de dag is er zelfs prake van een volledige samenleving binnen de samenleving: islamitische scholen, supermarkten, slagers, bakkers, zelfs folders vanuit de overheid in arabisch. Je kunt in Nederland leven zonder ooit iets met Nederland te maken te hebben.
Gast, dit waren burgers die insprakenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dus de doorsnee kwaliteit van bestuurders/gemeenteraadsleden in Nederland....en die hebben dus steeds meer verantwoordelijkheden/geld gekregen.
Moet je in Marokko proberenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Nederland. Je kunt hier alles zelf bepalen. Als je heel erg wil mengen, dan kan dat, als je dat niet wil, dan kan dat ook.
Nederland.![]()
![]()
Don't feed the trollquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dus de doorsnee kwaliteit van bestuurders/gemeenteraadsleden in Nederland....en die hebben dus steeds meer verantwoordelijkheden/geld gekregen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef Ceberut het volgende:
GEEN DEMONSTRATIES IN DE SCHILDERSWIJK.
WHAHAH PRO PATRIA PWND!
Onzin. Laat ze lekker op het malieveld demonstreren. Daar mogen ze hun mening uiten zoveel ze willen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
RIP de vrije meningsuiting!
RIP oorlogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
RIP de vrije meningsuiting!
Oh dus je mag problemen niet meer aan de kaak stellen dmv demonstraties? Dit is weer een stap richting het verdoezelen van problemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onzin. Laat ze lekker op het malieveld demonstreren. Daar mogen ze hun mening uiten zoveel ze willen.
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh dus je mag problemen niet meer aan de kaak stellen dmv demonstraties? Dit is weer een stap richting het verdoezelen van problemen.
Ik vind het een logische stap om geen demo meer in een woonwijk toe te laten, wat ik echter not done vind is het wegzetten van de groep demonstranten.quote:
Waarmee lees jij? Met je achterste? Ze mogen problemen aan de kaak stellen, op het Malieveld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh dus je mag problemen niet meer aan de kaak stellen dmv demonstraties? Dit is weer een stap richting het verdoezelen van problemen.
Dat wordt weer taart bij de IS(IS)-fanclub daar in de hofstad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je moet overal kunnen demonstreren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarmee lees jij? Met je achterste? Ze mogen problemen aan de kaak stellen, op het Malieveld.
Of moet er perse geprovoceerd worden in de Schilderswijk?
waar zijn de kaartjes te koop?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef n00b13 het volgende:
Zullen we een rage in the cage gevecht op het Malieveld organiseren tussen ISIS homies en rechtsies.
Prima, volgende demo bij jou in de tuin!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je moet overal kunnen demonstreren.
Mag je ook op de A2 demonstreren? Op de landingsbaan op Schiphol? Je zegt "overal".quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je moet overal kunnen demonstreren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef n00b13 het volgende:
Omroep west denkt ook: Meer dan 10 kijkers. Snel: reclame instarten.
Waarom denk je dat de burgemeesters niet elke demonstratie naar een weiland mogen begeleiden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarmee lees jij? Met je achterste? Ze mogen problemen aan de kaak stellen, op het Malieveld.
Of moet er perse geprovoceerd worden in de Schilderswijk?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een terreurwijk als de schilderwijk
Zo wordt het dus een echte no-go area.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Mag je ook op de A2 demonstreren? Op de landingsbaan op Schiphol? Je zegt "overal".
Natuurlijk mag je niet overal demonstreren. Je mag demonstreren waar het kan. Als de openbare orde in het geding komt omdat je op een specifieke plek wil demonstreren, dan kan het niet!
Ze mogen overal in Den Haag demonstreren, behalve in de Schilderswijk. Dus doe niet alsof ze gedirigeerd worden naar een weiland ergens in de uithoeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de burgemeesters niet elke demonstratie naar een weiland mogen begeleiden?
Dat is omdat je anders je boodschap niet over kunt brengen. Een terreurwijk als de schilderwijk is dus de perfecte plek om te demonstreren.
Faya lobby had natuurlijk een reclame moeten maken met een burgemeester die zijn ketting inlevert.quote:
Dat waag ik te betwijfelen maar ik laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze mogen overal in Den Haag demonstreren, behalve in de Schilderswijk. Dus doe niet alsof ze gedirigeerd worden naar een weiland ergens in de uithoeken.
Behalve als een groep Nederlanders willen demonstreren in de schilderswijk, dan kan het natuurlijk even niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Nederland. Je kunt hier alles zelf bepalen. Als je heel erg wil mengen, dan kan dat, als je dat niet wil, dan kan dat ook.
Nederland.![]()
![]()
Hij hep gelijk ja togquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:40 schreef Ceberut het volgende:
drogredenen vliegen in de rondte, omg wat een cabaret van De Mos.
Demonstreer lekker in je eigen wijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Behalve als een groep Nederlanders willen demonstreren in de schilderswijk, dan kan het natuurlijk even niet.
Dan ook geen enkele demo, in geen enkele woonwijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik vind het een logische stap om geen demo meer in een woonwijk toe te laten, wat ik echter not done vind is het wegzetten van de groep demonstranten.
De mensen tegen wie je protesteert woont nou eenmaal in die wijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Demonstreer lekker in je eigen wijk.
Een schandvlek op de democratie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze mogen overal in Den Haag demonstreren, behalve in de Schilderswijk. Dus doe niet alsof ze gedirigeerd worden naar een weiland ergens in de uithoeken.
Hahahah, ga janken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Een schandvlek op de democratie.
Klopt maar ja. Oorlog is ook niet alles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Een schandvlek op de democratie.
We zitten al in een oorlog, open je ogen. Ieder fatsoenlijk land had al een anti-terreur operatie gestart in die wijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Klopt maar ja. Oorlog is ook niet alles.
Oh nee hoor, die rellen komen toch wel, hij zet hiermee alleen maar meer op scherp, arme gematigde moslim.quote:
Niet zo overdrijven maatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
We zitten al in een oorlog, open je ogen. Ieder fatsoenlijk land had al een anti-terreur operatie gestart in die wijk.
Rellen = ME knuppel in je nek, pepperspray in je gezicht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oh nee hoor, die rellen komen toch wel, hij zet hiermee alleen maar meer op scherp, arme gematigde moslim.
Dus vier je feestje, maar kom later niet huilen.
Haal die koran even uit je oren dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze teringmongool zegt dat antisemitisme hier niet thuis hoort maar anti islam is natuurlijk wel goed
nee , extremische hoort niet thuis in denhaagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze teringmongool zegt dat antisemitisme hier niet thuis hoort maar anti islam is natuurlijk wel goed
De Mos beheert het Nederlands wel, maar qua inhoud is het om te huilen. Dus of dat het enige criterium moet zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leer eens Nederlands man, pfff
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimangquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Haal die koran even uit je oren dan.
Die man zegt LETTERLIJK dat allebei slecht is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimang
Verder was ik niet aardig over die koran in je oren. Sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimang
Via de minister kan in feite alles natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Ceberut het volgende:
Moet de burgemeester paspoorten innemen? Whaha. Die De Mos snapt volgens mij niet hoe het werkt.
van wie krijg jij je paspoort dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Ceberut het volgende:
Moet de burgemeester paspoorten innemen? Whaha. Die De Mos snapt volgens mij niet hoe het werkt.
Niet van de gemeente. Ja je haalt het daar op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
van wie krijg jij je paspoort dan?
Zoiets mag een gemeente niet zelf verzinnen volgens mij..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
van wie krijg jij je paspoort dan?
en de burgemeester geeft hem af, bij bepaalde problemen met justitie of belastingdienst zegt de burgemeester (in opdracht van of overleg met de overheid) neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Niet van de gemeente. Ja je haalt het daar op.
Pak je paspoort erbij; eigendom van het Rijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
en de burgemeester geeft hem af, bij bepaalde problemen met justitie of belastingdienst zegt de burgemeester (in opdracht van of overleg met de overheid) nee
burgermeester is ook werknemer van het rijk. Maar ik kan er ook naast zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Pak je paspoort erbij; eigendom van het Rijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah de rechterhand van wilders is ook weer hindabuilding
blablablaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_! het is ook fucking nooit goed he
als er alleen blanke in de partij zitten heb je wat te klagen en nu je een kleurtje ziet heb je weer wat te janken. Zet die eierdop eens van je hoofd, volgens mij begint ie te knellen
_!
Inderdaad. Schandelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef n00b13 het volgende:
Prinsenvlag is iets moois. Ja ja.
Lekker bezig.
Kom op. Deze man valt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_! het is ook fucking nooit goed he
als er alleen blanke in de partij zitten heb je wat te klagen en nu je een kleurtje ziet heb je weer wat te janken. Zet die eierdop eens van je hoofd, volgens mij begint ie te knellen
_!
Heb je goed gelezen. Die anale vent neemt het weer eens op voor de PVV als pavlov reactie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
blablablablablabla
blablabla
![]()
dit is wat ik eruit heb gekregen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
blablablablablabla
blablabla
![]()
dit is wat ik eruit heb gekregen
Ik vind het ook een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef Slayage het volgende:
wat een loser trouwens die kucuk, kan de turkse gemeenschap in den haag geen fatsoenlijke raadslid leveren vraag ik me af
Hij deed jou na, en best wel accuraat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]geweldige reactie, laat zien dat je enkel blaat maar geen inhoud hebt
nee de reactie laat zien dat je veel poep praat, sja daar kan ik niet inhoudelijk op reagerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]geweldige reactie, laat zien dat je enkel blaat maar geen inhoud hebt
De Jong heeft nog nooit gelijk gehad en zal het ook nooit krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:02 schreef sonnyspek het volgende:
De Jong heeft hierin gewoon gelijk
Dezelfde mislukte retoriek ook. Totaal niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:02 schreef n00b13 het volgende:
Hij heeft ook de Wilders coup tegenwoordig
Geretweet door de Mos.twitter:Kassandra_Troy twitterde op donderdag 14-08-2014 om 20:57:46Leve @RicharddeMos het enige raadslid in de #HGR die in de realiteit leeft. Waarom zit die ISIS fan boy Küçük nog in de raad? reageer retweet
Hier is De Jong dus trots op? Liever hij dan ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
de prinsenvlag, in het midden![]()
[ afbeelding ]
en daarmee plaats je jezelf buiten een discussie. Gesprekspartners moet je altijd serieus nemen, hoe lijnrecht je eigen mening daarover ook staat. Want er is altijd een kans, dat degene wel gelijk heeftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De Jong heeft nog nooit gelijk gehad en zal het ook nooit krijgen.
Schaamteloosquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
Geretweet door de Mos.twitter:Kassandra_Troy twitterde op donderdag 14-08-2014 om 20:57:46Leve @RicharddeMos het enige raadslid in de #HGR die in de realiteit leeft. Waarom zit die ISIS fan boy Küçük nog in de raad? reageer retweet
Met de PVV valt niet te discussiëren. Dat zie je hier toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
en daarmee plaats je jezelf buiten een discussie. Gesprekspartners moet je altijd serieus nemen, hoe lijnrecht je eigen mening daarover ook staat. Want er is altijd een kans, dat degene wel gelijk heeft
Doet De Jong dat ook? Hij zet elke andere partij af als islamlover omdat ze niet zijn mening delen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
en daarmee plaats je jezelf buiten een discussie. Gesprekspartners moet je altijd serieus nemen, hoe lijnrecht je eigen mening daarover ook staat. Want er is altijd een kans, dat degene wel gelijk heeft
Hij heeft de stokpaardjes van de PVV, maar weet zich geen raad ermee. Hij komt nu zelf over als een radicaal, door te ver door te schietenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Ceberut het volgende:
Die mongool zit elke keer iedere tegenstander voor Islam aanhanger uit te maken. Hoe kun je hem serieus nemen? Hij is gewoon een TROLL tot de macht 10.
Oooh zoals iedereen die niets van de Islam moet hebben een rechts extremist genoemd wordt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Doet De Jong dat ook? Hij zet elke andere partij af als islamlover omdat ze niet zijn mening delen.
Nee, dat zie jij. En wat jij ziet, is ook gekleurd. En hetzelfde kan van jou gezegd worden, gezien je statement, die je zo resoluut neerzet, dat je geen ruimte overlaat tot discussierenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Met de PVV valt niet te discussiëren. Dat zie je hier toch?
Geldige argumenten staan niet in de Dikke Van Wilders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Ceberut het volgende:
Mijn oren doen pijn van die valse argumenten en niet kloppende redeneringen. Kan die vent niet 1 geldig argument gebruiken?
Onzin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooh zoals iedereen die niets van de Islam moet hebben een rechts extremist genoemd wordt?
Prima. Ik vind dat met deze man niet te discussiëren valt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nee, dat zie jij. En wat jij ziet, is ook gekleurd. En hetzelfde kan van jou gezegd worden, gezien je statement, die je zo resoluut neerzet, dat je geen ruimte overlaat tot discussieren
Zonder brand is ie al wel aardig bruin zwart geblakerd inmiddels.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef n00b13 het volgende:
De stad staat niet in de fik. Ik herhaal. De stad staat niet in de fik.
Over held Geert natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
vraag me af waar deze vent en zijn liefje agema het altijd over hebben
Ongetwijfeld zelf ook net terug van vakantie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zonder brand is ie al wel aardig bruin zwart geblakerd inmiddels.
Wat ik al zei. In Gaza is er vanavond een minuut stilte voor de Schilderswijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef Ceberut het volgende:
Alsof die journalist in Irak is geweest, damnit.
ik denk dat er best te discussieren valt, als je degene maar van z'n stokpaardjes, verstrekt door de PVV afhaalt. En de ironie is, dat die hem hier het hardst onderuit halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Prima. Ik vind dat met deze man niet te discussiëren valt.
Fair enough.
Ja dat is een reflex.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooh zoals iedereen die niets van de Islam moet hebben een rechts extremist genoemd wordt?
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:02:48RT Islam blijkt wederom sterker dan extreemrechts: verbod op demonstraties in Schilderswijk. Wijs besluit van Haagse Raad. #hgr #raad070 reageer retweet
Voel je je meteen weer helemaal thuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zelf ook net terug van vakantie.
Die man moeten ze ook arresteren voor haat zaaienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:13 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:02:48RT Islam blijkt wederom sterker dan extreemrechts: verbod op demonstraties in Schilderswijk. Wijs besluit van Haagse Raad. #hgr #raad070 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi op tijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga wegzappen, het boeit me geen reet meer...
Juist.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geweldige troll, die man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:13 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met de jong vergeleken heeft kucuk alleen maar zinnige dingen gezegd tot nu toequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Slayage het volgende:
"tot welke categorie tuig hoort u eigenlijk?"
eindelijk iets zinnigs uit de strot van kucuk
Als er al iemand op jacht is naar een oorlog, is hij het wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die man moeten ze ook arresteren voor haat zaaien
Onzin. Hij deed juist een oproep om schade aan de wijk te voorkomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als er al iemand op jacht is naar een oorlog, is hij het wel.
die jong is echt lachwekkend iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met de jong vergeleken heeft kucuk alleen maar zinnige dingen gezegd tot nu toe
Hou toch op man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onzin. Hij deed juist een oproep om schade aan de wijk te voorkomen.
Zo sneu dat ventje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
die jong is echt lachwekkend idd
Hahaha, nee. De ME wordt selectief ingezet. Van Aartsen weet prima wanneer de ME ingezet moet worden met knuppels, pepperspray en waterkanonnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef Kanjer het volgende:
Jammer dat ze het niet op straat kunnen vieren in de schilderswijk, samenscholingen is demonstratie, demonstratie is verboden, ergo in dat geval de ME erop af.
Als je dat echt denk zit er echt wat achterstevoren in je hoofd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onzin. Hij deed juist een oproep om schade aan de wijk te voorkomen.
Van Doorn staat stiekem nog op de loonlijst van de PVV.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Arnoud van Doorn is een zionistisch complot om de islam in een kwaad daglicht te stellen.
negeren is het beste.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je dat echt denk zit er echt wat achterstevoren in je hoofd.
Gelukkig troll je maar, niemand is zo dom.
of hij heeft wel dergelijk iets gelezen over het desbetreffende onderwerp waar de pvv al jaren onzin over blaat, kan ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van Doorn staat stiekem nog op de loonlijst van de PVV.
Maar nee, eerlijk gezegd denk ik farce man een klap van de molen heeft gehad.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oud-pvver-van-doorn/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:13 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een aparte man is het toch.quote:Binnenland
Het Haagse gemeenteraadslid Arnoud van Doorn heeft een boete van duizend euro gekregen voor verboden wapenbezit, het verkopen van wiet aan jongeren en schending van een raadsgeheim. Dat heeft de rechtbank in Den Haag bepaald. Ook krijgt de oud-PVV’er, tegenwoordig lijsttrekker van de islamitische Partij van de Eenheid (PvdE), een voorwaardelijke werkstraf van veertig uur.
Justitie had een gevangenisstraf van zes maanden geëist. Ze vond een werkstraf niet passend gezien de feiten en zijn positie als raadslid. Het OM wilde dat Van Doorn ook zou worden bestraft voor het stelen van een geheim gemeenteraadsstuk. De rechter oordeelde echter dat Van Doorn hier geen schuld aan heeft.
‘Rechtbank niet meegegaan in politieke spelletjes’
Arnoud van Doorn, die het OM ervan beschuldigde “een lastige volksvertegenwoordiger” te willen beschadigen, reageert op Twitter positief op de uitspraak:
Omdat ik jouw mening niet deel ben ik een troll? Arnoud kwam op voor de Schilderswijk. Die vrienden van jou zouden daar het liefst huishouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je dat echt denk zit er echt wat achterstevoren in je hoofd.
Gelukkig troll je maar, niemand is zo dom.
twitter:barrysmit twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:18:02Bij de BBC belandde ooit per ongeluk een taxichauffeur in een live programma. Zoiets lijkt in #raad070 ook te zijn gebeurd. reageer retweet
Ja, bij demonstraties in de schilderswijk, net al gezegt toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hahaha, nee. De ME wordt selectief ingezet. Van Aartsen weet prima wanneer de ME ingezet moet worden met knuppels, pepperspray en waterkanonnen.
Gezegd, met een D, mijn beste medelander.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, bij demonstraties in de schilderswijk, net al gezegt toch?
Trouwens, nu is van Aartsen ineens je held, eerder op de avond vond je het nog de grootste kneus omdat ie de eerste demo had laten doorgaan.
Zo de wind waait...
Hij legt het er wel duimendik bovenop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldige troll, die man.
Hulde.
Ik snap werkelijk niet waarom het trollerig zou moeten zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij legt het er wel duimendik bovenop.
Als je elke keer zo de confrontatie zoekt, dan heb je gewoon een steek los.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
of hij heeft wel dergelijk iets gelezen over het desbetreffende onderwerp waar de pvv al jaren onzin over blaat, kan ook
Dat is omdat er altijd wel een paar zijn die happen. Toch weer aanspraak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij legt het er wel duimendik bovenop.
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:21:58ISIS IS DUS DE BAAS IN DE SCHILDERSWIJK. VAN AARTSEN = GROTE LAFAARD. reageer retweet
Hij komt uit de PVV vandaan. Zo geleerd, zo gedaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je elke keer zo de confrontatie zoekt, dan heb je gewoon een steek los.
Kom op. Van PVV'er naar full blown moslim. Een moslim bovendien die een stuk fanatieker is dan zijn geloofsgenoten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom het trollerig zou moeten zijn?
Zou 'ie soms in een sociaal isolement zitten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is omdat er altijd wel een paar zijn die happen. Toch weer aanspraak.
Wat een idioot. Wie trapt er nou in die retoriek? Even serieus, zijn er nu mensen die denken "oh, wat een goed punt"? Dan moet je IQ toch onder het vriespunt liggen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:21:58ISIS IS DUS DE BAAS IN DE SCHILDERSWIJK. VAN AARTSEN = GROTE LAFAARD. reageer retweet
Geert
vond ik sterkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Ceberut het volgende:
Haha die gast van de VVD zegt, let's get it over with met die onzin motie.
Via "gewapende drugsdealer met een klantenkring bestaande uit minderjarigen".quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op. Van PVV'er naar full blown moslim. Een moslim bovendien die een stuk fanatieker is dan zijn geloofsgenoten.
bekeerlingen zijn altijd veel fanatieker, dat is niks nieuwsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op. Van PVV'er naar full blown moslim. Een moslim bovendien die een stuk fanatieker is dan zijn geloofsgenoten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
Geert
Bij voorbaat al kansloze motie natuurlijk. Gaat De Jong zijn conclusie trekken als de motie wordt afgekeurd? Natuurlijk niet. Hij is gewoon aan het trollen van ons belastinggeld.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een idioot. Wie trapt er nou in die retoriek? Even serieus, zijn er nu mensen die denken "oh, wat een goed punt"? Dan moet je IQ toch onder het vriespunt liggen?
dat veel te strak zittende jasje van em ook, wtf manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Bij voorbaat al kansloze motie natuurlijk. Gaat De Jong zijn conclusie trekken als de motie wordt afgekeurd? Natuurlijk niet. Hij is gewoon aan het trollen van ons belastinggeld.
Goede frame, Greet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
Geert
dat geert volledig ontspoord is wisten we uiteraard alquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
Geert
die heeft fleur uitgekozenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat veel te strak zittende jasje van em ook, wtf man
goed nieuws dusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef truthortruth het volgende:
Even een spuitelf doen, maar dan mogen die IS gasten ook niet meer demo's daar toch, dan wel toch niet ofzo?
Fixed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat ik vind dat geert volledig ontspoord is wisten we jullie uiteraard al
Heeft die dat gezegd dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Bij voorbaat al kansloze motie natuurlijk. Gaat De Jong zijn conclusie trekken als de motie wordt afgekeurd? Natuurlijk niet. Hij is gewoon aan het trollen van ons belastinggeld.
agema is wel hotquote:
Lijkt me niet he? Ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef truthortruth het volgende:
Even een spuitelf doen, maar dan mogen die IS gasten ook niet meer demo's daar toch, dan wel toch niet ofzo?
Helemaal geen demonstraties meer in de Schilderswijk. Wel zo consequent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef truthortruth het volgende:
Een poging daartoe wellicht, weinig geslaagd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah we nemen onze toevlucht tot ridiculiseren. Altijd prijs.
dat is tegenwoordig al ridiculiseren?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar maakt de heer "Tuig" De Jong zelf ook behendig gebruik van door iedere tegenstander weg te zetten als islamlover.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lavenderr neemt het graag op voor de PVV en de PVV'ers (en die alleen), en ziet daarbij niet haar hypocrisie in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig al ridiculiseren?
oke grappig
En jij mag een mooie sticker uitzoeken voor op je hand, voor alle moeite die je stopt in je geweldig inhoudelijke bijdragen hier. Ze lezen blijft een waar genot.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..][ afbeelding ]
2/10, voor de moeite
NotYou gaat deze uitspraak niet leuk vinden, je hebt zijn partij beledigdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daar maakt de heer "Tuig" De Jong zelf ook behendig gebruik van door iedere tegenstander weg te zetten als islamlover.
moet ik een tissue voor je pakken, of lukt het zelf?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
En jij mag een mooie sticker uitzoeken voor op je hand, voor alle moeite die je stopt in je geweldig inhoudelijke bijdragen hier. Ze lezen blijft een waar genot.
De Mos is een verademing vergeleken met De Jong.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef Bluesdude het volgende:
ik zat net te kijken naar de gemeenteraad Den Haag.
wat een eikel is die de Jong van de PVV... zo'n haatbaard zonder baard.
hij krijgt een vraag , beantwoordt die niet en gaat sneren uitdelen of islamieten uitschelden.
.... een leerling van de meester...
De Mos... is nog realistisch en komt op voor de bewoners van de schilderswijk: geen demonstraties meer in de wijk
De Jong die wilt de boel opfokken met weer een nieuwe demonstratie aanhangen.
Hij weigerde ook zich duidelijk te distantieren van die extreemrechtse propatria
Misschien kun je dit keer gewoon slikken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet ik een tissue voor je pakken, of lukt het zelf?
de mos vind ik best sympathiek eig sinds zijn breuk met de pvvquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De Mos is een verademing vergeleken met De Jong.
...en De Mos heeft ook tegen de motie gestemd.
sja typisch PVV hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef Bluesdude het volgende:
wat een eikel is die de Jong van de PVV... zo'n haatbaard zonder baard.
hij krijgt een vraag , beantwoordt die niet en gaat sneren uitdelen of islamieten uitschelden.
.... een leerling van de meester...
De Mos... is nog realistisch en komt op voor de bewoners van de schilderswijk: geen demonstraties meer in de wijk
De Jong, wilt de boel opfokken met weer een nieuwe demonstratie.
Hij weigerde ook zich duidelijk te distantieren van die extreemrechtse propatria
Isaac mattie, ik heb je al meermaals gezegd dat ik de PVV een partij van niets vind en er ook zeker niet op zou/zal stemmen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
NotYou gaat deze uitspraak niet leuk vinden, je hebt zijn partij beledigd
Hoezo? Zo is het toch ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat geert volledig ontspoord is wisten we uiteraard al
Oh! Jij bent hetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lavenderr neemt het graag op voor de PVV en de PVV'ers (en die alleen), en ziet daarbij niet haar hypocrisie in.
ooh dan is het goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Isaac mattie, ik heb je al meermaals gezegd dat ik de PVV een partij van niets vind en er ook zeker niet op zou/zal stemmen.
Die kans heeft van Aartsen gehad, 3 x zelfs, de gevolgen liggen volledig op zijn bordje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
Wel fijn dat Greet een poging doet om de situatie te deëscaleren.
Hij heeft nu een zeer daadkrachtige actie ondernomen door voorlopig alle demonstraties te verbieden. Geen olie op het vuur zoals Wilders voorstelde, maar het vuur uitblussen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Die kans heeft van Aartsen gehad, 3 x zelfs, de gevolgen liggen volledig op zijn bordje.
Ik pleit Van Aartsen dan ook nergens vrij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Die kans heeft van Aartsen gehad, 3 x zelfs, de gevolgen liggen volledig op zijn bordje.
Had net zo goed het onderwerp van stemming kunnen zijn idd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard stemden alleen de fascisten voor.
heeft de pvv 6 raadsleden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard stemden alleen de fascisten voor.
Ik heb hem geen haat horen uiten, zoals De Jong dat wel deed met pertinent alles en iedereen voor tuig of islamlover uit te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef TGV2 het volgende:
wat een eikel is die Kucuk zo'n haatbaard zonder baard.
Vind je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef TGV2 het volgende:
wat een eikel is die Kucuk zo'n haatbaard zonder baard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de nummer twee moet huilen wil ik best haar tranen drogen..Haha, is zij serieus raadslid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de nummer twee moet huilen ben ik best bereid haar tranen te drogen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
komkommertijd.... de Telegraaf zat een hetze te voeren tegen van Aartsenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik pleit Van Aartsen dan ook nergens vrij.
Jij denk dat het nu klaar is en dat er overal weer rust is, over op de orde van de dag?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij heeft nu een zeer daadkrachtige actie ondernomen door voorlopig alle demonstraties te verbieden. Geen olie op het vuur zoals Wilders voorstelde, maar het vuur uitblussen.
Zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik pleit Van Aartsen dan ook nergens vrij.
duidelijk!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Even opgezocht. Ja!
http://www.pvvdenhaag.nl/index.php/gemeenteraadsleden
Wilt u daar zegels bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef Slayage het volgende:
"jullie met zn allen hebben de stad weggegeven"![]()
![]()
De Afaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef Ceberut het volgende:
Duidelijk: http://afanl.wordpress.co(...)t-anti-isis-protest/
Op zijn minst een wijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef Slayage het volgende:
"jullie met zn allen hebben de stad weggegeven"![]()
![]()
Leuk. Is daarmee hun feitelijke constatering ook onjuist? O.a. Ben v/d Kooij liep blijkbaar mee, een notoire rechtsextremist.quote:
Pas maar op, ik zit bij de antifa en we zijn je ip nu aan het backtracen. Bereid je maar voor op een artikel op onze onderzoekspagina.quote:
Graag geschreven in wingdingsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zit bij de antifa en we zijn je ip nu aan het backtracen. Bereid je maar voor op een artikel op onze onderzoekspagina.
Leuk dat ridiculiseren. Wat vind je ervan dat er notoire rechtsextremisten die "mars voor de vrijheid" hebben opgeëist?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zit bij de antifa en we zijn je ip nu aan het backtracen. Bereid je maar voor op een artikel op onze onderzoekspagina.
Soms voel ik me bij het lezen van jouw posts spontaan alsof ik op een leeg bierkratje voor m'n arbeiderswoninkje zit.quote:
quote:Zo werd de pers en politie te woord gestaan door de bekende fascist Paul Peters van het extreem rechtse ID-Verzet. Paul Peters staat bekend om het feit dat hij in de nacht van 29 april 2001 een joodse begraafplaats vernielde samen met enkele andere rechtsextremisten. Ze sloegen grafzerken kapot en schilderden op tientallen andere zerken hakenkruisen en nazi leuzen als ‘Jude Raus’ en ‘Wir sind zuruck’.
quote:Barry Kluft van Autonoom Nationaal Socialistische Actie werd tijdens de demonstratie aangehouden door de politie omdat hij een mede demonstrant Paul ter Linden (ex PVV Den Haag) aanviel omdat die een Israelische vlag met zich mee droeg. Kluft liep richting ter Linden, schold hem uit voor “kankerjood” en viel hem aan. Barry Kluft was eerder ook betrokken bij het internationale terreurnetwerk Combat 18.
Ik lees dit nu pas...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nederland.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |