Haal die koran even uit je oren dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze teringmongool zegt dat antisemitisme hier niet thuis hoort maar anti islam is natuurlijk wel goed
nee , extremische hoort niet thuis in denhaagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze teringmongool zegt dat antisemitisme hier niet thuis hoort maar anti islam is natuurlijk wel goed
De Mos beheert het Nederlands wel, maar qua inhoud is het om te huilen. Dus of dat het enige criterium moet zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leer eens Nederlands man, pfff
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimangquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Haal die koran even uit je oren dan.
Die man zegt LETTERLIJK dat allebei slecht is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimang
Verder was ik niet aardig over die koran in je oren. Sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimang
Via de minister kan in feite alles natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Ceberut het volgende:
Moet de burgemeester paspoorten innemen? Whaha. Die De Mos snapt volgens mij niet hoe het werkt.
van wie krijg jij je paspoort dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Ceberut het volgende:
Moet de burgemeester paspoorten innemen? Whaha. Die De Mos snapt volgens mij niet hoe het werkt.
Niet van de gemeente. Ja je haalt het daar op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
van wie krijg jij je paspoort dan?
Zoiets mag een gemeente niet zelf verzinnen volgens mij..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
van wie krijg jij je paspoort dan?
en de burgemeester geeft hem af, bij bepaalde problemen met justitie of belastingdienst zegt de burgemeester (in opdracht van of overleg met de overheid) neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Niet van de gemeente. Ja je haalt het daar op.
Pak je paspoort erbij; eigendom van het Rijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
en de burgemeester geeft hem af, bij bepaalde problemen met justitie of belastingdienst zegt de burgemeester (in opdracht van of overleg met de overheid) nee
burgermeester is ook werknemer van het rijk. Maar ik kan er ook naast zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Pak je paspoort erbij; eigendom van het Rijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah de rechterhand van wilders is ook weer hindabuilding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |