Haal die koran even uit je oren dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze teringmongool zegt dat antisemitisme hier niet thuis hoort maar anti islam is natuurlijk wel goed
nee , extremische hoort niet thuis in denhaagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze teringmongool zegt dat antisemitisme hier niet thuis hoort maar anti islam is natuurlijk wel goed
De Mos beheert het Nederlands wel, maar qua inhoud is het om te huilen. Dus of dat het enige criterium moet zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leer eens Nederlands man, pfff
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimangquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Haal die koran even uit je oren dan.
Die man zegt LETTERLIJK dat allebei slecht is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimang
Verder was ik niet aardig over die koran in je oren. Sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hoor het er niet spontaan uitkomen mimang
Via de minister kan in feite alles natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Ceberut het volgende:
Moet de burgemeester paspoorten innemen? Whaha. Die De Mos snapt volgens mij niet hoe het werkt.
van wie krijg jij je paspoort dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Ceberut het volgende:
Moet de burgemeester paspoorten innemen? Whaha. Die De Mos snapt volgens mij niet hoe het werkt.
Niet van de gemeente. Ja je haalt het daar op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
van wie krijg jij je paspoort dan?
Zoiets mag een gemeente niet zelf verzinnen volgens mij..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
van wie krijg jij je paspoort dan?
en de burgemeester geeft hem af, bij bepaalde problemen met justitie of belastingdienst zegt de burgemeester (in opdracht van of overleg met de overheid) neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Niet van de gemeente. Ja je haalt het daar op.
Pak je paspoort erbij; eigendom van het Rijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
en de burgemeester geeft hem af, bij bepaalde problemen met justitie of belastingdienst zegt de burgemeester (in opdracht van of overleg met de overheid) nee
burgermeester is ook werknemer van het rijk. Maar ik kan er ook naast zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Pak je paspoort erbij; eigendom van het Rijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah de rechterhand van wilders is ook weer hindabuilding
blablablaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_! het is ook fucking nooit goed he
als er alleen blanke in de partij zitten heb je wat te klagen en nu je een kleurtje ziet heb je weer wat te janken. Zet die eierdop eens van je hoofd, volgens mij begint ie te knellen
_!
Inderdaad. Schandelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef n00b13 het volgende:
Prinsenvlag is iets moois. Ja ja.
Lekker bezig.
Kom op. Deze man valt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_! het is ook fucking nooit goed he
als er alleen blanke in de partij zitten heb je wat te klagen en nu je een kleurtje ziet heb je weer wat te janken. Zet die eierdop eens van je hoofd, volgens mij begint ie te knellen
_!
Heb je goed gelezen. Die anale vent neemt het weer eens op voor de PVV als pavlov reactie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
blablablablablabla
blablabla
![]()
dit is wat ik eruit heb gekregen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
blablablablablabla
blablabla
![]()
dit is wat ik eruit heb gekregen
Ik vind het ook een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef Slayage het volgende:
wat een loser trouwens die kucuk, kan de turkse gemeenschap in den haag geen fatsoenlijke raadslid leveren vraag ik me af
Hij deed jou na, en best wel accuraat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]geweldige reactie, laat zien dat je enkel blaat maar geen inhoud hebt
nee de reactie laat zien dat je veel poep praat, sja daar kan ik niet inhoudelijk op reagerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]geweldige reactie, laat zien dat je enkel blaat maar geen inhoud hebt
De Jong heeft nog nooit gelijk gehad en zal het ook nooit krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:02 schreef sonnyspek het volgende:
De Jong heeft hierin gewoon gelijk
Dezelfde mislukte retoriek ook. Totaal niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:02 schreef n00b13 het volgende:
Hij heeft ook de Wilders coup tegenwoordig
Geretweet door de Mos.twitter:Kassandra_Troy twitterde op donderdag 14-08-2014 om 20:57:46Leve @RicharddeMos het enige raadslid in de #HGR die in de realiteit leeft. Waarom zit die ISIS fan boy Küçük nog in de raad? reageer retweet
Hier is De Jong dus trots op? Liever hij dan ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
de prinsenvlag, in het midden![]()
[ afbeelding ]
en daarmee plaats je jezelf buiten een discussie. Gesprekspartners moet je altijd serieus nemen, hoe lijnrecht je eigen mening daarover ook staat. Want er is altijd een kans, dat degene wel gelijk heeftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De Jong heeft nog nooit gelijk gehad en zal het ook nooit krijgen.
Schaamteloosquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
Geretweet door de Mos.twitter:Kassandra_Troy twitterde op donderdag 14-08-2014 om 20:57:46Leve @RicharddeMos het enige raadslid in de #HGR die in de realiteit leeft. Waarom zit die ISIS fan boy Küçük nog in de raad? reageer retweet
Met de PVV valt niet te discussiëren. Dat zie je hier toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
en daarmee plaats je jezelf buiten een discussie. Gesprekspartners moet je altijd serieus nemen, hoe lijnrecht je eigen mening daarover ook staat. Want er is altijd een kans, dat degene wel gelijk heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |