Ze mogen overal in Den Haag demonstreren, behalve in de Schilderswijk. Dus doe niet alsof ze gedirigeerd worden naar een weiland ergens in de uithoeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de burgemeesters niet elke demonstratie naar een weiland mogen begeleiden?
Dat is omdat je anders je boodschap niet over kunt brengen. Een terreurwijk als de schilderwijk is dus de perfecte plek om te demonstreren.
Faya lobby had natuurlijk een reclame moeten maken met een burgemeester die zijn ketting inlevert.quote:
Dat waag ik te betwijfelen maar ik laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze mogen overal in Den Haag demonstreren, behalve in de Schilderswijk. Dus doe niet alsof ze gedirigeerd worden naar een weiland ergens in de uithoeken.
Behalve als een groep Nederlanders willen demonstreren in de schilderswijk, dan kan het natuurlijk even niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Nederland. Je kunt hier alles zelf bepalen. Als je heel erg wil mengen, dan kan dat, als je dat niet wil, dan kan dat ook.
Nederland.![]()
![]()
Hij hep gelijk ja togquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:40 schreef Ceberut het volgende:
drogredenen vliegen in de rondte, omg wat een cabaret van De Mos.
Demonstreer lekker in je eigen wijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Behalve als een groep Nederlanders willen demonstreren in de schilderswijk, dan kan het natuurlijk even niet.
Dan ook geen enkele demo, in geen enkele woonwijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik vind het een logische stap om geen demo meer in een woonwijk toe te laten, wat ik echter not done vind is het wegzetten van de groep demonstranten.
De mensen tegen wie je protesteert woont nou eenmaal in die wijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Demonstreer lekker in je eigen wijk.
Een schandvlek op de democratie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze mogen overal in Den Haag demonstreren, behalve in de Schilderswijk. Dus doe niet alsof ze gedirigeerd worden naar een weiland ergens in de uithoeken.
Hahahah, ga janken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Een schandvlek op de democratie.
Klopt maar ja. Oorlog is ook niet alles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Een schandvlek op de democratie.
We zitten al in een oorlog, open je ogen. Ieder fatsoenlijk land had al een anti-terreur operatie gestart in die wijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Klopt maar ja. Oorlog is ook niet alles.
Oh nee hoor, die rellen komen toch wel, hij zet hiermee alleen maar meer op scherp, arme gematigde moslim.quote:
Niet zo overdrijven maatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
We zitten al in een oorlog, open je ogen. Ieder fatsoenlijk land had al een anti-terreur operatie gestart in die wijk.
Rellen = ME knuppel in je nek, pepperspray in je gezicht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oh nee hoor, die rellen komen toch wel, hij zet hiermee alleen maar meer op scherp, arme gematigde moslim.
Dus vier je feestje, maar kom later niet huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |