twitter:barrysmit twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:18:02Bij de BBC belandde ooit per ongeluk een taxichauffeur in een live programma. Zoiets lijkt in #raad070 ook te zijn gebeurd. reageer retweet
Ja, bij demonstraties in de schilderswijk, net al gezegt toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hahaha, nee. De ME wordt selectief ingezet. Van Aartsen weet prima wanneer de ME ingezet moet worden met knuppels, pepperspray en waterkanonnen.
Gezegd, met een D, mijn beste medelander.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, bij demonstraties in de schilderswijk, net al gezegt toch?
Trouwens, nu is van Aartsen ineens je held, eerder op de avond vond je het nog de grootste kneus omdat ie de eerste demo had laten doorgaan.
Zo de wind waait...
Hij legt het er wel duimendik bovenop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldige troll, die man.
Hulde.
Ik snap werkelijk niet waarom het trollerig zou moeten zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij legt het er wel duimendik bovenop.
Als je elke keer zo de confrontatie zoekt, dan heb je gewoon een steek los.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
of hij heeft wel dergelijk iets gelezen over het desbetreffende onderwerp waar de pvv al jaren onzin over blaat, kan ook
Dat is omdat er altijd wel een paar zijn die happen. Toch weer aanspraak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij legt het er wel duimendik bovenop.
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:21:58ISIS IS DUS DE BAAS IN DE SCHILDERSWIJK. VAN AARTSEN = GROTE LAFAARD. reageer retweet
Hij komt uit de PVV vandaan. Zo geleerd, zo gedaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je elke keer zo de confrontatie zoekt, dan heb je gewoon een steek los.
Kom op. Van PVV'er naar full blown moslim. Een moslim bovendien die een stuk fanatieker is dan zijn geloofsgenoten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom het trollerig zou moeten zijn?
Zou 'ie soms in een sociaal isolement zitten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is omdat er altijd wel een paar zijn die happen. Toch weer aanspraak.
Wat een idioot. Wie trapt er nou in die retoriek? Even serieus, zijn er nu mensen die denken "oh, wat een goed punt"? Dan moet je IQ toch onder het vriespunt liggen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:21:58ISIS IS DUS DE BAAS IN DE SCHILDERSWIJK. VAN AARTSEN = GROTE LAFAARD. reageer retweet
Geert
vond ik sterkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Ceberut het volgende:
Haha die gast van de VVD zegt, let's get it over with met die onzin motie.
Via "gewapende drugsdealer met een klantenkring bestaande uit minderjarigen".quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op. Van PVV'er naar full blown moslim. Een moslim bovendien die een stuk fanatieker is dan zijn geloofsgenoten.
bekeerlingen zijn altijd veel fanatieker, dat is niks nieuwsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op. Van PVV'er naar full blown moslim. Een moslim bovendien die een stuk fanatieker is dan zijn geloofsgenoten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
Geert
Bij voorbaat al kansloze motie natuurlijk. Gaat De Jong zijn conclusie trekken als de motie wordt afgekeurd? Natuurlijk niet. Hij is gewoon aan het trollen van ons belastinggeld.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een idioot. Wie trapt er nou in die retoriek? Even serieus, zijn er nu mensen die denken "oh, wat een goed punt"? Dan moet je IQ toch onder het vriespunt liggen?
dat veel te strak zittende jasje van em ook, wtf manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Bij voorbaat al kansloze motie natuurlijk. Gaat De Jong zijn conclusie trekken als de motie wordt afgekeurd? Natuurlijk niet. Hij is gewoon aan het trollen van ons belastinggeld.
Goede frame, Greet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
Geert
dat geert volledig ontspoord is wisten we uiteraard alquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
Geert
die heeft fleur uitgekozenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat veel te strak zittende jasje van em ook, wtf man
goed nieuws dusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef truthortruth het volgende:
Even een spuitelf doen, maar dan mogen die IS gasten ook niet meer demo's daar toch, dan wel toch niet ofzo?
Fixed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat ik vind dat geert volledig ontspoord is wisten we jullie uiteraard al
Heeft die dat gezegd dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Bij voorbaat al kansloze motie natuurlijk. Gaat De Jong zijn conclusie trekken als de motie wordt afgekeurd? Natuurlijk niet. Hij is gewoon aan het trollen van ons belastinggeld.
agema is wel hotquote:
Lijkt me niet he? Ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef truthortruth het volgende:
Even een spuitelf doen, maar dan mogen die IS gasten ook niet meer demo's daar toch, dan wel toch niet ofzo?
Helemaal geen demonstraties meer in de Schilderswijk. Wel zo consequent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef truthortruth het volgende:
Een poging daartoe wellicht, weinig geslaagd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah we nemen onze toevlucht tot ridiculiseren. Altijd prijs.
dat is tegenwoordig al ridiculiseren?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar maakt de heer "Tuig" De Jong zelf ook behendig gebruik van door iedere tegenstander weg te zetten als islamlover.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lavenderr neemt het graag op voor de PVV en de PVV'ers (en die alleen), en ziet daarbij niet haar hypocrisie in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig al ridiculiseren?
oke grappig
En jij mag een mooie sticker uitzoeken voor op je hand, voor alle moeite die je stopt in je geweldig inhoudelijke bijdragen hier. Ze lezen blijft een waar genot.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..][ afbeelding ]
2/10, voor de moeite
NotYou gaat deze uitspraak niet leuk vinden, je hebt zijn partij beledigdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daar maakt de heer "Tuig" De Jong zelf ook behendig gebruik van door iedere tegenstander weg te zetten als islamlover.
moet ik een tissue voor je pakken, of lukt het zelf?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
En jij mag een mooie sticker uitzoeken voor op je hand, voor alle moeite die je stopt in je geweldig inhoudelijke bijdragen hier. Ze lezen blijft een waar genot.
De Mos is een verademing vergeleken met De Jong.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef Bluesdude het volgende:
ik zat net te kijken naar de gemeenteraad Den Haag.
wat een eikel is die de Jong van de PVV... zo'n haatbaard zonder baard.
hij krijgt een vraag , beantwoordt die niet en gaat sneren uitdelen of islamieten uitschelden.
.... een leerling van de meester...
De Mos... is nog realistisch en komt op voor de bewoners van de schilderswijk: geen demonstraties meer in de wijk
De Jong die wilt de boel opfokken met weer een nieuwe demonstratie aanhangen.
Hij weigerde ook zich duidelijk te distantieren van die extreemrechtse propatria
Misschien kun je dit keer gewoon slikken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet ik een tissue voor je pakken, of lukt het zelf?
de mos vind ik best sympathiek eig sinds zijn breuk met de pvvquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De Mos is een verademing vergeleken met De Jong.
...en De Mos heeft ook tegen de motie gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |