Mooi op tijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga wegzappen, het boeit me geen reet meer...
Juist.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooh zoals iedereen die niets van de Islam moet hebben een rechts extremist genoemd wordt?
Geweldige troll, die man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:13 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:02:48RT Islam blijkt wederom sterker dan extreemrechts: verbod op demonstraties in Schilderswijk. Wijs besluit van Haagse Raad. #hgr #raad070 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met de jong vergeleken heeft kucuk alleen maar zinnige dingen gezegd tot nu toequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Slayage het volgende:
"tot welke categorie tuig hoort u eigenlijk?"
eindelijk iets zinnigs uit de strot van kucuk
Als er al iemand op jacht is naar een oorlog, is hij het wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die man moeten ze ook arresteren voor haat zaaien
Onzin. Hij deed juist een oproep om schade aan de wijk te voorkomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als er al iemand op jacht is naar een oorlog, is hij het wel.
die jong is echt lachwekkend iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met de jong vergeleken heeft kucuk alleen maar zinnige dingen gezegd tot nu toe
Hou toch op man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onzin. Hij deed juist een oproep om schade aan de wijk te voorkomen.
Zo sneu dat ventje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
die jong is echt lachwekkend idd
Hahaha, nee. De ME wordt selectief ingezet. Van Aartsen weet prima wanneer de ME ingezet moet worden met knuppels, pepperspray en waterkanonnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef Kanjer het volgende:
Jammer dat ze het niet op straat kunnen vieren in de schilderswijk, samenscholingen is demonstratie, demonstratie is verboden, ergo in dat geval de ME erop af.
Als je dat echt denk zit er echt wat achterstevoren in je hoofd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onzin. Hij deed juist een oproep om schade aan de wijk te voorkomen.
Van Doorn staat stiekem nog op de loonlijst van de PVV.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Arnoud van Doorn is een zionistisch complot om de islam in een kwaad daglicht te stellen.
negeren is het beste.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je dat echt denk zit er echt wat achterstevoren in je hoofd.
Gelukkig troll je maar, niemand is zo dom.
of hij heeft wel dergelijk iets gelezen over het desbetreffende onderwerp waar de pvv al jaren onzin over blaat, kan ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van Doorn staat stiekem nog op de loonlijst van de PVV.
Maar nee, eerlijk gezegd denk ik farce man een klap van de molen heeft gehad.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oud-pvver-van-doorn/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:13 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:02:48RT Islam blijkt wederom sterker dan extreemrechts: verbod op demonstraties in Schilderswijk. Wijs besluit van Haagse Raad. #hgr #raad070 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een aparte man is het toch.quote:Binnenland
Het Haagse gemeenteraadslid Arnoud van Doorn heeft een boete van duizend euro gekregen voor verboden wapenbezit, het verkopen van wiet aan jongeren en schending van een raadsgeheim. Dat heeft de rechtbank in Den Haag bepaald. Ook krijgt de oud-PVV’er, tegenwoordig lijsttrekker van de islamitische Partij van de Eenheid (PvdE), een voorwaardelijke werkstraf van veertig uur.
Justitie had een gevangenisstraf van zes maanden geëist. Ze vond een werkstraf niet passend gezien de feiten en zijn positie als raadslid. Het OM wilde dat Van Doorn ook zou worden bestraft voor het stelen van een geheim gemeenteraadsstuk. De rechter oordeelde echter dat Van Doorn hier geen schuld aan heeft.
‘Rechtbank niet meegegaan in politieke spelletjes’
Arnoud van Doorn, die het OM ervan beschuldigde “een lastige volksvertegenwoordiger” te willen beschadigen, reageert op Twitter positief op de uitspraak:
Omdat ik jouw mening niet deel ben ik een troll? Arnoud kwam op voor de Schilderswijk. Die vrienden van jou zouden daar het liefst huishouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je dat echt denk zit er echt wat achterstevoren in je hoofd.
Gelukkig troll je maar, niemand is zo dom.
twitter:barrysmit twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:18:02Bij de BBC belandde ooit per ongeluk een taxichauffeur in een live programma. Zoiets lijkt in #raad070 ook te zijn gebeurd. reageer retweet
Ja, bij demonstraties in de schilderswijk, net al gezegt toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hahaha, nee. De ME wordt selectief ingezet. Van Aartsen weet prima wanneer de ME ingezet moet worden met knuppels, pepperspray en waterkanonnen.
Gezegd, met een D, mijn beste medelander.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, bij demonstraties in de schilderswijk, net al gezegt toch?
Trouwens, nu is van Aartsen ineens je held, eerder op de avond vond je het nog de grootste kneus omdat ie de eerste demo had laten doorgaan.
Zo de wind waait...
Hij legt het er wel duimendik bovenop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldige troll, die man.
Hulde.
Ik snap werkelijk niet waarom het trollerig zou moeten zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij legt het er wel duimendik bovenop.
Als je elke keer zo de confrontatie zoekt, dan heb je gewoon een steek los.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
of hij heeft wel dergelijk iets gelezen over het desbetreffende onderwerp waar de pvv al jaren onzin over blaat, kan ook
Dat is omdat er altijd wel een paar zijn die happen. Toch weer aanspraak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij legt het er wel duimendik bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |