abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:54:19 #1
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143384773
OP:

quote:
Tweede Kamerleden Joram van Klaveren en Louis Bontes willen weten of minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) maatregelen neemt tegen de ambtenaar die woensdagochtend twitterde dat IS niets met de islam te maken heeft.

"ISIS heeft niets met Islam te maken.. is vooropgezet plan van zionisten die bewust Islam willen zwart maken'', twitterde de PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi.

"Een persoon die zulke denkbeelden uitdraagt en werkt als projectleider van het Nationaal Cyber Security Center, en dus ook met staatsgeheimen, kan een gevaar voor de staatsveiligheid zijn'', vinden Van Klaveren en Bontes volgens het ANP.

http://www.powned.tv/nieu(...)istweet_pvdaamb.html
Wat mij betreft wordt dit ontslag op staande voet, nog sneller dan Kastanova bij @Home :+
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143384802
Verdedigers van het vrije woord gezocht.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:56:33 #3
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143384842
http://www.dumpert.nl/med(...)rgens_spijt_van.html

Mijn hemel _O-

Het is zogenaamd allemaal resultaat van framing, niks te maken met islam, totaal niet gerelateerd aan ISIS etc..

Hoe komen dit soort kutmensen uberhaupt op zo'n positie, hoeveel van dit soort dwazen hebben er wel niet zo'n functie :{
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_143384870
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nigger please... :')
Hij heeft gewoon gelijk. Jammer dat jij die nuance niet in kan/wil zien.
pi_143384873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:56 schreef Proximo het volgende:

Mijn hemel _O-

Het is zogenaamd allemaal resultaat van framing, niks te maken met islam, totaal niet gerelateerd aan ISIS etc..

Hoe komen dit soort kutmensen uberhaupt op zo'n positie, hoeveel van dit soort dwazen hebben er wel niet zo'n functie :{
Vind je dat ook van iedereen die een "Nederland wordt overgenomen door de islam"-complottheorie aanhangt?
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:57:52 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143384877
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja goed zeg, omdat het een ander betreft is het opeens "goed".
Onzin.

Als je vindt dat mensen nooit consequenties hoeven te dragen voor wat ze zeggen, perk je de vrijheid in voor anderen die wel consequenties daaraan wil verbinden.

Als je ergens wil werken waar je er een gestoorde mening op kan nahouden, staat het je vrij om bij McDonald's te solliciteren. Maar als je bij de overheid werkt met een verantwoordelijke functie, gelden er andere regels. Dat is logisch, normaal en redelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143384912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat zij geen antisemiet is. Althans, dat blijkt nergens uit. Op z'n hoogst een antizionist.

Antizionisme is wezenlijk anders dan antisemitisme. Niet voor niets zijn er grote aantallen antizionistisch Joden. Daarbij zijn ook lang niet alle zionisten joods, dus was dat aangaat...
Ik denk wel dat ze antisemitisch is, ik bedoel die theorie van de als antisemitisch bekend staande Iraanse persdienst zal niet het enige zijn dat ze gelezen heeft. Ze weet überhaupt hoe gevoelig deze materie ligt, mede door de hoefkade. Het antisemitisme dat ze voelt, kwam gewoon mooi overeen met die theorie. Ze heeft het bewijs gezocht bij iets dat ze toch al van mening was.

Overigens zijn wat dit betreft in de dagelijkse praktijk antizionisme en antisemitisme inwisselbare termen.
I´m back.
pi_143384929
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dit is laster.

Ze zegt wat ze zegt en dat doet ze duidelijk. Nergens blijkt uit dat er sprake is van antisemitisme.
Technisch ontwijkt ze idd puur antisemitische uitlatingen, net zoals PVV'ers tot het randje gaan maar er bestaat bij mij geen twijfel over dat mevrouw op zijn minst licht antisemitische sentimenten heeft en dat de gemiddelde PVV'er ook gewoon echt racistisch is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_143384940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Jammer dat jij die nuance niet in kan/wil zien.
Onbegrijpelijk. Kritiek hebben op het zionisme staat volledig los van kritiek op Joden/het jodendom.

pi_143384968
Dit lijkt mij een vrij gemakkelijke casus. Mevrouw Haifi mag haar opvattingen kenbaar maken, maar haar werkgever kan daar natuurlijk ook weer op reageren. Iemand met dergelijke opvattingen lijkt mij niet geschikt om in het kader van terrorismebestrijding werkzaam te zijn.
pi_143384971
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk. Kritiek hebben op het zionisme staat volledig los van kritiek op Joden/het jodendom.

[ afbeelding ]
Heb je hem ook weer. :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:01:48 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143384981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:00 schreef Ceberut het volgende:

Uiteraard, maar mensen die fanatiek 'anti-zionisme' zijn hebben vaak een steekje los waardoor anti-semitisme vaak moeiteloos aansluit op hun denkbeelden. Maar strict genomen is kritiek zionisme natuurlijk niks kwaads.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143384983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:59 schreef Ryan3 het volgende:

Overigens zijn wat dit betreft in de dagelijkse praktijk antizionisme en antisemitisme inwisselbare termen.
Dit is de reden dat de term antisemitisme steeds meer aan waarde verliest. Steeds wordt alle kritiek op Israël dan wel kritiek op zionisme weggezet als jodenhaat.
pi_143385022
quote:
3s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Technisch ontwijkt ze idd puur antisemitische uitlatingen, net zoals PVV'ers tot het randje gaan maar er bestaat bij mij geen twijfel over dat mevrouw op zijn minst licht antisemitische sentimenten heeft en dat de gemiddelde PVV'er ook gewoon echt racistisch is.
En veel van die neonazi's die tegen de ISIS-aanhangertjes "demonstreerden" zijn wrs net zo antisemitisch. Ze kunnen wrs zo samenwerken.
I´m back.
pi_143385033
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar mensen die fanatiek 'anti-zionisme' zijn hebben vaak een steekje los waardoor anti-semitisme vaak moeiteloos aansluit op hun denkbeelden. Maar strict genomen is kritiek zionisme natuurlijk niks kwaads.
Ik ben fanatiek anti-zionist, maar heb respect voor Joden/joden. Je zuigt die stelling uit je duim, natuurlijk dek je je in door het over "vaak" te hebben.
pi_143385046
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dit is de reden dat de term antisemitisme steeds meer aan waarde verliest. Steeds wordt alle kritiek op Israël dan wel kritiek op zionisme weggezet als jodenhaat.
Mijn opmerking gaat erover dat het in principe, in het taalgebruik, inwisselbaar is.
I´m back.
pi_143385050
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef Kowloon het volgende:
Dit lijkt mij een vrij gemakkelijke casus. Mevrouw Haifi mag haar opvattingen kenbaar maken, maar haar werkgever kan daar natuurlijk ook weer op reageren. Iemand met dergelijke opvattingen lijkt mij niet geschikt om in het kader van terrorismebestrijding werkzaam te zijn.
Haar werkgever zal aan haar een dikke vette oprotpremie betalen zal je bedoelen.
pi_143385065
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef Kowloon het volgende:
Dat sowieso. Ze mag van mij haar debiele uitspraken doen maar dat ontslaat haar niet van de consequenties daarvan.
pi_143385066
quote:

[..]

Dit is de reden dat de term antisemitisme discriminatie / provocatie steeds meer aan waarde verliest. Steeds wordt alle kritiek op Israël ISIS dan wel kritiek op zionisme de Islam weggezet als jodenhaat Islamofobie.
pi_143385074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn opmerking gaat erover dat het in principe, in het taalgebruik, inwisselbaar is.
Gelul. Het een staat volkomen los van het ander, getuige ook de vele joden die anti-zionist zijn, maar overduidelijk niet antisemiet.
pi_143385100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze antisemitisch is, ik bedoel die theorie van de als antisemitisch bekend staande Iraanse persdienst zal niet het enige zijn dat ze gelezen heeft. Ze weet überhaupt hoe gevoelig deze materie ligt, mede door de hoefkade. Het antisemitisme dat ze voelt, kwam gewoon mooi overeen met die theorie. Ze heeft het bewijs gezocht bij iets dat ze toch al van mening was.

Ook dat betwijfel ik. Ik ben niet genoeg op de hoogte over de situatie in Iran, maar ik vraag me af in hoeverre Iran antisemitisch is. In Iran wonen immers gewoon Joden die daar in vrijheid leven, en zitten er toch ook joden in het Iraans parlement? Ik denk dat Iran zich vooral richt op de staat Israel/zionisme.

pi_143385101
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

Eens. Er wordt ook te snel discriminatie geroepen. Al is moslimhaat wel wat meer geaccepteerd in onze samenleving.
pi_143385104
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Ceberut het volgende:
Haar werkgever zal aan haar een dikke vette oprotpremie betalen zal je bedoelen.
Ik hoop het niet, dat zou niet logisch zijn. Zij heeft zelf deze fout gemaakt.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:06:52 #24
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143385113
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Vind je dat ook van iedereen die een "Nederland wordt overgenomen door de islam"-complottheorie aanhangt?
Ik hoef ook geen kaalkop gekkies als HR medewerker inderdaad. Ik heb wel een tyfus hekel aan mensen die schuw wegkijken en roepen dat het allemaal de schuld van de media, blanken, audiofielen en blabla is. Het probleem zit in de kansloze opvoeding en het onvermogen/onwil om zich aan te passen aan de omgeving.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_143385120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:56 schreef Proximo het volgende:

Mijn hemel _O-

Positieve discriminatie ;)
pi_143385121
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

1 op 1 inwisselbaar, mooi he :D
pi_143385124
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ook dat betwijfel ik. Ik ben niet genoeg op de hoogte over de situatie in Iran, maar ik vraag me af in hoeverre Iran antisemitisch is. In Iran wonen immers gewoon Joden die daar in vrijheid leven, en zitten er toch ook joden in het Iraans parlement? Ik dank dat Iran zich vooral richt op de staat Israel/zionisme.

[ afbeelding ]
Idd. Hier blijkt duidelijk uit dat Iran an sich niet antisemitisch is, maar anti Israël/zionisme. Het bekt natuurlijk lekker om elke keer weer antisemitisme te roepen.
pi_143385135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ook dat betwijfel ik. Ik ben niet genoeg op de hoogte over de situatie in Iran, maar ik vraag me af in hoeverre Iran antisemitisch is. In Iran wonen immers gewoon Joden die daar in vrijheid leven, en zitten er toch ook joden in het Iraans parlement? Ik dank dat Iran zich vooral richt op de staat Israel/zionisme.

[ afbeelding ]
En dan door en passant de Holocaust te ontkennen?
I´m back.
pi_143385152
quote:

[..]

Ik ben ook heel kritisch op Israël, maar niet zo naïef om te denken dat mevrouw niet op zijn minst een lichte antipathie voelt zodra ze met iets wat riekt naar jodendom in aanraking komt...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_143385158
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, dat zou niet logisch zijn. Zij heeft zelf deze fout gemaakt.
In privé tijd op een privé account. Daarnaast is het niet alsof ze heeft opgeroepen tot geweld/terrorisme o.i.d.
pi_143385167
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, dat soort lui zijn ook debiel.
pi_143385168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:07 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Idd. Hier blijkt duidelijk uit dat Iran an sich niet antisemitisch is, maar anti Israël/zionisme. Het bekt natuurlijk lekker om elke keer weer antisemitisme te roepen.
Zo'n foto kan natuurlijk ook voor de show zijn.
pi_143385173
Ik verwacht van iemand die bij een Cyber Security divisie werkt een behoorlijk goede filter. Het internet staat vol met conspiracies, dus niet echt handig dat mensen die daar werken echt geloven dat Bernhard de achterneef is van Rothschild en de wereld wilde onderwerpen aan de maanmannetjes o.i.d.
pi_143385209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Ceberut het volgende:

[..]

In privé tijd op een privé account. Daarnaast is het niet alsof ze heeft opgeroepen tot geweld/terrorisme o.i.d.
Nee, ze heeft het zelfs expliciet veroordeeld.
pi_143385220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Er is geen privé tijd, je bent niet ineens een ander persoon als je het gebouw van je werkgever binnen loopt. Ik zou als werkgever overigens ook een verbod op het gebruik van Twitter instellen, dit soort zaken zijn tamelijk onprofessioneel.
pi_143385221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:05 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Gelul. Het een staat volkomen los van het ander, getuige ook de vele joden die anti-zionist zijn, maar overduidelijk niet antisemiet.
Je denkt echt dat het zo werkt? Dat dat onderscheid gemaakt wordt? En dat ze zeggen: Joden verder prima mensen?
I´m back.
pi_143385262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Nintex het volgende:
Ik verwacht van iemand die bij een Cyber Security divisie werkt een behoorlijk goede filter. Het internet staat vol met conspiracies, dus niet echt handig dat mensen die daar werken echt geloven dat Bernhard de achterneef is van Rothschild en de wereld wilde onderwerpen aan de maanmannetjes o.i.d.
:D.
I´m back.
pi_143385264
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Show? Dit was gewoon een ontmoeting met bondgenoten. Neturei Karta rabijnen.
pi_143385284
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ze raken elkaar aan, dit kan geen show zijn:

woensdag 13 augustus 2014 @ 18:13:14 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143385300
Hoe zou ze aan haar baan gekomen zijn? Politieke benoeming?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143385303
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je denkt echt dat het zo werkt? Dat dat onderscheid gemaakt wordt? En dat ze zeggen: Joden verder prima mensen?
Ja. Zo werkt het ook.
pi_143385335
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ze raken elkaar aan, dit kan geen show zijn:

[ afbeelding ]
Komop, ik lees wel eens wat over Noord-Korea en daar komen dit soort zaken aan de lopende band voor. Dit soort zaken zijn makkelijk te faken in zo'n gecontroleerde setting. :)
pi_143385336
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja. Zo werkt het ook.
Ik denk het niet.
I´m back.
pi_143385361
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Komop, ik lees wel eens wat over Noord-Korea en daar komen dit soort zaken aan de lopende band voor. Dit soort zaken zijn makkelijk te faken in zo'n gecontroleerde setting. :)
Gecontroleerde setting in New York? M'kay. Of was die foto niet in New York? Volgens mij wel.
pi_143385364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe zou ze aan haar baan gekomen zijn? Politieke benoeming?
Positieve discriminatie denk ik eerder.
pi_143385371
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:10 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Er is geen privé tijd, je bent niet ineens een ander persoon als je het gebouw van je werkgever binnen loopt. Ik zou als werkgever overigens ook een verbod op het gebruik van Twitter instellen, dit soort zaken zijn tamelijk onprofessioneel.
Zolang je je functie naar behoren uitoefent zou een dergelijke uitspraak niets moeten uitmaken. Zou mooi zijn als je werkgever je ontslaat omdat je op de PVV stemt in privé tijd.
pi_143385381
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Positieve discriminatie denk ik eerder.
Mijn vrouw denkt van niet, ik wel.
I´m back.
pi_143385396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Ludd het volgende:
Gecontroleerde setting in New York? M'kay. Of was die foto niet in New York? Volgens mij wel.
Hoeveel synagoges zijn er in Iran, hoe worden de Joden daar behandeld, etc.? Dat soort zaken lijken mij relevanter dan een knuffel met de premier.
pi_143385406
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zolang je je functie naar behoren uitoefent zou een dergelijke uitspraak niets moeten uitmaken. Zou mooi zijn als je werkgever je ontslaat omdat je op de PVV stemt in privé tijd.
Ook als je bij de PvdA werkt?
pi_143385425
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Hoeveel synagoges zijn er in Iran, hoe worden de Joden daar behandeld, etc.? Dat soort zaken lijken mij relevanter dan een knuffel met de premier.
Er zijn meerdere synagoges in Iran, hoeveel precies weet ik niet. Joden hebben ook hun eigen krant, zijn vertegenwoordigd in het parlement etc.
pi_143385438
quote:
Ik denk niet dat je je functie naar behoren uitoefent als je zo'n verknipt beeld hebt over iets wat onder je werkterrein valt.
pi_143385454
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Ludd het volgende:

[..]

Er zijn meerdere synagoges in Iran, hoeveel precies weet ik niet. Joden hebben ook hun eigen krant, zijn vertegenwoordigd in het parlement etc.
Dat doen ze dan goed in Iran.
pi_143385458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Ja, toch wel. Moslims en joden hebben veel met elkaar gemeen op religieus vlak: beide monotheïstisch, voor een deel dezelfde profeten, geen varken, besnijdenis etc. De eerste gastarbeiders kochten hun vlees bij de joodse slager omdat die tenminste geen varken verkocht en "van het boek" was. Verder hebben joden hun toevlucht gezocht naar islamitische staten ten tijde van de inquisitie in Europa.

Het is juist het zionisme dat roet in het eten heeft gegooid en de onderlinge spanningen van de laatste tijden heeft veroorzaakt.
pi_143385485
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook als je bij de PvdA werkt?
Lekkere vergelijking. Als moslim kan je ook niet bij de PVV terecht.
pi_143385501
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat doen ze dan goed in Iran.
Volgens mij is dat soort tolerantie ook onderdeel van de islam. Hoe dan ook, veel mensen weten dit niet. Dat geeft gewoon aan hoe selectief de media is.
pi_143385562
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je je functie naar behoren uitoefent als je zo'n verknipt beeld hebt over iets wat onder je werkterrein valt.
Juist wel. Ze deed een poging om voor eens en altijd af te rekenen met de ISIS door de ISIS als zionisten af te schilderen. In de Schilderswijk worden ISIS-aanhangers nu weggejaagd omdat ze nu als zionistenknechten worden gezien.
pi_143385568
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:05 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap. Het is een tof volkje maar ze mogen nergens leven... Zoiets?
pi_143385584
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking. Als moslim kan je ook niet bij de PVV terecht.
Tuurlijk wel. Ze werkt bij een afdeling waar zulke verknipte wereldbeelden direct invloed heeft op haar werkzaamheden.
pi_143385593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Hoeveel synagoges zijn er in Iran
11 actieve in Teheran.

Verspreid door het land zitten er nog meer natuurlijk

[ Bericht 26% gewijzigd door Ludd op 13-08-2014 18:38:15 ]
pi_143385596
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, toch wel. Moslims en joden hebben veel met elkaar gemeen op religieus vlak: beide monotheïstisch, voor een deel dezelfde profeten, geen varken, besnijdenis etc. De eerste gastarbeiders kochten hun vlees bij de joodse slager omdat die tenminste geen varken verkocht en "van het boek" was. Verder hebben joden hun toevlucht gezocht naar islamitische staten ten tijde van de inquisitie in Europa.

Het is juist het zionisme dat roet in het eten heeft gegooid en de onderlinge spanningen van de laatste tijden heeft veroorzaakt.
Er zijn nu eenmaal veel antisemitische sites, ook gewoon van westerse extreemrechtse al dan niet neonazistische makelij, waarbij de haat tegen Israël wordt uitgediept in een breed antisemitisch perspectief, hoor. Op die sites wordt ook vaak de term antizionistisch gebruikt, maar in feite is elke Jood buiten Israël ook een samenzweerder voor Israël. En zo komt antizionisme weer terug op de noemer antisemitisme.
I´m back.
pi_143385635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:23 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dit een lijstje met wat Synagoges alleen al in de hoofdstad, Teheran:

Abdullah Zadeh Synagogue
Abrishami Synagogue
Aziz Khan Synagogue
Bagh Saba Synagogue
Danial Synagogue
Darvazeh Dolat Synagogue
Ettefagh Synagogue
Ettehad Synagogue
Ezra Yaghoub Synagogue
Fakhrabad Synagogue
Gisha Synagogue
Gorgan Synagogue
Haim Synagogue
Hakim Asher Synagogue
HaRambam Synagogue (Rambam Synagogue)
Fakhrabad Synagogue
Kohan Synagogue
Kourosh Synagogue
Khorasaniha Synagogue
Levian Synagogue
Mahariv Synagogue
Molla Hanina Synagogue
Nosrat Synagogue
Orsharga Synagogue
Pol-e-Choobi Synagogue
Rafi Nia Synagogue
Rah-e Danesh Synagogue
Seid Khandan Synagogue
Synagogue of Gisha
Tafian (Hakim)(pesyan) Synagogue
Tarasht Synagogue
Yusef Abad Synagogue
Kenisa-ye Yousefzadeh
Zargarian Synagogue

Verspreid door het land zitten er nog meer natuurlijk
Wat wil je daarmee nu zeggen?
Dat er geen campagne is geweest van Iran om de Holocaust te ontkennen?
I´m back.
pi_143385679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee nu zeggen?
Dat er geen campagne is geweest van Iran om de Holocaust te ontkennen?
Ja, want daar is die ene Rabbijn van Neturei Karta ook nog op bezoek geweest.
pi_143385681
Haar kokervisie is bevestigd door sommige sites en ze gelooft echt dat het een complot van Israel is, denk ik.
pi_143385730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:23 schreef Ryan3 het volgende:
Op die sites wordt ook vaak de term antizionistisch gebruikt, maar in feite is elke Jood buiten Israël ook een samenzweerder voor Israël.
Net zoals dat het gedachtegoed van de gemiddelde moslim vaak op een hoop gegooid wordt met dat van degenen die sharia nastreven?
pi_143385735
quote:

[..]

Bij defensie word je gewoon ontslagen als je getrouwd bent met een vrouw uit een "fout" land hoor.
pi_143385746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:26 schreef Loekie1 het volgende:
Haar kokervisie is bevestigd door sommige sites en ze gelooft echt dat het een complot van Israel is, denk ik.
Ik denk dat ze gewoon op internet bewijs heeft gezocht voor wat ze toch al min of meer dacht.
I´m back.
pi_143385759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:28 schreef Ludd het volgende:

[..]

Net zoals dat het gedachtegoed van de gemiddelde moslim vaak op een hoop gegooid wordt met dat van degenen die sharia nastreven?
Nou, nee.
I´m back.
pi_143385825
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, nee.
Hoezo, dat is toch nog hetzelfde?
pi_143385855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:31 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoezo, dat is toch nog hetzelfde?
Nope.
I´m back.
pi_143385867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er zijn nu eenmaal veel antisemitische sites, ook gewoon van westerse extreemrechtse al dan niet neonazistische makelij, waarbij de haat tegen Israël wordt uitgediept in een breed antisemitisch perspectief, hoor. Op die sites wordt ook vaak de term antizionistisch gebruikt, maar in feite is elke Jood buiten Israël ook een samenzweerder voor Israël. En zo komt antizionisme weer terug op de noemer antisemitisme.
Dat er "wat" sites zijn, maakt niet dat je zomaar alle antizionisme als antisemitisme kunt afschilderen. Slecht argument.
pi_143385898
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nope.
Heb je daar ook nog een argument voor misschien?
pi_143385901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nope.
Welles.
pi_143385907
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:33 schreef Ludd het volgende:

[..]

Heb je daar ook nog een argument voor misschien?
Nope.
pi_143385990
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:32 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat er "wat" sites zijn, maakt niet dat je zomaar alle antizionisme als antisemitisme kunt afschilderen. Slecht argument.
Elke Jood buiten Israël wordt gezien als een agent van Israël. Hoe denk je dat in de redenatie van die dame ISIS anders door Joden is gefabriceerd? Wrs doordat de Joden in de VS, optredende als agenten van Israël, daar een vinger in de pap bij hadden. Antisemitisme en antiAmerika-houding gaan in die kringen daardoor ook vaak samen trouwens.
I´m back.
pi_143386029
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik mag toch echt hopen dat er een vorm van "als je je als een totaal malloot gedraagt dan dien je op te zouten zonder vergoeding" clausule in haar contract stond. Helaas zal dat waarschijnlijk niet het geval zijn :P
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_143386039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Elke Jood buiten Israël wordt gezien als een agent van Israël.

Jouw woorden.

quote:
Hoe denk je dat in de redenatie van die dame ISIS anders door Joden is gefabriceerd?
Geen idee, maar het een leidt niet tot het ander. Er is geen oorzakelijk verband.

quote:
Wrs doordat de Joden in de VS, optredende als agenten van Israël, daar een vinger in de pap bij hadden. Antisemitisme en antiAmerika-houding gaan in die kringen daardoor ook vaak samen trouwens.
Een stapel aannames en een conclusie die niet volgt uit de premissen.
pi_143386090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Elke Jood buiten Israël wordt gezien als een agent van Israël. Hoe denk je dat in de redenatie van die dame ISIS anders door Joden is gefabriceerd? Wrs doordat de Joden in de VS, optredende als agenten van Israël, daar een vinger in de pap bij hadden. Antisemitisme en antiAmerika-houding gaan in die kringen daardoor ook vaak samen trouwens.
Begrijp nou eens dat er ook NIET joodse zionisten zijn.
pi_143386096
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:37 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Jouw woorden.

[..]

Geen idee, maar het een leidt niet tot het ander. Er is geen oorzakelijk verband.

[..]

Een stapel aannames en een conclusie die niet volgt uit de premissen.
Niet mijn woorden, dat kun je lezen. Het onderscheid tussen antizionisme en antisemitisme is juist bedoeld om het labeltje antisemitisme te ontduiken.
I´m back.
pi_143386103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:37 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik mag toch echt hopen dat er een vorm van "als je je als een totaal malloot gedraagt dan dien je op te zouten zonder vergoeding" clausule in haar contract stond. Helaas zal dat waarschijnlijk niet het geval zijn :P
Al is dat wel zo, dit is niet "als een totaal malloot gedragen". Ze heeft wat artikelen gelezen vervolgens te snel een conclusie getrokken en deze conclusie te snel wereldkundig gemaakt.

Ze mag het toch bij het verkeerde eind hebben in een internationale kwestie?
pi_143386110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:39 schreef Ludd het volgende:

[..]

Het gaat niet om mijn mening.
I´m back.
pi_143386126
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:39 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ryan3 reageert nooit echt inhoudelijk. Hij wijdt uit en praat over andere zaken om vervolgens zijn onhoudbare conclusie te herhalen.
pi_143386145
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet mijn woorden, dat kun je lezen. Het onderscheid tussen antizionisme en antisemitisme is juist bedoeld om het labeltje antisemitisme te ontduiken.
Nee. Het onderscheid is er om gericht kritiek te kunnen uiten, zonder daarmee ook onschuldige mensen te betrekken in je kritiek.
pi_143386149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:33 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nope.
Jawel, maar jullie zijn in het geheel niet geïnteresseerd in de geschiedenis van de Islam, denk ik.
I´m back.
pi_143386172
Laten we nou vooral niet doen alsof deze vrouw serieus te nemen is.

"En je gaat verdiepen, met die mensen in gesprek raakt en je gaat navragen van wat is er nou precies met je zoon aan de hand dan gaat het om iemand die verdacht wordt van vernielingen en brandjes stichten, en een politie auto bijvoorbeeld te hebben vernield en dan gaat het niet om grote misdaad.."

http://pauwenwitteman.vara.nl/media/308432
Je suis Charlie Sheen
pi_143386177
Nog meer voeding voor ISIS. Ze maken het ze wel erg makkelijk om mensen te ronselen.
pi_143386178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee. Het onderscheid is er om gericht kritiek te kunnen uiten, zonder daarmee ook onschuldige mensen te betrekken in je kritiek.
Nee, het bestaat om antisemitisme te verhullen.
I´m back.
pi_143386195
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, het bestaat om antisemitisme te verhullen.
Dat vind jij.
pi_143386196
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, maar jullie zijn in het geheel niet geïnteresseerd in de geschiedenis van de Islam, denk ik.
Toevallig ben ik daar zeer geïnteresseerd in. :+
pi_143386211
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef NotYou het volgende:
Laten we nou vooral niet doen alsof deze vrouw serieus te nemen is.

[ afbeelding ]

"En je gaat verdiepen, met die mensen in gesprek raakt en je gaat navragen van wat is er nou precies met je zoon aan de hand dan gaat het om iemand die verdacht wordt van vernielingen en brandjes stichten, en een politie auto bijvoorbeeld te hebben vernield en dan gaat het niet om grote misdaad.."

http://pauwenwitteman.vara.nl/media/308432
O, ze heeft al bij P&W gezeten? Vanavond bij K&vdB?
I´m back.
pi_143386233
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, het bestaat wordt nog wel eens aangewend om antisemitisme te verhullen.
Fixed
Je suis Charlie Sheen
pi_143386234
Bizar dat deze vrouw wordt geschorst omdat ze haar mening uitspreekt

Ik voel mij ook niet vrij omdat eilders in de tweede kamer zit wordt hij nu ook geschorst?????
pi_143386236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Ludd het volgende:

[..]

Toevallig ben ik daar zeer geïnteresseerd in. :+
Wel nee joh.
I´m back.
pi_143386256
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel nee joh.
:')______!
pi_143386274
De enige reden dat er zoveel heisa is, is omdat ze het woord zionisten heeft gebruikt. Had ze dat woord vervangen door: "Iran", "Al Qaida", "Blackwater", "VS" of whatever, dan zou er nooit een dergelijke heisa zijn ontstaan.

Blijkt maar weer waar de gevoeligheden liggen.
pi_143386340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:43 schreef klawie het volgende:
Bizar dat deze vrouw wordt geschorst omdat ze haar mening uitspreekt

Ik voel mij ook niet vrij omdat eilders in de tweede kamer zit wordt hij nu ook geschorst?????
Bizar dat zij ooit zo'n belangrijke functie heeft weten te verwerven zul je bedoelen.
Je suis Charlie Sheen
pi_143386347
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:45 schreef Ceberut het volgende:
De enige reden dat er zoveel heisa is, is omdat ze het woord zionisten heeft gebruikt. Had ze dat woord vervangen door: "Iran", "Al Qaida", "Blackwater", "VS" of whatever, dan zou er nooit een dergelijke heisa zijn ontstaan.

Dit idd

Ik hoop dat deze vrouw een vergoeding krijgt waardoor de btw 10% omhoog moet om het te kunnen betalen
pi_143386367
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:45 schreef Ceberut het volgende:

Lulkoek, iemand op een dergelijke positie moet gewoon niet publiekelijk met onzin aankomen wat hier in BNW niet zou misstaan.
pi_143386389
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog meer voeding voor ISIS. Ze maken het ze wel erg makkelijk om mensen te ronselen.
Hoe bedoel je dat?
pi_143386392
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Bizar dat zij ooit zo'n belangrijke functie heeft weten te verwerven zul je bedoelen.
Komt hier de verkapte allochtonenhaat weer naar boven?
pi_143386399
quote:

[..]

Nee totaal niet ze zal vast de beste papieren hebben gehad voor de functie

Als dit al over de grens is hoeven we het niet eens over wilders te hebben
pi_143386422
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef klawie het volgende:

[..]

Dit idd

Ik hoop dat deze vrouw een vergoeding krijgt waardoor de btw 10% omhoog moet om het te kunnen betalen
Nee, de reden is dat het onderwerp IS(IS) haar werkzaamheden direct raakt, ze was projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143386426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Lulkoek, iemand op een dergelijke positie moet gewoon niet publiekelijk met onzin aankomen wat hier in BNW niet zou misstaan.
Is het dan wel goed wat wilders allemaal zegt????
pi_143386448
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee, de reden is dat het onderwerp IS(IS) haar werkzaamheden direct raakt, ze was projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum. :')
Dus dat ze dit zegt betekent niet dat ze alle staats geheimen door vertelt en is ze door zo'n uitspraak opeens onbetrouwbaar???
pi_143386468
quote:

[..]

In ieder ander land zou dit inderdaad bizar zijn, Nederland heeft er nu echter eenmaal een handje van om incompetente faalhazen in de baantjescarrousel mee te laten draaien en, als gevolg van partijpolitiek, op volstrekt ongeschikte plekken neer te zetten. Vrouw, moslim en PvdA-er, veel duidelijker sprake van positieve discriminatie kan er niet zijn...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_143386476
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef klawie het volgende:

[..]

Dus dat ze dit zegt betekent niet dat ze alle staats geheimen door vertelt en is ze door zo'n uitspraak opeens onbetrouwbaar???
Onbetrouwbaar is ze wel ja.
pi_143386480
quote:

[..]

Is het dan wel goed wat wilders allemaal zegt????
Nope. En me dunkt dat daar heisa genoeg over is. Daarbij is Wilders leider van zijn eigen club, net zoals de CPN in de koude oorlog een politieke partij was.
pi_143386490
quote:

[..]

Je bent Wilders vergeten in je post...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_143386513
Jullie hebben het allemaal over positieve discriminatie waar waarom zouden ze dat doen als ze hier voor niet eens bekent was

Ik ga er van uit dat deze vrouw gewoon goed is in haar werk
pi_143386524
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef klawie het volgende:

[..]

Euh, nee.

http://nl.linkedin.com/pub/yasmina-haifi/15/951/121

quote:
Samenvatting van Yasmina Haifi

Ervaren HR projectleider met know how op het gebied van Strategisch HRM, Personeelsplanning, Talentmanagement, Managementdevelopment, diversiteit, recruitment en marketing. Tevens ervaren beleidsadviseur op de terreinen integratiebeleid, onderwijs, jeugdbeleid en emancipatiebeleid.
Specialismen

Arbeidsmarktbeleid, recruitment, talentmanagement, Strategisch HRM, Arbeidsmarktcommunicatie, diversiteit, innovatieve projecten, mobiliteit, flexibilisering, onderwijs, jeugd en emancipatiebeleid; preventiebeleid.
quote:
Prijzen en onderscheidingen van Yasmina Haifi

EZVN
November 2013

Voorgedragen voor nominatie Etnische Manager van het jaar 2013
quote:
Onderscheidingen en prijzen:

Genomineerd voor de FNV Waardevol werk AWARD 2010 wegens behaalde resultaten op het gebied van diversiteit bij het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
quote:
Clusterhoofd Arbeidsmarkt
Ministerie van BZK

Government Agency; 5001-10,000 employees; Rijksoverheid industry
January 1997 – January 2005 (8 years 1 month)
Verantwoordelijk voor de coördinatie van het arbeidsmarktbeleid. Adviseren Minister van Integratiebeleid.

Member of Council
Gemeente Den Haag

Government Agency; 5001-10,000 employees; Rijksoverheid industry
January 1994 – January 1998 (4 years 1 month)
Gemeenteraadslid in Den Haag periode 1994-1998. In portefeuille: werkgelegenheid, bestuurlijke vernieuwing, jongerenbeleid, integratiebeleid, ruimtelijke ordening, grote steden beleid.

Recruitment manager
ABN AMRO

Privately Held; 10,001+ employees; Bankwezen industry
May 1996 – August 1997 (1 year 4 months)
Verantwoordelijk voor de werving van ICTérs: nationaal en internationaal. Contacten met software houses. Adviseur van het management inzake werving.

Coördinator werkgelegenheidsprojecten
Ministerie van LNV

Government Agency; 501-1000 employees; Rijksoverheid industry
September 1993 – September 1996 (3 years 1 month)
Je suis Charlie Sheen
pi_143386526
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Onbetrouwbaar is ze wel ja.
Op grond waar van?
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:54:16 #112
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143386537
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef klawie het volgende:

[..]

Kans op een politieke benoeming of een gevalletje 'positieve' discriminatie is anders nogal groot hoor. Is schering en inslag tegenwoordig, en vroeger ook.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143386573
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:53 schreef klawie het volgende:

[..]

Op grond waar van?
Op grond van haar verknipte wereldbeeld.
pi_143386576
quote:
Haar cv en nu ??
pi_143386593
quote:

[..]

Onpartijdigheid is ver te zoeken. Want het is allemaal de schuld van die stomme zionisten!!! :(
pi_143386605
quote:

[..]

Dat ze dit zegt betekent dat ze nooit op die post had mogen zitten en dat ze in al haar naiviteit een potentieel groot gevaar vormt voor de staatsveiligheid.
Je suis Charlie Sheen
pi_143386626
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:53 schreef klawie het volgende:

[..]

Op grond waar van?
Het feit dat ze incapabel is voor haar werk.
pi_143386639
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef klawie het volgende:

[..]

Haar cv en nu ??
Ik daag jou uit alles dat niet direct betrekking heeft op diversiteit, discriminatie en emancipatie = haar allochtoon (en eventueel vrouw) zijn, eruit te vissen. Succes.
Je suis Charlie Sheen
pi_143386650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nope. En me dunkt dat daar heisa genoeg over is. Daarbij is Wilders leider van zijn eigen club, net zoals de CPN in de koude oorlog een politieke partij was.
Al is het niet erg wat hij zegt mag zei gewoon door gaan

Dit gewoon dom dat er hier tijd aan wordt besteed maar er in nederland nog steeds pedo('s) boven kinderverblijf(ven) wonen
pi_143386683
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik daag jou uit alles dat niet direct betrekking heeft op diversiteit, discriminatie en emancipatie = haar allochtoon (en eventueel vrouw) zijn, eruit te vissen. Succes.
Die vrouw heeft zich daarin verdiept

En dat maakt haar niet goed voor deze functie
pi_143386686
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef klawie het volgende:

[..]

Dit gewoon dom dat er hier tijd aan wordt besteed maar er in nederland nog steeds pedo('s) boven kinderverblijf(ven) wonen
Van wijzen naar de joden naar wijzen naar Nederlandse pedofielen..
Je suis Charlie Sheen
pi_143386692
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik gok dat haar CV er beter uitziet dan die van jou. Hoeveel leidinggevende functies heb jij op je CV staan?
pi_143386745
quote:

[..]

Oké dan.
pi_143386754
quote:

[..]

Beter lezen.

quote:
Dom dat hier tijd aan besteed wordt? Deze griet zit in de politieke top, godbeterd bij VeJ...
pi_143386766
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

Van wijzen naar de joden naar wijzen naar Nederlandse pedofielen..
Ik wijs naar niemand maar mensen moeten zich met andere dingen bemoeien als dit oets is voor kamervragen en een schorsing moet je je gaan afvragen waar je mee bezig bent

Die vrouw die zegt iets daar hoef jij als baas niet achter te staan meer is het niet
pi_143386796
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef klawie het volgende:

[..]

Die vrouw heeft zich daarin verdiept maar dat wil niet zeggen dat ze daardoor is aangenomen
Haar raadslidmaatschap voor de PvdA heeft haar carriere in de (semi-)publieke sector gekickstart en haar voornaamste bezigheid vanaf haar eerste baan lijkt het bevorderen van diversiteit te zijn geweest. :') Om een post van mezelf aan te halen:

quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

De diversiteitsmolen is toch echt door anderen aangeslingerd en dat zij haar talent in het allochtoon zijn nou aanwendt om zoals van haar verlangd, anderen met datzelfde talent te scouten..
Ze zal er vast hard op hebben gestudeerd, ja. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143386810
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:59 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik gok dat haar CV er beter uitziet dan die van jou. Hoeveel leidinggevende functies heb jij op je CV staan?
Trololol
Je suis Charlie Sheen
pi_143386823
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:01 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik wijs naar niemand maar mensen moeten zich met andere dingen bemoeien als dit oets is voor kamervragen en een schorsing moet je je gaan afvragen waar je mee bezig bent

Die vrouw die zegt iets daar hoef jij als baas niet achter te staan meer is het niet
Meer is het wel. Als de eerste de beste Duindorp Tokkie dit gezegd had had niemand zich druk gemaakt. Maar als je hoog in de politieke boom zit vang je nou eenmaal terecht meer wind. Dan moet je dit soort onzin voor je houden.
pi_143386827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Beter lezen.

[..]

Dom dat hier tijd aan besteed wordt? Deze griet zit in de politieke top, godbeterd bij VeJ...
Sorry idd overheen gelezen

Maar mijn punt is als iedereen moet geschorst worden omdat er iets gezegd is war niet 'politiek correct' is blijft alleen de voorzitter over in de tweede kamer
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:04:23 #130
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_143386842
Wilders gelooft toch ook in het eurabia complot, of is het dan anders als hij het roept? Want had ze dat geroepen, zou hij haar steunen etc etc
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_143386847
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Trololol
Dat dacht ik al. Het is simpelweg afgunst van jouw zijde.
pi_143386865
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:03 schreef klawie het volgende:

[..]

Sorry idd overheen gelezen

Maar mijn punt is als iedereen moet geschorst worden omdat er iets gezegd is war niet 'politiek correct' is blijft alleen de voorzitter over in de tweede kamer
Jij begrijpt er duidelijk niet zo heel veel van maar deelt haar sentiment, gezien je posthistory weinig verwonderlijk. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143386886
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:01 schreef klawie het volgende:

[..]

Het is wel handig dat men bij de overheid werkt voor Nederland en niet Hoepla Hoepla land en bang is voor invasies van Mars.
pi_143386918
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Meer is het wel. Als de eerste de beste Duindorp Tokkie dit gezegd had had niemand zich druk gemaakt. Maar als je hoog in de politieke boom zit vang je nou eenmaal terecht meer wind. Dan moet je dit soort onzin voor je houden.
Hoezo zou je dit voor je moeten houden dit is de mening van mevrouw en in nederland hadden/hebben we vrijheid van menningsuiting

Of toch niet???
pi_143386945
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat dacht ik al. Het is simpelweg afgunst van jouw zijde.
Ja, ik zou echt op grond van m'n afkomst en geslacht als boegbeeld voor een gefaald ideaal willen dienen en mezelf in de media constant voor schut willen zetten. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143386962
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef gohan16 het volgende:
Wilders gelooft toch ook in het eurabia complot, of is het dan anders als hij het roept? Want had ze dat geroepen, zou hij haar steunen etc etc
Het probleem is dat je een politieke partij niet echt de laan uit kunt trappen he. Of is dat verschil te moeilijk voor jullie?
pi_143386982
[quote]0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jij begrijpt er duidelijk niet zo heel veel van maar deelt haar sentiment, gezien je posthistory weinig verwonderlijk. ^O^
[/quote
Je haalt andere dingen door elkaar maar het is je vergeven
pi_143387013
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het probleem is dat je een politieke partij niet echt de laan uit kunt trappen he. Of is dat verschil te moeilijk voor jullie?
Dat maakt het toch onterrecht

Of is dit te moeilijk voor jullie??
pi_143387022
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:54 schreef Lothiriel het volgende:
OP:

[..]

Wat mij betreft wordt dit ontslag op staande voet, nog sneller dan Kastanova bij @Home :+
En als je denkt dat de Joden niet de schuld kunnen krijgen, krijgen ze toch de schuld... EN uiteraard wordt het dan weer interessant, want Jews = News.
(Die Joden/Zionisten hebben het er maar druk mee met al die complotten)
pi_143387030
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:06 schreef klawie het volgende:

[..]

Hoezo zou je dit voor je moeten houden dit is de mening van mevrouw en in nederland hadden/hebben we vrijheid van menningsuiting

Of toch niet???
Het is een 'zionisten complot' is geen mening net als 'het kan geen Islamitische groep zijn, want moslims doen dit niet', want dat slaat nergens op.
pi_143387056
wel schandalig dat dit gewoon voor de staat werkt.
pi_143387063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het is wel handig dat men bij de overheid werkt voor Nederland en niet Hoepla Hoepla land en bang is voor invasies van Mars.
Wie zegt dat ze werkt voor andere die vrouw heeft een mening niets meer en niets minder
pi_143387129
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:08 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het is een 'zionisten complot' is geen mening net als 'het kan geen Islamitische groep zijn, want moslims doen dit niet', want dat slaat nergens op.
Moslims mogen dat idd niet doen

En als die het een complot vindt is haar goed recht
pi_143387156
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef klawie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze werkt voor andere die vrouw heeft een mening niets meer en niets minder
Die domme Tweet is geen mening dat is een verwrongen beeld van de wereld. Als iemand McDonalds burgers flipt is dat geen risico, als iemand over het HR beleid van cyber security gaat wel.
pi_143387168
Nou hoop dat jullie voortaan jullie hoofd gebruiken doei (k)
pi_143387194
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef klawie het volgende:

[..]

Moslims mogen dat idd niet doen

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

Called it.
Je suis Charlie Sheen
pi_143387199
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef klawie het volgende:

Dat kan, maar die mening ventileert ze dan maar mooi in prive kring. En niet als vaststaand feit publiekelijk de twitterz inslingeren.
pi_143387250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die domme Tweet is geen mening dat is een verwrongen beeld van de wereld. Als iemand McDonalds burgers flipt is dat geen risico, als iemand over het HR beleid van cyber security gaat wel.
Dat is wel degelijk een mening van hoe zij het ziet

Nogmaals dat ze dit zegt zegt niks over hoe zij haar werk doet
pi_143387294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat kan, maar die mening ventileert ze dan maar mooi in prive kring. En niet als vaststaand feit publiekelijk de twitterz inslingeren.
Iedereen mag alles op twitter zetten zij dus ook zint het je niet volg je haar niet
pi_143387355
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Called it.
Je begrijpt het nog steeds niet

Ik zou graag de persoon achter jou username willen ontdekken echt waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: