Idd. Hier blijkt duidelijk uit dat Iran an sich niet antisemitisch is, maar anti Israël/zionisme. Het bekt natuurlijk lekker om elke keer weer antisemitisme te roepen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ook dat betwijfel ik. Ik ben niet genoeg op de hoogte over de situatie in Iran, maar ik vraag me af in hoeverre Iran antisemitisch is. In Iran wonen immers gewoon Joden die daar in vrijheid leven, en zitten er toch ook joden in het Iraans parlement? Ik dank dat Iran zich vooral richt op de staat Israel/zionisme.
[ afbeelding ]
En dan door en passant de Holocaust te ontkennen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ook dat betwijfel ik. Ik ben niet genoeg op de hoogte over de situatie in Iran, maar ik vraag me af in hoeverre Iran antisemitisch is. In Iran wonen immers gewoon Joden die daar in vrijheid leven, en zitten er toch ook joden in het Iraans parlement? Ik dank dat Iran zich vooral richt op de staat Israel/zionisme.
[ afbeelding ]
Ik ben ook heel kritisch op Israël, maar niet zo naďef om te denken dat mevrouw niet op zijn minst een lichte antipathie voelt zodra ze met iets wat riekt naar jodendom in aanraking komt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dit is de reden dat de term antisemitisme steeds meer aan waarde verliest. Steeds wordt alle kritiek op Israël dan wel kritiek op zionisme weggezet als jodenhaat.
In privé tijd op een privé account. Daarnaast is het niet alsof ze heeft opgeroepen tot geweld/terrorisme o.i.d.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dat zou niet logisch zijn. Zij heeft zelf deze fout gemaakt.
Ja, dat soort lui zijn ook debiel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vind je dat ook van iedereen die een "Nederland wordt overgenomen door de islam"-complottheorie aanhangt?
Zo'n foto kan natuurlijk ook voor de show zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Idd. Hier blijkt duidelijk uit dat Iran an sich niet antisemitisch is, maar anti Israël/zionisme. Het bekt natuurlijk lekker om elke keer weer antisemitisme te roepen.
Nee, ze heeft het zelfs expliciet veroordeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
In privé tijd op een privé account. Daarnaast is het niet alsof ze heeft opgeroepen tot geweld/terrorisme o.i.d.
Er is geen privé tijd, je bent niet ineens een ander persoon als je het gebouw van je werkgever binnen loopt. Ik zou als werkgever overigens ook een verbod op het gebruik van Twitter instellen, dit soort zaken zijn tamelijk onprofessioneel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
In privé tijd op een privé account. Daarnaast is het niet alsof ze heeft opgeroepen tot geweld/terrorisme o.i.d.
Je denkt echt dat het zo werkt? Dat dat onderscheid gemaakt wordt? En dat ze zeggen: Joden verder prima mensen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:05 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Gelul. Het een staat volkomen los van het ander, getuige ook de vele joden die anti-zionist zijn, maar overduidelijk niet antisemiet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Nintex het volgende:
Ik verwacht van iemand die bij een Cyber Security divisie werkt een behoorlijk goede filter. Het internet staat vol met conspiracies, dus niet echt handig dat mensen die daar werken echt geloven dat Bernhard de achterneef is van Rothschild en de wereld wilde onderwerpen aan de maanmannetjes o.i.d.
Show? Dit was gewoon een ontmoeting met bondgenoten. Neturei Karta rabijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n foto kan natuurlijk ook voor de show zijn.
Ze raken elkaar aan, dit kan geen show zijn:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n foto kan natuurlijk ook voor de show zijn.
Ja. Zo werkt het ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat het zo werkt? Dat dat onderscheid gemaakt wordt? En dat ze zeggen: Joden verder prima mensen?
Komop, ik lees wel eens wat over Noord-Korea en daar komen dit soort zaken aan de lopende band voor. Dit soort zaken zijn makkelijk te faken in zo'n gecontroleerde setting.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze raken elkaar aan, dit kan geen show zijn:
[ afbeelding ]
Gecontroleerde setting in New York? M'kay. Of was die foto niet in New York? Volgens mij wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komop, ik lees wel eens wat over Noord-Korea en daar komen dit soort zaken aan de lopende band voor. Dit soort zaken zijn makkelijk te faken in zo'n gecontroleerde setting.
Positieve discriminatie denk ik eerder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe zou ze aan haar baan gekomen zijn? Politieke benoeming?
Zolang je je functie naar behoren uitoefent zou een dergelijke uitspraak niets moeten uitmaken. Zou mooi zijn als je werkgever je ontslaat omdat je op de PVV stemt in privé tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er is geen privé tijd, je bent niet ineens een ander persoon als je het gebouw van je werkgever binnen loopt. Ik zou als werkgever overigens ook een verbod op het gebruik van Twitter instellen, dit soort zaken zijn tamelijk onprofessioneel.
Mijn vrouw denkt van niet, ik wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Positieve discriminatie denk ik eerder.
Hoeveel synagoges zijn er in Iran, hoe worden de Joden daar behandeld, etc.? Dat soort zaken lijken mij relevanter dan een knuffel met de premier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Ludd het volgende:
Gecontroleerde setting in New York? M'kay. Of was die foto niet in New York? Volgens mij wel.
Ook als je bij de PvdA werkt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zolang je je functie naar behoren uitoefent zou een dergelijke uitspraak niets moeten uitmaken. Zou mooi zijn als je werkgever je ontslaat omdat je op de PVV stemt in privé tijd.
Er zijn meerdere synagoges in Iran, hoeveel precies weet ik niet. Joden hebben ook hun eigen krant, zijn vertegenwoordigd in het parlement etc.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoeveel synagoges zijn er in Iran, hoe worden de Joden daar behandeld, etc.? Dat soort zaken lijken mij relevanter dan een knuffel met de premier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |