*badum psssssj*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef LasTeR het volgende:
Die zullen de verzurich wel voelen na zo'n eindsprint.
Dat deed ik ook vorige week, maar ging iedereen nu niet naar strava?? :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef Mr.B. het volgende:\
Ik heb me ook maar bij Endomondo aangemeld, voornamelijk om ongegeneerd jullie trainingen te kunnen begluren
Dat dacht ik ook, totdat ik die foto van LasTeR zagquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:55 schreef Nirak het volgende:
Hardlopen kijken.. Ik vind het doen al een kwelling, ga toch niet ook nog kijken naar de kwelling van anderen
Dafne jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik die foto van LasTeR zag
Ik geef toe dat ik direct spijt had dat ik niet gekeken hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik die foto van LasTeR zag
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook een echtgenote met 0.0 interesse in hardlopen. Maar we hebben daar eigenlijk nooit discussies over. zo lang ik met mijn hardloopuitgaven niet meer dan mijn zakgeld uit geef vind ze alles goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
mooi vlot tempo voor bij die afstand DW!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja en vanavond heerlijke 12km door t bos gedaan rond 5.30. Conditioneel zwaar maar mijn benen voelen al 2 weken heel sterk
Ja vond ik ook voor mijn doen. Klimmen ging ook goed. Alleen kon wel merken dat ik 2 dagen in een huis met allemaal rokers ben geweest. Ademhaling was niet heel best.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooi vlot tempo voor bij die afstand DW!
Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef YUR het volgende:
Ik ga nog eens een route van Zwabber en Murmeli volgen.... Sjongejongejongejongejonge
Mijne alleen als-ie te weinig aandacht van me krijgtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook een partner met 0.0 interesse in hardlopen. Maar we hebben daar eigenlijk nooit discussies over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal doen ze niet zo veel, maar ze hadden nu hele kleintjes bij zich. Dus we hebben maar het zekere voor het onzekere genomen, en zijn omgedraaid.
Verder ook nog een vosje gezien, en een fietser die op een bankje lag. Toen ik vroeg of alles goed ging, meldde hij dat ie "just tired" was. Ook goed
F means you're fucked
Ja. het is jammer dat mijn vriendje altijd geblesseerd is. Maar gelukkig issie ook erg goed in meefietsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef pijll het volgende:
[..]
In zo'n geval zou ik gewoon hem zijn zin geven, en hem zelf laten koken. Maar misschien ben ik te aardig.
Gelukkig is mijn vriendin ook een hardloper. En een stuk fanatieker dan ik.
Nee, dat klopt! Zij loopt hem 4 weken na ons maar wel in Lissabonquote:
Mooi gesproken!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Quoi het volgende:
Murmeli:!
Door de pijn heen gelopen, dat is minder. Maar dat is emotie, zag ik pas ergens staan
Moet je dan ook je UI aanpassen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Murmeli het volgende:
(dan beloof ik dat ik geen kater heb)
Hahaha! Dat is een vrouwtje dus geen kater.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Moet je dan ook je UI aanpassen?En waar blijven de foto´s die de heren genomen hebben?
1 voorzichtig klein duimpje op de groepsfoto was wel weer genoegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:11 schreef Jero_nimo het volgende:
Klinkt als een mooi loopje! Zag er ook zo uit op de foto's trouwens!
Wel iets te weinig duimpjes dus dat compenseer ik wel even
overdaad schaadt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Imy training schedule....... twee rustdagen
Ik offer graag m'n hardloopavond op voor een goede semi-verdwaalactiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, dat klopt! Zij loopt hem 4 weken na ons maar wel in Lissabon![]()
Oh en jij trouwens ook bedankt voor vanavondIk hoorde van YUR dat hij er was met dank aan jou
![]()
Volgende keer gaan jij en mini gewoon mee? (dan beloof ik dat ik geen kater heb)
I know..... maar na 160km in 10 dagen is mijn lichaam er toch wel heel blij meequote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:16 schreef mosselmossel het volgende:
Als je loopt, moet je helemaal geen tijd hebben voor duimpjes. Duimpjes tijdens hardlopen zijn de hel. Het is zeg maar een beetje de comic sans van het hardlopen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:16 schreef mosselmossel het volgende:
Als je loopt, moet je helemaal geen tijd hebben voor duimpjes. Duimpjes tijdens hardlopen zijn de hel. Het is zeg maar een beetje de comic sans van het hardlopen.
Ik heb dat soms ja. Schoenen te strak geveterd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:43 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een soort kramp in mijn wreef (voet) als ik loop. Iemand dit weleens gehad de dag na een intensieve training?
Zie je nou wel, YUR!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
En Zwabber, herkenbaar, na een dag in de auto/lange tijd op de motor zeggen mijn benen ook 'mweeeeh, doe maar niet'
Is dan ook gewoon een stuk minder soepel allemaal. Niet onoverkomelijk ofzo, maar het verschil merk ik wel degelijk. Heb ook meer spierpijn als ik een dag in de auto moet zitten de dag na/van een HM ofzo.quote:
Potverdikkie, nu je het zegt! Rechts zat te strak!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ja. Schoenen te strak geveterd!
Goed gedaan!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:
Ik heb t gedaan![]()
Iets met waar is mn conditie heen
Lopen op zich deed geen pijn, voel nu wel wat spanning maar met douchen voelt t aardig.
Eerste 2x was berg af dus kon ik grotere passen nemen, laatste keren zat ik volgens mij weer richting oude tempo.
Een hartslagmonitor hebben en deze instellen op maximaal 160.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren ook weer een rondje gelopen en een lesje uit week 7 van Evy gedaan. Benen lijken zich iets beter te gedragen. En ik denk dat ik nu gewoon weer met die lessen rustig ga opbouwen. Iemand nog tips tegen blessures?
Die krijg ik voor mijn verjaardag maar dat duurt nog evenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een hartslagmonitor hebben en deze instellen op maximaal 160.
Ik ga vooral erg achteruitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef streamnl het volgende:
Ik blijf het leuk vinden om de vooruitgang te volgen van de mensen hier!
Daar hoop ik wel op jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
One step backwards... two steps forward.
Dat zijn idd de mindere berichten. Of de blessures, het gebrek aan motivatie of de ziektes.quote:
Het is ook fijn om hier aangemoedigd te worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef streamnl het volgende:
Ik blijf het leuk vinden om de vooruitgang te volgen van de mensen hier!
Ja het is vooral de last aan mijn benen hebben want de motivatie is er welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat zijn idd de mindere berichten. Of de blessures, het gebrek aan motivatie of de ziektes.
Maar alles komt goed!!![]()
Ja precies het is ook allemaal super.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:01 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Het is ook fijn om hier aangemoedigd te worden.
Vooral als er niemand in je omgeving zich voor hardlopen interesseert.
Of je nou 5 ,6 of 25 km zegt, het is allemaal ver.
Je bent gewoon keihard de golfbaan overgestoven, volgens je gpx...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef E.T. het volgende:
Dat je heerlijk (en snel) loopt en dat je dan je Garmin uitleest en die heeft er een zooitje van gemaakt![]()
Met nameten zag ik dat de totale afstand en de totale tijd wel klopt, maar de eerste 2km kloppen gps-gewijs geen moer van (alsof ik ooit 5.05/km zou kunnen lopen)
Nee die tip nog nooit gelezen ook. Hioe werkt dat? gewoon tennisbal onder de voeten en rollen maar?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Fa-tum het volgende:
Heb je de tip met een tennisbal onder je voet rollen al geprobeerd
Dat geeft mij veel ontspanning.
baad het niet dan schaad het vast ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef Fa-tum het volgende:
Ja onder je voetzool, het schijnt te helpen tegen shin splints
Overdaad aan lopen gevolgd door een overdaad aan rust.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I know..... maar na 160km in 10 dagen is mijn lichaam er toch wel heel blij mee
Weten we niet, waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Is er een kans dat de beweging het allemaal wat losser maakt?
Lieverd, dat valt reuze mee. Ik ben nu weer helemaal van voren af aan begonnen ;-)quote:
Hm balen meid, hoop dat het van nu aan wat beter gaatquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Weten we niet, waarschijnlijk niet.
Maar t is vooral ook mentaal, ik kom mijn ei niet kwijt.
Ik weet dat ik altijd last van mn nek blijf houden.
Je zult zien dat als je weer een paar keer hebt gelopen je conditie ook best weer snel terug is. Net of het even wakker geschud moet worden ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Lieverd, dat valt reuze mee. Ik ben nu weer helemaal van voren af aan begonnen ;-)
Gezelligquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik offer graag m'n hardloopavond op voor een goede semi-verdwaalactieEn misschien doe ik dat de volgende keer wel.
Lekker gelopen allemaal! Top! Ik ben jaloers
De tram chauffeur dacht dat ik onder zijn tram zou lopen. Ik wilde gewoon blijven staan waar ik stond toen hij zo aggressief begon te bellen. Ik weet nl wel dat daar een tramrails isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Hm, mijn footpod nokte ermee gisteren. Misschien door die ene klimduin, waardoor er veel zand in mijn schoenen kwam.
Verder beviel de spibelt goed, ik had dat niet verwacht.
Tot slot liep Murmeli gisteravond bijna onder een tram nadat ik haar had afgezet op het station waar haar fiets woonde.
Dat een hoop personen (in deze tread) er minder moeite mee heeft, wil niet zeggen dat het niet ver is. Want het is ver. De meeste mensen lukt het niet om de genoemde afstanden ongetraind uit te lopen (zonder te wandelen).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:01 schreef Fa-tum het volgende:
Het is ook fijn om hier aangemoedigd te worden.
Vooral als er niemand in je omgeving zich voor hardlopen interesseert.
Of je nou 5 ,6 of 25 km zegt, het is allemaal ver.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja precies het is ook allemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat een hoop personen (in deze tread) er minder moeite mee heeft, wil niet zeggen dat het niet ver is. Want het is ver. De meeste mensen lukt het niet om de genoemde afstanden ongetraind uit te lopen (zonder te wandelen).
[..]Ah, thanks, dat liedje was net weer een beetje uit m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
graag gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, thanks, dat liedje was net weer een beetje uit m'n hoofd
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat een hoop personen (in deze tread) er minder moeite mee heeft, wil niet zeggen dat het niet ver is. Want het is ver. De meeste mensen lukt het niet om de genoemde afstanden ongetraind uit te lopen (zonder te wandelen).
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Wauw...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef Hi_flyer het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)f-steel-run-43500274
Of was dat al gemeld.
Het is voor 2 personen 1 cent duurder dan twee keer 1 persoon.quote:¤ 4,99 voor een festivalticket incl. 1 consumptie voor 1 persoon (waarde ¤ 10)
¤ 9,99 voor een festivalticket incl. 1 consumptie voor 2 personen (waarde ¤ 20)
¤ 49,99 voor een festivalticket voor 10 personen (waarde ¤ 100)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |