Dat heeft murmeli inderdaad gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Misschien kan Murmeli nog even de route in haar Garmin zetten
Veel plezier met zijn allen in elk geval.
Tegen jou zeg ik gewoon "Mill" en we weten genoeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Laten we het daar dan bij houden...straks ga ik nog reageren op mr. Y
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik gewoon "Mill" en we weten genoeg.
Heb je een baard?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Murmeli het volgende:
Drukte in de metro!
Ben even vergeten dat het nu spitsuur is.
Loop ik aardig voor lul met mijn hysterische sportkleding en bomgordel
Het lijkt erop dat het vakantieseizoen weer een beetje aan z'n einde begint te komen. Alweer best een beetje druk op de weg ook!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Murmeli het volgende:
Drukte in de metro!
Tegenwoordig val je in het kalifaat van Den Haag niet meer op met een bomgordel hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Murmeli het volgende:
Drukte in de metro!
En jouw HM is weken eerder!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef Quoi het volgende:
Mooi Meyendel avondje hoor
Ook voor een trainingsavondje hier, lekker dat het droog is.
Succes met de 18 en 20. Benieuwd hoe ze bevallen. Lopen de dames zomaar vóór op mijn schema![]()
Hemels hardloopweer. 20 graden en een zonnetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef Danter het volgende:
wind liggen en schijnt t zonnetje toch nog even fel en warm.
Hier ook hoor, zie het als mijn persoonlijke blerch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef Danter het volgende:
Zoo.. hier zit ie er weer op voor vandaag.. hier ook mensen met een partner met 0,0 interesse in het hardlopen? Elke keer hardlopen voor het avond eten mond ongeveer voor 99% uit in ruzie.. omdat hij honger heeft en totaal geen interesse in hoe het ging.. en dat vind ik dan op mijn beurt weer irritant.. * zucht*
Loopje ging ook niet goed vandaag.. hele dag (voor mij) iedeaal loop weer, beetje regen, wind en lekker koel.. maar zodra ik ga lopen gaat de wind liggen en schijnt t zonnetje toch nog even fel en warm..![]()
Toch de 6,4 km gelopen zoals ik mezelf had beloofd en daar mee gelijk de langste run van de week alweer gehad! en dat op Dinsdag
https://www.endomondo.com/workouts/389873291/17793767
Irritant zeg..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef Danter het volgende:
Zoo.. hier zit ie er weer op voor vandaag.. hier ook mensen met een partner met 0,0 interesse in het hardlopen? Elke keer hardlopen voor het avond eten mond ongeveer voor 99% uit in ruzie.. omdat hij honger heeft en totaal geen interesse in hoe het ging.. en dat vind ik dan op mijn beurt weer irritant.. * zucht*
Loopje ging ook niet goed vandaag.. hele dag (voor mij) iedeaal loop weer, beetje regen, wind en lekker koel.. maar zodra ik ga lopen gaat de wind liggen en schijnt t zonnetje toch nog even fel en warm..![]()
Toch de 6,4 km gelopen zoals ik mezelf had beloofd en daar mee gelijk de langste run van de week alweer gehad! en dat op Dinsdag
https://www.endomondo.com/workouts/389873291/17793767
Toch ga je dat merken, ik weet het zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:33 schreef Guard het volgende:
En nog even een viaductje mee gepakt op de terugweg, want met die 10 hoogtemeters gaat het zaterdag vast veel beter
Ik kwam terug van het lopen zondag en deed verslag: bij 3 km had ik echt geen zin meer, bij 6 zwikte ik mijn enkel om, maar bij 7...bla blaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook een partner met 0.0 interesse in hardlopen. Maar we hebben daar eigenlijk nooit discussies over.
In zo'n geval zou ik gewoon hem zijn zin geven, en hem zelf laten koken. Maar misschien ben ik te aardig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef Danter het volgende:
Hier nog hemelser 19 graden en een lekker windje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hemels hardloopweer. 20 graden en een zonnetje
Welke vriendin bedoel je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn vriendin haat hardlopen, maar gelukkig hebben we het er nooit over.
Eurosportquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef LasTeR het volgende:
Die livestream NOS is echt baggerkwaliteit.
Hier gaat t nog wel aardig…?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef LasTeR het volgende:
Die livestream NOS is echt baggerkwaliteit.
Tijdens de meeste trainingen loop ik er ook wel bijna zoveelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:46 schreef Wolve000 het volgende:
25 rondjes. Ik moet er niet aan denken trouwens. Ik vond 4 rondjes en een beetje al wel genoeg.
Ja, het telt inderdaad wel makkelijk op. Met trainingen gaan we ook wel richting de 20 rondjes. Maar een aantal daarvan (6 a 8) gaat meestal wel de andere kant op. Warming up en cooling down doen we altijd tegen het verkeer in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Tijdens de meeste trainingen loop ik er ook wel bijna zoveel
Maar tijdens een wedstrijd lijkt het me wel een beetje vervelend. Dat je toch zeker 5 rondjes gewoon eigenlijk niet meer kunt maar nog wel door moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |