Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
En ben je daarna een tijd gestopt dan? Omdat je daarna weer evy hebt gedaan?
Ik zou lekker wat intervallen gaan lopen. Korte snelle, langere op je gewenste 5km tempo en afentoe een duurloopje. Zit je daar zo weer aan. 2 jaar is niet echt lang geleden. Of je moet zwaarder zijn geworden, dan wordt het lastiger.
Ja gestopt, ik hou zeg maar altijd een winterstop.
quote:
Ik zou lekker wat intervallen gaan lopen. Korte snelle, langere op je gewenste 5km tempo en afentoe een duurloopje. Zit je daar zo weer aan. 2 jaar is niet echt lang geleden. Of je moet zwaarder zijn geworden, dan wordt het lastiger.
Ik zou eerst eens kijken waar je nu staat (op 26 augustus dus) en dan kijken hoe je dat kan verbeteren ipv jezelf dood te staren op een tijd van een paar jaar geleden.
Het verschil tussen 20 en 24 min is wel flink, dat overbrug je niet zomaar. Geen winterstop meer voor jou dus
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik zou eerst eens kijken waar je nu staat (op 26 augustus dus) en dan kijken hoe je dat kan verbeteren ipv jezelf dood te staren op een tijd van een paar jaar geleden.
Het verschil tussen 20 en 24 min is wel flink, dat overbrug je niet zomaar. Geen winterstop meer voor jou dus
Dit inderdaad. Geen winterstop meer doen. Waarom zou je niet lekker doorlopen?
Dit inderdaad. Geen winterstop meer doen. Waarom zou je niet lekker doorlopen?
Tja, school, rijbewijs geen ekiden je kent de smoesje wel. Ben van plan om dit jaar ook door te blijven lopen en de winter in te gaan en pas volgend jaar een aanval te doen op mijn pr. Die (sub)20 hoeft er echt niet te zijn over 10 weken.
Tja, school, rijbewijs geen ekiden je kent de smoesje wel. Ben van plan om dit jaar ook door te blijven lopen en de winter in te gaan en pas volgend jaar een aanval te doen op mijn pr. Die (sub)20 hoeft er echt niet te zijn over 10 weken.
Pro tip: schrijf je in voor een wedstrijd in of direct na de winter. Dan 'moet' je wel trainen
Ah blijf dan lekker intervallen en doorlopen dan kom je er vanzelf
Ben met hetzelfde bezig, alleen zit ik nu op 27:30 en 'moet' naar 25:47
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik voel geen ene reet aan spierpijn van mijn core-oefeninkjes van gisteren. Terwijl ze toch best heftig waren.... Naar mijn idee was het ook een beetje teveel beenspieren en te weinig buikspieren. Volgende keer (donderdag) er maar wat buikspier ingooien
Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Quoi het volgende: Heb er serieus aan gedacht om er te komen kijken, in combi met een nachtje ergens in de buurt. Maar weekend zat alweer vol voordat ik het wist.
Ah. Wij zijn krampachtig het weekend leeg aan het houden, zodat we op het laatste moment kunnen beslissen wat we gaan doen. Ik denk niet dat een bezoekje TdF erin zit
My First Keyboard Al die automatische drumritme-knopjes achter elkaar indrukken volgens mij.
Dat mis ik oprecht sinds ik m'n keyboard met 1000000 knopjes waar allemaal leuke geluidjes uitkwamen heb ingeruild voor een elektrische piano. Later als ik groot en rijk ben wil ik een elektrische piano met minstens 1000000 knopjes en kekke geluidjes.
Ik heb gisternacht al niet kunnen slapen. Lag zondagavond om half 11 in mn bed, sliep pas tegen 5 uur maandagochtend. Iets teveel bezig geweest met de TdF Vannacht wel goed geslapen
Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef Jero_nimo het volgende: Ik heb gisternacht al niet kunnen slapen. Lag zondagavond om half 11 in mn bed, sliep pas tegen 5 uur maandagochtend. Iets teveel bezig geweest met de TdF Vannacht wel goed geslapen
Dat mis ik oprecht sinds ik m'n keyboard met 1000000 knopjes waar allemaal leuke geluidjes uitkwamen heb ingeruild voor een elektrische piano. Later als ik groot en rijk ben wil ik een elektrische piano met minstens 1000000 knopjes en kekke geluidjes.
Ik speel al 15 jaar bijna elke dag eventjes. En ik kan het nog steeds voor geen meter
Ohja, rennen. Eerst weer energie - ik vrees dat dat pas weer komt na een vakantie - en dan maar weer eens een loopje plannen om ergens naartoe te werken.
Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Quoi het volgende: Ik voel geen ene reet aan spierpijn van mijn core-oefeninkjes van gisteren. Terwijl ze toch best heftig waren.... Naar mijn idee was het ook een beetje teveel beenspieren en te weinig buikspieren. Volgende keer (donderdag) er maar wat buikspier ingooien
Wat ook zou kunnen: je voert de oefeningen (nog) niet goed uit. Het is namelijk enorm lastig. Zelfs bij op het oog eenvoudige plankoefeningen kan het soms zo zijn dat je de kracht uitvoert met je armen, i.p.v. je buikspieren.
Goed, over een dik uurtje richting het CBS, alwaar ik Murmeli ophaal en dan richting Yuki en meneer Y tuf in Meijendel.
Wat ook zou kunnen: je voert de oefeningen (nog) niet goed uit. Het is namelijk enorm lastig. Zelfs bij op het oog eenvoudige plankoefeningen kan het soms zo zijn dat je de kracht uitvoert met je armen, i.p.v. je buikspieren.
Goed, over een dik uurtje richting het CBS, alwaar ik Murmeli ophaal en dan richting Yuki en meneer Y tuf in Meijendel.
Ik ga vanavond eens proberen met de snellere groep mee te lopen (ongeveer 10 kilometer op 4~4.5 minuut/km). Dit is dan alweer mijn laatste loopje van de week voordat ik alle gedane arbeid op Lowlands in de prullenbak ga gooien .
O mon dieu. Mooi dat dat wordt gekanaliseerd naar een Whatsapp-groep dan
Ja. Er wordt zoveel gestuiterd dat ik blij ben dat mijn telefoon sowieso altijd op stil staat en 9 van de 10 keer ergens onder m'n kussen of onderin m'n tas ligt !