quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef pijll het volgende:[..]
In zo'n geval zou ik gewoon hem zijn zin geven, en hem zelf laten koken. Maar misschien ben ik te aardig.
Gelukkig is mijn vriendin ook een hardloper. En een stuk fanatieker dan ik.
Ja. het is jammer dat mijn vriendje altijd geblesseerd is. Maar gelukkig issie ook erg goed in meefietsen.

Enniewee, meyendel vanavond

Ik had de route in mijn garmin gezet. Wist ik zeker. Maar hij stond er toch niet in. Zwabber had hem ook niet in zijn garmin gezet, dus dat werd lopen op de bonnefooi.
Onverwachte verrassing was dat YUR toch meeliep, leuk, want dan kon ik hem ook eens ontmoeten. Was gezellig

Ook P van Yuki ontmoet, die was ook gezellig. En zwabber is altijd gezellig dus het feest was compleet.
We hebben lekker lopen dwalen (want geen route), paar keer terug moeten lopen omdat er wat bruine beesten met grote horens en jonkies liepen, de heren hebben nog een miniklimduin beklommen (daar had ik geen zin meer in). Prachtige omgeving weer, ik heb de eerste 12 km ofzo daar erg van genoten. Leuke heuveltjes, schelpenpaadjes met wat zand, de heren liepen afentoe vooruit om foto's te maken. Na 9 km Yuki en P. gedag gezegd, op het punt waar we dachten dat zij aan de terugweg moesten beginnen. Wij liepen door, direct werd het tempo opgevoerd (oeps!) dus het was wel even pittig en ik heb nog een paar keer op de rem getrapt

Op de terugweg (want dat werd het met al dat verdwalen) hadden we het uitzicht allemaal al eens gezien en na een km of 15 begon mijn rechterbeen nogal te klagen. Dat van zwabber toevallig ook, dus we hebben met ons klagende been (en onze klagende zelf) nog een km of 7 doorgelopen. De laatste 4 (?) km kwam ineens pijll aangefietst, dat was natuurlijk niet echt vervelend

In het begin moest ik nog even stoer doen en liedjes zingen enzo, later heb ik gewoon niks meer gezegd en met mij en mijn zelfmedelijden (want au) verder gelopen

Na 21,1 km nog een paar felicitaties mogen ontvangen omdat ik voor het eerste de HM afstand had gelopen

(tering wat een eind!) en een paar honderd meter later waren we bij de auto's.
Pffff.... Nu kap ik met die heuvels hoor!
Dit was de langste duurloop voor mijn HM, hierna doe ik nog ergens een keer 15 km en verder denk ik dat ik even alleen korte loopjes doe en geen moeilijke dingen. Ik merk dat het lijf moe begint te worden, dus die mag even chillen zodat ik over 3 en halve week een beetje een leuke tijd neerzet

(zul je zien, wordt het bloeverziekend heet ofzo en loop ik er langer over dan vandaag, haha! maar dat is ook niet erg)
Was dus leuk

heren en Yuki: thanks voor de gezelligheid

voor herhaling vatbaar wat mij betreft