*badum psssssj*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef LasTeR het volgende:
Die zullen de verzurich wel voelen na zo'n eindsprint.
Dat deed ik ook vorige week, maar ging iedereen nu niet naar strava?? :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef Mr.B. het volgende:\
Ik heb me ook maar bij Endomondo aangemeld, voornamelijk om ongegeneerd jullie trainingen te kunnen begluren
Dat dacht ik ook, totdat ik die foto van LasTeR zagquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:55 schreef Nirak het volgende:
Hardlopen kijken.. Ik vind het doen al een kwelling, ga toch niet ook nog kijken naar de kwelling van anderen
Dafne jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik die foto van LasTeR zag
Ik geef toe dat ik direct spijt had dat ik niet gekeken hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik die foto van LasTeR zag
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook een echtgenote met 0.0 interesse in hardlopen. Maar we hebben daar eigenlijk nooit discussies over. zo lang ik met mijn hardloopuitgaven niet meer dan mijn zakgeld uit geef vind ze alles goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
mooi vlot tempo voor bij die afstand DW!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja en vanavond heerlijke 12km door t bos gedaan rond 5.30. Conditioneel zwaar maar mijn benen voelen al 2 weken heel sterk
Ja vond ik ook voor mijn doen. Klimmen ging ook goed. Alleen kon wel merken dat ik 2 dagen in een huis met allemaal rokers ben geweest. Ademhaling was niet heel best.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooi vlot tempo voor bij die afstand DW!
Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef YUR het volgende:
Ik ga nog eens een route van Zwabber en Murmeli volgen.... Sjongejongejongejongejonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |