quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:16 schreef mosselmossel het volgende:
Als je loopt, moet je helemaal geen tijd hebben voor duimpjes. Duimpjes tijdens hardlopen zijn de hel. Het is zeg maar een beetje de comic sans van het hardlopen.
Ik heb dat soms ja. Schoenen te strak geveterd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:43 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een soort kramp in mijn wreef (voet) als ik loop. Iemand dit weleens gehad de dag na een intensieve training?
Zie je nou wel, YUR!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
En Zwabber, herkenbaar, na een dag in de auto/lange tijd op de motor zeggen mijn benen ook 'mweeeeh, doe maar niet'
Is dan ook gewoon een stuk minder soepel allemaal. Niet onoverkomelijk ofzo, maar het verschil merk ik wel degelijk. Heb ook meer spierpijn als ik een dag in de auto moet zitten de dag na/van een HM ofzo.quote:
Potverdikkie, nu je het zegt! Rechts zat te strak!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ja. Schoenen te strak geveterd!
Goed gedaan!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:
Ik heb t gedaan![]()
Iets met waar is mn conditie heen
Lopen op zich deed geen pijn, voel nu wel wat spanning maar met douchen voelt t aardig.
Eerste 2x was berg af dus kon ik grotere passen nemen, laatste keren zat ik volgens mij weer richting oude tempo.
Een hartslagmonitor hebben en deze instellen op maximaal 160.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren ook weer een rondje gelopen en een lesje uit week 7 van Evy gedaan. Benen lijken zich iets beter te gedragen. En ik denk dat ik nu gewoon weer met die lessen rustig ga opbouwen. Iemand nog tips tegen blessures?
Die krijg ik voor mijn verjaardag maar dat duurt nog evenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een hartslagmonitor hebben en deze instellen op maximaal 160.
Ik ga vooral erg achteruitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef streamnl het volgende:
Ik blijf het leuk vinden om de vooruitgang te volgen van de mensen hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |