Verrekquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die slaapkop lijkt inmiddels ook een vaste gast te worden. Ik kan het wel waarderen.
Het is 'm echt hè? Dezelfde jongen als die vorige week bijna omviel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die slaapkop lijkt inmiddels ook een vaste gast te worden. Ik kan het wel waarderen.
Jij bent niet in voor een woordgrapje? Flauw hoor.quote:
Hij is gewoon kkdom.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Of het is zijn oogopslag, of hij is weer moe.
twitter:VGfotovideo twitterde op maandag 11-08-2014 om 23:16:01Er zit een blonde mevr bij #KNVB die precies weet hoe het in elkaar steekt isses, volgens mij komt ze uit #Katwijk reageer retweet
De EO-jongere is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is 'm echt hè? Dezelfde jongen als die vorige week bijna omviel.
[ afbeelding ]
Is dat niet de partner van Tijs?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij verdient wel een gifje vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was zo slecht dat ik moest gniffelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent niet in voor een woordgrapje? Flauw hoor.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
twitter:VGfotovideo twitterde op maandag 11-08-2014 om 23:16:01Er zit een blonde mevr bij #KNVB die precies weet hoe het in elkaar steekt isses, volgens mij komt ze uit #Katwijk reageer retweet
Met luciferstokjes tussen z'n ogenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij verdient wel een gifje vind ik.
winnaar krijgt een kalashnikovquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Koran-reciteer wedstrijden op de Fun Day![]()
Achter pratende mevrouw.quote:
gewoon allemaal bij jou in de achtertuin tohc, probleem opgelostquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Nober het volgende:
Moet je maar zorgen dat je niet ergens gaat zitten als je in de minderheid bent.
Ik denk stiekem dat iets meer Jezidi's en iets minder moslims de wereldvrede geen kwaad zouden doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
Jezidisch, nog meer gelovigen, gelukkig is het oorlog.
#ongepastquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Que si, que no, que nunca genocide...
Jezidi's ook voor alle stenigingen voor overspel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat iets meer Jezidi's en iets minder moslims de wereldvrede geen kwaad zouden doen.
Als het goed is behoort die groep binnenkort tot het verleden, en dat vinden we toch een partij erg. Maar ja, wat doe je eraan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
gewoon allemaal bij jou in de achtertuin tohc, probleem opgelost
Dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jezidi's ook voor alle stenigingen voor overspel.
Hoezo werd je rondgeleid?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
Ik was een keer bij een rondleiding door de Tweede Kamer. Omtzigt had een avond vrijgemaakt om ons rond te leiden, en toen kregen wij een veeg uit de pan omdat we geen vragen stelden aan hem.
Uh, okéquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
Ik was ooit een keer bij een rondleiding door de Tweede Kamer, tien jaar terug ofzo. Omtzigt had een avond vrijgemaakt om ons rond te leiden, en toen kregen wij een veeg uit de pan omdat we geen vragen stelden aan hem.
Het is gewoon een grote bende in het Midden-Oosten. En daar is de relatief normale burgerbevolking het grootste slachtoffer van.quote:
Ik zat vroeger bij een gristelijke jongerenvereniging, en dit was een excursie.quote:
Ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
Ik was ooit een keer bij een rondleiding door de Tweede Kamer, tien jaar terug ofzo. Omtzigt had een avond vrijgemaakt om ons rond te leiden, en toen kregen wij een veeg uit de pan omdat we geen vragen stelden aan hem.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ben even gaan terugbladeren wanneer we het ook alweer over slaapkop hadden. Dat was afgelopen woensdag. Ik ben even gaan terugkijken.... en volgens mij hebben we prijs:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je inzet, maar dat hadden we al door.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ben even gaan terugbladeren wanneer we het ook alweer over slaapkop hadden. Dat was afgelopen woensdag. Ik ben even gaan terugkijken.... en volgens mij hebben we prijs:
[ afbeelding ]
Altijd leuk toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
Zat jij ook bij een christelijke jongerenverenigingquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ookHij kreeg zeker alle rotklusjes toebedeeld
Overigens stelden wij wel keurig vragen.
Toch lijkt het me een geweldige kerel. Ik ben geen CDA-fan en dat word ik ook niet. Maar voor Omtzigt neem ik m'n petje af.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
Je woont om de hoek of je werkt daar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens een debat op de tribune
Nee, gewoon met school.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zat jij ook bij een christelijke jongerenvereniging
Ik kan geen gifjes maken.quote:
Fijn, maar ik was de eerste die het opmerkte. En toen dacht ik: laat ik er even een plaatje bij zoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet, maar dat hadden we al door.
Precies.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omtzigt kan er niet tegen dat Beatrice even blootlegt dat iets roepen een stuk makkelijker is dan er naar handelen.
Rotterdam, dus valt tegen. Binnenkort werk ik daar ja. Al niet specifiek de Kamer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Je woont om de hoek of je werkt daar?
Omtzigt wil gewoon dat er iets gebeurt. En terecht, trouwens. Onschuldige mensen worden daar bij bosjes afgeslacht, zonder dat ze zelf agressie ten uitvoer brengen. (Dat laatste zeg ik er even bij voor onze mekkerende moslim-medemens die alleen maar oog heeft voor Gaza).quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omtzigt kan er niet tegen dat Beatrice even blootlegt dat iets roepen een stuk makkelijker is dan er naar handelen.
Je kunt die debatten toch ook thuis op Politiek 24 voeren dacht ik?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Rotterdam, dus valt tegen. Binnenkort werk ik daar ja. Al niet specifiek de Kamer.
Studeerde bestuurskunde, dan moet je een beetje bijblijven. Laatste jaar 5 rondleidingen gehad, toen was het wel voldoende
Nou ja, het is ook wat simpel om te stellen dat je altijd maar een hard succescriterium moet hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oh zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm van Pro Demos vorig jaar.
Tenzij er -letterig achter staatquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles met elf erin is sowieso goed.
Die zitten hier toch niet op dit draadje?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omtzigt wil gewoon dat er iets gebeurt. En terecht, trouwens. Onschuldige mensen worden daar bij bosjes afgeslacht, zonder dat ze zelf agressie ten uitvoer brengen. (Dat laatste zeg ik er even bij voor onze mekkerende moslim-medemens die alleen maar oog heeft voor Gaza).
Ja klopt. Doe ik ook hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt die debatten toch ook thuis op Politiek 24 voeren dacht ik?
ja zijn daar al beelden van?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef Latert het volgende:
Tinkebell heeft ook eens een kalender uitgebracht toch?
Eerder op die blonde van net, velen malen lekkerder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
toch kan ik hier wel op handkarren
Volgens mij de enige keer per jaar dat het daar vol zit, of niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja klopt. Doe ik ook hoor.
Maar Algemene Beschouwingen op de tribune is best eens leuk.
Ik krijg de neiging om de taalnazi uit te gaan hangen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik krijg de nijging mijn beeld op zwart te zetten.
trio met die tweequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerder op die blonde van net, velen malen lekkerder.
Geen idee. Op het moment dat ik dit plaats, heeft Tinkelbel net gezegd: "ezel stoot zich in het gemeen"quote:
Dat is een verbod.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Het elfde gebod, leer van het leven. Een gebod is toch wat je juist niet mag doen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Het elfde gebod, leer van het leven. Een gebod is toch wat je juist niet mag doen.
ja, dan houdt het CDA er eindelijk mee opquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Even een poll: Is Omtzigt lijstrekkeriabel?
Klopt hoor. Maar ik was verrast hoe snel hij eigenlijk een beetje van zijn stuk werd gebracht door op een plan te wijzen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omtzigt wil gewoon dat er iets gebeurt. En terecht, trouwens. Onschuldige mensen worden daar bij bosjes afgeslacht, zonder dat ze zelf agressie ten uitvoer brengen. (Dat laatste zeg ik er even bij voor onze mekkerende moslim-medemens die alleen maar oog heeft voor Gaza).
Ik denk dat hij daar te correct voor is. Je moet een beetje viezig zijn, zoals Verhagenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Als Buma het is, is Omtzigt het zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat een fucking boeiond onderwerp is dit zeg.
Ja de Rattus Catholicus was daarvoor geknipt. Echt een Nazi.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar te correct voor is. Je moet een beetje viezig zijn, zoals Verhagen
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind. Zelfs wanneer je een simpel feit toevoegt, dus een inhoudelijke aanvulling op een nieuwsbericht, wordt dat weggemind. Voeg daarbij nog eens een belabberde populariteit en een eigenwijze positie: behoorlijk islam-kritisch, maar zeker ook geen Wilders-fan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die zitten hier toch niet op dit draadje?
Ik vond het trouwens grappig op de frontpage, jij uitleggen dat je niet voor Wilders bent. Werd gelijk weggemind.
MFW >quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Latert het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)tinkebell_naakt.html
Hier is iets.
Op de FP komenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind. Zelfs wanneer je een simpel feit toevoegt, dus een inhoudelijke aanvulling op een nieuwsbericht, wordt dat weggemind. Voeg daarbij nog eens een belabberde populariteit en een eigenwijze positie: behoorlijk islam-kritisch, maar zeker ook geen Wilders-fan.
Dat was het ook. Daarom was ik ook wel verrast dat hij zo snel van zijn stuk leek gebracht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wat simpel om te stellen dat je altijd maar een hard succescriterium moet hebben.
Gewoon geluid uit en pagga slaan.quote:
gut, jochie tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind. Zelfs wanneer je een simpel feit toevoegt, dus een inhoudelijke aanvulling op een nieuwsbericht, wordt dat weggemind. Voeg daarbij nog eens een belabberde populariteit en een eigenwijze positie: behoorlijk islam-kritisch, maar zeker ook geen Wilders-fan.
thanksquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Latert het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)tinkebell_naakt.html
Hier is iets.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind.
Ik zou hem graag als CDA-lijsttrekker zien. Maar voor de partij zou dat een enorm gezichtsverlies zijn. Ze wilden hem lozen als kamerlid. Hij was niet eens op de kieslijst gezet. Het congres heeft hem toen alsnog op een "onverkiesbare" plek 39 gezet. Omtzigt is vervolgens met een enorme hoeveelheid voorkeursstemmen (iets van 39.000 meen ik) alsnog gekozen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik vond je argument niet zo sterk, dat je niet voor Wilders bent omdat het een verloren stem is. Als iedereen zo denkt, is dat zo. Als we allemaal, in grote meerderheid, op Wilders zouden stemmen. Zou hij toch echt veel invloed hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel soms bij een ander debat ook. Als er een dikke kans is dat kabinet valt of een zeer maatschappelijk gevoelig thema.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij de enige keer per jaar dat het daar vol zit, of niet?
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ze haar haar expres zo debiel gedaan?
Ze is voor de Blaudzun look gegaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ze haar haar expres zo debiel gedaan?
Nee, geen naakt hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik haar kwarktassen wel in een spoiler plaatsen hier?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef alors het volgende:
Misschien kun je tasjes van die lijken maken, Tinkebell.
Wie wel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon niet te luisteren. Yolo.
Je moet ergens je ei kwijt hè? Ik leg dat ei tegenwoordig op de FP, soms in GC of KLB, als het zo uitkomt. En als ik vervelend ben, begin ik in dit soort topics een inhoudelijke discussie. Daarna word ik afgesnauwd en houd ik me weer koest. Zo werkt het ongeveer.quote:
alors houdt niet van concurrentiequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt voor je komst Tinkebell. Alors zet de tv nu uit.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt deze stoephoer nog een podium geboden? Zet een flamingo er neer in dezelfde kleding en je krijgt dezelfde debiele teksten.
Kun jij een beetje zingen? FOK!ker Tim Knol blijkbaar wel en die zit daar toch maar mooi aan tafel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt deze stoephoer nog een podium geboden? Zet een flamingo er neer in dezelfde kleding en je krijgt dezelfde debiele teksten.
Je posts komen een beetje oubollig over, vandaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet ergens je ei kwijt hè? Ik leg dat ei tegenwoordig op de FP, soms in GC of KLB, als het zo uitkomt. En als ik vervelend ben, begin ik in dit soort topics een inhoudelijke discussie. Daarna word ik afgesnauwd en houd ik me weer koest. Zo werkt het ongeveer.
Misschien als het publiek er massaal om vraagt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Tijs al eens live met zijn jasje gegooid? Deze show is dat wel waard als enige opfleuring.
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die is toch van: "En een kloddertje hierrrrr"?
Ik denk niet dat wij concurrentie zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alors houdt niet van concurrentie
Ik luister niet graag naar mezelf.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun jij een beetje zingen? FOK!ker Tim Knol blijkbaar wel en die zit daar toch maar mooi aan tafel.
Geniale geesten worden zelden begrepen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet ergens je ei kwijt hè? Ik leg dat ei tegenwoordig op de FP, soms in GC of KLB, als het zo uitkomt. En als ik vervelend ben, begin ik in dit soort topics een inhoudelijke discussie. Daarna word ik afgesnauwd en houd ik me weer koest. Zo werkt het ongeveer.
Hm, hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij concurrentie zijn.
Christenen zullen niet snel om iets eisen. Ik stel voor om het hele publiek te dwingen om te bidden tot God dat Tijs ooit met zijn jasje gaat gooien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef Heufd het volgende:
[..]
Misschien als het publiek er massaal om vraagt?
Alsof jij überhaupt concurrentie hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Wilders roept bovendien dingen waarmee ik het niet eens ben. "Minder Marokkanen", bijvoorbeeld. Ik vind het verwerpelijk om mensen te beoordelen op hun nationaliteit. Je moet mensen op gedrag beoordelen en daar ook naar handelen. Ik wil minder moslim-extremisten in Nederland. Ik wil ook minder christen-extremisme, rechts-extremisme, links-extremisme en dieren-extremisme, trouwens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond je argument niet zo sterk, dat je niet voor Wilders bent omdat het een verloren stem is. Als iedereen zo denkt, is dat zo. Als we allemaal, in grote meerderheid, op Wilders zouden stemmen. Zou hij toch echt veel invloed hebben.
Naar mijn mening past Wilders niet bij hoe jij bent. Wilders is plat en roept in oneliners, jij hebt toch meer intellectuele capaciteit.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je hiermee dat jij aantrekkelijker bent of dat je niet kan tippen aan tinkebell?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Smooth.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt concurrentie hebt.
Pics, zodat ik kant kan kiezen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Nou als je op Tinkebell valt, dan val je niet op mij en andersom.
Wedden dat ik jou zou doen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Nou als je op Tinkebell valt, dan val je niet op mij en andersom.
21:5 = oorlogquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Alsof oorlog in verhouding moet staan.
Moet ik me zorgen maken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet trouwens waar Johannes uithangt, maar ik zeg het niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezus zeg, sterkte.Het gaat prima hoor. Ik vermaak me prima op FOK! Ik heb geen "sterkte" nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, niet acuut. Maar ik zie een zorgwekkende trend.quote:
Is hij die film kijken met FOK!?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet trouwens waar Johannes uithangt, maar ik zeg het niet.
Moeten de palastijnen maar geen hamas stemmen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Israël is echt beestachtig te keer gegaan.
godverdomme.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
ISIS aan de arbeid: jezidi's levend begraven.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezus zeg, sterkte.Het zit wel erg diep bij hem. Kan je niet de vredestichter uithangen voor een keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deels met je eens. Israël mag ook gewoon terugslaan als ze worden beschoten met raketten, maar nu hebben ze wel heel erg huisgehouden daar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten de palastijnen maar geen hamas stemmen.
Ik merk een agenda van jouw kant.quote:
Ik vind je reacties op de frontpage zo weinig overeenkomen met hoe je hier overkomt. Het komt een beetje overeen met de vele reacties die er zo staan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders roept bovendien dingen waarmee ik het niet eens ben. "Minder Marokkanen", bijvoorbeeld. Ik vind het verwerpelijk om mensen te beoordelen op hun nationaliteit. Je moet mensen op gedrag beoordelen en daar ook naar handelen. Ik wil minder moslim-extremisten in Nederland. Ik wil ook minder christen-extremisme, rechts-extremisme, links-extremisme en dieren-extremisme, trouwens.
Mensen die via geweld hun wil aan anderen willen opleggen, moeten worden teruggefloten. En dat geldt bijvoorbeeld dus ook voor tuig dat met stenen gooit in de Schilderswijk en meent dat daar een Islamitische Staat van kracht is. Hard aanpakken, zulk volk. Desnoods het land uit trappen.
Ziek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
ISIS aan de arbeid: jezidi's levend begraven.
Ik begin langzaam partij te kiezen ja.quote:
Doe me een lol, joh. Het zit niet diep. Als ik in NWS wil posten, doe ik dat. Afgelopen week toevallig nog een keertje gebeurd. Maar ik ben het spuugzat daar. Dus het is mijn keuze om er weg te blijven. Het is verder totaal onbelangrijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit wel erg diep bij hem. Kan je niet de vredestichter uithangen voor een keer?
Wat maak er toch veel lettergreepjes aan vuil elke keer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe me een lol, joh. Het zit niet diep. Als ik in NWS wil posten, doe ik dat. Afgelopen week toevallig nog een keertje gebeurd. Maar ik ben het spuugzat daar. Dus het is mijn keuze om er weg te blijven. Het is verder totaal onbelangrijk.
Laat Specsavers zich maar gewoon richten op z'n rol als NWS-mod. Ik vermaak me echt wel elders op FOK! en daarbuiten.
Specsavers? Hij heet Specularium hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe me een lol, joh. Het zit niet diep. Als ik in NWS wil posten, doe ik dat. Afgelopen week toevallig nog een keertje gebeurd. Maar ik ben het spuugzat daar. Dus het is mijn keuze om er weg te blijven. Het is verder totaal onbelangrijk.
Laat Specsavers zich maar gewoon richten op z'n rol als NWS-mod. Ik vermaak me echt wel elders op FOK! en daarbuiten.
Het zit niet diep, maar ondertussen heb je het al 30 keer herhaald.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En scholen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
Heel Gaza staat vol met VN-ziekenhuizen.
Je kan best wel de username Specularium normaal uitspreken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
Haha, die vrouw. Hamas die hun mensen beschermen.
Deze vrouw is niet de slimste. Maar heeft wel een punt, Israël gebruikt 10 keer meer geweld dan de Palestijnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die vrouw kan mij niet boeien. Beatrice, waar ben je?
Mensen het land uit trappen is voor mij geen doel op zich. Ik ga liever voor daadwerkelijke gedragsaanpassing en eisen stellen aan mensen die zich misdragen, cq. slecht integreren, cq. hun kinderen niet opvoeden, cq. de taal onvoldoende spreken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind je reacties op de frontpage zo weinig overeenkomen met hoe je hier overkomt. Het komt een beetje overeen met de vele reacties die er zo staan.
Ook dat, dat je het gewoon met veel punten niet eens bent. Maar de PVV is de enige die deze het land wil uittrappen. De VVD zal dit geluid ook wel laten horen, vooral tijdens verkiezingstijd, maar daar ligt hun prioriteit niet. Dat zie je tijdens de regeerperiode.
Domme hoer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
Zulke lieve vredelievende jongens doen dat zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://i.4cdn.org/b/1407790820626.webm
?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik las het op twitter ja, toen ben ik gelijk op IMDB gaan kijken en daar krijgt hij een 7.3, dat is niet veel voor een serie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik ga met The Leftovers beginnen. Is dat wat?
Nic0 bij VIquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Nic0 die Heroes deed bij DWDD
Nic0 met zijn kutgedocht0n
nee, is kutquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik ga met The Leftovers beginnen. Is dat wat?
Soms is het nodig om dingen te verduidelijken. Wat mij betreft is de kous allang af.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
Wat maak er toch veel lettergreepjes aan vuil elke keer.
Goh, echt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Specsavers? Hij heet Specularium hoor.
Kijk, als ik nou een subforum-ban had die ik niet kon verkroppen, dan had je misschien een punt. Maar dat is niet het geval. Ik kan overal op FOK! posten waar ik wil. Jij ook trouwens. Ga gerust zelf ondervinden wat NWS inhoudt en hoe leuk je het vindt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Het zit niet diep, maar ondertussen heb je het al 30 keer herhaald.
Bedankt hans.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms is het nodig om dingen te verduidelijken. Wat mij betreft is de kous allang af.
[..]
Goh, echt?
[..]
Kijk, als ik nou een subforum-ban had die ik niet kon verkroppen, dan had je misschien een punt. Maar dat is niet het geval. Ik kan overal op FOK! posten waar ik wil. Jij ook trouwens. Ga gerust zelf ondervinden wat NWS inhoudt en hoe leuk je het vindt.
Die petquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Knol moet lekker weer zijn akkertje verbouwen. Geef die jongen een tractor.
Mensen schijnen het te ingewikkeld te vinden. Ik ga kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las het op twitter ja, toen ben ik gelijk op IMDB gaan kijken en daar krijgt hij een 7.3, dat is niet veel voor een serie.
Jazeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb maar de helft ofzo gezien, maar ging VI vandaag nou daadwerkelijk over voetbal?
Ja, dat wist ik. Hij was de opvolger van Voorschrift. Toen die (onterecht) werd weggestuurd als mod, stond ik erop dat de opvolger elfletterig zou zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan best wel de username Specularium normaal uitspreken.
Wist je trouwens dat Specularium elfletterig is?
Slijmbal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Hij was de opvolger van Voorschrift. Toen die (onterecht) werd weggestuurd als mod, stond ik erop dat de opvolger elfletterig zou zijn.![]()
Ik vind Specularium als mod niet eens zo beroerd, trouwens. NWS en met name POL hebben veel ergere mods gehad.
Ik hoop dat iemand uit het publiek, vrij onrealistisch, naar de tafel toe rent om die pet af te pakken. Een klein tufje erin en weer terug op dat toch al vadsige hoofd van Knollebol.quote:
top lelquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heb je nog leuke anekdotes over de ergere mods?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Hij was de opvolger van Voorschrift. Toen die (onterecht) werd weggestuurd als mod, stond ik erop dat de opvolger elfletterig zou zijn.![]()
Ik vind Specularium als mod niet eens zo beroerd, trouwens. NWS en met name POL hebben veel ergere mods gehad.
Telkens maar weer gelul over de Biebers van toen, flikker toch op.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mja, wel weer leuk geweest, dit boeit me niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Nico gaf me ook 6 platen, zo allemaal stukgegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
godvertering
http://i.4cdn.org/b/1407792250709.webm
![]()
Doei Mani!quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ouwe mannen die zich afberen op zwart wit kutmuziek. TOT MORGEN!
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
godvertering
http://i.4cdn.org/b/1407792250709.webm
![]()
Nee, zo leuk is het namelijk niet als je ergens een goede discussie wilt voeren en dan last hebt van een paar partijdige kut-mods. Ik wil je wel meegeven dat 99.999, Friek_ en Gronk de ergsten zijn die ik heb meegemaakt in m'n jaren op FOK!.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog leuke anekdotes over de ergere mods?
Pretentieuzer dan pretentieus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:54 schreef alors het volgende:
Ik moet gewoon lachen om hoe slecht dit is. Nic0 met zijn 'ik geef mensen platen om me te leren kennen'![]()
![]()
_________!
Dat koketteren met 'wij kennen Bob zo goed'______!
Je grapjes worden niet vanzelf leuk als je ze 634 keer herhaalt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wil stiekem in mijn broekje, maarja, hij durft NWS niet in.
Dat was het woord dat ik zocht ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Pretentieuzer dan pretentieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |