ja, dan houdt het CDA er eindelijk mee opquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Even een poll: Is Omtzigt lijstrekkeriabel?
Klopt hoor. Maar ik was verrast hoe snel hij eigenlijk een beetje van zijn stuk werd gebracht door op een plan te wijzen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omtzigt wil gewoon dat er iets gebeurt. En terecht, trouwens. Onschuldige mensen worden daar bij bosjes afgeslacht, zonder dat ze zelf agressie ten uitvoer brengen. (Dat laatste zeg ik er even bij voor onze mekkerende moslim-medemens die alleen maar oog heeft voor Gaza).
Ik denk dat hij daar te correct voor is. Je moet een beetje viezig zijn, zoals Verhagenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Als Buma het is, is Omtzigt het zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat een fucking boeiond onderwerp is dit zeg.
Ja de Rattus Catholicus was daarvoor geknipt. Echt een Nazi.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar te correct voor is. Je moet een beetje viezig zijn, zoals Verhagen
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind. Zelfs wanneer je een simpel feit toevoegt, dus een inhoudelijke aanvulling op een nieuwsbericht, wordt dat weggemind. Voeg daarbij nog eens een belabberde populariteit en een eigenwijze positie: behoorlijk islam-kritisch, maar zeker ook geen Wilders-fan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die zitten hier toch niet op dit draadje?
Ik vond het trouwens grappig op de frontpage, jij uitleggen dat je niet voor Wilders bent. Werd gelijk weggemind.
MFW >quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Latert het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)tinkebell_naakt.html
Hier is iets.
Op de FP komenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind. Zelfs wanneer je een simpel feit toevoegt, dus een inhoudelijke aanvulling op een nieuwsbericht, wordt dat weggemind. Voeg daarbij nog eens een belabberde populariteit en een eigenwijze positie: behoorlijk islam-kritisch, maar zeker ook geen Wilders-fan.
Dat was het ook. Daarom was ik ook wel verrast dat hij zo snel van zijn stuk leek gebracht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wat simpel om te stellen dat je altijd maar een hard succescriterium moet hebben.
Gewoon geluid uit en pagga slaan.quote:
gut, jochie tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind. Zelfs wanneer je een simpel feit toevoegt, dus een inhoudelijke aanvulling op een nieuwsbericht, wordt dat weggemind. Voeg daarbij nog eens een belabberde populariteit en een eigenwijze positie: behoorlijk islam-kritisch, maar zeker ook geen Wilders-fan.
thanksquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Latert het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)tinkebell_naakt.html
Hier is iets.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |