Nou ja, het is ook wat simpel om te stellen dat je altijd maar een hard succescriterium moet hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omtzigt kan er niet tegen dat Beatrice even blootlegt dat iets roepen een stuk makkelijker is dan er naar handelen.
Oh zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm van Pro Demos vorig jaar.
Tenzij er -letterig achter staatquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles met elf erin is sowieso goed.
Die zitten hier toch niet op dit draadje?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omtzigt wil gewoon dat er iets gebeurt. En terecht, trouwens. Onschuldige mensen worden daar bij bosjes afgeslacht, zonder dat ze zelf agressie ten uitvoer brengen. (Dat laatste zeg ik er even bij voor onze mekkerende moslim-medemens die alleen maar oog heeft voor Gaza).
Ja klopt. Doe ik ook hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt die debatten toch ook thuis op Politiek 24 voeren dacht ik?
ja zijn daar al beelden van?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef Latert het volgende:
Tinkebell heeft ook eens een kalender uitgebracht toch?
Eerder op die blonde van net, velen malen lekkerder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
toch kan ik hier wel op handkarren
Volgens mij de enige keer per jaar dat het daar vol zit, of niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja klopt. Doe ik ook hoor.
Maar Algemene Beschouwingen op de tribune is best eens leuk.
Ik krijg de neiging om de taalnazi uit te gaan hangen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik krijg de nijging mijn beeld op zwart te zetten.
trio met die tweequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerder op die blonde van net, velen malen lekkerder.
Geen idee. Op het moment dat ik dit plaats, heeft Tinkelbel net gezegd: "ezel stoot zich in het gemeen"quote:
Dat is een verbod.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Het elfde gebod, leer van het leven. Een gebod is toch wat je juist niet mag doen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Het elfde gebod, leer van het leven. Een gebod is toch wat je juist niet mag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |