Verrekquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die slaapkop lijkt inmiddels ook een vaste gast te worden. Ik kan het wel waarderen.
Het is 'm echt hè? Dezelfde jongen als die vorige week bijna omviel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die slaapkop lijkt inmiddels ook een vaste gast te worden. Ik kan het wel waarderen.
Jij bent niet in voor een woordgrapje? Flauw hoor.quote:
Hij is gewoon kkdom.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Of het is zijn oogopslag, of hij is weer moe.
twitter:VGfotovideo twitterde op maandag 11-08-2014 om 23:16:01Er zit een blonde mevr bij #KNVB die precies weet hoe het in elkaar steekt isses, volgens mij komt ze uit #Katwijk reageer retweet
De EO-jongere is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is 'm echt hè? Dezelfde jongen als die vorige week bijna omviel.
[ afbeelding ]
Is dat niet de partner van Tijs?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij verdient wel een gifje vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was zo slecht dat ik moest gniffelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent niet in voor een woordgrapje? Flauw hoor.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
twitter:VGfotovideo twitterde op maandag 11-08-2014 om 23:16:01Er zit een blonde mevr bij #KNVB die precies weet hoe het in elkaar steekt isses, volgens mij komt ze uit #Katwijk reageer retweet
Met luciferstokjes tussen z'n ogenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij verdient wel een gifje vind ik.
winnaar krijgt een kalashnikovquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Koran-reciteer wedstrijden op de Fun Day![]()
Achter pratende mevrouw.quote:
gewoon allemaal bij jou in de achtertuin tohc, probleem opgelostquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Nober het volgende:
Moet je maar zorgen dat je niet ergens gaat zitten als je in de minderheid bent.
Ik denk stiekem dat iets meer Jezidi's en iets minder moslims de wereldvrede geen kwaad zouden doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
Jezidisch, nog meer gelovigen, gelukkig is het oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |