Heel soms bij een ander debat ook. Als er een dikke kans is dat kabinet valt of een zeer maatschappelijk gevoelig thema.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij de enige keer per jaar dat het daar vol zit, of niet?
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ze haar haar expres zo debiel gedaan?
Ze is voor de Blaudzun look gegaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ze haar haar expres zo debiel gedaan?
Nee, geen naakt hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik haar kwarktassen wel in een spoiler plaatsen hier?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef alors het volgende:
Misschien kun je tasjes van die lijken maken, Tinkebell.
Wie wel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon niet te luisteren. Yolo.
Je moet ergens je ei kwijt hè? Ik leg dat ei tegenwoordig op de FP, soms in GC of KLB, als het zo uitkomt. En als ik vervelend ben, begin ik in dit soort topics een inhoudelijke discussie. Daarna word ik afgesnauwd en houd ik me weer koest. Zo werkt het ongeveer.quote:
alors houdt niet van concurrentiequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt voor je komst Tinkebell. Alors zet de tv nu uit.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt deze stoephoer nog een podium geboden? Zet een flamingo er neer in dezelfde kleding en je krijgt dezelfde debiele teksten.
Kun jij een beetje zingen? FOK!ker Tim Knol blijkbaar wel en die zit daar toch maar mooi aan tafel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt deze stoephoer nog een podium geboden? Zet een flamingo er neer in dezelfde kleding en je krijgt dezelfde debiele teksten.
Je posts komen een beetje oubollig over, vandaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet ergens je ei kwijt hè? Ik leg dat ei tegenwoordig op de FP, soms in GC of KLB, als het zo uitkomt. En als ik vervelend ben, begin ik in dit soort topics een inhoudelijke discussie. Daarna word ik afgesnauwd en houd ik me weer koest. Zo werkt het ongeveer.
Misschien als het publiek er massaal om vraagt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Tijs al eens live met zijn jasje gegooid? Deze show is dat wel waard als enige opfleuring.
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die is toch van: "En een kloddertje hierrrrr"?
Ik denk niet dat wij concurrentie zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alors houdt niet van concurrentie
Ik luister niet graag naar mezelf.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun jij een beetje zingen? FOK!ker Tim Knol blijkbaar wel en die zit daar toch maar mooi aan tafel.
Geniale geesten worden zelden begrepen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet ergens je ei kwijt hè? Ik leg dat ei tegenwoordig op de FP, soms in GC of KLB, als het zo uitkomt. En als ik vervelend ben, begin ik in dit soort topics een inhoudelijke discussie. Daarna word ik afgesnauwd en houd ik me weer koest. Zo werkt het ongeveer.
Hm, hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij concurrentie zijn.
Christenen zullen niet snel om iets eisen. Ik stel voor om het hele publiek te dwingen om te bidden tot God dat Tijs ooit met zijn jasje gaat gooien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef Heufd het volgende:
[..]
Misschien als het publiek er massaal om vraagt?
Alsof jij überhaupt concurrentie hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij concurrentie zijn.
Wilders roept bovendien dingen waarmee ik het niet eens ben. "Minder Marokkanen", bijvoorbeeld. Ik vind het verwerpelijk om mensen te beoordelen op hun nationaliteit. Je moet mensen op gedrag beoordelen en daar ook naar handelen. Ik wil minder moslim-extremisten in Nederland. Ik wil ook minder christen-extremisme, rechts-extremisme, links-extremisme en dieren-extremisme, trouwens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond je argument niet zo sterk, dat je niet voor Wilders bent omdat het een verloren stem is. Als iedereen zo denkt, is dat zo. Als we allemaal, in grote meerderheid, op Wilders zouden stemmen. Zou hij toch echt veel invloed hebben.
Naar mijn mening past Wilders niet bij hoe jij bent. Wilders is plat en roept in oneliners, jij hebt toch meer intellectuele capaciteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |