Ik zou hem graag als CDA-lijsttrekker zien. Maar voor de partij zou dat een enorm gezichtsverlies zijn. Ze wilden hem lozen als kamerlid. Hij was niet eens op de kieslijst gezet. Het congres heeft hem toen alsnog op een "onverkiesbare" plek 39 gezet. Omtzigt is vervolgens met een enorme hoeveelheid voorkeursstemmen (iets van 39.000 meen ik) alsnog gekozen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Even een poll: Is Omtzigt lijstrekkeriabel?
Ik vond je argument niet zo sterk, dat je niet voor Wilders bent omdat het een verloren stem is. Als iedereen zo denkt, is dat zo. Als we allemaal, in grote meerderheid, op Wilders zouden stemmen. Zou hij toch echt veel invloed hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op de FP schrijf, wordt weggemind. Zelfs wanneer je een simpel feit toevoegt, dus een inhoudelijke aanvulling op een nieuwsbericht, wordt dat weggemind. Voeg daarbij nog eens een belabberde populariteit en een eigenwijze positie: behoorlijk islam-kritisch, maar zeker ook geen Wilders-fan.
Heel soms bij een ander debat ook. Als er een dikke kans is dat kabinet valt of een zeer maatschappelijk gevoelig thema.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij de enige keer per jaar dat het daar vol zit, of niet?
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ze haar haar expres zo debiel gedaan?
Ze is voor de Blaudzun look gegaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ze haar haar expres zo debiel gedaan?
Nee, geen naakt hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik haar kwarktassen wel in een spoiler plaatsen hier?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef alors het volgende:
Misschien kun je tasjes van die lijken maken, Tinkebell.
Wie wel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon niet te luisteren. Yolo.
Je moet ergens je ei kwijt hè? Ik leg dat ei tegenwoordig op de FP, soms in GC of KLB, als het zo uitkomt. En als ik vervelend ben, begin ik in dit soort topics een inhoudelijke discussie. Daarna word ik afgesnauwd en houd ik me weer koest. Zo werkt het ongeveer.quote:
alors houdt niet van concurrentiequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt voor je komst Tinkebell. Alors zet de tv nu uit.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt deze stoephoer nog een podium geboden? Zet een flamingo er neer in dezelfde kleding en je krijgt dezelfde debiele teksten.
Kun jij een beetje zingen? FOK!ker Tim Knol blijkbaar wel en die zit daar toch maar mooi aan tafel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt deze stoephoer nog een podium geboden? Zet een flamingo er neer in dezelfde kleding en je krijgt dezelfde debiele teksten.
Je posts komen een beetje oubollig over, vandaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet ergens je ei kwijt hè? Ik leg dat ei tegenwoordig op de FP, soms in GC of KLB, als het zo uitkomt. En als ik vervelend ben, begin ik in dit soort topics een inhoudelijke discussie. Daarna word ik afgesnauwd en houd ik me weer koest. Zo werkt het ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |