Is hij die film kijken met FOK!?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet trouwens waar Johannes uithangt, maar ik zeg het niet.
Moeten de palastijnen maar geen hamas stemmen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Israël is echt beestachtig te keer gegaan.
godverdomme.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
ISIS aan de arbeid: jezidi's levend begraven.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezus zeg, sterkte.Het zit wel erg diep bij hem. Kan je niet de vredestichter uithangen voor een keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deels met je eens. Israël mag ook gewoon terugslaan als ze worden beschoten met raketten, maar nu hebben ze wel heel erg huisgehouden daar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten de palastijnen maar geen hamas stemmen.
Ik merk een agenda van jouw kant.quote:
Ik vind je reacties op de frontpage zo weinig overeenkomen met hoe je hier overkomt. Het komt een beetje overeen met de vele reacties die er zo staan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders roept bovendien dingen waarmee ik het niet eens ben. "Minder Marokkanen", bijvoorbeeld. Ik vind het verwerpelijk om mensen te beoordelen op hun nationaliteit. Je moet mensen op gedrag beoordelen en daar ook naar handelen. Ik wil minder moslim-extremisten in Nederland. Ik wil ook minder christen-extremisme, rechts-extremisme, links-extremisme en dieren-extremisme, trouwens.
Mensen die via geweld hun wil aan anderen willen opleggen, moeten worden teruggefloten. En dat geldt bijvoorbeeld dus ook voor tuig dat met stenen gooit in de Schilderswijk en meent dat daar een Islamitische Staat van kracht is. Hard aanpakken, zulk volk. Desnoods het land uit trappen.
Ziek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
ISIS aan de arbeid: jezidi's levend begraven.
Ik begin langzaam partij te kiezen ja.quote:
Doe me een lol, joh. Het zit niet diep. Als ik in NWS wil posten, doe ik dat. Afgelopen week toevallig nog een keertje gebeurd. Maar ik ben het spuugzat daar. Dus het is mijn keuze om er weg te blijven. Het is verder totaal onbelangrijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit wel erg diep bij hem. Kan je niet de vredestichter uithangen voor een keer?
Wat maak er toch veel lettergreepjes aan vuil elke keer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe me een lol, joh. Het zit niet diep. Als ik in NWS wil posten, doe ik dat. Afgelopen week toevallig nog een keertje gebeurd. Maar ik ben het spuugzat daar. Dus het is mijn keuze om er weg te blijven. Het is verder totaal onbelangrijk.
Laat Specsavers zich maar gewoon richten op z'n rol als NWS-mod. Ik vermaak me echt wel elders op FOK! en daarbuiten.
Specsavers? Hij heet Specularium hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe me een lol, joh. Het zit niet diep. Als ik in NWS wil posten, doe ik dat. Afgelopen week toevallig nog een keertje gebeurd. Maar ik ben het spuugzat daar. Dus het is mijn keuze om er weg te blijven. Het is verder totaal onbelangrijk.
Laat Specsavers zich maar gewoon richten op z'n rol als NWS-mod. Ik vermaak me echt wel elders op FOK! en daarbuiten.
Het zit niet diep, maar ondertussen heb je het al 30 keer herhaald.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En scholen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
Heel Gaza staat vol met VN-ziekenhuizen.
Je kan best wel de username Specularium normaal uitspreken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
Haha, die vrouw. Hamas die hun mensen beschermen.
Deze vrouw is niet de slimste. Maar heeft wel een punt, Israël gebruikt 10 keer meer geweld dan de Palestijnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die vrouw kan mij niet boeien. Beatrice, waar ben je?
Mensen het land uit trappen is voor mij geen doel op zich. Ik ga liever voor daadwerkelijke gedragsaanpassing en eisen stellen aan mensen die zich misdragen, cq. slecht integreren, cq. hun kinderen niet opvoeden, cq. de taal onvoldoende spreken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind je reacties op de frontpage zo weinig overeenkomen met hoe je hier overkomt. Het komt een beetje overeen met de vele reacties die er zo staan.
Ook dat, dat je het gewoon met veel punten niet eens bent. Maar de PVV is de enige die deze het land wil uittrappen. De VVD zal dit geluid ook wel laten horen, vooral tijdens verkiezingstijd, maar daar ligt hun prioriteit niet. Dat zie je tijdens de regeerperiode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |