Die petquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Knol moet lekker weer zijn akkertje verbouwen. Geef die jongen een tractor.
Mensen schijnen het te ingewikkeld te vinden. Ik ga kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las het op twitter ja, toen ben ik gelijk op IMDB gaan kijken en daar krijgt hij een 7.3, dat is niet veel voor een serie.
Jazeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb maar de helft ofzo gezien, maar ging VI vandaag nou daadwerkelijk over voetbal?
Ja, dat wist ik. Hij was de opvolger van Voorschrift. Toen die (onterecht) werd weggestuurd als mod, stond ik erop dat de opvolger elfletterig zou zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan best wel de username Specularium normaal uitspreken.
Wist je trouwens dat Specularium elfletterig is?
Slijmbal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Hij was de opvolger van Voorschrift. Toen die (onterecht) werd weggestuurd als mod, stond ik erop dat de opvolger elfletterig zou zijn.![]()
Ik vind Specularium als mod niet eens zo beroerd, trouwens. NWS en met name POL hebben veel ergere mods gehad.
Ik hoop dat iemand uit het publiek, vrij onrealistisch, naar de tafel toe rent om die pet af te pakken. Een klein tufje erin en weer terug op dat toch al vadsige hoofd van Knollebol.quote:
top lelquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://i.4cdn.org/b/1407790820626.webm
Heb je nog leuke anekdotes over de ergere mods?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Hij was de opvolger van Voorschrift. Toen die (onterecht) werd weggestuurd als mod, stond ik erop dat de opvolger elfletterig zou zijn.![]()
Ik vind Specularium als mod niet eens zo beroerd, trouwens. NWS en met name POL hebben veel ergere mods gehad.
Telkens maar weer gelul over de Biebers van toen, flikker toch op.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mja, wel weer leuk geweest, dit boeit me niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Nico gaf me ook 6 platen, zo allemaal stukgegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |