Achter pratende mevrouw.quote:
gewoon allemaal bij jou in de achtertuin tohc, probleem opgelostquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Nober het volgende:
Moet je maar zorgen dat je niet ergens gaat zitten als je in de minderheid bent.
Ik denk stiekem dat iets meer Jezidi's en iets minder moslims de wereldvrede geen kwaad zouden doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
Jezidisch, nog meer gelovigen, gelukkig is het oorlog.
#ongepastquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Que si, que no, que nunca genocide...
Jezidi's ook voor alle stenigingen voor overspel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat iets meer Jezidi's en iets minder moslims de wereldvrede geen kwaad zouden doen.
Als het goed is behoort die groep binnenkort tot het verleden, en dat vinden we toch een partij erg. Maar ja, wat doe je eraan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
gewoon allemaal bij jou in de achtertuin tohc, probleem opgelost
Dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jezidi's ook voor alle stenigingen voor overspel.
Hoezo werd je rondgeleid?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
Ik was een keer bij een rondleiding door de Tweede Kamer. Omtzigt had een avond vrijgemaakt om ons rond te leiden, en toen kregen wij een veeg uit de pan omdat we geen vragen stelden aan hem.
Uh, okéquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
Ik was ooit een keer bij een rondleiding door de Tweede Kamer, tien jaar terug ofzo. Omtzigt had een avond vrijgemaakt om ons rond te leiden, en toen kregen wij een veeg uit de pan omdat we geen vragen stelden aan hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |