abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143318063

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_143318075
Duurde lang
pi_143318091
maar nieuw deel geopend, gezien N22 lang wacht :P...

quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
Duurde lang
idd ;)
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:38:35 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143318132
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

idd ;)
2 seconden te laat, en ik had nog wel zo'n mooie TT :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143318196
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

2 seconden te laat, en ik had nog wel zo'n mooie TT :'(
Ik heb 5 minuten gewacht :P, toen vond ik het wel best :P
volgende Topic is voor jou :) (als je tenminste op tijd bent :) )
pi_143318330
oke vooruit

SPOILER
SPOILER
SPOILER
coupon:
SPOILER
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:09:13 #7
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143319695
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
oke vooruit

SPOILER
SPOILER
SPOILER
coupon:
SPOILER
HNNGGG Ik wil, maar ik wil ook nog een powerbank voor laptop... Achja, dan komt die maar later ;)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:17:22 #8
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143320059
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

HNNGGG Ik wil, maar ik wil ook nog een powerbank voor laptop... Achja, dan komt die maar later ;)
Ik heb trouwens nu 5 verschillend "Gaming Mouse"s besteld. Mocht er interesse zijn dan schrijf ik graag een review.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:29:18 #9
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_143320677
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Downstar het volgende:
Ben mobiel momenteel, had niet door dat ik lapo had :'(
Dankje voor 't inspringen Downstar :)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_143320945
quote:
oke vooruit

SPOILER
SPOILER
SPOILER
coupon:
SPOILER
Al een tijdje loop ik rond met de gedachte om hem te kopen (als een kind maar vaak genoeg hoort dat groentesoep lekker is, dan vind hij groentesoep lekker).

Maar waar moet ik hem voor gebruiken :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:04:03 #11
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_143322592
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Al een tijdje loop ik rond met de gedachte om hem te kopen (als een kind maar vaak genoeg hoort dat groentesoep lekker is, dan vind hij groentesoep lekker).

Maar waar moet ik hem voor gebruiken :')
Als een presse papier.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:07:17 #12
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_143322755
quote:
8s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, tot je af gaat rekenen @ vistaprint. :')

Bij al die maatschappijen zo. Wil je de default 10 kaartjes, prima. Wil je een fatsoenlijke print, ben je zo 40 euro kwijt voor nog geen 100 kaartjes. :')
Je moet 't ook niet bij Vistaprint doen. :')!
pi_143325896
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:26 schreef relativity het volgende:

[..]
Ik heb nu namelijk een HTPC, en mijn toetsenbord en muis moeten vrij dicht op de receiver zitten (helaas).

Wil misschien zon klein toetsenbordje halen - iemand ervaring?
Ervaring met een klein keyboard heb ik niet, wel met apps.

Ik gebruik de app "Air Keyboard" om windows te bedienen en "XBMC Commander" om XBMC te bedienen op mijn HTPC. Vind ik zelf zeer goed werken mits je het niet gebruikt om te gamen uiteraard... Daarvoor heb ik weer een xbox360 controller :D.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:38:27 #14
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143330264
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:26 schreef relativity het volgende:

[..]

Gave review :) Misschien eens overwegen.

Hoe zit het met de verbinding?

Ik heb nu namelijk een HTPC, en mijn toetsenbord en muis moeten vrij dicht op de receiver zitten (helaas). Dus elke keer zo'n draad op de vloer naar de salontafel :')
De kat vind dat overigens wel leuk :'(

Wil misschien zon klein toetsenbordje halen - iemand ervaring?
Bereik zit wel snor, heb de reciever op m'n bureau in laptop zitten en dan kan ik op 3m verder de bank prima dingen doen met toetsenbord en muis. Andere kant op z'n 5 meter ook geen problemen, ga ik schuin achter een muur daar doet hij het ook. :) Veel verder kan ik het niet testen.. zo groot is m'n kamertje niet ;)

Kleine toetsenborden heb ik ook gehad, of ik ehb hem nog ergens in een la liggen met een laag stof. Heel tof eerste dag daarna werkt het niet heel praktisch. Maar 't werkt in princiepe wel :Y

Deze had ik trouwens, "Rii keyboard" overall te halen, ebay, aurabuy etc.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:39:37 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143330280
weet iemand nog van die telefooonhoesjes te vinden met een uitschuifbaar bluetooth keyboardje erin ? (voor de S4 )

Die dingen zijn echt overal of uitverkocht of allejezus duur :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143330285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:07 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ervaring met een klein keyboard heb ik niet, wel met apps.

Ik gebruik de app "Air Keyboard" om windows te bedienen en "XBMC Commander" om XBMC te bedienen op mijn HTPC. Vind ik zelf zeer goed werken mits je het niet gebruikt om te gamen uiteraard... Daarvoor heb ik weer een xbox360 controller :D.
Ik heb een Ubuntu 14.04 server die ik gebruik als htpc/nas. Heb al allerlei apps geprobeerd, maar werkt (helaas) niet naar tevredenheid.

quote:
16s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bereik zit wel snor, heb de reciever op m'n bureau in laptop zitten en dan kan ik op 3m verder de bank prima dingen doen met toetsenbord en muis. Andere kant op z'n 5 meter ook geen problemen, ga ik schuin achter een muur daar doet hij het ook. :) Veel verder kan ik het niet testen.. zo groot is m'n kamertje niet ;)

Kleine toetsenborden heb ik ook gehad, of ik ehb hem nog ergens in een la liggen met een laag stof. Heel tof eerste dag daarna werkt het niet heel praktisch. Maar 't werkt in princiepe wel :Y
[ afbeelding ]
Deze had ik trouwens, "Rii keyboard" overall te halen, ebay, aurabuy etc.
Bereik van <10 m zal er wel niet in zitten he? _O-
Het is meestal voor hele basale dingen te doen: even wat opzoeken op internet en XBMC starten etc. Heb geen zin om elke keer met toetsenbord en muis rond te lopen. Daarnaast moet - zoals ik al eerder vermelde - ik erg dicht op de receiver zitten (1.5m).

Maar ik had die rii mini v3 ook in gedachten. Alleen niet heel ergonomisch heb ik het idee? Vooral voor je rechterhand, met typen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:53:44 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143330417
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:40 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik heb een Ubuntu 14.04 server die ik gebruik als htpc/nas. Heb al allerlei apps geprobeerd, maar werkt (helaas) niet naar tevredenheid.

[..]

Bereik van <10 m zal er wel niet in zitten he? _O-
Het is meestal voor hele basale dingen te doen: even wat opzoeken op internet en XBMC starten etc. Heb geen zin om elke keer met toetsenbord en muis rond te lopen. Daarnaast moet - zoals ik al eerder vermelde - ik erg dicht op de receiver zitten (1.5m).

Maar ik had die rii mini v3 ook in gedachten. Alleen niet heel ergonomisch heb ik het idee? Vooral voor je rechterhand, met typen?
Je kan er voro een centimeter op typen, nouja letter voor letter met een hand ;)
Tegenwoordig gewoon met m'n X100 wireless muis + on screen keyboardje gaat net zo snel.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_143330435
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:53 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je kan er voro een centimeter op typen, nouja letter voor letter met een hand ;)
Tegenwoordig gewoon met m'n X100 wireless muis + on screen keyboardje gaat net zo snel.
Hmm dat is inderdaad wel minder :P Anders eens kijken naar alternatieven ;(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_143330990
Adata geannuleerd: $5 coupon
pi_143331026
Yup, jammer maar in ieder geval 'n gratis coupon!
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:40:47 #21
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_143331042
Hier hetzelfde. Was ook te mooi om waar te zijn.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:52:27 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143331277
Edit: spuit 11
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:54:33 #23
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143331312
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Yup, jammer maar in ieder geval 'n gratis coupon!
Iemand al een interessant product gevonden van 5 dollar en 1 cent? :P
Die coupon maar gebruiken voor iets randoms :9
(Komt altijd verzendkosten bij die klojo's.. maar voor 1,5 dollar iets leuks is toch nog iets leuks :7 )

@hieronder Zoiets misschien?

[ Bericht 6% gewijzigd door tokko1 op 12-08-2014 10:58:17 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_143332574
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:54 schreef tokko1 het volgende:

[..]

(Komt altijd verzendkosten bij die klojo's.. maar voor 1,5 dollar iets leuks is toch nog iets leuks :7 )
Gegeven paard niet in de bek schijten he!
pi_143333424
http://www.aliexpress.com(...)8527.1998057804.2079
Zal zoiets ook met een micro usb-usb kabelstukje werken?
Wil na dat verhaal wel eens m'n kabels testen.

Sale producten voor volgende week dinsdag staan op Ali nu. Niet veel bijzonders gevonden.

EDIT:
Haha, als je nog een goedkope klaplong wil: http://www.aliexpress.com(...)5688_1884563726.html volgende week 50% eraf ;)

EDIT2:
SJ4000 http://www.aliexpress.com(...)4521_1953044623.html $77,52

[ Bericht 22% gewijzigd door remcosw op 12-08-2014 11:39:28 ]
pi_143333689
quote:
oke vooruit

SPOILER
SPOILER
SPOILER
coupon:
SPOILER
Ben jij een chinees?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:01:32 #27
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143334429
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:38 schreef Blocko het volgende:

[..]

Ben jij een chinees?
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:29:22 #28
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143335381
Bedankt voor het winkelen bij ons.

Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat we uw bestelling niet kunnen verwerken, omdat het volgende product niet op voorraad is:

ADATA ™ Premier microSDHC / SDXC-kaart UHS-I Class10 32GB

We hebben al een terugbetaling geregeld . De terugbetaling zal binnen 3-5 werkdagen op uw rekening staan. Controleer uw PayPal-rekening tegen die tijd.

GAY
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:44:31 #29
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143335918
pff post NL heb ik ook ff een broertje dood aan zeg :r

Zaterdag laat in de avond (al wtf) hebben ze een pakje bezorgd bij me, maar ik was de hond uitlaten, dus kreeg een briefje met, we hebben u gemist bla bla bla

Dus ik kijk bij de KG code... jahoor pakje staat al op bezorgd?!

Geen probleem, ik bel maandags met PostNL. "Ja meneer, foutje dit dat. Vandaag of morgen krijgt u uw pakje"

JA NIET DUS HE ? Het pakje staat nogsteeds op afgeleverd , en de postbode had niets bij zich en wist ook van niets.
Fijn dit weer :r
pi_143336150
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef Jimbo het volgende:
pff post NL heb ik ook ff een broertje dood aan zeg :r

Zaterdag laat in de avond (al wtf) hebben ze een pakje bezorgd bij me, maar ik was de hond uitlaten, dus kreeg een briefje met, we hebben u gemist bla bla bla

Dus ik kijk bij de KG code... jahoor pakje staat al op bezorgd?!

Geen probleem, ik bel maandags met PostNL. "Ja meneer, foutje dit dat. Vandaag of morgen krijgt u uw pakje"

JA NIET DUS HE ? Het pakje staat nogsteeds op afgeleverd , en de postbode had niets bij zich en wist ook van niets.
Fijn dit weer :r
pakketjes komen doorgaand dan ook niet met de postbode mee maar met de pakket bezorger
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:53:51 #31
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143336246
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:51 schreef mschol het volgende:

[..]

pakketjes komen doorgaand dan ook niet met de postbode mee maar met de pakket bezorger
oh hier niet :') zelfde gozer, altijd tussen 11 en 11:30 bij mijn _O-
pi_143336344
Via Russische Ali-vriendjes gevonden:
http://wilddeer.ru/summer/login.php?action=game1

Inloggen met je ali account of maak een nieuwe aan.
600 punten per game per dag ;) Dat is dus 1800 punten per dag en dan nog even op mobiel doen ;)
pi_143336595
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:56 schreef remcosw het volgende:

600 punten per game per dag ;) Dat is dus 1800 punten per dag en dan nog even op mobiel doen ;)
LOL LOL en iij logt daar ook serieus in? Je gelooft het toch zeker zelf niet?
Is back
pi_143336622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:04 schreef supayoshii het volgende:

[..]

LOL LOL en iij logt daar ook serieus in? Je gelooft het toch zeker zelf niet?
My total Coins: 2185
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:06:31 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143336663
Ah fijn, post NL gebeld. Nu zijn ze hem in zijn geheel kwijtgeraakt

Niemand weet waar ie ligt :')

Wat een verschrikkelijk kut bedrijf is het toch ook :r echt bijna altijd problemen met ze :r
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:16:20 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143336972
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:54 schreef tokko1 het volgende:

[..]

@hieronder Zoiets misschien?
Eens in de zoveel tijd krijg ik daar 5$ bonustegoed, denk dat ik een combo ga doen :+. Dan kan ik toch wel iets kopen wat bij de gemiddelde andere shop 3$ kost :').

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:27 schreef remcosw het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)8527.1998057804.2079
Zal zoiets ook met een micro usb-usb kabelstukje werken?
Wil na dat verhaal wel eens m'n kabels testen.

Je bedoelt om USB --> Micro USB kabels te testen? Dat werkt er perfect mee.
Op Tweakers kwam ik deze tegen:
http://www.dx.com/nl/p/lc(...)-tester-white-315314
Heeft dus ook geheugen ;).
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:29 schreef Jimbo het volgende:
Bedankt voor het winkelen bij ons.

Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat we uw bestelling niet kunnen verwerken, omdat het volgende product niet op voorraad is:

ADATA ™ Premier microSDHC / SDXC-kaart UHS-I Class10 32GB

We hebben al een terugbetaling geregeld . De terugbetaling zal binnen 3-5 werkdagen op uw rekening staan. Controleer uw PayPal-rekening tegen die tijd.
Ja, jammer. Maar ach had niet anders verwacht.
Nouja, had eigenlijk gewoon een pech en doei mail verwacht. Die coupon is wel leuk ;).
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:56 schreef remcosw het volgende:

Hmz, probeer het wel op een nieuw account O-)
pi_143337311

Mag niet echt klagen omdat het allemaal zo snel gaat maar dit is de eerste keer dat ik iets ontvang dat gewoon ingepakt is met wat papier en een aantal stickers als plakband :').

Cheap asses.
pi_143337915
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:25 schreef Blocko het volgende:
[ afbeelding ]

Mag niet echt klagen omdat het allemaal zo snel gaat maar dit is de eerste keer dat ik iets ontvang dat gewoon ingepakt is met wat papier en een aantal stickers als plakband :').

Cheap asses.
Wat zit erin? Als 't toch gewoon via de post zo kan, dan moet je niet miepen.
pi_143338078
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:05 schreef remcosw het volgende:

[..]

My total Coins: 2185
wat kun je met die punten?
pi_143338851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef klm1234 het volgende:

[..]

wat kun je met die punten?
Coins needs for coupons: 1 per Coupon per Person

300 Coins
US $3
Min.$29 order

700 Coins
US $5
Min.$39 order
1 Coupon/Person
1200 Coins
US $7
Min.$49 order

2600 Coins
US $10
Min.$69 order

3800 Coins
US $15
Min.$99 order

5000 Coins
US $20
Min.$119 order
pi_143339855
quote:
Yeeeaaaahhh! Je pakketje is gister in Nederland aangekomen en wordt vandaag voor 15.00 uur bezorgd aan huis. De code is XXXXXX . ^Maaike
Minix Neo x8-H wordt dus zo nog afgeleverd als het goed is :)!
Mogelijk dus bij wootah( meen ik?) ook :P?

Edit: en bezorgd :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Downstar op 12-08-2014 14:48:09 ]
pi_143340433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waar hebje hem vandaan?

p.s mijn Micro Sd kaartjes zijn nog niet geannuleerd... :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:52:08 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143340489
quote:

[..]

[ afbeelding ]
We hebben een klupske opgericht voor mensen met een MINIX X8-H, ge bent erbij! Ge bent erbij! *O*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143340642
TMART stelt zwaar teleur. Minix NEO x8-h besteld eind juli, status kwam op packing te staan. Na drie dagen via livechat begrepen dat hij op die dag verzonden zou worden. Paar dagen gewacht. Nog steeds op packing.

Mail naar TMART verzonden met de vraag waarom hij zo lang op packing staat. Krijg ik te horen dat hij niet op voorraad is. Of ik 9 dagen op nieuwe voorraad wil wachten of refund.

Lijkt me duidelijk dat ik voor de refund ben gegaan. Boze mail verzonden dat dit een rare gang van zaken is en wat ze dan op dit moment nog steeds aan het inpakken zijn.

Op zoek nu naar een betrouwbare shop met voorraad voor rond de 110 euro. Wil hem wel binnen hebben als ik thuis kom.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:03:42 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143340919
Was een van de eerste orders back then (met free gifts). :D Via Geekbuying geordered.
Wordt door MINIX ook gelist als een van de go-to Asia-Pacific resellers: http://www.minix.com.hk/AboutUs/Wheretobuy.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143341280
Specs Tronsmart Vega S89-H en Minix Neo X8-h zijn toch gelijk als ik mij niet vergis. Wat is het voordeel dan van de duurdere Minix (uiterlijk en externe antenne??).
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:21:21 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143341528
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Fasroslis het volgende:
Specs Tronsmart Vega S89-H en Minix Neo X8-h zijn toch gelijk als ik mij niet vergis. Wat is het voordeel dan van de duurdere Minix (uiterlijk en externe antenne??).
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kan ik niet direct een SD-kaart instoppen (Vega S89-H heeft microSD).
Ben ook geen fan van het ronde design.
Heeft interne antenne, de MINIX heeft een externe.
1 USB-poort minder.
MINIX ondersteuning lijkt me beter.
~ DIG / Android Sticks en Mediacenters #3 - HDMI stickies voor iedereen!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:27:24 #48
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_143341868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:50 schreef Mustang24 het volgende:

[..]

Waar hebje hem vandaan?

p.s mijn Micro Sd kaartjes zijn nog niet geannuleerd... :)
Tmart.com :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

We hebben een klupske opgericht voor mensen met een MINIX X8-H, ge bent erbij! Ge bent erbij! *O*
alleen de verpakking is al om blij van te worden :P,
mooi design, stevige doos, alles netjes ingepakt, engelse teksten in manual etc. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef Skiet het volgende:
TMART stelt zwaar teleur. Minix NEO x8-h besteld eind juli, status kwam op packing te staan. Na drie dagen via livechat begrepen dat hij op die dag verzonden zou worden. Paar dagen gewacht. Nog steeds op packing.

Mail naar TMART verzonden met de vraag waarom hij zo lang op packing staat. Krijg ik te horen dat hij niet op voorraad is. Of ik 9 dagen op nieuwe voorraad wil wachten of refund.

Lijkt me duidelijk dat ik voor de refund ben gegaan. Boze mail verzonden dat dit een rare gang van zaken is en wat ze dan op dit moment nog steeds aan het inpakken zijn.

Op zoek nu naar een betrouwbare shop met voorraad voor rond de 110 euro. Wil hem wel binnen hebben als ik thuis kom.
Stond wel bij dat het 3-7 dagen kon duren destijds..daar heb ik ook op moeten wachten.
9 dagen extra is natuurlijk wat lang..

mijne is uiteindelijk rond de 26ste besteld meen ik
pi_143342820
Net ook een Earson besteld bij Banggood, benieuwd wat voor geluid er uit zal komen.
pi_143343984
Laatst ook een Earson besteld bij BG, status order is nog steeds Payment Preparing... Gudverdeurie een week geleden betaald!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_143343999
Ohja ik ben trouwens weer terug uit chinashoppingrehab in dit topique.
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:45:11 #54
45722 Dromer
pi_143344478
quote:
oke vooruit

SPOILER
SPOILER
SPOILER
coupon:
SPOILER
Thanks. Maar weer eens besteld. M'n schoonvader had een lege telefoon laatst, dus voor de volgende cadeaugelegenheid...
Hopelijk een originele na hun miskleun laatst.
pi_143344489
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:06 schreef remcosw het volgende:

[..]

Coins needs for coupons: 1 per Coupon per Person

300 Coins
US $3
Min.$29 order

700 Coins
US $5
Min.$39 order
1 Coupon/Person
1200 Coins
US $7
Min.$49 order

2600 Coins
US $10
Min.$69 order

3800 Coins
US $15
Min.$99 order

5000 Coins
US $20
Min.$119 order
hmm.. vind ik niet eens de moeite waard :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef Dromer het volgende:

[..]

Thanks. Maar weer eens besteld. M'n schoonvader had een lege telefoon laatst, dus voor de volgende cadeaugelegenheid...
Hopelijk een originele na hun miskleun laatst.
Ja hoop ik ook :P
Anders heb ik ook nog een exclusieve coupon voor eforchina hehe
pi_143344617
jeuj mn SJ4000 van BG is binnen, vanavond maar eens lekker meer prutsen :P
pi_143345574
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

hmm.. vind ik niet eens de moeite waard :P
Met de sale en stapelen kom je een aardig eind ;)
pi_143345653
quote:

[..]

[ afbeelding ]
nee zie nog niks liggen. 17track heeft sinds 6 augustus ook geen update meer. Hoe is de status bij jouw op 17track
:]
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:34:37 #59
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143346361
oh, verassing boven verassing.

Pakketje is toch bezorgd opeens :') Maar dan wel bij de buren, en door een andere pakketdienst dan PostNL _O-

Ik snap er niets meer van, maar mag hopen dat het metm n pakje van DX (die al alnderhalve maand onderweg is :') ) het toch een stuk beter gaat
pi_143349082
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:14 schreef wootahH het volgende:

[..]

nee zie nog niks liggen. 17track heeft sinds 6 augustus ook geen update meer. Hoe is de status bij jouw op 17track
Staat nu al op delivered, dus das wel netjes geüpdatet.
pi_143349418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tmart.com :)

[..]

alleen de verpakking is al om blij van te worden :P,
mooi design, stevige doos, alles netjes ingepakt, engelse teksten in manual etc. ^O^

[..]

Stond wel bij dat het 3-7 dagen kon duren destijds..daar heb ik ook op moeten wachten.
9 dagen extra is natuurlijk wat lang..

mijne is uiteindelijk rond de 26ste besteld meen ik
Klopt. Ik heb hem op 28 juli besteld. Na zeven dagen was de status packing. Na 10 dagen gevraagd waarom hij zo lang op packing staat. Reactie was dat hij die dag verzonden zou worden. Al ik na 16 dagen mail waarom hij nog steeds op packing staat en dan opeens hoor dat hij niet op voorraad is en nog 9 dagen moet wachten dan gaat er iets niet goed.

Dat is gewoon liegen naar je klanten.
pi_143350224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef Skiet het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb hem op 28 juli besteld. Na zeven dagen was de status packing. Na 10 dagen gevraagd waarom hij zo lang op packing staat. Reactie was dat hij die dag verzonden zou worden. Al ik na 16 dagen mail waarom hij nog steeds op packing staat en dan opeens hoor dat hij niet op voorraad is en nog 9 dagen moet wachten dan gaat er iets niet goed.

Dat is gewoon liegen naar je klanten.
is ie bij tmart zo goedkoop dan, dat jullie allemaal daar bestellen?
pi_143350476
Ja die chinezen worden binnen no time ontslagen als jij gaat klagen. Daar is die employee turnover echt enorm groot. Als ze daar 1 ding fout doen staan ze gelijk op straat. Dus iedereen probeert elk probleem onder stoelen of banken te schuiven en/of de jou de schuld te geven.

Dus je moet niet zoveel met die mensen praten, vooral die klantenservice mensen. Boeit hun helemaal niks omdat ze jou geld al hebben en verder geen relatie met je hebben opgebouwd.

Gewon paypal claimen die shit.
pi_143350671
MicroSd kaart die ik bij lightinthebox heb besteld is geannuleerd en het geld heb ik terug ontvangen.
pi_143351439
Iemand al iets leuks gevonden voor die 5$ coupon van lightinthebox ?
pi_143351672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef ajaxboy het volgende:
Iemand al iets leuks gevonden voor die 5$ coupon van lightinthebox ?
paar iphone 4 hoesjes besteld, wat USB-stekkers en ik ga nu wat XPB hoesjes zoeken
edit: XPB hoesjes hebben ze niet
pi_143353670
quote:
WOOW EEN ECHTE CURREN!!!~~!! kijk een replica hier http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item43ca4a5fff
Ajax Amsterdam
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:23:57 #68
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_143353796
2 augustus bestelling geplaatst bij dx, staat gewoon op mijnpakket dat deze morgen bezorgd wordt *O* . Niet verwacht dat dit zo snel kon gaan :)
pi_143357151
quote:
inderdaad schandalig. wat is de prijs op chinese shops? $10?
(btw, Curren zijn wel goede uurwerken: 'k heb er zelf 3 :P )
pi_143358676
Van onze Tweakers-vrienden:

ONDA X260 Intel Core I3 All-In-One Computer 128 SSD 21.5 Inch Screen

In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor ¤456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n ¤590 uit. Niet gek :P
pi_143358928
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ]

In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor ¤456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n ¤590 uit. Niet gek :P
vet ding. Alleen met zon allinone zou ik toch wel garantie willen hebben. Zelf eraan prutsen lijkt me lastig en terugsturen blijft ook lastig.
pi_143359262
Best goedkoop :o
Als ik het geld er atm voor had wist ik het wel.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_143359697
Wat bestellen jullie allemaal bij Mini in the box?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:35:42 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143359757
Niks. So far.
pi_143360139
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Niks. So far.
x2
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143360203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef bartvangils het volgende:

[..]

heb ook 2 curren horloges. 6.80 eurie per stuk.
Fijne dingen.
Mooie vage deal van die link ook
pi_143360423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
usb sticky gehaald voor uiteindelijk 2 dollar. Je kunt ook een mooi setje oordopjes ofzo halenm Iedereen schijnt trouwens dezelfde coupon te hebben lees ik net op tweakers. Coupon d202232b61
pi_143360611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef JortK het volgende:
China Air Mail :r :r :r

HK Post is gewoon echt bijna drie keer zo snel.
Dit heb ik volgens mij vaker gehoord, weet iemand of dit écht zo is? Het is bij CSSBuy namelijk wel een stukje duurder :P
pi_143360693
http://www.dutch-headshop(...)4-litres-p-1056.html

Iemand enig idee of dit soort bakjes ook in china te halen zijn voor minder? Zit iig schroefdraad op en dat kan ik niet vinden op aliexpress.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:01:38 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143360760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef roflcat het volgende:

[..]

Dit heb ik volgens mij vaker gehoord, weet iemand of dit écht zo is? Het is bij CSSBuy namelijk wel een stukje duurder :P
Neu, verschil is niet zo groot. Hier afgelopen week ook nog iets. 8 dagen met CP.
Hangt vooral van verzender af, soms blijven ze een eeuw bij de koeriersdiensten liggen.
pi_143363901
quote:

[ afbeelding ]

Kwam hem vanmiddag ook tegen bij tinydeal, maar dacht ik post maar niet ivm namaak enzo...
pi_143367621
Mijn exclusieve FOK!-coupon op chinakorting.nl zetten :(, dan laat ik het wel bij uitdelen via DM
  woensdag 13 augustus 2014 @ 08:16:24 #83
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_143368342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Neu, verschil is niet zo groot. Hier afgelopen week ook nog iets. 8 dagen met CP.
Hangt vooral van verzender af, soms blijven ze een eeuw bij de koeriersdiensten liggen.
Ik heb echt meerdere keren gehad dat pakketten met HKP als CP op dezelfde dag zijn verstuurd (met andere woorden, op dezelfde dag het trackingnummer gekregen). Maar dan komen de pakketten van HKP echt consequent 7 tot 10 dagen eerder aan.

Maargoed, dat zijn persoonlijke ervaringen :)
  woensdag 13 augustus 2014 @ 08:22:38 #84
45722 Dromer
pi_143368399
quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 04:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Mijn exclusieve FOK!-coupon op chinakorting.nl zetten :(, dan laat ik het wel bij uitdelen via DM
Mjah.. die maken mooie sier met andermans veren. ;)
pi_143368730
Slechte ervaring met aliexpress, 11 juli een order geplaatst en een week later een tracking gekregen. Deze zou 'kwijt' zijn geraakt en een resend was telkens niet mogelijk. Afgelopen maandag zouden ze hem verzenden maar dat was weer niet mogelijk achteraf. Jammer, had wel 4 diamantjes maar ja. Wel zonde dat je geen feedback kan achterlaten na een dispute, of moet ik dit via een omweg doen?

Nu bij banggood besteld, was daar ook en nu 180.49 dollar :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 13 augustus 2014 @ 09:01:49 #86
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143368832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 08:53 schreef rene90 het volgende:
Slechte ervaring met aliexpress, 11 juli een order geplaatst en een week later een tracking gekregen. Deze zou 'kwijt' zijn geraakt en een resend was telkens niet mogelijk. Afgelopen maandag zouden ze hem verzenden maar dat was weer niet mogelijk achteraf. Jammer, had wel 4 diamantjes maar ja. Wel zonde dat je geen feedback kan achterlaten na een dispute, of moet ik dit via een omweg doen?

Nu bij banggood besteld, was daar ook en nu 180.49 dollar :7
Wat had je besteld?
En volgens mij kan je inderdaad geen feedback achterlaten na een dispute.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143368981
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:01 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat had je besteld?
En volgens mij kan je inderdaad geen feedback achterlaten na een dispute.
Pipo P4 tablet, andere hebben hem wel gekregen als ik de feedback lees. Maar wel spijtig dat ze me telkens beloven dat ik hem weer krijg en het toch niet waar is. Naja, nu maar bij banggood, duurt wel weer een week voor ze hem op voorraad hebben maar dan weet ik in ieder geval dat het wel goed zit bij banggood, en nog 10 dollar goedkoper met coupon (banggood had hem een maand geleden nog niet).
Top 5 China producten
pi_143370300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:30 schreef LKVBHD het volgende:
Laatst ook een Earson besteld bij BG, status order is nog steeds Payment Preparing... Gudverdeurie een week geleden betaald!
De mijne staat al als shipped gemarkeerd.
pi_143371762
Voor lightinthebox heb ik deze code gekregen, mogelijk dat hij ook meermaals werkt, 5 dollar:

SPOILER
Top 5 China producten
pi_143372495
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef LKVBHD het volgende:
Kwam hem vanmiddag ook tegen bij tinydeal, maar dacht ik post maar niet ivm namaak enzo...
Kan ik me iets bij voorstellen maar dit is wat mij betreft iets wat ik echt niet onder namaak kan zetten.
Ja het uiterlijk is enigszins - kijk maar eens naar de achterkant - gelijk aan een bekend product maar voor de rest is het totaal verschillen. En dat geven ze zelf ook duidelijk aan.

Trouwens; ik gok dat dit al een keer is genoemd hier, maar van de SJ4000 komt er ook een versie met wifi. Pre-order is te plaatsten bij Banggood. Met de app kun je dan de camera (enigszins) aansturen.

Moet je uiteraard niet de neppe kopen...
pi_143372700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:05 schreef rene90 het volgende:
Voor lightinthebox heb ik deze code gekregen, mogelijk dat hij ook meermaals werkt, 5 dollar:

SPOILER
Bij mij werkt ie niet. Kan zijn omdat ik die andere code (d...) al heb gebruikt.
pi_143373117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Bij mij werkt ie niet. Kan zijn omdat ik die andere code (d...) al heb gebruikt.
Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de LITB persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes. ;)
pi_143373142
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes. ;)
Ahh wel persoonlijk dus, ik dacht wellicht is hij 1 keer per account te gebruiken en kunnen andere er nog iets mee maar helaas :)
Top 5 China producten
pi_143373432
Nou ja, bij mij stond er:
quote:
Coupons kunnen slechts eenmalig worden gebruikt
Meestal ook gekoppeld. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk, dus voor het idee: ^O^ .
pi_143373819
Bij LITB kan ik ook amper wat interessants vinden vanwege de verzendkosten..
pi_143374635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de LITB persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes. ;)
Jammer, het was te proberen :)
pi_143374714
nog meer gangsterpraktijken :( :
groeiende tuinslang voor 'maar' ¤ 34.95 ('elders ¤ 64.9)
http://shop.nieuwsblad.be(...)ign=201408_Tuinslang

SPOILER
Banggood is toch ook 'elders'?
Daar $12.99 (omgerekend ong. ¤ 9.73): http://www.banggood.com/2(...)prayer-p-910279.html
pi_143375485
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Ze hebben leuke modellen, maar niet te gebruiken voor een langere periode :P Dat houden ze niet vol.
pi_143375590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:30 schreef bartvangils het volgende:
nog meer gangsterpraktijken :( :
groeiende tuinslang voor 'maar' ¤ 34.95 ('elders ¤ 64.9)
http://shop.nieuwsblad.be(...)ign=201408_Tuinslang

SPOILER
Banggood is toch ook 'elders'?
Daar $12.99 (omgerekend ong. ¤ 9.73): http://www.banggood.com/2(...)prayer-p-910279.html
:'( En mensen trappen hier ook gewoon in.. Die dingen zijn in partijen aangeschaft dus nog goedkoper dan de 'gewone' Chinese prijs.
pi_143376019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:30 schreef bartvangils het volgende:
groeiende tuinslang
Is dat een eufemisme?
pi_143376564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Is dat een eufemisme?
:D
Ajax Amsterdam
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:35:21 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143376837
Klinkt als een titel voor Suske & Wiske. :P
pi_143376856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:35 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt als een titel voor Suske & Wiske. :P
_O-
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:36:56 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143376887
De xxx-rated version van de strip natuurlijk. :Y)
pi_143379101
quote:

[ afbeelding ]

Zou er een legit Windows op zitten?
pi_143380114
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef davedavy het volgende:

[..]

Zou er een legit Windows op zitten?
Jawel, maar die zul je zelf na 30 dagen moeten betalen ;)
Ajax Amsterdam
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:24:06 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143380245
Is een Chinese 'Windows' (Ubuntu met skin/theme) vol met data-/keyloggers... :P legit as f*ck yo! B-)
pi_143380338
SJ4000 is aangekomen in Brussel. Nu hopelijk vlot door de douane.. :p
pi_143381036
Morgen om 16:00 weer 0-cent deals bij TinyDeal:
http://www.tinydeal.com/August-Shopping-Spree-si-2210.html
pi_143381042
Handig om te weten voor banggood, je kan rechts 'refer a friend' kiezen. Dan kan je een ander email adres van jezelf kiezen en dan een account aanmaken vanuit die mail die je krijgt. Dan krijg je 10 dollar korting op een order boven de 100 dollar, dus zo kan je 10% korting krijgen mocht je net iets hebben van 100 dollar of iets er boven.
Top 5 China producten
pi_143381066
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef rene90 het volgende:
Handig om te weten voor banggood, je kan rechts 'refer a friend' kiezen. Dan kan je een ander email adres van jezelf kiezen en dan een account aanmaken vanuit die mail die je krijgt. Dan krijg je 10 dollar korting op een order boven de 100 dollar, dus zo kan je 10% korting krijgen mocht je net iets hebben van 100 dollar of iets er boven.
Goeie tip, heb ik idd ook een keer gedaan :)
pi_143381078
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dutch-headshop(...)4-litres-p-1056.html

Iemand enig idee of dit soort bakjes ook in china te halen zijn voor minder? Zit iig schroefdraad op en dat kan ik niet vinden op aliexpress.
http://www.ebay.nl/itm/321363878870 iets? Zit volgens mij schroefdraad op, nu alleen even niet op voorraad.
pi_143383608
M'n Yoobao YB-665 power bank is verstuurd door de Taobao agent.. Ze zijn alleen vergeten om shipping kosten te vragen _O- (was $17 dollar shipping)
pi_143386351
Heb een goedkope 7inch tablet gekocht als IPcam-viewer. Weet iemand een leuke cam view app die het hele scherm beslaat? Ik heb nu cam viewer lite maar daarbij is het scherm van de camera erg klein.

Mag gerust wat kosten overigens.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:06:25 #115
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_143386934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef davedavy het volgende:
Heb een goedkope 7inch tablet gekocht als IPcam-viewer. Weet iemand een leuke cam view app die het hele scherm beslaat? Ik heb nu cam viewer lite maar daarbij is het scherm van de camera erg klein.

Niet alle apps ondersteunen per se jouw camera op het gebied van audio / mic / full duplex.

Zeker als het een goedkope chinacam is, dan moet je even gericht zoeken.
pi_143389791
quote:
4s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
Blijkbaar is het 16:00 GMT+8, dus 10 uur 's ochtends onze tijd
pi_143390817
quote:

[ afbeelding ]

Heb een deja vu gevoel, hmmm. :P
pi_143391163
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:06 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Niet alle apps ondersteunen per se jouw camera op het gebied van audio / mic / full duplex.

Zeker als het een goedkope chinacam is, dan moet je even gericht zoeken.
De meeste apps ondersteunen het merk, en de meeste merkloze cams worden ook ondersteunt hoor ;) Zoek enkel een app met volledig beeld.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:09:31 #119
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_143391844
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef davedavy het volgende:

Als je een Escam oid hebt, zoek op onvif. Dat wordt door bijna alle beetje China ip cam's ondersteund. Zelf dan uitproberen wat het beste werkt.

Voorbeeld: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.biyee.onvifer
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:11:38 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_143391938
quote:

[ afbeelding ]

Ik wil toch eerst even een goede westerse review zien. Ook graag de binnenkant.
Kan wel een mooi apparaat zijn maar wellicht is de behuizing crap plastic?

Zou echt perfect zijn als jukebox met spdif

Action heeft Philips led lampen voor 5 euro.
Goed spul, een tikkie meer warm dan de Action huismerk.

http://www.action.nl/100-(...)w-standaard-350lumen
pi_143393573
Action moet die philips duo adapters weer eens in hun assortiment gooien :N ..
baal nog steeds dat ik die niet heb gekocht destijds.
pi_143394310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:55 schreef davedavy het volgende:

[..]

De meeste apps ondersteunen het merk, en de meeste merkloze cams worden ook ondersteunt hoor ;) Zoek enkel een app met volledig beeld.
Die heb je.
Dubbelklik op het kleine schermpje en je kan het beeld groter en kleiner maken. Beter is de pro versie (b...market). Kan je ook het geluid aanzetten.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:38:29 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_143395767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Downstar het volgende:
Ik heb deze, echt top met 2400ma per uitgang.
http://www.conrad.nl/nl/v(...)2400-ma-1013159.html

Met het idee dat apparaten alleen maar meer stroom gaan verbruiken. Gewoon de grote kopen :)
pi_143397756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Downstar het volgende:
http://www.miniinthebox.c(...)paraat_p1511985.html

coupon: d202232b61

totaalprijs: $4.71

prima ding
  woensdag 13 augustus 2014 @ 23:25:29 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143397982
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

prima ding
Die is maximaal 2A over alle lijnen. 500mA per poort dus als er 4 dingen aan hangen.
Zelf heb ik deze:
http://www.buyincoins.com/item/37810.html#.U-vXc_l_vN0
2x 2A en 2x 1A. Perfect ding :Y.
Niet zelf schakelend maar wel weer bijna 10 euro goedkoper dan de Anker (en kwaliteit is zeer goed te noemen).
pi_143398092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die is maximaal 2A over alle lijnen. 500mA per poort dus als er 4 dingen aan hangen.
Zelf heb ik deze:
http://www.buyincoins.com/item/37810.html#.U-vXc_l_vN0
2x 2A en 2x 1A. Perfect ding :Y.
Niet zelf schakelend maar wel weer bijna 10 euro goedkoper dan de Anker (en kwaliteit is zeer goed te noemen).
Ah oke, beter!
http://www.miniinthebox.c(...)paraat_p1455708.html

$16.11 $11.11 met d202232b61
pi_143398708
quote:
4s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat houden die deals in? Je moet zeker eerst betalen en dan krijg je achteraf payback ofzo..
You can't be late if you don't show up.
pi_143400453
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb deze, echt top met 2400ma per uitgang.
http://www.conrad.nl/nl/v(...)2400-ma-1013159.html

Met het idee dat apparaten alleen maar meer stroom gaan verbruiken. Gewoon de grote kopen :)
levertijd 10 weken :(

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
Deze schijnt ook goed te zijn.
Maximaal 8A of 2.4A per USB-poort.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Overkill aan poorten voor mij, prijs ook te hoog daardoor :P

quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

prima ding
wil geen chinese fabrikant, ondanks ik weet dat orico wel degelijk spul heeft.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 08:17:49 #131
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_143403195
Overal maar zo'n beetje 5 van aanwezig...
Hello, is it me you are looking for!?
pi_143404563
quote:
qty available: 5
ga voor die dingen echt niet als een gek zitten refreshen.
pi_143404907
Toevoegen aan winkelmand kan niet eens ;) Faal
pi_143405003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:08 schreef remcosw het volgende:
Toevoegen aan winkelmand kan niet eens ;) Faal
De 1e start om 16.30 dus dat is wel logisch op zich.
Top 5 China producten
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2014 @ 10:42:32 #135
230491 Zith
pls tip
pi_143405681
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:13:32 #136
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143406489
quote:
Hoe is dat mes? Want als het inderdaad zoals de beschrijving met zoveel lagen is, is het spotgoedkoop. Hier zijn die een stuk duurder.
Heb een stel globals thuis liggen waar ik heel tevreden mee ben maar wil graag een mes apart voor vlees en gevogelte ivm vriendin die vegetariër is.
Keiharde porno!
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2014 @ 11:18:26 #137
230491 Zith
pls tip
pi_143406638
Dat mes heb ik vandaag pas besteld :) Qua vergelijking heb ik alleen een Robert Herder '1922' liggen, zal wel niet de kwaliteit van handgeslepen duits staal overtreffen maar als we in de buurt komen vindt ik het al prima... we zullen zien.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:24:36 #138
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143406817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:18 schreef Zith het volgende:
Dat mes heb ik vandaag pas besteld :) Qua vergelijking heb ik alleen een Robert Herder '1922' liggen, zal wel niet de kwaliteit van handgeslepen duits staal overtreffen maar als we in de buurt komen vindt ik het al prima... we zullen zien.
Als je kan laten weten hoe die bevalt als die binnen is graag.
Keiharde porno!
pi_143407284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef rene90 het volgende:
coupon code BG2014 dus?

er staat een hele rits codes hier: http://www.banggood.com/my_points.php?action=more_coupons
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 11:44:40 #140
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143407460
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 11:45:06 #141
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143407474
ik denk dat rene gaat kamperen :@
pi_143407527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:39 schreef Blocko het volgende:

[..]

coupon code BG2014 dus?

er staat een hele rits codes hier: http://www.banggood.com/my_points.php?action=more_coupons
BG2014 is enkel op kledij. De $10 coupon die je krijgt als referrer werkt op alles
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:52:40 #143
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143407697
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]

hoe bevalt dat mes ? :@
Dat vroeg ik ook al. :6

Wel alle posts lezen Jimbo. :6
Keiharde porno!
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 11:54:08 #144
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143407739
quote:
16s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:52 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat vroeg ik ook al. :6

Wel alle posts lezen Jimbo. :6
Maar nu krijgt ie twee meldingen en is ie eerder geneigd om antwoord te geven door de sociale druk en hoge verwachtingen :6
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:56:58 #145
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143407847
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Maar nu krijgt ie twee meldingen en is ie eerder geneigd om antwoord te geven door de sociale druk en hoge verwachtingen :6
Dat is ook wel weer zo :6
Keiharde porno!
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 12:07:10 #146
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143408141
:6
pi_143408199
Ik zit even te kijken naar die ip cams, maar nu kom ik 2 (voor zover ik begrijp) bijna identieke escams tegen. Buiten het model om zie ik weinig verschillen.

http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item35d8c3c576

http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item5667a9c4a6

Zie ik nu een belangrijk verschil over het hoofd, of zijn ze echt zo goed als hetzelfde.
Ik wil met de cam op +- 10 meter bij daglicht een gezicht kunnen herkennen. Dat moet hier wel mee lukken toch?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:24:36 #148
181242 Gunny
pi_143408730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:09 schreef tharonny het volgende:
Ik zit even te kijken naar die ip cams, maar nu kom ik 2 (voor zover ik begrijp) bijna identieke escams tegen. Buiten het model om zie ik weinig verschillen.

http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item35d8c3c576

http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item5667a9c4a6

Zie ik nu een belangrijk verschil over het hoofd, of zijn ze echt zo goed als hetzelfde.
Ik wil met de cam op +- 10 meter bij daglicht een gezicht kunnen herkennen. Dat moet hier wel mee lukken toch?
Zoek eens op de Escam QD520 peashooter. Voldoet aan jouw wensen. Heb er hier 2 van in gebruik. En volgens mij zitten er hier nog meer die deze hebben gekocht een tijdje terug. Heb wel wat snapshots die ik je kan sturen als je daar behoefte aan hebt.
pi_143408994
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:18 schreef Zith het volgende:
Nou jullie het over messen hebben. Ik heb iets nodig om mijn nieuwe mes (since 1829 black magic chef knife : http://since1829.net/catalog/knives/budai?lang=en ) te slijpen. Heeft er iemand ervaring met een slijpstaal o.i.d. uit China? Ga ik dan niet mijn goede mes verkrachten?
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2014 @ 12:42:03 #150
230491 Zith
pls tip
pi_143409279
Als je weet hoe je moet slijpen met whetstone is er prima spul te koop tot 10.000 grid en dan heb je een of andere gladde marmeren steen :) Er is wel een hoop prijsverschil tussen dezelfde grid stenen dus er zal ook wat kwaliteitsverschil zijn.

http://www.aliexpress.com(...)r-can/827007292.html

http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20140814024102

Als je niet weet hoe je precies moet slijpen kun je het beste niets doen en eerst inlezen :P

Je kan ook zo'n apparatje kopen die het wat makkelijker maakt..

http://www.aliexpress.com(...)Angle/772594855.html
pi_143411533
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Gunny het volgende:

[..]

Zoek eens op de Escam QD520 peashooter. Voldoet aan jouw wensen. Heb er hier 2 van in gebruik. En volgens mij zitten er hier nog meer die deze hebben gekocht een tijdje terug. Heb wel wat snapshots die ik je kan sturen als je daar behoefte aan hebt.
Een paar snapshots zijn zeker welkom! Kun je me toevallig ook vertellen wat deze precies beter is dan die 2 die ik linkte?
pi_143411695
Heb de Xiaomi Steel Gun bluetooth speaker binnen gekregen. Zal er binnenkort wel een kleine review van schrijven. Nu eerst gewoon een fototje :').

pi_143413730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:42 schreef Zith het volgende:
Als je weet hoe je moet slijpen met whetstone is er prima spul te koop tot 10.000 grid en dan heb je een of andere gladde marmeren steen :) Er is wel een hoop prijsverschil tussen dezelfde grid stenen dus er zal ook wat kwaliteitsverschil zijn.

http://www.aliexpress.com(...)r-can/827007292.html

http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20140814024102

Als je niet weet hoe je precies moet slijpen kun je het beste niets doen en eerst inlezen :P

Je kan ook zo'n apparatje kopen die het wat makkelijker maakt..

http://www.aliexpress.com(...)Angle/772594855.html
Ik heb geen ervaring behalve met een slijpstaal waar ik zomaar wat mee doe op mijn slechte messen. Ik zoek de beste optie om mijn mes vlijmscherp te houden, hoe het verder werkt ga ik me uiteraard over inlezen.

Toevallig, die laatste tool had ik al in me wishlist staan maar ik vond hem er niet heel degelijk uitzien dat ik het niet aandurfde.

Wat is de veilige optie? Wetstone en goed inlezen of die laatste tool?
pi_143413779
Volgens mij kan je bij miniinthebox onbeperkt gebruik maken van die $5 coupon code w/ . Wel met een nieuw emailadres/account.
pi_143413942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:58 schreef zBus het volgende:
Heb de Xiaomi Steel Gun bluetooth speaker binnen gekregen. Zal er binnenkort wel een kleine review van schrijven. Nu eerst gewoon een fototje :').

[ afbeelding ]
Initial impression kan je wel geven toch?
Enne... heb je iets om het mee te vergelijken (Earson ofzo)?
Enne... waar luister je normaal muziek mee (met je built-in laptopspeakers ofzo)?
pi_143414756
Van gearbest nooit meer die 3.5mm jack ontvangen voor in je telefoon als extra knopje. Hebben andere deze wel ontvangen?
Top 5 China producten
pi_143415756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef rene90 het volgende:
Van gearbest nooit meer die 3.5mm jack ontvangen voor in je telefoon als extra knopje. Hebben andere deze wel ontvangen?
Ik heb deze ook niet ontvangen, was te laat met Paypal claim. Heb toen Gearbest een bericht gestuurd en gevraagd om een refund, heb het een paar dagen later ontvangen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:52:37 #158
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_143417627
quote:
Nee, nooit ontvangen. 'you wait a little longer my friend'. Gedaan, maar tot op heden niks.
pi_143417698
Die 3.5mm infrared plugs werken bij mij niet, ze sturen niet eens een IR-signaal (getest met irkeys script op m'n mediaplayer).

Heb dus een claim geopend..

Werken die dingen bij jullie ook niet?
pi_143418390
quote:
Ik wel, maar is gewoon hetzelfde als die anderen
pi_143418436
Heeft iemand de cheerson x10 al eens open gehad? Ik heb namelijk het spare motertje ontvangen, maar moet je deze vastsolderen? Is namelijk wel erg klein..
Verder doen alle motortjes het nu opeens wel maar trekt hij 1 kant op. Ik zal hem eerst flink doorladen en kijken of hij te trimmen valt
pi_143418597
quote:
Nope ook nog steeds niks van gehoord. Misschien maar is een mailtje sturen :)
pi_143418692
Nog een keer voor mensen die vanochtend de TinyDeal 0-cent deals hebben gemist, de Mini in the box 1-cent deals:
SPOILER
pi_143420066
Nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door davedavy op 14-08-2014 18:28:58 ]
pi_143420630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft iemand de cheerson x10 al eens open gehad? Ik heb namelijk het spare motertje ontvangen, maar moet je deze vastsolderen? Is namelijk wel erg klein..
Verder doen alle motortjes het nu opeens wel maar trekt hij 1 kant op. Ik zal hem eerst flink doorladen en kijken of hij te trimmen valt
Je hebt wss hetzelfde probleem als mij. Het "staafje" waar de propellor op zit is verbogen.Het is me gisteren niet gelukt om hem met een tang recht te buigen. Ga zo verder met proberen.
pi_143421090
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nog een keer voor mensen die vanochtend de TinyDeal 0-cent deals hebben gemist, de Mini in the box 1-cent deals:
SPOILER
doe t al een paar dagen ja. Zou toch verwachten dat ze t doorhebben al die kleine betalingen van 1 paypal account.

Waarschijnlijk zijn ze te druk met inpakken. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door wootahH op 14-08-2014 19:06:03 ]
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:26:17 #167
181242 Gunny
pi_143421979
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef tharonny het volgende:

[..]

Een paar snapshots zijn zeker welkom! Kun je me toevallig ook vertellen wat deze precies beter is dan die 2 die ik linkte?
Betere lens als ik het goed onthouden heb, ook de ir en resolutie waren iets beter.

Foto's van zowel dag als nacht.
Die met auto is met straatverlichting. Die andere zonder ook maar 1 lamp. Alleen met eigen IR van de cam.
pi_143422192
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ooit eens kabeltjes en een lader besteld om m'n iPhone op te laden. Na een dag stond de lader in brand en begon m'n kabeltje te smeulen :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Feivel1 op 14-08-2014 19:41:53 ]
pi_143422401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef Feivel1 het volgende:

[..]

Ooit eens kabeltjes en een lader besteld om m'n iPhone op te laten. Na een dag stond de lader in brand en begon m'n kabeltje te smeulen :').
_O- jezus wat kut
pi_143422438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:26 schreef Gunny het volgende:

[..]

Betere lens als ik het goed onthouden heb, ook de ir en resolutie waren iets beter.

Foto's van zowel dag als nacht.
Die met auto is met straatverlichting. Die andere zonder ook maar 1 lamp. Alleen met eigen IR van de cam.
Super! Dankje. Gewoon maar de goedkoopste QD520 van ebay plukken? Of kans op imitatie(als dat van escam bestaat)?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:58:46 #171
181242 Gunny
pi_143423057
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:41 schreef tharonny het volgende:

[..]

Super! Dankje. Gewoon maar de goedkoopste QD520 van ebay plukken? Of kans op imitatie(als dat van escam bestaat)?
Geen idee of er een namaak is, maar aangezien daar alles mogelijk is. Maar Ebay is te duur denk ik. Kijk ff op Tmart, BG, en dat soort jongens. Daar zijn ook wel coupons voor te vinden zodat je nog weer 5 of 10% korting kunt scoren. De laatste had ik bij Tmart weg voor $.35. Was alleen met US voeding. De EU versie is $.10 duurder.
pi_143423118
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:58 schreef Gunny het volgende:

[..]

Geen idee of er een namaak is, maar aangezien daar alles mogelijk is. Maar Ebay is te duur denk ik. Kijk ff op Tmart, BG, en dat soort jongens. Daar zijn ook wel coupons voor te vinden zodat je nog weer 5 of 10% korting kunt scoren. De laatste had ik bij Tmart weg voor $.35. Was alleen met US voeding. De EU versie is $.10 duurder.

En hier met eu pliug zo te zien nog goedkoper.

http://www.eforchina.com/(...)Mobile-Detection.htm

Na inloggen bij afrekenen coupon EFCAD of CHINAPRICES_RU gebruiken voor extra korting. Is 5% er af geloof ik.
EFCAD is eenmalig 10% korting, CHINAPRICES_RU meerdere keren te gebruiken, 7%
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:01:57 #173
181242 Gunny
pi_143423183
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

EFCAD is eenmalig 10% korting, CHINAPRICES_RU meerdere keren te gebruiken, 7%
Klopt, maar ik heb de link maar weggegooid. Was geen $ maar ¤ prijs. Dan kom je nog op 34 euro uit. Zijn er wel goedkoper.
pi_143423432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:40 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Je hebt wss hetzelfde probleem als mij. Het "staafje" waar de propellor op zit is verbogen.Het is me gisteren niet gelukt om hem met een tang recht te buigen. Ga zo verder met proberen.
Bij 2 motors van me zijn ze verborgen, maar het kan me niks schelen want ik heb toch wel spare
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:13:39 #175
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_143423575
Na het (alweer) stukgaan van een wasemkaplamp à ¤4,50 per stuk voor een 40W exemplaar besloot ik 28 juli de volgende LED-lampen te bestellen bij:

http://www.aliexpress.com(...)9632_1983306505.html

Ik heb de warmwitte van 9W besteld. Bij de bestelling moet je in het commentaarveld aangeven dat je 220V en E14 fitting wilt. Standaard krijg je 220V met E27 fitting.
Vandaag zijn ze binnengekomen, dus in 2,5 weken *O*

De LED-lamp is met het menselijk oog gezien iets feller en iets witter dan de gloeilamp. Als je er een foto van maakt zie je precies het tegenovergestelde:

De LED-lamp is beduidend minder warm en kan na lang branden permanent aangeraakt worden. Bij de gloeilamp verbrand je je vingers :% De lampen zijn vrijwel even lang, maar de LED is toch zeker een halve centimeter dikker. In mijn wasemkap was dat geen enkel probleem:

Minpuntje is dat er wel een CE-logo op staat, maar iets essentieels als het vermogen ontbreekt dan weer. Je moet maar net weten dat dit een warmwitte 9W variant is, of het aantal LED's tellen en daaruit de conclusie trekken dat de 9W variant 24 LED's heeft. De prijs is uitermate gunstig, slechts $2,18 wat neerkomt op ¤1,50 per stuk. Dat is 3x goedkoper dan de 40W gloeilamp en het verbruikt ook nog eens minder stroom, geeft meer licht en heeft minder warmteontwikkeling.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:26:54 #176
181242 Gunny
pi_143424099
quote:
3s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Na het (alweer) stukgaan van een wasemkaplamp à ¤4,50 per stuk voor een 40W exemplaar besloot ik 28 juli de volgende LED-lampen te bestellen bij:
Die gebruik ik al tijden. Behalve in de wasemkap, zitten ze ook in de lampen op de nachtkastjes. Ik heb ze alleen bij BG weg, maar prijs lag ongeveer gelijk.

Zijn best wel goede dingen.
pi_143424285
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef Feivel1 het volgende:

[..]

Ooit eens kabeltjes en een lader besteld om m'n iPhone op te laden. Na een dag stond de lader in brand en begon m'n kabeltje te smeulen :').
Fijn, die bestel ik net een om me iphone op te laden in me bed (naast me hoofd) _O-
pi_143425413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Fijn, die bestel ik net een om me iphone op te laden in me bed (naast me hoofd) _O-
Ze verkopen ook die dingen van een of ander merk, ik heb de kabeltjes daarvan genomen :P
pi_143425459
6 LED pigs besteld voor 5 cent _O-
pi_143427225
Met de coupon van Miniinthebox mooi wat keukengerei bestellen, van die dingen die je normaal niet zou kopen omdat je verwacht dat het meuk is maar nu mooi kan proberen.
pi_143427692
Mijn bestellingen zijn nu miniinthebox ofzo zijn nu allemaal bevestigd.

Hopelijk gaan ze leveren nu.

Denk zo'n 2 euro betaald alles bij elkaar. Minimale orderwaarde zonder coupons is 20 euro :').
pi_143427895
Wat is het goedkoopste product op miniinthebox? Ik denk deze

http://www.miniinthebox.c(...)er-stuk_p253809.html

$0,31
pi_143428039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Skiet het volgende:

$0,31
Jep
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:57:56 #184
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143429018
Ik heb deze besteld voor 0,99:

http://www.miniinthebox.c(...)amp-12v_p481537.html

Nu nog een kabel, is deze wat? Ik ben echt à technisch.

http://www.miniinthebox.c(...)dc-12v_p1016177.html

En deze 12V?
http://www.miniinthebox.c(...)s-plug_p1140713.html

Edit: Maar besteld voor 4,5. Eventueel als jullie zeggen dat het goed kan, bestel ik een extra Controller en 12v adapter. Dan split ik de kabel voor mijn monitor en mijn tv :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Brammetjuh94 op 14-08-2014 22:10:01 ]
pi_143431044
Ik zei dat mijn lightinthebox 5$ coupon niet werkte. Toen zeiden ze, ja het is ook voor miniinthebox. Maar ze stuurde me een nieuwe coupon voor lightinthebox. De coupon was: 59265ecd79. Hopelijk werkt die ook bij jullie.
pi_143431909
2 bestellingen bij mini;

zaklampje (vorige keer voor 1 cent, heel goed ding)
ruggenkrabber (zóóó fijn als je jeuk hebt en je kunt er niet bij)
1.4 hdm 1,5 meter (altijd handig)
simkaart setje (ook altijd handig)
plak dingen voor op je nagels (moest order vullen, thanks voor de tip hierboven nog! :P)

Ben nog verder aan het zoeken :D

- edit -
13 cent totaal kwijt :)
pi_143432708
Kom je in de problemen als de doune dit onderschept?
http://www.miniinthebox.c(...)35.html?currency=USD
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_143433886
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef McNulty het volgende:
-
Omdat het nep is? Of omdat het een mes is? ;(
Tipje: de OP erop naslaan.
pi_143438542
bij dx.com nog steeds geen tracking number na een week...volgens de chat is er alleen een live tracking number bij orders boven de $15,-

balen...wist ik niet..naja..zal wel goed komen

[ Bericht 10% gewijzigd door MrNiles op 15-08-2014 09:22:32 ]
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:28:25 #190
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_143438739
quote:
Bespaar jezelf de miskoop. Is geen ruk waard.
pi_143439264
quote:
Levensgevaarlijk. Snijdt er snel mee in je vingers. Die van mij zat in me portemonnee toen ik naar Londen vloog. Werd gevraagd wat er in me portemonnee zat, ik was het helemaal vergeten. Dus hun zoeken. Kwamen ze dus op het kaartje uit. Toen zei ik, oh ja stom helemaal vergeten. Was verder geen probleem.

Vervolgens zat ik te wachten tot ik kon boarden en zag dat ze nog bezig waren met uitzoeken wat het nou eigenlijk precies was en hoe het werkte. Ben toen even naar ze toegelopen om het te laten zien. Vonden ze wel interessant.

Dus voor de wow factor is het wel leuk. Praktisch is het niet.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:37:28 #192
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_143441207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
Action heeft Philips led lampen voor 5 euro.
Goed spul, een tikkie meer warm dan de Action huismerk.

[ afbeelding ]

http://www.action.nl/100-(...)w-standaard-350lumen
Zijn goeie lampies. Wel een tipje tho. Ze hebben ook de spotjes in de aanbieding. En, i.t.t. de Action spotjes, zijn dit ook echt spotjes. Met ledjes in het midden. Je krijgt dus een straal naar beneden. I.t.t. de Action spotjes, welke wat breder stralen. Minder geschikt dus als plafondverlichting bijvoorbeeld, tenzij je specifiek zaken zoals een schilderij o.i.d. aan de muur extra belicht wilt hebben.

quote:
Waterfles uit china. Dan denk ik melamine geneuzel. No thanks. :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:00 schreef Skiet het volgende:

[..]
Vervolgens zat ik te wachten tot ik kon boarden en zag dat ze nog bezig waren met uitzoeken wat het nou eigenlijk precies was en hoe het werkte. Ben toen even naar ze toegelopen om het te laten zien. Vonden ze wel interessant.

Dus voor de wow factor is het wel leuk. Praktisch is het niet.
Lol, ik denk dat je blij mag zijn dat je geen cavity search hebt hoeven ondergaan. Ook vrij stom om zo'n ding dagelijks mee te nemen in je portomonee om eerlijk te zijn. Zeker als je bedenkt dat je in grotere steden tegenwoordig gewoon gefouilleerd kan/mag worden. En het ook nog eens bij je hebben als je gaat vliegen.. :') De laatste keer ging een douanier zelfs uit z'n stekker toen ie een flesje vifit tegen kwam in de rugzak.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:40:21 #193
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_143441281
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zijn goeie lampies. Wel een tipje tho. Ze hebben ook de spotjes in de aanbieding. En, i.t.t. de Action spotjes, zijn dit ook echt spotjes. Met ledjes in het midden. Je krijgt dus een straal naar beneden. I.t.t. de Action spotjes, welke wat breder stralen. Minder geschikt dus als plafondverlichting bijvoorbeeld, tenzij je specifiek zaken zoals een schilderij o.i.d. aan de muur extra belicht wilt hebben.

[..]

Waterfles uit china. Dan denk ik melamine geneuzel. No thanks. :(

[..]

Lol, ik denk dat je blij mag zijn dat je geen cavity search hebt hoeven ondergaan. Ook vrij stom om zo'n ding dagelijks mee te nemen in je portomonee om eerlijk te zijn. Zeker als je bedenkt dat je in grotere steden tegenwoordig gewoon gefouilleerd kan/mag worden. En het ook nog eens bij je hebben als je gaat vliegen.. :') De laatste keer ging een douanier zelfs uit z'n stekker toen ie een flesje vifit tegen kwam in de rugzak.
De spotjes zijn wit, niet zacht wit.
Dat is niet heel erg geschikt voor de meeste plekken.
pi_143443428
Melding van miniinthebox dat het is verzonden, 6 led pigs en een karabijn haakje ofzo.

Tevens 2 powerbankjes van banggood af gehaald met de coupon van hier voor 19.59 dollar, mooie prijs dus.

:7

SPOILER
Top 5 China producten
pi_143443534
Ik heb bij mini 2 setjes sterke magneten, brillenreiniger, karabijnhaakje, fittingadapter, pennetje, en zo'n leren bracelet gehaald :)
pi_143443651

[ Bericht 99% gewijzigd door KdwPPr op 15-08-2014 14:53:13 ]
pi_143443720
. dubbelpost

[ Bericht 98% gewijzigd door KdwPPr op 15-08-2014 13:09:32 (DUBBEl) ]
pi_143443803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Skiet het volgende:

$0,31
[..]

Voor als je een keer wat anders wilt dan met nepnagels op rond te lopen kan je ook kiezen voor de High Quality Hair Fixing Tool (http://www.miniinthebox.c(...)ng-tool_p293373.html)
pi_143443823
pi_143449591
Mijn pakketten van MiniInTheBox zijn verzonden met Bpost en PostNL, nog nooit meegemaakt :P
pi_143450821
ik heb mn pakketje binnen van GoodLuckBuy, ongeveer 3 weken onderweg geweest.
pi_143452677
Scroller kapot van m'n e-3lue Mazer, dan maar een nieuwe kopen. 9 maanden heeft ie z'n werk uitmuntend gedaan.

Heb 'm al proberen openhalen en die scroller terugstoppen, maar het lukte me niet(misschien is er iets afgebroken, kreeg het niet helemaal open).
pi_143453583
Het is bijna een sport op Miniinthebox om iets te kopen wat je wilt en vervolgens op 5,01 uit te komen :)
pi_143458648
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen maar dit is wat mij betreft iets wat ik echt niet onder namaak kan zetten.
Ja het uiterlijk is enigszins - kijk maar eens naar de achterkant - gelijk aan een bekend product maar voor de rest is het totaal verschillen. En dat geven ze zelf ook duidelijk aan.

Trouwens; ik gok dat dit al een keer is genoemd hier, maar van de SJ4000 komt er ook een versie met wifi. Pre-order is te plaatsten bij Banggood. Met de app kun je dan de camera (enigszins) aansturen.

[ afbeelding ]

Moet je uiteraard niet de neppe kopen...
Ik ben benieuwd of de SJcam wel een back-up batterijtje heeft voor o.a. interne klok en instellingen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:49:00 #205
116613 NX
mixin...
pi_143461019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:25 schreef Skiet het volgende:
Het is bijna een sport op Miniinthebox om iets te kopen wat je wilt en vervolgens op 5,01 uit te komen :)
Ik heb juist zoveel mogelijk troep (losse items = totaal bedrag $5,01) geprobeerd te vermijden en heb juist 1 product opgezocht in de range van $4 a $9. Zo komt naar mijn mening de coupon code tot zijn recht :)

Goede producten voor een goede prijs, bijvoorbeeld goede micro usb kabels (2 stuks totaal $5,99), en een buiten led solar lamp met 4 lampjes, normaal $8.99, is in de aanbieding voor $6,29 en met coupon maar $1,29, dat bedrag heb ik dan er wel een keer voor over, maar $6,29 of meer niet :Y)
pi_143467633
Bij mij werkt de coupon niet meer bij mininthebox. Kan iedereen nog bestellen?
pi_143468478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:42 schreef KdwPPr het volgende:
Bij mij werkt de coupon niet meer bij mininthebox. Kan iedereen nog bestellen?
nee helaas pindakaas
pi_143468843
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:16 schreef wootahH het volgende:

[..]

nee helaas pindakaas
Pfff ben uren bezig geweest om bazen combi's te maken en na 2 orders deed ie t niet meer. Zuur
pi_143476215
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:49 schreef NX het volgende:

[..]

Ik heb juist zoveel mogelijk troep (losse items = totaal bedrag $5,01) geprobeerd te vermijden en heb juist 1 product opgezocht in de range van $4 a $9. Zo komt naar mijn mening de coupon code tot zijn recht :)

Goede producten voor een goede prijs, bijvoorbeeld goede micro usb kabels (2 stuks totaal $5,99), en een buiten led solar lamp met 4 lampjes, normaal $8.99, is in de aanbieding voor $6,29 en met coupon maar $1,29, dat bedrag heb ik dan er wel een keer voor over, maar $6,29 of meer niet :Y)
maar 6,29$ is de LITB en MINI prijs.. bij andere shops kost zon lampje dan wss de helft ofzo :P..
webshop is enorm duur..
Gisteravond nog wel ff 4 pluggen(vissen) vandaan gehaald voor een +- ¤2,20(na aftrek 2x coupon). ben benieuwd :)
pi_143476405
Op 24 juli heb ik bij Tmart een suction cup voor de sj4000 besteld. Had toen "checkout with paypal" gedaan. Geen account, geen track&trace of wat dan ook dus had m'n twijfels achteraf. Afgelopen donderdag lag deze ineens toch in de brievenbus :)
Too much is never enough!
pi_143476923
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

maar 6,29$ is de LITB en MINI prijs.. bij andere shops kost zon lampje dan wss de helft ofzo :P..
webshop is enorm duur..
Gisteravond nog wel ff 4 pluggen(vissen) vandaan gehaald voor een +- ¤2,20(na aftrek 2x coupon). ben benieuwd :)
Idd, idiote prijzen maar ik hoor van veel mensen hier in de buurt dat ze wel eens wat kopen bij die webshops. Waarschijnlijk door hun Europa-marketing strategie, alhoewel het nog steeds goedkoper is dan hier in NL, is het voor Chinese begrippen duur :P
pi_143477211
Ik had 8 bestellingen gedaan bij minii. Totale waarde 41,73 en maar 1,73 betaald. :')
De eerste drie bestellingen waren redelijk vlot verzonden. Bij de overige 5 duurt wel wat langer. Het zou mij niet verbazen als ze niet verzonden zouden worden. Zou wel jammer zijn; de leukste dingen zaten in mijn latere bestellingen.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_143477335
Iemand toevallig een coupon van Geekbuying beschikbaar? Heb al gezocht, niks gevonden. Wil daar me NEO X8-H bestellen na mijn TMART verhaal. Lijkt me qua prijs en beschikbaarheid beste keus.
pi_143477628
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:59 schreef Downstar het volgende:
webshop is enorm duur..
Nope, dat klopt dus niet :)

Ik heb het natuurlijk eerst opgezocht, bij Banggood hebben ze alleen de 2 led solar lamp te koop voor $4.99 en bij DX heb ik de 4 led gevonden en is deze te koop voor $6.23

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:28 schreef davedavy het volgende:
Idd, idiote prijzen maar ik hoor van veel mensen hier in de buurt dat ze wel eens wat kopen bij die webshops. Waarschijnlijk door hun Europa-marketing strategie, alhoewel het nog steeds goedkoper is dan hier in NL, is het voor Chinese begrippen duur :P
Ben ik met je eens, ik vind mininthebox dan ook niet echt goedkoop, bij BG en DX zijn dezelfde producten voor de helft te bestellen.
pi_143477796
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:55 schreef NX het volgende:

[..]

Nope, dat klopt dus niet :)

Ik heb het natuurlijk eerst opgezocht, bij Banggood hebben ze alleen de 2 led solar lamp te koop voor $4.99 en bij DX heb ik de 4 led gevonden en is deze te koop voor $6.23

[..]

Ben ik met je eens, ik vind mininthebox dan ook niet echt goedkoop, bij BG en DX zijn dezelfde producten voor de helft te bestellen.
Klopt, een aantal spullen zag ik bij buyincoins voor de helft van de prijs.
pi_143477895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef Skiet het volgende:
Iemand toevallig een coupon van Geekbuying beschikbaar? Heb al gezocht, niks gevonden. Wil daar me NEO X8-H bestellen na mijn TMART verhaal. Lijkt me qua prijs en beschikbaarheid beste keus.
Nope, niets kunnen vinden. Heb je hier al gekeken?
http://promotion.geekbuyi(...)8-h_presale_campaign

And according to my spider senses is Banggood cheaper;
http://www.banggood.com/M(...)ini-PC-p-940003.html

en Banggood heeft genoeg coupon codes. waarschijnlijk kun je er nog 1 met de minix combineren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:01 schreef McNulty het volgende:
Klopt, een aantal spullen zag ik bij buyincoins voor de helft van de prijs.
Tijdens mijn zoektocht naar een led lamp, zag ik spullen bij miniinthebox 3x zo duur als de gemiddelde chinese webshop :W 8)7
pi_143478103
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:05 schreef NX het volgende:

[..]

en Banggood heeft genoeg coupon codes. waarschijnlijk kun je er nog 1 met de minix combineren.

[..]

Tijdens mijn zoektocht naar een led lamp, zag ik spullen bij miniinthebox 3x zo duur als de gemiddelde chinese webshop :W 8)7
Zo te zien krijg je bij Banggood die remote er niet gratis bij, bij Geekbuying wel. Daarnaast is hij bij Geekbuying op voorraad (althans er staat adequate stock). Ik ga Geekbuying maar even mailen.

thanks.
pi_143478129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:05 schreef NX het volgende:

[..]

[..]

Prijzen van CH webshops zijn zo laag dat onwetende westerse shoppers het bij drie keer over de kop alsnog zullen kopen.
pi_143478180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:13 schreef McNulty het volgende:
Prijzen van CH webshops zijn zo laag dat onwetende westerse shoppers het bij drie keer over de kop alsnog zullen kopen.
Als ik de reacties lees op miniinthebox dan klopt het wel ja :D
pi_143478463
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Pfff ben uren bezig geweest om bazen combi's te maken en na 2 orders deed ie t niet meer. Zuur
nu maar ff mailen dat mijn coupon het niet doet die ik gekregen heb voor lightinthebox dan ;p
pi_143478924
Hé. Ik probeer een beetje een goedkoop wifi-routertje om bij mijn vader neer te zetten zodat hij wat makkelijker kan internetten. Hij heeft een laptop uit de tijd van de dinosauriërs dus het hoeft niet zo geavanceerd te zijn.

Nu had ik een jaar terug zo'n Tenda extender op aanwijzing hier gekocht. Heeft iemand ervaring met iets grotere wifi-routertjes met wat ethernetpoorten toch voor weinig? Zolang het werkt is het wat mij betreft prima :P

Deze bijvoorbeeld?
pi_143479106
Ik snap niet dat een webshop als LITB en MITB zoiets doms kan doen als het uitgeven van een coupon welke ongelimiteerd gebruikt kan worden. Ze zullen toch wel een systeem hebben waarmee je in elke mail een unieke coupon kan meesturen welke 1 maal gebruikt kan worden?
pi_143479125
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:55 schreef Skiet het volgende:
Ik snap niet dat een webshop als LITB en MITB zoiets doms kan doen
Hoezo is het dom? Daar kiezen ze toch zelf voor. Daar is heus wel over nagedacht ;)
pi_143479296
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:56 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hoezo is het dom? Daar kiezen ze toch zelf voor. Daar is heus wel over nagedacht ;)
Ik denk niet dat dit hun bedoeling is geweest. Ik las op tweakers dat iemand 100 bestellingen had geplaatst á 1 cent. Als je dan opeens de coupon laat vervallen, terwijl sommige mensen die hem ontvangen hebben de tijd nog niet gehad hebben een bestelling te plaatsen, dan lijkt het mij geen opzet te zijn.

NB:
1. Gebruik de coupon voor 8/1/2015.
2. Coupons kunnen slechts eenmalig worden gebruikt en gelden niet voor verzendkosten.
3. Het totaalbedrag van de bestelling moet hoger zijn dan de waarde van de coupon.

1. Te gebruiken voor 8/1/2015 klopt niet, is vandaag al niet meer geldig.
2. Coupon kon onbeperkt gebruikt worden, weliswaar niet op 1 account.

Is dus iets niet goed gegaan. Leuk voor ons natuurlijk, maar het blijft een beetje dom van hun.
pi_143479304
Op aanraden van een zeker persoon hier eind vorig jaar wat netwerkspul besteld van BIC; krimptang en 100 cat5-stekkertjes en hoesjes. Maar die blijken niet geweldig te werken; het zit niet allemaal lekker vast en klikt ook niet goed in netwerkapparatuur. Niet zo fijn...
pi_143479375
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit hun bedoeling is geweest. Ik las op tweakers dat iemand 100 bestellingen had geplaatst á 1 cent. Als je dan opeens de coupon laat vervallen, terwijl sommige mensen die hem ontvangen hebben de tijd nog niet gehad hebben een bestelling te plaatsen, dan lijkt het mij geen opzet te zijn.

NB:
2. Coupons kunnen slechts eenmalig worden gebruikt en gelden niet voor verzendkosten.
3. Het totaalbedrag van de bestelling moet hoger zijn dan de waarde van de coupon.

Is dus iets niet goed gegaan. Leuk voor ons natuurlijk, maar het blijft een beetje dom van hun.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

NB:

Op die fiets, dat hadden ze idd op IP moeten doen. En trouwens.. 100 orders..?? Wat voor rotzooi heb je dan in huis gehaald :')
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:08:48 #227
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143479405
Ik had ook nog graag een paar orders willen plaatsen. Zat nu op de 5. Jammer D:

Wel nog een extra muis besteld.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:31:20 #228
181242 Gunny
pi_143479979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
Op aanraden van een zeker persoon hier eind vorig jaar wat netwerkspul besteld van BIC; krimptang en 100 cat5-stekkertjes en hoesjes. Maar die blijken niet geweldig te werken; het zit niet allemaal lekker vast en klikt ook niet goed in netwerkapparatuur. Niet zo fijn...
Hier die 100 rj45 gewoon in gebruik, en ze zijn beter dan die dingen uit de bouwmarkt. Ok, ze halen het misschien niet bij die welke op het werk gebruikt worden. Maar voor thuisgebruik voldoende.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:38:17 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143480155
Heb gewoon 1 order geplaatst. That's it. Fair play.
Wie hadden er toen ook niet tig van die cable bundles besteld? :') Hollandais et Venco. :P _O-
pi_143481056
Die SJ4000 is een gopro toch?
Groot fan van User Wotte
pi_143481089
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:08 schreef Tjacka het volgende:
Die SJ4000 is een gopro toch?
Nee, de SJ4000 is gewoon de SJ4000. Het is geen kloon/kopie.
pi_143481129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:09 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, de SJ4000 is gewoon de SJ4000. Het is geen kloon/kopie.
dat bedoel ik niet

ik bedoel of het een zelfde soort iets is snap je?

ik ben niet thuis in die wereld

maar iemand vroeg het mij of ik een goede gopro uit china wist

en las paar pagina's terug over de SJ4000

snap je
Groot fan van User Wotte
pi_143481261
Is een Porsche een Ferrari? Ja, want het zijn allebei auto's?
pi_143481388
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]

dat bedoel ik niet

ik bedoel of het een zelfde soort iets is snap je?

ik ben niet thuis in die wereld

maar iemand vroeg het mij of ik een goede gopro uit china wist

en las paar pagina's terug over de SJ4000

snap je
Beide zijn action cams. Gopro is een merk. SJ4000 een andere en cheaper.
pi_143481398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:19 schreef McNulty het volgende:

[..]

Beide zijn action cams. Gopro is een merk. SJ4000 een andere en cheaper.
thx dan weet ik voldoende :)
Groot fan van User Wotte
pi_143481450
Een SJ4000 heeft natuurlijk niet de kwaliteit van een GoPro. Let daar wel even op.
pi_143481517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:22 schreef Skiet het volgende:
Een SJ4000 heeft natuurlijk niet de kwaliteit van een GoPro. Let daar wel even op.
dat lijkt mij vanzelfsprekend
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:26:49 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143481576
pi_143485367
NEO X8-H besteld bij Geekbuying. Ben benieuwd!
pi_143485969
http://www.ownta.com/cube-u9gt2-tablet-pc-screen-guard-film.html
Iemand hier wel eens wat besteld?

Naam zegt mij niets.
pi_143486025
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef remcosw het volgende:

Naam zegt mij niets.
Ken hem ook niet, zolang je met PayPal kan betalen loop je vrijwel geen risico. Gewoon een keer een goedkoop product bestellen en kijken hoe snel ze zijn.
pi_143486185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef remcosw het volgende:

Naam zegt mij niets.
Niks mis met Ownta ;) En kom op, het is maar twee dollar :)
pi_143486595
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef davedavy het volgende:

[..]

Niks mis met Ownta ;) En kom op, het is maar twee dollar :)
Geen zin om 2x 2 weken te wachten ;)
Maar besteld.
pi_143489903
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef wootahH het volgende:

[..]

nu maar ff mailen dat mijn coupon het niet doet die ik gekregen heb voor lightinthebox dan ;p
al gedaan :9 _O-

Ben echt benieuwd wat ze terug gaan sturen. Ik neem aan dat ze kunnen zien dat die coupon 4 keer is gebruikt op mijn IP adres.
pi_143491612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:50 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

al gedaan :9 _O-

Ben echt benieuwd wat ze terug gaan sturen. Ik neem aan dat ze kunnen zien dat die coupon 4 keer is gebruikt op mijn IP adres.
heb ik ook gedaan omdat die coupon voor mini in the box was en ik een coupon voor light in the box zou krijgen, toen die nieuwe coupon gekregen voor litb.
Top 5 China producten
pi_143491934
Wie heeft er wel eens een nekmassage apparaat besteld welke ook daadwerkelijk iets voor je nek deed?
pi_143492247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:45 schreef Skiet het volgende:
Wie heeft er wel eens een nekmassage apparaat besteld welke ook daadwerkelijk iets voor je nek deed?
¤250

Escorte.
YouTube
pi_143492408
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

¤250

Escorte.
Dan ga ik wel naar de Chinees voor 35 euro voor een uur met happy end
pi_143492461
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:01 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dan ga ik wel naar de Chinees voor 35 euro voor een uur met happy end
Je zou ook naar de fysio kunnen en dry needling proberen trouwens.
YouTube
pi_143494667
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html

Is dit een chil speakertje voor die prijs? Iemand ervaring met dat ding?
pi_143494709
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef kikoooooo het volgende:

die hebben we allemaal ja. Puik ding. Coupon:2f8d47
pi_143494886
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef wootahH het volgende:

[..]

die hebben we allemaal ja. Puik ding. Coupon:2f8d47
Dat dacht ik al. Thnx voor de coupon :)
pi_143495025
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:38 schreef shiznuts het volgende:
Heb gewoon 1 order geplaatst. That's it. Fair play.
Wie hadden er toen ook niet tig van die cable bundles besteld? :') Hollandais et Venco. :P _O-
Maar jij bent dan ook een half- Oostenrijker hé O-) Dat land waar je op nog veel plekken met de deur niet op slot kunt gaan slapen :P
pi_143495127
DHL.... Kreeg dus laatst die brief en heb het maar genegeerd. Vervolgens nu nog een brief met incasso-bureau dreigingen en heb ze toch maar even gebeld. Waar kwam het op neer: Mijn Chinees had geen waarde voor verzending aangegeven omdat het gratis was en omdat ze niet wisten hoeveel verzending kostte hebben ze maar voor het gemak ¤90 gerekend omdat dat hun standaard tarief is :')
Als ik het niet mee eens ben dat ik zo'n 120% belasting moet betalen moet ik eerst het geld overmaken en dan de rest uitzoeken met de Belastingdienst :') Wat een raar systeem.
pi_143495128
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef kikoooooo het volgende:

Dat is de favoriet hiero, prima kwaliteit :)
pi_143495336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef thethoryd het volgende:
DHL.... Kreeg dus laatst die brief en heb het maar genegeerd. Vervolgens nu nog een brief met incasso-bureau dreigingen en heb ze toch maar even gebeld. Waar kwam het op neer: Mijn Chinees had geen waarde voor verzending aangegeven omdat het gratis was en omdat ze niet wisten hoeveel verzending kostte hebben ze maar voor het gemak ¤90 gerekend omdat dat hun standaard tarief is :')
Als ik het niet mee eens ben dat ik zo'n 120% belasting moet betalen moet ik eerst het geld overmaken en dan de rest uitzoeken met de Belastingdienst :') Wat een raar systeem.
Dat is raar ja. Ik vraag me trouwens af of je bij zoiets de waarde moet opgeven die betaald is of de dagwaarde van de producten erin.
pi_143495377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:16 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dat is raar ja. Ik vraag me trouwens af of je bij zoiets de waarde moet opgeven die betaald is of de dagwaarde van de producten erin.
Ik was ook verbaasd en vroeg hoe ze in godsnaam ¤90 rekenen als standaardtarief. Dat doen ze omdat het zoveel kost om het terug te sturen naar China :') Ja want zo staat het in de wet... Maar heb inmiddels via Twitter contact gekregen en ze bellen me maandag voor hulp omdat dit blijkbaar niet de bedoeling is. :P
pi_143495393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:17 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik was ook verbaasd en vroeg hoe ze in godsnaam ¤90 rekenen als standaardtarief. Dat doen ze omdat het zoveel kost om het terug te sturen naar China :') Ja want zo staat het in de wet... Maar heb inmiddels via Twitter contact gekregen en ze bellen me maandag voor hulp omdat dit blijkbaar niet de bedoeling is. :P
Maar wat stond er dan in die eerste brief?
pi_143495468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:18 schreef davedavy het volgende:

[..]

Maar wat stond er dan in die eerste brief?
Ja ik had echt een idee van oplichting. Het was een enkel papiertje met een rekening van importbelasting. Alleen was de envelop al half open en er stond geen rekeningnummer bij dus ik dacht toen dat het niets bijzonders was :P
pi_143495529
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:20 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ja ik had echt een idee van oplichting. Het was een enkel papiertje met een rekening van importbelasting. Alleen was de envelop al half open en er stond geen rekeningnummer bij dus ik dacht toen dat het niets bijzonders was :P
Ah dat heb ik ook een keer gehad, zo'n factuur. Wel in een andere situatie, ik kreeg hem namelijk nog eens nadat ik betaald had aan de deur. Én dan kun je blijkbaar wel achteraf betalen :')

Maar goed, terug naar jou situatie. Even bellen en hopen dat je een aardig persoon aan de lijn krijgt zonder een 'het is weer maandag en ik moet weer werken }:| ' humeur. Of nog erger, een persoon die net terug is van zijn vakantie :').
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:38:22 #261
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_143496131
Lol, handgrepen voor keukenkastjes bij de Ikea voor 5 euro per 2, op eBay voor 1,20 euro per stuk met free shipping vanuit China.
Het is echt ongelooflijk eigenlijk :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_143496170
Deze video al gezien? Rondleiding door de gebouwen van DX. Leuk om te zien waar al ons spul vandaan komt :)

Die rus heeft blijkbaar ook video's bij Focalprice en Banggood.
pi_143496453
zouden de LITB aandelen gaan dalen door die 1-cent fout?
http://finance.yahoo.com/q?s=LITB
  zondag 17 augustus 2014 @ 02:56:17 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143500748
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
Hmz, werkt hier prima. Klikt gewoon goed vast en haalde over 20 meter de snelheid niet onderuit.
Wellicht ander soort/batch ontvangen
pi_143503026
Vraag me eerder af of je ze wel op de goede manier vastklikt, hier ook geen probleem met die Chinese rj45 stekkers.. Zorg je er wel voor dat de stekker zich vast klemt op de mantel die eromheen zit, en niet op de aders zelf.. Is toch een vaak gemaakte beginnersfout

Er zit wel verschil in de soorten stekkers, zo zijn er rj45 stekkers voor soepele en harde kern aders, al zal je in de praktijk daar niet zo snel problemen mee ondervinden als je het switcht...
pi_143505846
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
zouden de LITB aandelen gaan dalen door die 1-cent fout?
http://finance.yahoo.com/q?s=LITB
Geloof ik niet, vergeleken met andere shops maken ze door hun duurdere prijzen meer winst. Had iemand hier laatst niet de brutowinst van een bepaalde shop?
  zondag 17 augustus 2014 @ 12:52:51 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143505870
DX met een geweldige omzet, maar met maar 3 miljoen pure winst.
pi_143505956
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:52 schreef shiznuts het volgende:
Ze moeten het hebben van volume vanwege de lage marges. Primark is net zo.
pi_143506099
5 van de 8 bestellingen bij minii zijn verzonden. *O*
pi_143509432
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Michael-H het volgende:
Deze video al gezien? Rondleiding door de gebouwen van DX. Leuk om te zien waar al ons spul vandaan komt :)

Die rus heeft blijkbaar ook video's bij Focalprice en Banggood.
Leuk om te zien, jammer dat ik er geen zak van kan verstaan :)
  zondag 17 augustus 2014 @ 14:36:48 #271
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_143509654
Hoe weten jullie dat DX maar een netto omzet heeft van 3 miljoen? Verbaasd me omdat ik juist dacht dat ze extreem veel winst zouden hebben.
Wat is hun omzet dan eigenlijk?
pi_143509662
hoe heette die camera/alarm systeem met bel en of sms functie?
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:07:52 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143510778
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:36 schreef Gerlofm het volgende:
Hoe weten jullie dat DX maar een netto omzet heeft van 3 miljoen? Verbaasd me omdat ik juist dacht dat ze extreem veel winst zouden hebben.
Wat is hun omzet dan eigenlijk?
-> http://www.google.nl/#q=s(...)t+omzet+miljoen+2014 ->
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef RobertNL het volgende:
Leuk weetje uit de krant vandaag:
DX.com omzet: 133 miljoen, winst: 3.5 miljoen
~ http://www.volkskrant.nl/(...)p-in-Nederland.dhtml
pi_143511252
Een foto "van het product" bij de review... WTF
http://i.imgur.com/06sscKrh.jpg
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:23:17 #275
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_143511306
Niet goed gelezen :)
Blijkbaar verkopen ze dus ook echt met minimale marge. Dacht echt dat het 50 miljoen winst maakte ofzo als je ziet hoeveel er verkocht wordt en wat voor site ranking ze hebben
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:25:49 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143511382
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:21 schreef wihehin het volgende:
Een foto "van het product" bij de review... WTF
http://i.imgur.com/06sscKrh.jpg
Nou ja, 'USB Male'.
Alleen dan... 'voor in de auto op de aanstekeraansluiting'. Wat stopt 'ie daarin dan? xD

'k zal ff het juiste plaatje bij mijn review zetten, thanks :@
pi_143511430
kan je deze ook alleen in de nacht laten draaien of moeten ze dag en nacht aan?
en als je beelden wilt terug kijken, hoe doe je dat?
en waar slaat die alle beelden op?
deze is bijv 500gb,maar bij die van ae staat niks over de opslag.
en deze slaat weer alles op,op een sd kaart
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:09:00 #278
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_143515110
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:27 schreef klm1234 het volgende:
kan je deze ook alleen in de nacht laten draaien of moeten ze dag en nacht aan?
en als je beelden wilt terug kijken, hoe doe je dat?
en waar slaat die alle beelden op?
deze is bijv 500gb,maar bij die van ae staat niks over de opslag.
en deze slaat weer alles op,op een sd kaart
Die eerste : BUILD IN INTERFACE Support 1 HDD up to 2TB, No HDD Included. Moet je nog een hd inzetten,. En zo'n ding is vanzelfsprekend gemaakt voor 24/7 gebruik. terugkijken op de recorder zelf met een vga scherm of via de webbrowser of via bijgeleverde software.
pi_143522499
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:09 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Die eerste : BUILD IN INTERFACE Support 1 HDD up to 2TB, No HDD Included. Moet je nog een hd inzetten,. En zo'n ding is vanzelfsprekend gemaakt voor 24/7 gebruik. terugkijken op de recorder zelf met een vga scherm of via de webbrowser of via bijgeleverde software.
waar zet je de harde schijf in?
  zondag 17 augustus 2014 @ 19:52:28 #280
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_143522808
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef klm1234 het volgende:

[..]

waar zet je de harde schijf in?
In de centrale unit. zal wel een normale sata schijf inpassen.
pi_143522848
quote:
Sales bij Xiaomi begonnen.

http://xiaomi.tmall.com/ (officiele tmall account)

oa. start van de verkoop van de Mi band (begint later)
Mi Mini Router
en de Xiaomi Mi4, Red Mi 1S 4G en Note 4G

Verder prijsverlaging van de 5200mah XPB (en 'gratis' hoesje bij de 10400mah XPB), wifi adapter en de Pistons V2

RMB 2248 voor een Mi4, case, 5200mah XPB, Pistons v2, en nfc speaker.. _O_
Met zulke prijzen is het geen wonder dat Xiaomi zo snel groeit
Bron.

Die 802.11ac router is maar zo'n ¤16 :o
  zondag 17 augustus 2014 @ 20:02:52 #282
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_143523394
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:52 schreef shiznuts het volgende:
Met nul voorraad, de klanten van te voren laten betalen en met enorme wachttijden...
Dan mag de verhouding tussen omzet en winst flink groter zijn.

Ik zou weleens de startup kosten willen zien van zo'n toko. Dat zal echt bagger weinig zijn geweest. Begonnen met een handjevol oude pc's en een gare website. Het geld van de klanten direct doorpompen in het bedrijf waardoor je geen persoonlijke kapitaal of leningen hoeft te investeren.

quote:
Nederlandse webwinkels zullen het lastig krijgen, voorspelt Bouw. 'Je kunt vrijwel alles wat je bij bol.com koopt goedkoper in China bestellen.' Toch zullen de Nederlandse bedrijven niet volledig ten onder gaan. 'Er zal altijd een groep blijven die bij Nederlandse webwinkels als Wehkamp bestelt. Voor meer geld krijg je ook meer service.'
Thuiswinkel.org. :')

Ik zie echt niet het verband tussen Bol producten en de Chinashop producten. Misschien voor lullige kabeltjes en prullaria.

Tot nu toe kan de Chinashop echt niet concurreren met de meeste Nederlandse webshops. Allemaal a-producten, snelle levering, garantie, gratis retourneren etc. Mijn tv uit China bestellen met douanekosten, torenhoge retourkosten, dubieuze garantie _O-
pi_143523528
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met nul voorraad, de klanten van te voren laten betalen en met enorme wachttijden...
Dan mag de verhouding tussen omzet en winst flink groter zijn.

Ik zou weleens de startup kosten willen zien van zo'n toko. Dat zal echt bagger weinig zijn geweest. Begonnen met een handjevol oude pc's en een gare website. Het geld van de klanten direct doorpompen in het bedrijf waardoor je geen persoonlijke kapitaal of leningen hoeft te investeren.

[..]

Thuiswinkel.org. :')

Ik zie echt niet het verband tussen Bol producten en de Chinashop producten. Misschien voor lullige kabeltjes en prullaria.

Tot nu toe kan de Chinashop echt niet concurreren met de meeste Nederlandse webshops. Allemaal a-producten, snelle levering, garantie, gratis retourneren etc. Mijn tv uit China bestellen met douanekosten, torenhoge retourkosten, dubieuze garantie _O-
Dat laatste inderdaad.
Waardeloze conclusie weer, dat hoor je ook vaak door die (web)shoppingexperts in programmas als kassa enzo zeggen. :r
  zondag 17 augustus 2014 @ 20:20:01 #284
45722 Dromer
pi_143524367
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bron.

Die 802.11ac router is maar zo'n ¤16 :o
Vraag is of we de boel aan de gang krijgen met, waarschijnlijk, alleen een Chinese handleiding en of het Mi bandje ook met andere Android 4.4 telefoons gaat werken. Heb de laatste op goed geluk via mistertao 'besteld' zojuist en ben benieuwd. (chinese handleiding, chinese app.. here I come :P)
pi_143524645
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:20 schreef Dromer het volgende:
Vraag is of we de boel aan de gang krijgen met, waarschijnlijk, alleen een Chinese handleiding en of het Mi bandje ook met andere Android 4.4 telefoons gaat werken. Heb de laatste op goed geluk via mistertao 'besteld' zojuist en ben benieuwd. (chinese handleiding, chinese app.. here I come :P)
Op die router staat geloof ik inderdaad Chinese firmware en handleiding.
Maar deze zou geloof ik ook wel compatible met moeten zijn met custom firmware (zoals OpenWRT).
In dat geval zou het wel een gaaf tweaker-ding zijn.

Maar goed; met alle kosten er bij kun je net zo goed een 802.11ac router in NL bestellen.
  zondag 17 augustus 2014 @ 20:29:46 #286
45722 Dromer
pi_143524975
quote:
Maar goed; met alle kosten er bij kun je net zo goed een 802.11ac router in NL bestellen.
Maar hij is wel mooi. O+
Ik denk dat je met google translate nog wel een eind komt op de webinterface. Dat gaat binnen een app (mi band) wat lastiger. Ik zie me de Chinese tekens niet zo snel overtypen. :P

Iets anders... weet iemand een goede (non-fake) aanbieder van portemonnees in China?
Ik zie wel mooie dingen op aliexpress etc., maar ben bang dat ik per ongeluk een namaak-artikel (met logo en al) bestel. Zoveel verstand van merkartikelen heb ik niet. :@
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:09:56 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143527722
Portemonnees gewoon in NL halen. Bij de Hema, op de markt, enz etc.
pi_143529923
Oké ik ga ook even zo'n Xiaomi router kopen.
Zelfs al is de interface Chinees, dan komen we er wel uit met een topicreeks voor de router :D
pi_143530068
quote:
5s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef Dromer het volgende:

[..]

Maar hij is wel mooi. O+
Ik denk dat je met google translate nog wel een eind komt op de webinterface. Dat gaat binnen een app (mi band) wat lastiger. Ik zie me de Chinese tekens niet zo snel overtypen. :P

Iets anders... weet iemand een goede (non-fake) aanbieder van portemonnees in China?
Ik zie wel mooie dingen op aliexpress etc., maar ben bang dat ik per ongeluk een namaak-artikel (met logo en al) bestel. Zoveel verstand van merkartikelen heb ik niet. :@
Op Aliexpress heb je mooien beurzen, ik heb er zelf een aantal leren van. Mooie dingetjes, gewoon even zoeken en zelf oordelen aan de hand van de advert.
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:50:28 #290
45722 Dromer
pi_143530419
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef davedavy het volgende:

[..]

Op Aliexpress heb je mooien beurzen, ik heb er zelf een aantal leren van. Mooie dingetjes, gewoon even zoeken en zelf oordelen aan de hand van de advert.
Ja, maar ben dus bang een nepperd met merknaam en al te kopen. (die zetten ze dan niet in de 'aanbieding', maar zit er wel op als ie aankomt)
pi_143531470
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, maar ben dus bang een nepperd met merknaam en al te kopen. (die zetten ze dan niet in de 'aanbieding', maar zit er wel op als ie aankomt)
Vragen om officiële productfoto's van de seller zelf. Of proberen erachter te komen wat Chinese merken zijn voor portemonnees net zoals met bepaalde horloge merken (EYKI / CURREN) zodat je een lokaal merk koopt.

Of gewoon niet kopen daar.
Top 5 China producten
pi_143531478
Goeie deal bij banggood. 1 cent korting op een nagelknipper. http://m.banggood.com/deals.html
pi_143531657
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef wootahH het volgende:
Goeie deal bij banggood. 1 cent korting op een nagelknipper. http://m.banggood.com/deals.html
Doet me denken aan zo'n aanbieding van een supermarkt:

"van 2.02 voor 1.98 :').
Top 5 China producten
pi_143535288
motorspiegels zijn binnen _O_
Groot fan van User Wotte
pi_143538552
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Doet me denken aan zo'n aanbieding van een supermarkt:

"van 2.02 voor 1.98 :').
Bestaan dat soort aanbiedingen echt? _O-

Doet mij denken aan een vuurwerk winkel die 'power prijzen' had op rotjes en andere dingen. 1 cent goedkoper :D :'(
pi_143543012
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
Bestaan dat soort aanbiedingen echt?
Ja was bij de plus / jumbo ofzo :')
Top 5 China producten
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:15:13 #297
45722 Dromer
pi_143543061
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef rene90 het volgende:
Of gewoon niet kopen daar.
Ja, die optie had ik ook al bedacht. :P

Maar ik zal eens gaan zoeken.
pi_143543596
Morgen om 9 uur NL tijd start de AliExpress sale. Vandaag om 4 en 8 uur PST (13 en 17 uur NL) nog coupons in de verkoop via de app met leuke kortingen.
pi_143544864
Mijn AWEI ES - 600M zijn na 2 maanden al half dood bij normaal gebruik :') Linker oordopje doet het soms wel soms niet bekend probleem met goedkope oordopjes :(
pi_143544884
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:21 schreef MarkBroflovski het volgende:
Mijn AWEI ES - 600M zijn na 2 maanden al half dood bij normaal gebruik :') Linker oordopje doet het soms wel soms niet bekend probleem met goedkope oordopjes :(
wat noem je normaal gebruik? :P
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:36:59 #301
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_143545182
Ben opzoek naar een mechanische horloge, nu zie ik het merk KS (KS royal carving bv.) iemand hier ervaringen mee?
Hello, is it me you are looking for!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')