abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143450821
ik heb mn pakketje binnen van GoodLuckBuy, ongeveer 3 weken onderweg geweest.
pi_143452677
Scroller kapot van m'n e-3lue Mazer, dan maar een nieuwe kopen. 9 maanden heeft ie z'n werk uitmuntend gedaan.

Heb 'm al proberen openhalen en die scroller terugstoppen, maar het lukte me niet(misschien is er iets afgebroken, kreeg het niet helemaal open).
pi_143453583
Het is bijna een sport op Miniinthebox om iets te kopen wat je wilt en vervolgens op 5,01 uit te komen :)
pi_143458648
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen maar dit is wat mij betreft iets wat ik echt niet onder namaak kan zetten.
Ja het uiterlijk is enigszins - kijk maar eens naar de achterkant - gelijk aan een bekend product maar voor de rest is het totaal verschillen. En dat geven ze zelf ook duidelijk aan.

Trouwens; ik gok dat dit al een keer is genoemd hier, maar van de SJ4000 komt er ook een versie met wifi. Pre-order is te plaatsten bij Banggood. Met de app kun je dan de camera (enigszins) aansturen.

[ afbeelding ]

Moet je uiteraard niet de neppe kopen...
Ik ben benieuwd of de SJcam wel een back-up batterijtje heeft voor o.a. interne klok en instellingen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:49:00 #205
116613 NX
mixin...
pi_143461019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:25 schreef Skiet het volgende:
Het is bijna een sport op Miniinthebox om iets te kopen wat je wilt en vervolgens op 5,01 uit te komen :)
Ik heb juist zoveel mogelijk troep (losse items = totaal bedrag $5,01) geprobeerd te vermijden en heb juist 1 product opgezocht in de range van $4 a $9. Zo komt naar mijn mening de coupon code tot zijn recht :)

Goede producten voor een goede prijs, bijvoorbeeld goede micro usb kabels (2 stuks totaal $5,99), en een buiten led solar lamp met 4 lampjes, normaal $8.99, is in de aanbieding voor $6,29 en met coupon maar $1,29, dat bedrag heb ik dan er wel een keer voor over, maar $6,29 of meer niet :Y)
pi_143467633
Bij mij werkt de coupon niet meer bij mininthebox. Kan iedereen nog bestellen?
pi_143468478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:42 schreef KdwPPr het volgende:
Bij mij werkt de coupon niet meer bij mininthebox. Kan iedereen nog bestellen?
nee helaas pindakaas
:]
pi_143468843
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:16 schreef wootahH het volgende:

[..]

nee helaas pindakaas
Pfff ben uren bezig geweest om bazen combi's te maken en na 2 orders deed ie t niet meer. Zuur
pi_143476215
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:49 schreef NX het volgende:

[..]

Ik heb juist zoveel mogelijk troep (losse items = totaal bedrag $5,01) geprobeerd te vermijden en heb juist 1 product opgezocht in de range van $4 a $9. Zo komt naar mijn mening de coupon code tot zijn recht :)

Goede producten voor een goede prijs, bijvoorbeeld goede micro usb kabels (2 stuks totaal $5,99), en een buiten led solar lamp met 4 lampjes, normaal $8.99, is in de aanbieding voor $6,29 en met coupon maar $1,29, dat bedrag heb ik dan er wel een keer voor over, maar $6,29 of meer niet :Y)
maar 6,29$ is de LITB en MINI prijs.. bij andere shops kost zon lampje dan wss de helft ofzo :P..
webshop is enorm duur..
Gisteravond nog wel ff 4 pluggen(vissen) vandaan gehaald voor een +- ¤2,20(na aftrek 2x coupon). ben benieuwd :)
pi_143476405
Op 24 juli heb ik bij Tmart een suction cup voor de sj4000 besteld. Had toen "checkout with paypal" gedaan. Geen account, geen track&trace of wat dan ook dus had m'n twijfels achteraf. Afgelopen donderdag lag deze ineens toch in de brievenbus :)
Too much is never enough!
pi_143476923
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

maar 6,29$ is de LITB en MINI prijs.. bij andere shops kost zon lampje dan wss de helft ofzo :P..
webshop is enorm duur..
Gisteravond nog wel ff 4 pluggen(vissen) vandaan gehaald voor een +- ¤2,20(na aftrek 2x coupon). ben benieuwd :)
Idd, idiote prijzen maar ik hoor van veel mensen hier in de buurt dat ze wel eens wat kopen bij die webshops. Waarschijnlijk door hun Europa-marketing strategie, alhoewel het nog steeds goedkoper is dan hier in NL, is het voor Chinese begrippen duur :P
pi_143477211
Ik had 8 bestellingen gedaan bij minii. Totale waarde 41,73 en maar 1,73 betaald. :')
De eerste drie bestellingen waren redelijk vlot verzonden. Bij de overige 5 duurt wel wat langer. Het zou mij niet verbazen als ze niet verzonden zouden worden. Zou wel jammer zijn; de leukste dingen zaten in mijn latere bestellingen.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_143477335
Iemand toevallig een coupon van Geekbuying beschikbaar? Heb al gezocht, niks gevonden. Wil daar me NEO X8-H bestellen na mijn TMART verhaal. Lijkt me qua prijs en beschikbaarheid beste keus.
pi_143477628
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:59 schreef Downstar het volgende:
webshop is enorm duur..
Nope, dat klopt dus niet :)

Ik heb het natuurlijk eerst opgezocht, bij Banggood hebben ze alleen de 2 led solar lamp te koop voor $4.99 en bij DX heb ik de 4 led gevonden en is deze te koop voor $6.23

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:28 schreef davedavy het volgende:
Idd, idiote prijzen maar ik hoor van veel mensen hier in de buurt dat ze wel eens wat kopen bij die webshops. Waarschijnlijk door hun Europa-marketing strategie, alhoewel het nog steeds goedkoper is dan hier in NL, is het voor Chinese begrippen duur :P
Ben ik met je eens, ik vind mininthebox dan ook niet echt goedkoop, bij BG en DX zijn dezelfde producten voor de helft te bestellen.
pi_143477796
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:55 schreef NX het volgende:

[..]

Nope, dat klopt dus niet :)

Ik heb het natuurlijk eerst opgezocht, bij Banggood hebben ze alleen de 2 led solar lamp te koop voor $4.99 en bij DX heb ik de 4 led gevonden en is deze te koop voor $6.23

[..]

Ben ik met je eens, ik vind mininthebox dan ook niet echt goedkoop, bij BG en DX zijn dezelfde producten voor de helft te bestellen.
Klopt, een aantal spullen zag ik bij buyincoins voor de helft van de prijs.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_143477895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef Skiet het volgende:
Iemand toevallig een coupon van Geekbuying beschikbaar? Heb al gezocht, niks gevonden. Wil daar me NEO X8-H bestellen na mijn TMART verhaal. Lijkt me qua prijs en beschikbaarheid beste keus.
Nope, niets kunnen vinden. Heb je hier al gekeken?
http://promotion.geekbuyi(...)8-h_presale_campaign

And according to my spider senses is Banggood cheaper;
http://www.banggood.com/M(...)ini-PC-p-940003.html

en Banggood heeft genoeg coupon codes. waarschijnlijk kun je er nog 1 met de minix combineren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:01 schreef McNulty het volgende:
Klopt, een aantal spullen zag ik bij buyincoins voor de helft van de prijs.
Tijdens mijn zoektocht naar een led lamp, zag ik spullen bij miniinthebox 3x zo duur als de gemiddelde chinese webshop :W 8)7
pi_143478103
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:05 schreef NX het volgende:

[..]

en Banggood heeft genoeg coupon codes. waarschijnlijk kun je er nog 1 met de minix combineren.

[..]

Tijdens mijn zoektocht naar een led lamp, zag ik spullen bij miniinthebox 3x zo duur als de gemiddelde chinese webshop :W 8)7
Zo te zien krijg je bij Banggood die remote er niet gratis bij, bij Geekbuying wel. Daarnaast is hij bij Geekbuying op voorraad (althans er staat adequate stock). Ik ga Geekbuying maar even mailen.

thanks.
pi_143478129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:05 schreef NX het volgende:

[..]

[..]

Prijzen van CH webshops zijn zo laag dat onwetende westerse shoppers het bij drie keer over de kop alsnog zullen kopen.
pi_143478180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:13 schreef McNulty het volgende:
Prijzen van CH webshops zijn zo laag dat onwetende westerse shoppers het bij drie keer over de kop alsnog zullen kopen.
Als ik de reacties lees op miniinthebox dan klopt het wel ja :D
pi_143478463
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Pfff ben uren bezig geweest om bazen combi's te maken en na 2 orders deed ie t niet meer. Zuur
nu maar ff mailen dat mijn coupon het niet doet die ik gekregen heb voor lightinthebox dan ;p
:]
pi_143478924
Hé. Ik probeer een beetje een goedkoop wifi-routertje om bij mijn vader neer te zetten zodat hij wat makkelijker kan internetten. Hij heeft een laptop uit de tijd van de dinosauriërs dus het hoeft niet zo geavanceerd te zijn.

Nu had ik een jaar terug zo'n Tenda extender op aanwijzing hier gekocht. Heeft iemand ervaring met iets grotere wifi-routertjes met wat ethernetpoorten toch voor weinig? Zolang het werkt is het wat mij betreft prima :P

Deze bijvoorbeeld?
pi_143479106
Ik snap niet dat een webshop als LITB en MITB zoiets doms kan doen als het uitgeven van een coupon welke ongelimiteerd gebruikt kan worden. Ze zullen toch wel een systeem hebben waarmee je in elke mail een unieke coupon kan meesturen welke 1 maal gebruikt kan worden?
pi_143479125
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:55 schreef Skiet het volgende:
Ik snap niet dat een webshop als LITB en MITB zoiets doms kan doen
Hoezo is het dom? Daar kiezen ze toch zelf voor. Daar is heus wel over nagedacht ;)
pi_143479296
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:56 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hoezo is het dom? Daar kiezen ze toch zelf voor. Daar is heus wel over nagedacht ;)
Ik denk niet dat dit hun bedoeling is geweest. Ik las op tweakers dat iemand 100 bestellingen had geplaatst á 1 cent. Als je dan opeens de coupon laat vervallen, terwijl sommige mensen die hem ontvangen hebben de tijd nog niet gehad hebben een bestelling te plaatsen, dan lijkt het mij geen opzet te zijn.

NB:
1. Gebruik de coupon voor 8/1/2015.
2. Coupons kunnen slechts eenmalig worden gebruikt en gelden niet voor verzendkosten.
3. Het totaalbedrag van de bestelling moet hoger zijn dan de waarde van de coupon.

1. Te gebruiken voor 8/1/2015 klopt niet, is vandaag al niet meer geldig.
2. Coupon kon onbeperkt gebruikt worden, weliswaar niet op 1 account.

Is dus iets niet goed gegaan. Leuk voor ons natuurlijk, maar het blijft een beetje dom van hun.
pi_143479304
Op aanraden van een zeker persoon hier eind vorig jaar wat netwerkspul besteld van BIC; krimptang en 100 cat5-stekkertjes en hoesjes. Maar die blijken niet geweldig te werken; het zit niet allemaal lekker vast en klikt ook niet goed in netwerkapparatuur. Niet zo fijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')