Ik ben benieuwd of de SJcam wel een back-up batterijtje heeft voor o.a. interne klok en instellingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen maar dit is wat mij betreft iets wat ik echt niet onder namaak kan zetten.
Ja het uiterlijk is enigszins - kijk maar eens naar de achterkant - gelijk aan een bekend product maar voor de rest is het totaal verschillen. En dat geven ze zelf ook duidelijk aan.
Trouwens; ik gok dat dit al een keer is genoemd hier, maar van de SJ4000 komt er ook een versie met wifi. Pre-order is te plaatsten bij Banggood. Met de app kun je dan de camera (enigszins) aansturen.
[ afbeelding ]
Moet je uiteraard niet de neppe kopen...
Ik heb juist zoveel mogelijk troep (losse items = totaal bedrag $5,01) geprobeerd te vermijden en heb juist 1 product opgezocht in de range van $4 a $9. Zo komt naar mijn mening de coupon code tot zijn rechtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:25 schreef Skiet het volgende:
Het is bijna een sport op Miniinthebox om iets te kopen wat je wilt en vervolgens op 5,01 uit te komen
nee helaas pindakaasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:42 schreef KdwPPr het volgende:
Bij mij werkt de coupon niet meer bij mininthebox. Kan iedereen nog bestellen?
Pfff ben uren bezig geweest om bazen combi's te maken en na 2 orders deed ie t niet meer. Zuurquote:
maar 6,29$ is de LITB en MINI prijs.. bij andere shops kost zon lampje dan wss de helft ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:49 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb juist zoveel mogelijk troep (losse items = totaal bedrag $5,01) geprobeerd te vermijden en heb juist 1 product opgezocht in de range van $4 a $9. Zo komt naar mijn mening de coupon code tot zijn recht
Goede producten voor een goede prijs, bijvoorbeeld goede micro usb kabels (2 stuks totaal $5,99), en een buiten led solar lamp met 4 lampjes, normaal $8.99, is in de aanbieding voor $6,29 en met coupon maar $1,29, dat bedrag heb ik dan er wel een keer voor over, maar $6,29 of meer niet
Idd, idiote prijzen maar ik hoor van veel mensen hier in de buurt dat ze wel eens wat kopen bij die webshops. Waarschijnlijk door hun Europa-marketing strategie, alhoewel het nog steeds goedkoper is dan hier in NL, is het voor Chinese begrippen duurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar 6,29$ is de LITB en MINI prijs.. bij andere shops kost zon lampje dan wss de helft ofzo..
webshop is enorm duur..
Gisteravond nog wel ff 4 pluggen(vissen) vandaan gehaald voor een +- ¤2,20(na aftrek 2x coupon). ben benieuwd
Nope, dat klopt dus nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:59 schreef Downstar het volgende:
maar 6,29$ is de LITB en MINI prijs.. bij andere shops kost zon lampje dan wss de helft ofzo..
webshop is enorm duur..
Gisteravond nog wel ff 4 pluggen(vissen) vandaan gehaald voor een +- ¤2,20(na aftrek 2x coupon). ben benieuwd
Ben ik met je eens, ik vind mininthebox dan ook niet echt goedkoop, bij BG en DX zijn dezelfde producten voor de helft te bestellen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:28 schreef davedavy het volgende:
Idd, idiote prijzen maar ik hoor van veel mensen hier in de buurt dat ze wel eens wat kopen bij die webshops. Waarschijnlijk door hun Europa-marketing strategie, alhoewel het nog steeds goedkoper is dan hier in NL, is het voor Chinese begrippen duur
Klopt, een aantal spullen zag ik bij buyincoins voor de helft van de prijs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:55 schreef NX het volgende:
[..]
Nope, dat klopt dus niet![]()
Ik heb het natuurlijk eerst opgezocht, bij Banggood hebben ze alleen de 2 led solar lamp te koop voor $4.99 en bij DX heb ik de 4 led gevonden en is deze te koop voor $6.23
[..]
Ben ik met je eens, ik vind mininthebox dan ook niet echt goedkoop, bij BG en DX zijn dezelfde producten voor de helft te bestellen.
Nope, niets kunnen vinden. Heb je hier al gekeken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef Skiet het volgende:
Iemand toevallig een coupon van Geekbuying beschikbaar? Heb al gezocht, niks gevonden. Wil daar me NEO X8-H bestellen na mijn TMART verhaal. Lijkt me qua prijs en beschikbaarheid beste keus.
Tijdens mijn zoektocht naar een led lamp, zag ik spullen bij miniinthebox 3x zo duur als de gemiddelde chinese webshopquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:01 schreef McNulty het volgende:
Klopt, een aantal spullen zag ik bij buyincoins voor de helft van de prijs.
Zo te zien krijg je bij Banggood die remote er niet gratis bij, bij Geekbuying wel. Daarnaast is hij bij Geekbuying op voorraad (althans er staat adequate stock). Ik ga Geekbuying maar even mailen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:05 schreef NX het volgende:
[..]
Nope, niets kunnen vinden. Heb je hier al gekeken?
http://promotion.geekbuyi(...)8-h_presale_campaign
And according to my spider senses is Banggood cheaper;
http://www.banggood.com/M(...)ini-PC-p-940003.html
en Banggood heeft genoeg coupon codes. waarschijnlijk kun je er nog 1 met de minix combineren.
[..]
Tijdens mijn zoektocht naar een led lamp, zag ik spullen bij miniinthebox 3x zo duur als de gemiddelde chinese webshop![]()
![]()
Prijzen van CH webshops zijn zo laag dat onwetende westerse shoppers het bij drie keer over de kop alsnog zullen kopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:05 schreef NX het volgende:
[..]
Nope, niets kunnen vinden. Heb je hier al gekeken?
http://promotion.geekbuyi(...)8-h_presale_campaign
And according to my spider senses is Banggood cheaper;
http://www.banggood.com/M(...)ini-PC-p-940003.html
en Banggood heeft genoeg coupon codes. waarschijnlijk kun je er nog 1 met de minix combineren.
[..]
Tijdens mijn zoektocht naar een led lamp, zag ik spullen bij miniinthebox 3x zo duur als de gemiddelde chinese webshop![]()
![]()
Als ik de reacties lees op miniinthebox dan klopt het wel jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:13 schreef McNulty het volgende:
Prijzen van CH webshops zijn zo laag dat onwetende westerse shoppers het bij drie keer over de kop alsnog zullen kopen.
nu maar ff mailen dat mijn coupon het niet doet die ik gekregen heb voor lightinthebox dan ;pquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:32 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Pfff ben uren bezig geweest om bazen combi's te maken en na 2 orders deed ie t niet meer. Zuur
Hoezo is het dom? Daar kiezen ze toch zelf voor. Daar is heus wel over nagedachtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:55 schreef Skiet het volgende:
Ik snap niet dat een webshop als LITB en MITB zoiets doms kan doen
Ik denk niet dat dit hun bedoeling is geweest. Ik las op tweakers dat iemand 100 bestellingen had geplaatst á 1 cent. Als je dan opeens de coupon laat vervallen, terwijl sommige mensen die hem ontvangen hebben de tijd nog niet gehad hebben een bestelling te plaatsen, dan lijkt het mij geen opzet te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoezo is het dom? Daar kiezen ze toch zelf voor. Daar is heus wel over nagedacht
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit hun bedoeling is geweest. Ik las op tweakers dat iemand 100 bestellingen had geplaatst á 1 cent. Als je dan opeens de coupon laat vervallen, terwijl sommige mensen die hem ontvangen hebben de tijd nog niet gehad hebben een bestelling te plaatsen, dan lijkt het mij geen opzet te zijn.
NB:
1. Gebruik de coupon voor 8/1/2015.
2. Coupons kunnen slechts eenmalig worden gebruikt en gelden niet voor verzendkosten.
3. Het totaalbedrag van de bestelling moet hoger zijn dan de waarde van de coupon.
1. Te gebruiken voor 8/1/2015 klopt niet, is vandaag al niet meer geldig.
2. Coupon kon onbeperkt gebruikt worden, weliswaar niet op 1 account.
Is dus iets niet goed gegaan. Leuk voor ons natuurlijk, maar het blijft een beetje dom van hun.
Op die fiets, dat hadden ze idd op IP moeten doen. En trouwens.. 100 orders..?? Wat voor rotzooi heb je dan in huis gehaaldquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit hun bedoeling is geweest. Ik las op tweakers dat iemand 100 bestellingen had geplaatst á 1 cent. Als je dan opeens de coupon laat vervallen, terwijl sommige mensen die hem ontvangen hebben de tijd nog niet gehad hebben een bestelling te plaatsen, dan lijkt het mij geen opzet te zijn.
NB:
1. Gebruik de coupon voor 8/1/2015.
2. Coupons kunnen slechts eenmalig worden gebruikt en gelden niet voor verzendkosten.
3. Het totaalbedrag van de bestelling moet hoger zijn dan de waarde van de coupon.
1. Te gebruiken voor 8/1/2015 klopt niet, is vandaag al niet meer geldig.
2. Coupon kon onbeperkt gebruikt worden, weliswaar niet op 1 account.
Is dus iets niet goed gegaan. Leuk voor ons natuurlijk, maar het blijft een beetje dom van hun.
Hier die 100 rj45 gewoon in gebruik, en ze zijn beter dan die dingen uit de bouwmarkt. Ok, ze halen het misschien niet bij die welke op het werk gebruikt worden. Maar voor thuisgebruik voldoende.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
Op aanraden van een zeker persoon hier eind vorig jaar wat netwerkspul besteld van BIC; krimptang en 100 cat5-stekkertjes en hoesjes. Maar die blijken niet geweldig te werken; het zit niet allemaal lekker vast en klikt ook niet goed in netwerkapparatuur. Niet zo fijn...
dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, de SJ4000 is gewoon de SJ4000. Het is geen kloon/kopie.
Beide zijn action cams. Gopro is een merk. SJ4000 een andere en cheaper.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet
ik bedoel of het een zelfde soort iets is snap je?
ik ben niet thuis in die wereld
maar iemand vroeg het mij of ik een goede gopro uit china wist
en las paar pagina's terug over de SJ4000
snap je
thx dan weet ik voldoendequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Beide zijn action cams. Gopro is een merk. SJ4000 een andere en cheaper.
dat lijkt mij vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:22 schreef Skiet het volgende:
Een SJ4000 heeft natuurlijk niet de kwaliteit van een GoPro. Let daar wel even op.
Ken hem ook niet, zolang je met PayPal kan betalen loop je vrijwel geen risico. Gewoon een keer een goedkoop product bestellen en kijken hoe snel ze zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef remcosw het volgende:
http://www.ownta.com/cube-u9gt2-tablet-pc-screen-guard-film.html
Iemand hier wel eens wat besteld?
Naam zegt mij niets.
Niks mis met Owntaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef remcosw het volgende:
http://www.ownta.com/cube-u9gt2-tablet-pc-screen-guard-film.html
Iemand hier wel eens wat besteld?
Naam zegt mij niets.
Geen zin om 2x 2 weken te wachtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Niks mis met OwntaEn kom op, het is maar twee dollar
al gedaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef wootahH het volgende:
[..]
nu maar ff mailen dat mijn coupon het niet doet die ik gekregen heb voor lightinthebox dan ;p
heb ik ook gedaan omdat die coupon voor mini in the box was en ik een coupon voor light in the box zou krijgen, toen die nieuwe coupon gekregen voor litb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:50 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
al gedaan![]()
![]()
Ben echt benieuwd wat ze terug gaan sturen. Ik neem aan dat ze kunnen zien dat die coupon 4 keer is gebruikt op mijn IP adres.
¤250quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:45 schreef Skiet het volgende:
Wie heeft er wel eens een nekmassage apparaat besteld welke ook daadwerkelijk iets voor je nek deed?
Je zou ook naar de fysio kunnen en dry needling proberen trouwens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:01 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar de Chinees voor 35 euro voor een uur met happy end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |