heb ook 2 curren horloges. 6.80 eurie per stuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef bartvangils het volgende:
[..]
inderdaad schandalig. wat is de prijs op chinese shops? $10?
(btw, Curren zijn wel goede uurwerken: 'k heb er zelf 3)
usb sticky gehaald voor uiteindelijk 2 dollar. Je kunt ook een mooi setje oordopjes ofzo halenm Iedereen schijnt trouwens dezelfde coupon te hebben lees ik net op tweakers. Coupon d202232b61quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat bestellen jullie allemaal bij Mini in the box?
Dit heb ik volgens mij vaker gehoord, weet iemand of dit écht zo is? Het is bij CSSBuy namelijk wel een stukje duurderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef JortK het volgende:
China Air Mail![]()
![]()
HK Post is gewoon echt bijna drie keer zo snel.
Neu, verschil is niet zo groot. Hier afgelopen week ook nog iets. 8 dagen met CP.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef roflcat het volgende:
[..]
Dit heb ik volgens mij vaker gehoord, weet iemand of dit écht zo is? Het is bij CSSBuy namelijk wel een stukje duurder
Kwam hem vanmiddag ook tegen bij tinydeal, maar dacht ik post maar niet ivm namaak enzo...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
Van onze Tweakers-vrienden:
ONDA X260 Intel Core I3 All-In-One Computer 128 SSD 21.5 Inch Screen
[ afbeelding ]
In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor ¤456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n ¤590 uit. Niet gek
Ik heb echt meerdere keren gehad dat pakketten met HKP als CP op dezelfde dag zijn verstuurd (met andere woorden, op dezelfde dag het trackingnummer gekregen). Maar dan komen de pakketten van HKP echt consequent 7 tot 10 dagen eerder aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Neu, verschil is niet zo groot. Hier afgelopen week ook nog iets. 8 dagen met CP.
Hangt vooral van verzender af, soms blijven ze een eeuw bij de koeriersdiensten liggen.
Mjah.. die maken mooie sier met andermans veren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 04:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Mijn exclusieve FOK!-coupon op chinakorting.nl zetten, dan laat ik het wel bij uitdelen via DM
Wat had je besteld?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:53 schreef rene90 het volgende:
Slechte ervaring met aliexpress, 11 juli een order geplaatst en een week later een tracking gekregen. Deze zou 'kwijt' zijn geraakt en een resend was telkens niet mogelijk. Afgelopen maandag zouden ze hem verzenden maar dat was weer niet mogelijk achteraf. Jammer, had wel 4 diamantjes maar ja. Wel zonde dat je geen feedback kan achterlaten na een dispute, of moet ik dit via een omweg doen?
Nu bij banggood besteld, was daar ook en nu 180.49 dollar
Pipo P4 tablet, andere hebben hem wel gekregen als ik de feedback lees. Maar wel spijtig dat ze me telkens beloven dat ik hem weer krijg en het toch niet waar is. Naja, nu maar bij banggood, duurt wel weer een week voor ze hem op voorraad hebben maar dan weet ik in ieder geval dat het wel goed zit bij banggood, en nog 10 dollar goedkoper met coupon (banggood had hem een maand geleden nog niet).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat had je besteld?
En volgens mij kan je inderdaad geen feedback achterlaten na een dispute.
De mijne staat al als shipped gemarkeerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:30 schreef LKVBHD het volgende:
Laatst ook een Earson besteld bij BG, status order is nog steeds Payment Preparing... Gudverdeurie een week geleden betaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me iets bij voorstellen maar dit is wat mij betreft iets wat ik echt niet onder namaak kan zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef LKVBHD het volgende:
Kwam hem vanmiddag ook tegen bij tinydeal, maar dacht ik post maar niet ivm namaak enzo...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:05 schreef rene90 het volgende:
Voor lightinthebox heb ik deze code gekregen, mogelijk dat hij ook meermaals werkt, 5 dollar:Bij mij werkt ie niet. Kan zijn omdat ik die andere code (d...) al heb gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de LITB persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie niet. Kan zijn omdat ik die andere code (d...) al heb gebruikt.
Ahh wel persoonlijk dus, ik dacht wellicht is hij 1 keer per account te gebruiken en kunnen andere er nog iets mee maar helaasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes.
Meestal ook gekoppeld. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk, dus voor het idee:quote:Coupons kunnen slechts eenmalig worden gebruikt
Jammer, het was te proberenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de LITB persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banggood is toch ook 'elders'?
Daar $12.99 (omgerekend ong. ¤ 9.73): http://www.banggood.com/2(...)prayer-p-910279.html
Ze hebben leuke modellen, maar niet te gebruiken voor een langere periodequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef bartvangils het volgende:
[..]
inderdaad schandalig. wat is de prijs op chinese shops? $10?
(btw, Curren zijn wel goede uurwerken: 'k heb er zelf 3)
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:30 schreef bartvangils het volgende:
nog meer gangsterpraktijken:
groeiende tuinslang voor 'maar' ¤ 34.95 ('elders ¤ 64.9)
http://shop.nieuwsblad.be(...)ign=201408_TuinslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banggood is toch ook 'elders'?
Daar $12.99 (omgerekend ong. ¤ 9.73): http://www.banggood.com/2(...)prayer-p-910279.htmlEn mensen trappen hier ook gewoon in.. Die dingen zijn in partijen aangeschaft dus nog goedkoper dan de 'gewone' Chinese prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |