quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:05 schreef rene90 het volgende:
Voor lightinthebox heb ik deze code gekregen, mogelijk dat hij ook meermaals werkt, 5 dollar:Bij mij werkt ie niet. Kan zijn omdat ik die andere code (d...) al heb gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de LITB persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie niet. Kan zijn omdat ik die andere code (d...) al heb gebruikt.
Ahh wel persoonlijk dus, ik dacht wellicht is hij 1 keer per account te gebruiken en kunnen andere er nog iets mee maar helaasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes.
Meestal ook gekoppeld. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk, dus voor het idee:quote:Coupons kunnen slechts eenmalig worden gebruikt
Jammer, het was te proberenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat was miniinthebox. Dit is waarschijnlijk de LITB persoonlijke 1-time use coupon vanwege de ADATA-kaartjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banggood is toch ook 'elders'?
Daar $12.99 (omgerekend ong. ¤ 9.73): http://www.banggood.com/2(...)prayer-p-910279.html
Ze hebben leuke modellen, maar niet te gebruiken voor een langere periodequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef bartvangils het volgende:
[..]
inderdaad schandalig. wat is de prijs op chinese shops? $10?
(btw, Curren zijn wel goede uurwerken: 'k heb er zelf 3)
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:30 schreef bartvangils het volgende:
nog meer gangsterpraktijken:
groeiende tuinslang voor 'maar' ¤ 34.95 ('elders ¤ 64.9)
http://shop.nieuwsblad.be(...)ign=201408_TuinslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banggood is toch ook 'elders'?
Daar $12.99 (omgerekend ong. ¤ 9.73): http://www.banggood.com/2(...)prayer-p-910279.htmlEn mensen trappen hier ook gewoon in.. Die dingen zijn in partijen aangeschaft dus nog goedkoper dan de 'gewone' Chinese prijs.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:35 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt als een titel voor Suske & Wiske.
Zou er een legit Windows op zitten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
Van onze Tweakers-vrienden:
ONDA X260 Intel Core I3 All-In-One Computer 128 SSD 21.5 Inch Screen
[ afbeelding ]
In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor ¤456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n ¤590 uit. Niet gek
Jawel, maar die zul je zelf na 30 dagen moeten betalenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zou er een legit Windows op zitten?
Goeie tip, heb ik idd ook een keer gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef rene90 het volgende:
Handig om te weten voor banggood, je kan rechts 'refer a friend' kiezen. Dan kan je een ander email adres van jezelf kiezen en dan een account aanmaken vanuit die mail die je krijgt. Dan krijg je 10 dollar korting op een order boven de 100 dollar, dus zo kan je 10% korting krijgen mocht je net iets hebben van 100 dollar of iets er boven.
http://www.ebay.nl/itm/321363878870 iets? Zit volgens mij schroefdraad op, nu alleen even niet op voorraad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dutch-headshop(...)4-litres-p-1056.html
Iemand enig idee of dit soort bakjes ook in china te halen zijn voor minder? Zit iig schroefdraad op en dat kan ik niet vinden op aliexpress.
Niet alle apps ondersteunen per se jouw camera op het gebied van audio / mic / full duplex.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef davedavy het volgende:
Heb een goedkope 7inch tablet gekocht als IPcam-viewer. Weet iemand een leuke cam view app die het hele scherm beslaat? Ik heb nu cam viewer lite maar daarbij is het scherm van de camera erg klein.
Mag gerust wat kosten overigens.
Blijkbaar is het 16:00 GMT+8, dus 10 uur 's ochtends onze tijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
Morgen om 16:00 weer 0-cent deals bij TinyDeal:
http://www.tinydeal.com/August-Shopping-Spree-si-2210.html
Heb een deja vu gevoel, hmmm.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor ¤456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n ¤590 uit. Niet gek
De meeste apps ondersteunen het merk, en de meeste merkloze cams worden ook ondersteunt hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:06 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Niet alle apps ondersteunen per se jouw camera op het gebied van audio / mic / full duplex.
Zeker als het een goedkope chinacam is, dan moet je even gericht zoeken.
Als je een Escam oid hebt, zoek op onvif. Dat wordt door bijna alle beetje China ip cam's ondersteund. Zelf dan uitproberen wat het beste werkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef davedavy het volgende:
Heb een goedkope 7inch tablet gekocht als IPcam-viewer. Weet iemand een leuke cam view app die het hele scherm beslaat? Ik heb nu cam viewer lite maar daarbij is het scherm van de camera erg klein.
Mag gerust wat kosten overigens.
Ik wil toch eerst even een goede westerse review zien. Ook graag de binnenkant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |