SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Last posts:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:16 schreef Rzr101 het volgende:
DH gate heeft een actie, je krijgt een coupon voor 10$ off bij besteding van 50$.
Of eentje van 100$/1000$ (besteding moet hoger zijn dan het bedrag).
De hoofdprijs is een reis naar China.
Prima site, heb er n aantal spulletjes vandaan. Niet de goedkoopste - wel goede service is mijn ervaring.
http://www.dhgate.com/promotion/Red_Envelope_Giveaway.htmlUpdate met betrekking tot de waterproof case.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef NX het volgende:
[..]
Idem, dank voor the heads up alleen weet je het zeker dat ze een neppe model met wifi verkopen? Ik denk dat je het verkeerd ziet namelijk, je kunt deze alleen voorbestellen/pre-orderen bij Banggood. Ze leveren nog geen SJ4000 met Wifi.
Tevens je link werkt niet
http://www.banggood.com/W(...)rproof-p-938985.html
Deze heb ik sinds vanmiddag onder druk in het water gehad, en heb hem er zojuist uitgehaald.
Na de buitenkant volledig droog gemaakt te hebben, kan ik melden dat de case bij mij in elk geval nog kurkdroog aan de binnenkant was.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef NX het volgende:
Idem, dank voor the heads up alleen weet je het zeker dat ze een neppe model met wifi verkopen? Ik denk dat je het verkeerd ziet namelijk, je kunt deze alleen voorbestellen/pre-orderen bij Banggood. Ze leveren nog geen SJ4000 met Wifi.
Tevens je link werkt niet
http://www.banggood.com/W(...)rproof-p-938985.html![]()
Inmiddels leveren ze hem niet en kun je alleen pre-orderen.quote:
Dit was gistermiddag nog niet zo en na aandringen van een aantal personen gaan ze nu eerst een onderzoek doen. Ik heb veel contact met de eigenaar van Foxoffer en heb bijvoorbeeld ook zijn topic aan hun laten zien. Toen ik begon over de leverancier ACMELL en de website kon tonen, werden ze terughoudender.
Ze hebben beloofd mij op de hoogte te houden, dus als ik meer weet, weten jullie het ook![]()
![]()
Ik had wat Iphone 5 kabels gekocht via ebay. Nu laden de kabels enorm langzaam en als ik ze aan de pc/mac hang dan herkent de pc/mac de iphone niet eens. Nu snapt de persoon die mij deze heeft verkocht niet helemaal dat het aan de pc kunnen koppelen van een iphone ook best handig is.
Nu dus bezig om wat van mijn geld terug te krijgen want dit is gewoon crap.
Maar weet iemand waar ik degelijke iphone 5 kabels kan kopen die goed laden en ook gewoon werken met de pc/mac?![]()
Yes ik krijg net m'n sj4000 binnenVanavond zodra ik tijd heb eens uitgebreid bekijken.
Bestelling geplaatst op zondag 20 juli bij Banggood dus het heeft net geen 2 weken geduurdquote:2014-08-01 21:20, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-08-01 21:20, NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-08-01 21:20, Order customs cleared and lodged with local delivery agent
2014-07-31 21:51, NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-07-31 21:51, Order received into final destination country
2014-07-29 10:22, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-29 10:22, Order departed from sorting hub
2014-07-24 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-24 10:00, Order dispatchedToo much is never enough!![]()
Heeft iemand anders het Popkind 1cent kathorloge ook ontvangen?
Die van mij loopt niet en ik zie nergens een lipje zitten.![]()
Hoe weten jullie wanneer er (goede) 1 cent deals zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:59 schreef remcosw het volgende:
Heeft iemand anders het Popkind 1cent kathorloge ook ontvangen?
Die van mij loopt niet en ik zie nergens een lipje zitten.![]()
http://www.banggood.com/C(...)rt-Cam-p-937224.html
Downstar, hoelang zei je ook alweer dat je kan filmen op 1 batterij?
[ Bericht 17% gewijzigd door ManageTheAnger op 02-08-2014 16:12:09 ]YouTube
Bij de tmart versie 80-100 minuten, die van banggood volgens mij 5.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/C(...)rt-Cam-p-937224.html
Downstar, hoelang zei je ook alweer dat je kan filmen op 1 batterij?
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
Met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen leek mij dit ook wel weer geinig. Twijfel...
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef Downstar het volgende:
Niet twijfelen, kopen na het zien van mijn review
edit: gvd, waarom heb je me er weer op gewezen... nu loop ik alles weer op te meten xD!![]()
Voor de verandering ook eens best snel bezorgd. Op 22 juli besteld; nu net vanmiddag binnen.
Slechts 11 dagen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bij de tmart versie 80-100 minuten, die van banggood volgens mij 5.
![]()
YouTube
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bij de tmart versie 80-100 minuten, die van banggood volgens mij 5.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zoek eignlijk nog een Proclip houder voor een TomTom, nu op Ebay zie je van die dingetjes, als deze, maar dat is dus niks, iemand een idee?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item19f16e4a33
Die proclip houder is mooier, en steviger vast,
http://pitstar.com/Brodit(...)-center-left-airvent
Dat maar beetje duur iemand idee?Is back![]()
Goedzo jongequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Voor de verandering ook eens best snel bezorgd. Op 22 juli besteld; nu net vanmiddag binnen.
Slechts 11 dagen.
Nu vast alles aan het opmeten ofniet?
Nice picture ook![]()
![]()
Wat moet je met zo'n ding?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
Goedzo jonge
Nice picture ook
Voor de lol of heeft het ook echt een doel?![]()
![]()
Ik gebruik de mijne om te kunnen meten of het babybadje niet te heet is, of z'n flesje etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef remcosw het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n ding?
Even een vraagje aan alle SJ4000 bezitters.
Moet ik een firmware update uitvoeren, heb de cam pas een paar dagen gelden ontvangen. Ik zie namelijk ook geen functie waarmee ik eenmalig foto's kan nemen die pas geschoten worden 2sec nadat ik op het knopje heb gedrukt..???![]()
Die zit ook niet in de nieuwe firmware zover ik weet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:54 schreef Scarface150993 het volgende:
Even een vraagje aan alle SJ4000 bezitters.
Moet ik een firmware update uitvoeren, heb de cam pas een paar dagen gelden ontvangen. Ik zie namelijk ook geen functie waarmee ik eenmalig foto's kan nemen die pas geschoten worden 2sec nadat ik op het knopje heb gedrukt..???
Selfies maken gewoonweg Sequence mode aanzetten, dan naar foto mode >
knop ik drukken> monopod of hoe je ook je selfie wil maken naar je toerichten > wat foto's laten schieten > leuke uitkiezen > rest eventueel verwijderen?
![]()
Hoop dat mijn extra batterij aankomende week binnenkomt, anders ga ik mijn vakantie met 1 batterij in. 14 juli via Ebay besteld, zou normaal wel op tijd binnen moeten zijn.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Aah moet wel lukken binnen een maand toch.Oke oke, best kut dat zo'n simpele handige functie er niet even in wordt geprogrammeerd. Heeft er iemand een linkje voor me naar een site met veel praktische tips over de SJ4000? Ik weet nou bijvoorbeeld niet of ik het moet updaten en welke instellingen het beste werken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die zit ook niet in de nieuwe firmware zover ik weet.
Selfies maken gewoonweg Sequence mode aanzetten, dan naar foto mode >
knop ik drukken> monopod of hoe je ook je selfie wil maken naar je toerichten > wat foto's laten schieten > leuke uitkiezen > rest eventueel verwijderen?
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:49 schreef Downstar het volgende:
Goedzo jonge
f/2.8 over het hele bereikquote:Nice picture ook
Voor de lol, maar zijn vast nuttige doelen voor te verzinnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef remcosw het volgende:
Wat moet je met zo'n ding?
Aliexpress, er is daar een verkoper die orginele belkinkabels verkoopt voor minder als de helft ivm nederland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:59 schreef zBus het volgende:
Ik had wat Iphone 5 kabels gekocht via ebay. Nu laden de kabels enorm langzaam en als ik ze aan de pc/mac hang dan herkent de pc/mac de iphone niet eens. Nu snapt de persoon die mij deze heeft verkocht niet helemaal dat het aan de pc kunnen koppelen van een iphone ook best handig is.
Nu dus bezig om wat van mijn geld terug te krijgen want dit is gewoon crap.
Maar weet iemand waar ik degelijke iphone 5 kabels kan kopen die goed laden en ook gewoon werken met de pc/mac?
Had er 1 van 3 meter en 1,2 voor 12 euro nog iets. Goedspul! En een nette prijs.Aigh aigh Captain!![]()
Tussen de reacties van de review van Techmoan staat wel het e.e.a. aan informatie, en google er anders even op. Zijn wel meer topics waar je dan op terecht komt. Ik ga zelf eerst kijken hoe de filmpjes eruit zien en als me het aanstaat ga ik niet updaten denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Aah moet wel lukken binnen een maand toch.
[..]
Oke oke, best kut dat zo'n simpele handige functie er niet even in wordt geprogrammeerd. Heeft er iemand een linkje voor me naar een site met veel praktische tips over de SJ4000? Ik weet nou bijvoorbeeld niet of ik het moet updaten en welke instellingen het beste werken.
Qua instellingen ben ik tot nu toe tegen gekomen dat je volgens mij het beste alles op normal kan laten omdat het anders te softwarematig aangepast eruit komt te zien. Verder de exposure op +1/3 en HDR on, maar dit zou je zelf even moeten uitproberen.Too much is never enough!![]()
Ik kreeg gisteravond een mail dat mijn order is verzonden en dat de Xiaomi Steel Gun speaker dus weer op voorraad is bij BangGood.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:33 schreef Eastman het volgende:
[..]
Vorige week stond dat er dat re-stocking op 31 juli zou plaats vinden. Ik kijk 7 aug. wel weer of ze het op voorraad hebben. misschien bestel ik het dan wel opnieuw.![]()
Ja mijn SJ is de versie 1 en ik heb gelezen dat die alleen slechter wordt als je update. En kut is ook met de instellingen dat je ze elke keer verliest als je de accu verwisselt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:54 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Tussen de reacties van de review van Techmoan staat wel het e.e.a. aan informatie, en google er anders even op. Zijn wel meer topics waar je dan op terecht komt. Ik ga zelf eerst kijken hoe de filmpjes eruit zien en als me het aanstaat ga ik niet updaten denk ik.
Qua instellingen ben ik tot nu toe tegen gekomen dat je volgens mij het beste alles op normal kan laten omdat het anders te softwarematig aangepast eruit komt te zien. Verder de exposure op +1/3 en HDR on, maar dit zou je zelf even moeten uitproberen.![]()
Ben benieuwd naar de eerste reviews vs de Earson. Xiaomi heeft op audiovlak een naam hoog te houden na hun Pistons, maar Earson is toch wel de bang for buck budget king.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:02 schreef zBus het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteravond een mail dat mijn order is verzonden en dat de Xiaomi Steel Gun speaker dus weer op voorraad is bij BangGood.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Na zeuren om refund eindelijk een reactie gehad om een resend maar op de laatste dag van claim. Dus maar een claim aangemaakt. Ik wil geen resend maar geld terug. Kijken hoe dit afloopt met Chinabuye![]()
![]()
Ik ben wel van plan een review te maken van de Xiaomi maar ik heb de Earson (nog) niet om mee te vergelijken. Misschien die toch nog maar bestellen en dan de slechtste van de twee weer door verkopen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de eerste reviews vs de Earson. Xiaomi heeft op audiovlak een naam hoog te houden na hun Pistons, maar Earson is toch wel de bang for buck budget king.![]()
Een algemene review van de Xiaomi zou al tof zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:33 schreef zBus het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan een review te maken van de Xiaomi maar ik heb de Earson (nog) niet om mee te vergelijken. Misschien die toch nog maar bestellen en dan de slechtste van de twee weer door verkopen.
Ben niet echt een hele erge audiofiel, maar zaken die wel belangrijk zijn in de review zijn denk ik iig wat het niveau van de bass en treble is (en of het een beetje in evenwicht is met elkaar: veel van die fabrikanten denken beats achtige meuk te moeten maken met voornamelijk overdreven bas. Leuk voor dubstep/electro en hiphop, maar voor de rest van de muziekstromingen heb je er dan geen reet aan want dat klinkt dan voor geen meter.
Verder is het denk ik belangrijk dat het ding een beetje zuiver blijft als ie harder gaat.
Voor mijn gevoel kan die Xioami haast niet veel voorstellen, ding is immers erg klein, maar goed, als ze hetzelfde materiaal gebruikt hebben als bij de Pistons dan geeft ik het wel een kans. Net als JVC gedaan heeft met z'n Carbon nanotubes in sommige koptelefoons; van sommige onbekendere materialen kan je echt leuk klinkende speakerdrivers maken.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Voor reviews over audio zaken kan men het beste de reviews van Shiz eens doornemen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Een algemene review van de Xiaomi zou al tof zijn.
Ben niet echt een hele erge audiofiel, maar zaken die wel belangrijk zijn in de review zijn denk ik iig wat het niveau van de bass en treble is (en of het een beetje in evenwicht is met elkaar: veel van die fabrikanten denken beats achtige meuk te moeten maken met voornamelijk overdreven bas. Leuk voor dubstep/electro en hiphop, maar voor de rest van de muziekstromingen heb je er dan geen reet aan want dat klinkt dan voor geen meter.
Verder is het denk ik belangrijk dat het ding een beetje zuiver blijft als ie harder gaat.
Voor mijn gevoel kan die Xioami haast niet veel voorstellen, ding is immers erg klein, maar goed, als ze hetzelfde materiaal gebruikt hebben als bij de Pistons dan geeft ik het wel een kans. Net als JVC gedaan heeft met z'n Carbon nanotubes in sommige koptelefoons; van sommige onbekendere materialen kan je echt leuk klinkende speakerdrivers maken.
Die zijn altijd van kwaliteit.YouTube
Dat sowieso, maar die heeft naar mijn weten de nieuwe Xiaomi speaker nog niet gereviewed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor reviews over audio zaken kan men het beste de reviews van Shiz eens doornemen.
Die zijn altijd van kwaliteit.
I know, het ging meer om jouw verzoek van een review.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar die heeft naar mijn weten de nieuwe Xiaomi speaker nog niet gereviewed.
Dat die het best als voorbeeld genomen kunnen worden ;-)YouTube
Ik ben ook erg benieuwd als hij net zo goed is als de earson koop ik er gelijk weer een.
Overigens net weer een earson binnen gekregen van BG uit UK warehouse die had het nieuwe klepje en die uit China had gewoon de oude.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
linkje?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor reviews over audio zaken kan men het beste de reviews van Shiz eens doornemen.
Die zijn altijd van kwaliteit.![]()
Kom er maar in ManageTheAnger......quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:04 schreef Hyman het volgende:
Net voor het eerst iets bij T-mart besteld.uche uche
![]()
![]()
Zie het review topic.quote:
SJ4000:
[ Bericht 26% gewijzigd door ManageTheAnger op 03-08-2014 20:48:19 ]YouTube
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zie het review topic.
SJ4000:![]()
Mensen hiermee http://www.dx.com/p/fiio-(...)-102124#.U96Ti2Odtzo ervaring zit overwegen voor onderweg ik heb Shure koptelefoon vrij dure een (heerlijk neutraal geluid maar soms heb ik idee phone of mp3 speler net wat power te kort komt als ik hem op mijn versterker aansluit klinkt het warmer![]()
![]()
Wie van de mensen heeft er al een tripod voor de SJ4000 of GoPro?
Dan bedoel ik niet de "tentakel tripod" die hier wel eens voorbij is gekomen.
Ben namelijk benieuwd of zoiets geschikt is voor de SJ4000:
http://www.banggood.com/W(...)mcorder-p-45561.html
mompelt iets van porno films produceren enzoYouTube
een tripod/statief van een meter gebruiken voor een cameraatje van 3 x 6 x 4.1 cmquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van de mensen heeft er al een tripod voor de SJ4000 of GoPro?
Dan bedoel ik niet de "tentakel tripod" die hier wel eens voorbij is gekomen.
Ben namelijk benieuwd of zoiets geschikt is voor de SJ4000:
http://www.banggood.com/W(...)mcorder-p-45561.html
mompelt iets van porno films produceren enzo![]()
![]()
![]()
![]()
Kom even met een alternatief dan ;-)quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
een tripod/statief van een meter gebruiken voor een cameraatje van 3 x 6 x 4.1 cm![]()
YouTube
Tja, wat wil je horen? Ik heb 'n grotere gorillapod (poten ongeveer 20cm) en m'n dslr-statief (Culman) werkt ook prima. Maar dat lijkt me wat overkill voor zo'n actioncamera. Dan schiet je je doel voorbij lijkt me?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom even met een alternatief dan ;-)"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Het doel is om hem ergens op te kunnen monteren voor bijvoorbeeld een review filmpje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tja, wat wil je horen? Ik heb 'n grotere gorillapod (poten ongeveer 20cm) en m'n dslr-statief (Culman) werkt ook prima. Maar dat lijkt me wat overkill voor zo'n actioncamera. Dan schiet je je doel voorbij lijkt me?
(waar ik dus het product voor de camera in mijn handen heb etc.)
Een statief wat past, alleen ben ik in zulke accessoires niet thuis en weet ik dat een aantal van jullie hier daar wel erg veel ervaring mee hebben. Vandaar de hulpvraag.YouTube
gewoon een tripid van +- 10 a 20 cm groot?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom even met een alternatief dan ;-)
lijkt me niet zo moeilijk toch..
![]()
![]()
Schroefdraad overal gelijk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
gewoon een tripid van +- 10 a 20 cm groot?
lijkt me niet zo moeilijk toch..
De aansluiting van die dingen, daar gaat het mij om (diameter etc)YouTube
Lol... Ook maar besteld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Slechts 11 dagen.
Eens kijken of mijn motor goed is afgesteld en alle bochten even snel opwarmen, en start bij het inregelen van de CV wel handig.Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.![]()
Bij de SJ4000 zit ja zo'n GP-accessory mount naar 1/4" threadhole. Zelfs een hele bracket ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Schroefdraad overal gelijk?
De aansluiting van die dingen, daar gaat het mij om (diameter etc)
Combineren met de http://www.amazon.de/dp/B0045HKJZU/ .![]()
Wat betreft de Gun Show van Xiaomi... weet nie. Meestal oordeel ik op een eerste indruk en dit lijkt gewoon de zoveelste meuk speaker. Ziet er niet zo denderend uit... zou haast verwachten dat ze zoiets ook bij de Action, Kruidvat, Trekpleister, Blokker en Kijkshop hebben.Maar goed, de Piston V2 leken me ook al de zoveelste meuk oordopjes en bleken verrassend okay. Alleen het zitcomfort erger ik me daarbij aan, te oncomfortabel voor m'n delicate oortjes. Anyways, 't kan dus ook best zijn dat het er niet al te veel soeps uitziet maar dan wel behoorlijk klinkt. Maar aan de andere kant, hij zal ook niet al te tragisch zijn, maar dan eerder richting zo'n S11. Misschien hebben ze die gewoon in een vierkante behuizing gestopt en klaar.
Kan 'em best wel eens halen. Zodra 'ie binnen is dan eens een herevaluatie eraan wagen met dus de Earson ER-151, ER152, BOPMEN, AORUN X5, LKER Grace, Lafine F11, Abramtek Gen3, S11, de Sounder Comb2 die in de komende dagen binnen zou moeten komen en de Xiaomi Steel Gun. Daarmee zijn dan alle waardige en interessante BT speakers meteen goed uiteengezet. Maar ik wacht eerst weleens af of men überhaupt laaiend enthousiast is over die Xiaomi. En dan 't liefst van iemand die iets beters om te vergelijken heeft dan laptop-speakers of een 2.0 Trust desktop setje, want dan is alles al snel beter, ja.Ik denk nog altijd dat de beste bang-for-buck de Earson ER-151 is. Daar kun je nooit mee misgaan... superpraktisch en prima sound voor een nette prijs.
Geschikt voor iedereen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En wat zie jij onder spycam?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:04 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaringen met spycams uit china kopen? Waar kan je dan het beste terecht?
Gewoon klein grut a la MD80 (google maar)? Of button cams, of securty IPcams ed?
//terug van vakantie..drie pakketjes die liggen te wachten bij diverse buren
En morgen nog een die opnieuw aangeboden gaat worden
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
iemand ervaring met elektrische eenwielers (unicycle)
solowheel of airwheel? Beide merken hebben EU of US distributeurs, maar via aliexpress zijn ze 30 - 40 procent goedkoper.
http://www.aliexpress.com(...)oter/1992672641.html![]()
• http://www.chucklohr.com/808/index.shtmlquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:04 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaringen met spycams uit china kopen? Waar kan je dan het beste terecht?
• http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/
808's haal je meestal van eBay. Sellers staan vermeld in de desbetreffende RCGroups topics.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zo klein mogelijk liefst nog met wifiquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En wat zie jij onder spycam?
Gewoon klein grut a la MD80 (google maar)? Of button cams, of securty IPcams ed?
//terug van vakantie..drie pakketjes die liggen te wachten bij diverse buren
En morgen nog een die opnieuw aangeboden gaat worden
![]()
Top zal eens induikenquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
• http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
• http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/
808's haal je meestal van eBay. Sellers staan vermeld in de desbetreffende RCGroups topics.![]()
Heb mijn cheerson dus binnengekregen, en ik vermoed dat hij een kromme as heeft bij 1 rotor dus dat wordt wachten op een spare motortje ._.You can't be late if you don't show up.![]()
Ben ook aan het wachten tot de cheerson binnen komt. Ik heb wel 3 extra setjes blades besteld, maar geen spare motor. Had ik misschien beter wel kunnen doen..quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef l0lownkill het volgende:
Heb mijn cheerson dus binnengekregen, en ik vermoed dat hij een kromme as heeft bij 1 rotor dus dat wordt wachten op een spare motortje ._.![]()
Jup, een tip trouwens: Op BG krijg je voor 2 euro 1 motortje, terwijl je op Tmart 2 krijgt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Ben ook aan het wachten tot de cheerson binnen komt. Ik heb wel 3 extra setjes blades besteld, maar geen spare motor. Had ik misschien beter wel kunnen doen..You can't be late if you don't show up.![]()
Goede tip, gelijk besteld. Wel zorgen dat je clockwise EN counterclockwise besteld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Jup, een tip trouwens: Op BG krijg je voor 2 euro 1 motortje, terwijl je op Tmart 2 krijgt.
Coupon code "summer" voor 5% korting!![]()
Bedankt voor die tip, ook gelijk besteld ;P De kapotte motor bleek btw counter te zijn, so you saved my dayquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Goede tip, gelijk besteld. Wel zorgen dat je clockwise EN counterclockwise besteld.
Coupon code "summer" voor 5% korting!
You can't be late if you don't show up.![]()
Ik heb 'em ook onderweg. Die andere Cheerson die ik wel al heb, dat vliegende ei, die wil hier voor geen meter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Ben ook aan het wachten tot de cheerson binnen komt. Ik heb wel 3 extra setjes blades besteld, maar geen spare motor. Had ik misschien beter wel kunnen doen..Kiept om als je 'em vanaf de vloer start. Een keer is het gelukt na allerlei getrim e.d. om 'em op vol gas 5 seconden te laten vliegen ofzo. Maar zodra je het gas een beetje wegneemt dan gaan die pootjes al hangen en gaat 'ie alle kanten op. Vast een leuk systeem... als het werkt. Vermogenissue ofzo?
M'n V911v2 / Pro doet het overigens prima. Tof ding. Hovert prima op z'n plek. Alleen een 360 om z'n top-as wil niet, hij neemt bij rudder ook een voorwaartse beweging aan. Ik weet niet of dat met opzet gebeurt voor degenen die 'em als een soort 2CH willen vliegen en of dat uit te zetten is per instelling op de remote, maar ik wil ook wel een asrotatie op een stationaire plek kunnen maken eigenlijk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor een 360 om z'n as moet je zelf corrigeren zodat ie niet naar voren (of achter) vliegt. Rudder rechts = auto vooruit vliegen en rudder links = auto achteruit. Heeft met de tail blade te maken, waardoor de heli naar 1 kant hangt. Hoe 't precies werkt weet ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I
M'n V911v2 / Pro doet het overigens prima. Tof ding. Hovert prima op z'n plek. Alleen een 360 om z'n top-as wil niet, hij neemt bij rudder ook een voorwaartse beweging aan. Ik weet niet of dat met opzet gebeurt voor degenen die 'em als een soort 2CH willen vliegen en of dat uit te zetten is per instelling op de remote, maar ik wil ook wel een asrotatie op een stationaire plek kunnen maken eigenlijk.
Ik corrigeer dus door bij een 360 naar rechts ook een beetje naar achter te sturen.Ik heb btw wel een nine eagles solo pro maar is vergelijkbaar met de v911 zo te zien.
Ook leuk: ik kan de piroutte snelheid veranderen waardoor de heli zo hard kan spinnen dat je hem amper nog ziet![]()
![]()
Ja, precies, pirouettes draaien.
Maar daar had ik bij de gewone WLToys V911 en Great Wall/Xieda 9958 helemaal geen last van.
Compenseren met stick backwards is gedoe. Auto voorwaarts in een yaw turn is gewoon B$.
Zoals ik altijd zeg als FOK! een nieuwe feature heeft: 'waar kan ik het uitzetten?'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, vind t ook vrij gay maar zal wel niet anders kunnen anders ben je wel de scheefste engineer ooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:29 schreef shiznuts het volgende:
Ja, precies, pirouettes draaien.
Maar daar had ik bij de gewone WLToys V911 en Great Wall/Xieda 9958 helemaal geen last van.
Compenseren met stick backwards is gedoe. Auto voorwaarts in een yaw turn is gewoon B$.
Zoals ik altijd zeg als FOK! een nieuwe feature heeft: 'waar kan ik het uitzetten?'..
Daarom zit ik ook voor een 6 channel heli te kijken. Probleem is dat een crash daar stuk duurder kan uitpakken. Vandaar eerst de cheerson x-10 om mee te kutte.
[ Bericht 22% gewijzigd door KdwPPr op 04-08-2014 18:13:55 (faalzin verwijderd) ]![]()
Een tijdje geleden waren er als ik me niet vergis een hoop berichten over die Xiaomi powerbank, en ik wilde deze nu ik terug ben van vakantie eigenlijk graag een keer aanschaffen:). Nu kan ik alleen in de afgelopen topics niet meer al te veel berichten meer vinden over die powerbank... Zou iemand me even kunnen vertellen waar je deze het best kunt halen (ik dacht dat deze het best was: http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html) en of die van banggood inderdaad origineel is? Of zou iemand anders even kunnen aangeven in welk topic ik moet zoeken om dit te vinden? Alvast ontzettend bedankt!![]()
BG is orgineel, Chinabuye en DX.com ook.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ah, oke, super! Ga hem dan maar bij Chinabuye halen, daar is ie het goedkoopst. Bedankt voor de info:)quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef RobertNL het volgende:
BG is orgineel, Chinabuye en DX.com ook.![]()
YouTube
Koop hem wel met T&T als je dat ding ook echt wil ontvangen. Anders krijg je over een tijdje wel een voorstel van opnieuw verzenden voor 5$ extra kosten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:11 schreef Lux62cg het volgende:
[..]
Ah, oke, super! Ga hem dan maar bij Chinabuye halen, daar is ie het goedkoopst. Bedankt voor de info:)![]()
Ik zie dat veel free shipping producten via zwitserland(bern) worden verstuurd.
Is daar een speciale redenen voor? Goedkoper?![]()
› Nog iemand baat bij een snelcursus '(goede Chinese) verrekijkers voor dummies'?
• Letten op het prisma. Een BaK4 staat goed bekend. BK7 is iets minder. Staat er niks vermeld is het waarschijnlijk prut (Chinese BAK4 is waarschijnlijk ook geen echte BaK4 overigens). Liefste eentje pakken die gevuld is met stikstof (nitrogen/N2). Spul is natuurlijk erg degelijk wanneer het water- en fogproof is. Mogelijk is er zelfs een IPX-rating bekend, zoals IPX7 of IPX8. Coating: FMC (Fully Multi-Coated). Zou top zijn als het ED of LD glas is met weinig lichtverlies, maar aangezien dat dan toch in de prijzen gaat lopen kijken we daar maar ff niet naar.
• Nummertjes. Meest interessante aanbod vind je misschien met 10x42 en 8x42 als specs. Dat houdt bij 10x42 bijvoorbeeld in: 10x vergroting en 42 is de diameter van het objectief in aantal millimeter (hoe groter de diameter, hoe meer licht er doorgelaten wordt = betere resultaten, maar bulkier). Dit een van de populairste vergrotingsranges ook. Bij alles boven 10x vergroting, 12x zeg maar, ga je eigenlijk stabilisatie in de vorm van een tripod nodig hebben. Andere populaire ranges zijn 7x50, 8x32 en 10x25 bijvoorbeeld. Welke het meest geschikt voor jou is ligt er maar net aan wat je zoekt. Waar moet 'ie aan voldoen? Moet 'ie voornamelijk compact of lichtgevoeligheid zijn; óf moet 'ie iets heel dichtbij halen?
'Maar Shiz, ik zie 10-50x50 staan, wat betekent dat nu weer?!', nou... dat betekent dat het een zoomverrekijker is die dus van 10x wijd tot 50x ingezoomd omvat (10-50x). En het objectiefdiameter is dus 50mm.
SPOILER: Voor de geïnteresseerden wat aanvullende info (wiskundig enzo)...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aanbevelingen? Ja, liefste dus een 8x42 of 10x42 FMC fog- & waterproof verrekijker met BaK4 prisma.
Enige merken met een eigen Tmall store en fair prizes die ik zou overwegen...
• Nikula | http://nikula.tmall.com
• BOSMA (CAT) | http://shunda.tmall.com
• Bijia | http://bijia.tmall.com & http://jywhw.tmall.com
• Bresser | http://bresser.tmall.com
• Boshile | http://boshilesl.tmall.com
• Worbo | http://worbo.tmall.com
• Borg | http://xthw.tmall.com
• Celestron | http://celestrontw.tmall.com
• Jiehe | http://jiehehuwai.tmall.com
• Qanliiy | http://qanliiy.tmall.com & http://hanyinghuwai.tmall.com
• Panda | http://yunguangxiongmao.tmall.com
• SAGA | http://saga.tmall.com
• ZLISTAR | http://lishitehw.tmall.com
• Eyeskey | http://aisiji.tmall.com
• Jaxy | http://jaxy.tmall.com
Diverse shops ook met andere merken zoals Asika en Rolriss: http://shenyinghw.tmall.com • http://yingshenhuwai.tmall.com • http://txzhw.tmall.com • http://qiuchuanydhw.tmall.com • http://haikehw.tmall.com • http://yuguanghw.tmall.com • http://xwhw.tmall.com • http://xphw.tmall.com • http://yunguangxiongmao.tmall.com • http://dxtjhw.tmall.com • http://jyydhw.tmall.com • http://tyxmhw.tmall.com • http://jingxuanhw.tmall.com • http://langkonghw.tmall.com • http://lwhw.tmall.com • http://cxhw.tmall.com • http://wyhw.tmall.com • You get the idea...
Viel spaß!
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 05-08-2014 09:29:13 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zow!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:00 schreef shiznuts het volgende:
› Nog iemand baat bij een snelcursus '(goede Chinese) verrekijkers voor dummies'?
[.....]
• Aanbevelingen? Ja, liefste dus een 8x42 of 10x42 FMC fog- & waterproof verrekijker met BaK4 prisma.
Enige merken met een eigen Tmall store en fair prizes die ik zou overwegen...
• Nikula | http://nikula.tmall.com
• BOSMA (CAT) | http://shunda.tmall.com
• Bijia | http://bijia.tmall.com
• Bresser | http://bresser.tmall.com
• Boshile | http://boshilesl.tmall.com
• Worbo | http://worbo.tmall.com
• Borg | http://xthw.tmall.com
• Celestron | http://celestrontw.tmall.com
• Qanliiy | http://qanliiy.tmall.com
• SAGA | http://saga.tmall.com
• Eyeskey | http://aisiji.tmall.com
Diverse shops ook met andere merken zoals Asika en Rolriss: http://shenyinghw.tmall.com • http://yingshenhuwai.tmall.com • http://txzhw.tmall.com • http://qiuchuanydhw.tmall.com • http://haikehw.tmall.com • http://yuguanghw.tmall.com • http://xwhw.tmall.com • http://xphw.tmall.com • http://yunguangxiongmao.tmall.com • http://dxtjhw.tmall.com • http://jyydhw.tmall.com • http://tyxmhw.tmall.com • http://jingxuanhw.tmall.com • http://langkonghw.tmall.com • http://lwhw.tmall.com • http://cxhw.tmall.com • You get the idea...
Viel spaß!![]()
Je 'andere' hobby?![]()
![]()
Heb je van al die merken ook een verrekijker of alleen van die je zou overwegen?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Neuh. Paar uur geleden had ik geen benul van verrekijkers. Gewone verse research, eigenlijk niet eens voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zow!![]()
Je 'andere' hobby?![]()
![]()
Heb je van al die merken ook een verrekijker of alleen van die je zou overwegen?
En i.p.v. dat verder verloren te laten gaan dacht ik, hmm, 'k zal het us posten. Heeft iemand misschien wel wat aan.
Niet dat ik ondertussen zelf niet stiekem benieuwd ben en er vast ook wel een of twee ga halen ook.
Die dingen kunnen trouwens best nog wel wat wegen. Dus als je zoiets gewoon uit de EU wilt halen, Nikon en Olympus maken erg goeie; met bijvoorbeeld een Aculon haal je echt iets moois in huis (als ik de reviews op Amazon.co.uk/.de lees).
Mocht je nog niet hebben gehaald, ga voor de direct shipping optie bij BG.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:11 schreef Lux62cg het volgende:
[..]
Ah, oke, super! Ga hem dan maar bij Chinabuye halen, daar is ie het goedkoopst. Bedankt voor de info:)
Chinabuye heeft menig Fokker teleur gesteld.![]()
shizquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh. Paar uur geleden had ik geen benul van verrekijkers. Gewone verse research, eigenlijk niet eens voor mezelf.
En i.p.v. dat verder verloren te laten gaan dacht ik, hmm, 'k zal het us posten. Heeft iemand misschien wel wat aan.
Niet dat ik ondertussen zelf niet stiekem benieuwd ben en er vast ook wel een of twee ga halen ook.
Die dingen kunnen trouwens best nog wel wat wegen. Dus als je zoiets gewoon uit de EU wilt halen, Nikon en Olympus maken erg goeie; met bijvoorbeeld een Aculon haal je echt iets moois in huis (als ik de reviews op Amazon.co.uk/.de lees).
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Is dit een aanrader voor deze prijs? Wil via Mobiel/Mp3 speler gebruiken via koptelefoon Sennheiser![]()
http://www.dx.com/p/fiio-(...)-102124#.U-CPpWOdtzp![]()
Weet niet of je hem al gehaald hebt maar bij DX is het Xiaomi spul momenteel in de aanbieding:quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:11 schreef Lux62cg het volgende:
[..]
Ah, oke, super! Ga hem dan maar bij Chinabuye halen, daar is ie het goedkoopst. Bedankt voor de info:)
Via: http://www.dx.com/lp/xiao(...)paign=201408xiaominl
Denk dat hij daar nu iets goedkoper is aangezien je bij CB shipping moet betalen
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 05-08-2014 12:05:42 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
8 mesjes van Gilette Fusion binnen gekregen. 24 juli besteld voor 7,63 euro. Scheelt toch zo 15 euroBen benieuwd of ze kwalitatief minder zijn of niet, de verpakking lijkt i.i.g. hetzelfde.
Too much is never enough!![]()
Heb je gelijk pleisters gekocht?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef The6thgate het volgende:
8 mesjes van Gilette Fusion binnen gekregen. 24 juli besteld voor 7,63 euro. Scheelt toch zo 15 euroBen benieuwd of ze kwalitatief minder zijn of niet, de verpakking lijkt i.i.g. hetzelfde.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Iemand ervaringen met goedkope, kleine, projectors in china kopen? Of uberhaupt projectors? Wil een budget dingetje voor de leuk erbij maar weet niet precies waar ik op moet letten.![]()
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaringen met goedkope, kleine, projectors in china kopen? Of uberhaupt projectors? Wil een budget dingetje voor de leuk erbij maar weet niet precies waar ik op moet letten.![]()
Ah shit, ik was op vakantie dus besteld op iemand anders adres die het kon ontvangen, heb ik de verkeerde postcode gebruikt![]()
![]()
Nee. Seriously. Als je hem ergens bestel, probeer het dan via Mp4nation of zo. Das een site met goeie reputatie. DX zou ik zelf niet doen. Waarom? Nou, omdat er van de E6 fakes in omloop zijn, en DX in het verleden bij vrij veel producten opeens een batch fakes uit ging leveren. Mp4nation heeft gewoonweg betere quality control, dus zit je gewoonweg safer..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef MarkBroflovski het volgende:
Is dit een aanrader voor deze prijs? Wil via Mobiel/Mp3 speler gebruiken via koptelefoon Sennheiser![]()
http://www.dx.com/p/fiio-(...)-102124#.U-CPpWOdtzpCommon sense is my super power. What's yours?
ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef The6thgate het volgende:
waar besteldGroot fan van User Wotte![]()
Vandaag mn electrische sigaretten schieter binnengekregen. Meteen maar een geschil geopend want dit is echt teringzooi
Mn ma maakt altijd sigaretten met zon mascotte schieter en t leek dr handig.
Gekocht op Ebay, ik laat weten wat de verkoper doet
Tadumtiedum.![]()
Die scheermesjes mogen hier niet besproken worden jongens.
is (tegen het randje van) namaak (aan) voor die prijs natuurlijk..![]()
die dingen kosten 12 eu in nl manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef Djurres het volgende:
Vandaag mn electrische sigaretten schieter binnengekregen. Meteen maar een geschil geopend want dit is echt teringzooi
Mn ma maakt altijd sigaretten met zon mascotte schieter en t leek dr handig.
Gekocht op Ebay, ik laat weten wat de verkoper doetHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Eindelijk wss het probleem van mijn kapotte V929 gevonden.
Zelfs een new PCB boardje werkte niet..
zonet trok ik de arm die echt kut deed daarom maar helemaal uit elkaar,
en zodoende kwam ik achter een verborgen stukje kabel in de motorhoesbeschermer,
en daar was dus blijkbaar 1 draadje door...
wss heeft die daarom nooit genoeg stroom gekregen en kwam hij daardoor niet de lucht in maar trok altijd naar de arm toe..
Nu heb ik de draadjes iets tegen elkaar kunnen doen en ff wat dicht getaped, maar lijkt me niet echt lang te houden, toch heb ik zojuist wel een stukje normaal kunnen vliegen weer
Maar eens kijken of ik draadjes/armpje los kan halen nog..
Al had ik nu achteraf volgens mij al een nieuwe V929 kunnen halen na alle spareparts die ik heb geprobeerd![]()
![]()
Met toch maar eens de awei em800 besteld. Lovende woorden hier een tijd terug en op vakantie met mijn shure schiet ook niet op... Ben benieuwd.Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.![]()
Heeft iemand ervaring met het volgende?
Ik heb een relatief goedkope telefoon gekocht via Dealsmachine (voorheen ahappydeal) voor een grand total van $61.90 (dit is telefoon van $40 + $21.90 shipping) = 46,50 Euro.
Verzonden via DHL Expedited
Vanochtend krijg ik bericht van m'n vader dat er een pakketje is aangekomen waarover hij nog 44 Euro moest betalen. Dat is dus ~95% van de waarde!
Ik ben niet zeker of Dealsmachine een waarde op het pakket heeft gezet, daar zou de fout kunnen zitten..
Ik was uit gegaan van 21% van het totaal bedrag + 13 Euro DHL kosten, maar dat is lang niet 44 Euro.
Hoe komen ze bij dit bedrag? Kan ik dit nog rechtzetten? Iemand een idee?
Dit gaat wel erg ver natuurlijk.
Dank voor de hulp![]()
Als je even goed leest in de voorwaarden van DHL en de site kan je genoeg informatie vinden over hun "belasting" afhandeling. Als het goed is heb je ook bij de betaling een brief oid gekregen waar in staat dat je in beroep kan gaan tegen het bedrag etc. (y)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:27 schreef Boompje123 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende?
Ik heb een relatief goedkope telefoon gekocht via Dealsmachine (voorheen ahappydeal) voor een grand total van $61.90 (dit is telefoon van $40 + $21.90 shipping) = 46,50 Euro.
Verzonden via DHL Expedited
Vanochtend krijg ik bericht van m'n vader dat er een pakketje is aangekomen waarover hij nog 44 Euro moest betalen. Dat is dus ~95% van de waarde!
Ik ben niet zeker of Dealsmachine een waarde op het pakket heeft gezet, daar zou de fout kunnen zitten..
Ik was uit gegaan van 21% van het totaal bedrag + 13 Euro DHL kosten, maar dat is lang niet 44 Euro.
Hoe komen ze bij dit bedrag? Kan ik dit nog rechtzetten? Iemand een idee?
Dit gaat wel erg ver natuurlijk.
Dank voor de hulpCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Huh dit staat achter mijn DX pakketje bij Order Status 'BackOrder' wat betekend dat?Your beauty never ever scared me.![]()
Dat ze het niet op voorraad hebben. Wordt dus wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Huh dit staat achter mijn DX pakketje bij Order Status 'BackOrder' wat betekend dat?![]()
Godver ik wacht al anderhalf maandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:11 schreef Gunny het volgende:
[..]
Dat ze het niet op voorraad hebben. Wordt dus wachten.
Your beauty never ever scared me.![]()
Claim aanmaken en ergens anders bestellen misschien? Je bent die 45 dagen zo voorbij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik wacht al anderhalf maand![]()
Het standaard risico van bij DX bestellenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik wacht al anderhalf maand![]()
Kies volgende keer voor Ebay, Buyincoins, Banggood, Lightake, Aurabuy.. prima shops die dingen sneller versturen dan DX en over het algemeen op vooraad hebben(Dan zit je dus met een beetje geluk 2 tot 6 wekent te wachten ipv 1,5 maand + nog meer.)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bij BIC kreeg ik laastse keer dit:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het standaard risico van bij DX bestellen![]()
Kies volgende keer voor Ebay, Buyincoins, Banggood, Lightake, Aurabuy.. prima shops die dingen sneller versturen dan DX en over het algemeen op vooraad hebben(Dan zit je dus met een beetje geluk 2 tot 6 wekent te wachten ipv 1,5 maand + nog meer.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2 dagen later was die gewoon verzonden.
kudo's voor bic:]![]()
Iemand een beetje begaafd in Chenglish?quote:nl1014610939(2014-08-06 05:53:21):
Hello, the package you send me (RH024245056CN) is Out for Delivery in Spain. I live in the Netherlands. You told me that it's going to be fine, but my post office does not know it.
nl1014610939(2014-08-06 05:53:32):
did you provide the wrong trackingcode maybe?
cn1001317212(2014-08-06 05:53:39):
wait i check
cn1001317212(2014-08-06 05:54:51):
let me ask post office
cn1001317212(2014-08-06 05:55:16):
before post office ask me is update worng order will ship to you home![]()
Lijkt of ze willen zeggen dat de update die jij hebt gekregen met informatie verkeerd is en dat het pakketje opweg is naar jou huis ipv wat de tracking zegt spanje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:57 schreef G-NiLES het volgende:
Iemand een beetje begaafd in Chenglish?
[..]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb schoenen besteld via aliexpress, maattabel klopte goed en schoenen zien er echt netjes uit![]()
Had ze binnen 3 weken binnen
Tadumtiedum.![]()
Woehoe mijn zonne-usb is binnen![]()
www.dx.com/278529
Als morgen de zon schijnt zal ik een reviewtje schrijven![]()
![]()
Yeah Sj4000 vandaag ontvangen! 21ste besteld via BangGood.
Wat een leuk speelgoed! Direct natuurlijk onderwater in de vijver![]()
Morgen ga ik toevallig een duik maken, direct een leuke test hoe het bevalt![]()
Ik wil je pret niet bederven maar dit gaat zo erg tegenvallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Woehoe mijn zonne-usb is binnen![]()
www.dx.com/278529
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als morgen de zon schijnt zal ik een reviewtje schrijven
Ik heb reviews gelezen van die HELE grote oplaadmatten, en die konden een iPhone na 16uur in de volle zon niet eens opladen.![]()
Daarom ga ik morgen ook meten of er daadwerkelijk 500mA uitkomt. Maar het is meer om op buiten de camping zaklampen ed mee op te laden of overdag een fan te laten draaien in de tent.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik wil je pret niet bederven maar dit gaat zo erg tegenvallen.
Ik heb reviews gelezen van die HELE grote oplaadmatten, en die konden een iPhone na 16uur in de volle zon niet eens opladen.![]()
Hmm dat laatste is nog wel een slimme grap. Tentfannetje. Ideaal voor een warm festivalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgen ook meten of er daadwerkelijk 500mA uitkomt. Maar het is meer om op buiten de camping zaklampen ed mee op te laden of overdag een fan te laten draaien in de tent.![]()
![]()
Slechte ervaringen met Banggood wat betreft "Back Order". 2 x iets besteld dat "Back Order" was, 1 x niet aangekomen en het andere kwam aan na heeeeeeeeel lang wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het standaard risico van bij DX bestellen![]()
![]()
Iemand een adresje voor gratis/goedkope storage voor de IP cam? Gebruikte tot vorige Mangocam, gratis, tot 1 dag terug kijken. Helaas is dat plan nu veranderd en is het niet echt praktisch meer.
Ook uploaden per FTP al geprobeerd maar ook daar weer het probleem dat oude foto's niet automatisch worden verwijderd.![]()
Yo!
Ik ben hier naar opzoek maar dan goedkoop, heb al heel wat afgezocht, op aliexpress, maar kan niet echt wat vinden dat goedkoop is, los monitortje mag ook.. verwerk ik hem zelf wel in een hoofdsteun
http://www.aliexpress.com(...)e-800/704642898.htmlIs back![]()
volgens down stond erbij dat het een week duurde ofzo. 26e besteld en 2 augustus stond mijne op shipped.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef Skiet het volgende:
Mijn MiniX Neo X8 staat nu op packing. Besteld op 28 juli. Dat valt me tegen van Tmart.:]![]()
alibaba.com. Daar gewoon wat opzoeken wat je bevalt, mailtje sturen dat je 1 sample set wil. Kan vaak wel ookal is de MOQ 200 ofzo, word alleen wel met DHL verzonden vaak, dus 20/30 euro verzendkosten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:50 schreef supayoshii het volgende:
Yo!
Ik ben hier naar opzoek maar dan goedkoop, heb al heel wat afgezocht, op aliexpress, maar kan niet echt wat vinden dat goedkoop is, los monitortje mag ook.. verwerk ik hem zelf wel in een hoofdsteun
http://www.aliexpress.com(...)e-800/704642898.html
ook vragen ze vaak naar welke prijs er op de doos moet, dus geen inklaringskosten e.d als het mee zit.Tadumtiedum.![]()
Mwha, 20/30 euro is met zo'n hoofdsteun wellicht wat optimistischquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef Djurres het volgende:
[..]
alibaba.com. Daar gewoon wat opzoeken wat je bevalt, mailtje sturen dat je 1 sample set wil. Kan vaak wel ookal is de MOQ 200 ofzo, word alleen wel met DHL verzonden vaak, dus 20/30 euro verzendkosten.
ook vragen ze vaak naar welke prijs er op de doos moet, dus geen inklaringskosten e.d als het mee zit.
Goedkope tablet pakken? Of moet je iets met een video-in hebben?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:50 schreef supayoshii het volgende:
Yo!
http://www.aliexpress.com(...)e-800/704642898.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Laat maar danquote:daar koop je misschien leuke mini beamer die zelfs moeite heeft in donkere kamer gok ik ..
Advies kijk op marktplaats soms doen bedrijven beamers weg van die dure bedrijfs dingen![]()
![]()
Uh-huh...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef pahlawan het volgende:
weet iemand een goede webshop om messen te kopen? voor op reis
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Had je de x8-h versie maar moeten nemenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef Skiet het volgende:
Mijn MiniX Neo X8 staat nu op packing. Besteld op 28 juli. Dat valt me tegen van Tmart...
stond bij de x8-H inderdaad 3-7 dagen ofzo bij, mijne duurde dus ook even voor hij geshipped werd,
maar is ook bij mij net als wootahH, nu onderweg
oei, ik mis Dexter..
HIERONDER NIET KIJKEN ALS JE DEXTER NOG KIJKT/WIL KIJKEN, bevat namelijk spoilers van dexterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had 'em al van Geekbuying. Met free gift package.
Daar laatst trouwens ook een Mele F10 Pro besteld (31/7); is onderweg (sinds 1/8) (alternatief: MINIX NEO A2).
Heb nu de normale F10 (oranje), maar ze hadden de Pro (blauw) in de aanbieding, was ik ook wel benieuwd naar.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het avontuur met mijn pakje wat naar Spanje is gegaan gaat verder:quote:nl1014610939(2014-08-06 23:35:54):
well the tracking says delivered but I'm pretty sure I dont live in spain and I dont have itI think you have sent me the wrong code
cn1001317212(2014-08-06 23:36:16):
friend post office check
cn1001317212(2014-08-06 23:36:22):
they say not delivered![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik had 'em al van Geekbuying. Met free gift package.
[ afbeelding ]
Daar laatst trouwens ook een Mele F10 Pro besteld (31/7); is onderweg (sinds 1/8) (alternatief: MINIX NEO A2).
Heb nu de normale F10 (oranje), maar ze hadden de Pro (blauw) in de aanbieding, was ik ook wel benieuwd naar.. Wellicht ooit mijn PI nog eens upgraden
Tja, probeer ze dat maar eens wijs te maken inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:38 schreef G-NiLES het volgende:
Het avontuur met mijn pakje wat naar Spanje is gegaan gaat verder:
[..]. Claim starten is soms in die gevallen wel het beste.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 07-08-2014 09:43:25 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Had je de x8-h versie maar moeten nemen..
stond bij de x8-H inderdaad 3-7 dagen ofzo bij, mijne duurde dus ook even voor hij geshipped werd,
maar is ook bij mij net als wootahH, nu onderweg
oei, ik mis Dexter..
HIERONDER NIET KIJKEN ALS JE DEXTER NOG KIJKT/WIL KIJKEN, bevat namelijk spoilers van dexterIk wilde eigenlijk de X8-H hebben. Die was uitverkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Optimistisch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, 20/30 euro is met zo'n hoofdsteun wellicht wat optimistisch
[..]
Goedkope tablet pakken? Of moet je iets met een video-in hebben?
Ik heb bij 2 fabrieken uit China een Xenon en Bi-xenon set besteld voor de auto, bij bijde waren de verzendkosten 19 en 20 euro met DHL. En ze komen morgen binnen en heb maandag betaald.
Niks optimistisch aan..Tadumtiedum.![]()
Je moet ook geen appels met peertjes vergelijken.
Enig idee welke?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef Captain_koek het volgende:
[..]
Aliexpress, er is daar een verkoper die orginele belkinkabels verkoopt voor minder als de helft ivm nederland.
Had er 1 van 3 meter en 1,2 voor 12 euro nog iets. Goedspul! En een nette prijs.![]()
Xenon omvormers spugen iets van 20. 000 volt uit. Ik hoop dat je goeie hebt besteld, mijn vorige auto ging na een tijd rare dingen doen met die China dingen, sindsdien bezuinig ik daar niet meer opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:15 schreef Djurres het volgende:
[..]
Optimistisch?
Ik heb bij 2 fabrieken uit China een Xenon en Bi-xenon set besteld voor de auto, bij bijde waren de verzendkosten 19 en 20 euro met DHL. En ze komen morgen binnen en heb maandag betaald.
Niks optimistisch aan..![]()
http://www.aliexpress.com/snapshot/6170305318.html
Net binnen gehad.
10 dollar 64gb en seems legit.
Ben nu aan het formatten maar was gewoon kingston stikkie en verpakking![]()
![]()
En nu h2testw even draaienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:35 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6170305318.html
Net binnen gehad.
10 dollar 64gb en seems legit.
Ben nu aan het formatten maar was gewoon kingston stikkie en verpakking
Ga ik zo doen, na de format. thanks voor tip.quote:
Formatten duurt lang heb geen quick gekozen
Edit.
Format gefaald.
haha.
Nog maar eens proberen.
[ Bericht 4% gewijzigd door G-NiLES op 07-08-2014 12:16:13 ]![]()
Iemand al eens een china game headset gekocht?
zie nu een steel series 4 h bij i b o o d. maar b.v. een http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-931959.html ziet er ook goed uit.:]![]()
Shiznuts volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:57 schreef wootahH het volgende:
zie nu een steel series 4 h bij i b o o d. maar b.v. een http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-931959.html ziet er ook goed uit.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik had deze: http://www.aliexpress.com(...)5-5c/1719086931.html nog in de aanbieding ook!quote:
Let wel op dat die van drie meter soms een melding geeft als ik hem te strak oprol, ik vermoed lorenz invloeden ofzo?Aigh aigh Captain!![]()
Eigenlijk niet. Maar de resends kwamen gelukkig wel altijd aan.Over headsets... GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P & GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P . De Senic G4 ( 'Gharial' ) is baas. Met USB drivers voor een super aandrijving. Waag je niet aan Bingle, Cosonic, Sonun en Kanen, tenzij je snel tevreden bent. E-3LUE Cobra is ook wel redelijke aanschaf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:57 schreef wootahH het volgende:
zie nu een steel series 4 h bij i b o o d. maar b.v. een http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-931959.html ziet er ook goed uit.
[ Bericht 48% gewijzigd door shiz op 07-08-2014 13:47:02 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
zitten ze wel fijn voor een hele avond? hij lijkt vrij klein en dus op je oor te zitten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:39 schreef shiznuts het volgende:
Eigenlijk niet. Maar de resends kwamen gelukkig wel altijd aan.
[..]
Over headsets... GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P & GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P . De Senic G4 ( 'Gharial' ) is baas. Met USB drivers voor een super aandrijving. Waag je niet aan Bingle, Cosonic, Sonun en Kanen, tenzij je snel tevreden bent. E-3LUE Cobra is ook wel redelijke aanschaf.
zie dat hij destijds 25$ was. prices $$ gone up blijkbaar.:]![]()
Is on-ears, ja. Verder weegt het niks i.v.m. bijvoorbeeld de Jabra REVO, dus je gaat je er niet aan ergeren.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Helicoptertje van Tinydeal was na 1 dag stuk. Leek mij een beetje teveel van het goede, niets geks mee gedaan etc.
Dus maar bij tinydeal gaan klagen, die boden 5 euro aan. Daarna gelijk maar geklaagd bij Paypal die bedenkt om de hele order dan maar te annuleren.
Voel me nu schuldig.
![]()
Je hebt hem toch gelijktijdig met mij besteld?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de X8-H hebben. Die was uitverkocht.
ik en wootah hebben hem al geshipped gekregen, dus voorraad moeten ze wel hebben gehad![]()
![]()
Volgens mij wel. Status nu nog op packing. Ga zondag op vakantie, dus veel haast heb ik nu ook niet. Maar zou wel leuk zijn als ie binnen is als we terug zijn. (2 weken)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je hebt hem toch gelijktijdig met mij besteld?
ik en wootah hebben hem al geshipped gekregen, dus voorraad moeten ze wel hebben gehad![]()
Ben mijn levertijden sinds kort aan het bijhouden (credits voor degene die de excel file heeft gefixt). En die levertijden bij AliExpress zijn tot nu toe zeer goed. Heb ik geluk of is dit standaard?![]()
![]()
Voor reguliere post is het erg snel. Of gebruik je duurdere expresspost?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:35 schreef KdwPPr het volgende:
Ben mijn levertijden sinds kort aan het bijhouden (credits voor degene die de excel file heeft gefixt). En die levertijden bij AliExpress zijn tot nu toe zeer goed. Heb ik geluk of is dit standaard?
[ afbeelding ]![]()
Heb je een downloadlinkje voor me? Toen ik die van RobertNL probeerde, en ik bij begindatum 31 juli had en als verzenddatum 1 augustus, kwam bij verzenddatum -200 enzo te staan. (Ik had de datum gewoon in DD-MM-YYYY format)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:35 schreef KdwPPr het volgende:
Ben mijn levertijden sinds kort aan het bijhouden (credits voor degene die de excel file heeft gefixt). En die levertijden bij AliExpress zijn tot nu toe zeer goed. Heb ik geluk of is dit standaard?
[ afbeelding ]
EDIT: Hieronder, op precies hetzelfde moment gepost. ;P
[ Bericht 7% gewijzigd door l0lownkill op 07-08-2014 20:59:27 ]You can't be late if you don't show up.![]()
Dat ziet er goed uit! Kun je je template (excel sheet) niet anders delen, kan ik het ook bijhoudenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:35 schreef KdwPPr het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wie bouwt er is een site waar je al die gegevens kan importeren en automatisch gaat?
Al die excelletjes hmm.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb ook een xenon pilot set, wel goede spullen dus. Gaat me puur om de lampen. Niet de ballasten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:09 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Xenon omvormers spugen iets van 20. 000 volt uit. Ik hoop dat je goeie hebt besteld, mijn vorige auto ging na een tijd rare dingen doen met die China dingen, sindsdien bezuinig ik daar niet meer opTadumtiedum.![]()
DX maakt zijn naam weer eens waar, 22 juli besteld, nog steeds niet verzonden
4 juli verzonden door BIC is ook nog niet binnen trouwens. Evenals mijn pipo p4 tablet, die is kwijt geraakt in de post. Ik kan wachten op nieuwe stock (voor een resend) of een refund, morgen nog eens kijken of de p90hd misschien wat is dat ik daar naar toe wissel.
![]()
[nevermind]
[ Bericht 97% gewijzigd door l0lownkill op 07-08-2014 20:58:20 (Quote i.p.v edit van post) ]You can't be late if you don't show up.![]()
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met problemen bij DX
Tering wat duurt het lang deze keer zeg!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
![]()
Dit is een screenshot van SJ4000 op aanbevolen instellingen. Ik vind dit erg lelijk eerlijk gezegd als ik andere filmpjes zie op youtube notabene zien er stuk beter uit. Of zou het aan mijn micro sd kaart liggen? bij de hema gekocht class 10![]()
![]()
Is dit een foto of een foto genomen vanaf de video?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef MarkBroflovski het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een screenshot van SJ4000 op aanbevolen instellingen. Ik vind dit erg lelijk eerlijk gezegd als ik andere filmpjes zie op youtube notabene zien er stuk beter uit. Of zou het aan mijn micro sd kaart liggen? bij de hema gekocht class 10
Dat is een testfilmpje van mij.YouTube
Ik heb ook beter resultaat,screenshot van filmpje op 'n grijzige dag op de racefiets op 'n hobbelige weg:
Niets aan de instellingen gedaan (zoals je ziet aan de datum)
De zwembadfilmpjes met de kleine en vrouwlief ga ik hier niet posten
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ik vind die van mij eerlijk gezegd echt lelijk, misschien andere sd card erin? Ik zie ook veel ruis en flikkeringen in beeld of firmware updaten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb ook beter resultaat,screenshot van filmpje op 'n grijzige dag op de racefiets op 'n hobbelige weg:
[ afbeelding ]
Niets aan de instellingen gedaan (zoals je ziet aan de datum)
De zwembadfilmpjes met de kleine en vrouwlief ga ik hier niet posten![]()
Ik zou niet weten waar 't aan ligt, je zou zeggen de firmware. Ik heb m'n cam zo niet bij de hand, maar ik meen de V1 firmware te hebben. Ik was in ieder geval positief verrast en m'n vrouw ook over de filmpjes van de kleine in 't zwembad en onder water, etc. Zag er echt superhelder uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:43 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Ik vind die van mij eerlijk gezegd echt lelijk, misschien andere sd card erin? Ik zie ook veel ruis en flikkeringen in beeld of firmware updaten?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Een sd kaart gaat de beeldkwaliteit niet verpesten lijkt mij. Hooguit kan de kaart de snelheid niet aan of je krijgt corrupte bestanden. Is de lens wel schoon want het is enorm wazig. Dit is zeker niet normaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef MarkBroflovski het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een screenshot van SJ4000 op aanbevolen instellingen. Ik vind dit erg lelijk eerlijk gezegd als ik andere filmpjes zie op youtube notabene zien er stuk beter uit. Of zou het aan mijn micro sd kaart liggen? bij de hema gekocht class 10
Ik heb nog een Fredje Funko bobble head ontvangen. Goedkoper dan uit Amerika![]()
![]()
![]()
Wat moet je daar nou weer meequote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een sd kaart gaat de beeldkwaliteit niet verpesten lijkt mij. Hooguit kan de kaart de snelheid niet aan of je krijgt corrupte bestanden. Is de lens wel schoon want het is enorm wazig. Dit is zeker niet normaal.
Ik heb nog een Fredje Funko bobble head ontvangen. Goedkoper dan uit Amerika![]()
[ afbeelding ]
Heb 23e bij priceangels mn coupon (die ik begin maart kreeg ipv mn Awei es800m...) ingewisseld en een kabeltje van besteld. Nog steeds niet verzonden![]()
![]()
Op mijn nachtkastje zettenquote:![]()
Ziet er in het echt wat leuker uit. Het hoofd wobbelt op een grote veer.
Ik ben erg fan van Nightmare on elm street dus...![]()
Ziet er wel geinig uit hoor! Die site waar je dat ding besteld heb, hebben ze nog meer van dat soort filmfiguren?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op mijn nachtkastje zetten![]()
Ziet er in het echt wat leuker uit. Het hoofd wobbelt op een grote veer.
Ik ben erg fan van Nightmare on elm street dus...![]()
Funko bobble head is de merknaam. Hebben tig figuurtjes van film/tv/muziek etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit hoor! Die site waar je dat ding besteld heb, hebben ze nog meer van dat soort filmfiguren?
Ik heb hem van Ebay en toevallig had een Chinees deze liggen.
Deze heb ik ook![]()
Deze is ook wel mooi![]()
![]()
YouTube
Zo dan, zijn er wel enorm veel van! Daar ga ik is doorheen bladeren morgenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Funko bobble head is de merknaam. Hebben tig figuurtjes van film/tv/muziek etc.
Ik heb hem van Ebay en toevallig had een Chinees deze liggen.
Deze heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Deze is ook wel mooi
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waar kan je het best die firmware weghalen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar 't aan ligt, je zou zeggen de firmware. Ik heb m'n cam zo niet bij de hand, maar ik meen de V1 firmware te hebben. Ik was in ieder geval positief verrast en m'n vrouw ook over de filmpjes van de kleine in 't zwembad en onder water, etc. Zag er echt superhelder uit.![]()
Lens niet viesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een sd kaart gaat de beeldkwaliteit niet verpesten lijkt mij. Hooguit kan de kaart de snelheid niet aan of je krijgt corrupte bestanden. Is de lens wel schoon want het is enorm wazig. Dit is zeker niet normaal.
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://actioncamfaq.com/tag/sj4000/
Laat ik nou net V1 hebben nieuwe firmware maakt je kwaliteit slechter![]()
![]()
Flauwekul, de kwaliteit van jou screenshot is niet om vrolijk van te worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:02 schreef MarkBroflovski het volgende:
http://actioncamfaq.com/tag/sj4000/
Laat ik nou net V1 hebben nieuwe firmware maakt je kwaliteit slechter
lijkt me niet aan nieuwe versie firmware te liggen, maar gewoon aan een foutief apparaat helaas.
toch moet ik zeggen dat deze screen wel is gemaakt op een moment met beweging..
post eens een Full HD sample ( liefst niet op Youtube, omdat die de kwaliteit sowieso naar beneden haalt..) dan pas kunnen we echt een oordeel geven..![]()
Niet met NL Direct?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef rene90 het volgende:
DX maakt zijn naam weer eens waar, 22 juli besteld, nog steeds niet verzonden
4 juli verzonden door BIC is ook nog niet binnen trouwens. Evenals mijn pipo p4 tablet, die is kwijt geraakt in de post. Ik kan wachten op nieuwe stock (voor een resend) of een refund, morgen nog eens kijken of de p90hd misschien wat is dat ik daar naar toe wissel.
tijdje niet geweest hier. zijn die es800 awei's oortjes nog steeds de beste voor de prijs? Heb een tijd geleden een aantal gebruikt maar al met al zijn ze toch redelijk snel kapot gegaan terwijl ik wel altijd voorzichtig met dat soort spullen omga.There are only 151 Pokémon.![]()
Blijft leuk die opensource projecten van Google!
Project Cardboard
Een chineese 'cardboard' met een chinese phone (Jiayu G3). Benieuwd of het werkt.. voor zes euro kan ik het nog wel proberen![]()
http://www.aurabuy.com/di(...)e-nexus-6-brown.html
Komt in combinatie met alle magneetjes, klittenband en lezen die je er voor nodig hebt. Dus als het aankomt alleen nog even knutselen![]()
En dan VirtualReality DIY![]()
// ps. volgens mij had een tijdje iemand al gelinkt naar ebayu versie waar bij stond dat het een v1/test was.. nu beginnen shops het dus ook te verkopen. Lijkt me dat ze de final af hebben![]()
// Customerservice bevestigd dat dit de final versie is en niet meer testversies die er eerder waren.toch even gecheckt.
[ Bericht 6% gewijzigd door tokko1 op 08-08-2014 10:00:40 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik bestel er misschien ook 1, maar je telefoon heeft wel een magnet sensor nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:45 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Project Cardboard
Een chineese 'cardboard' met een chinese phone (Jiayu G3). Benieuwd of het werkt.. voor zes euro kan ik het nog wel proberen![]()
Komt in combinatie met alle magneetjes, klittenband en lezen die je er voor nodig hebt. Dus als het aankomt alleen nog even knutselen![]()
// ps. volgens mij had een tijdje iemand al gelinkt naar ebayu versie waar bij stond dat het een v1/test was.. nu beginnen shops het dus ook te verkopen. Lijkt me dat ze de final af hebben![]()
// Customerservice bevestigd dat dit de final versie is en niet meer testversies die er eerder waren.toch even gecheckt.
Zelfs op Youtube zaggen sommige filmpjes er al beter uit. Ik zal vanmiddag even wat onbewerkte filmpjes posten. Welke site raad je me aan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Flauwekul, de kwaliteit van jou screenshot is niet om vrolijk van te worden.
lijkt me niet aan nieuwe versie firmware te liggen, maar gewoon aan een foutief apparaat helaas.
toch moet ik zeggen dat deze screen wel is gemaakt op een moment met beweging..
post eens een Full HD sample ( liefst niet op Youtube, omdat die de kwaliteit sowieso naar beneden haalt..) dan pas kunnen we echt een oordeel geven..![]()
Nee, gebruik alleen china air mail.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor reguliere post is het erg snel. Of gebruik je duurdere expresspost?![]()
https://dl.dropboxusercontent.com/u/36831052/Chinaspul.xlsxquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:24 schreef NX het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit! Kun je je template (excel sheet) niet anders delen, kan ik het ook bijhouden
Nogmaals, niet zelf gemaakt maar gestolen uit dit topic.![]()
![]()
Even snel iets in elkaar gezet van het korte duikje gisteren met de sj4000. Max10 meter waar het al aardig donker werd (bewolkt tijdens het duiken) Daar zie je toch wel flinke ruis en andere korrels in beeld komen.. Bij goed licht is het perfect
Viel me alleen op bij bepaalde video's dat je soms de ronding van de water behuizing in beeld zag.![]()
Dank je, kudo's voor diegene die dit gemaakt heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:36 schreef KdwPPr het volgende:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/36831052/Chinaspul.xlsx
Nogmaals, niet zelf gemaakt maar gestolen uit dit topic.![]()
![]()
Ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:14 schreef firecow het volgende:
Even snel iets in elkaar gezet van het korte duikje gisteren met de sj4000. Max10 meter waar het al aardig donker werd (bewolkt tijdens het duiken) Daar zie je toch wel flinke ruis en andere korrels in beeld komen.. Bij goed licht is het perfect
Viel me alleen op bij bepaalde video's dat je soms de ronding van de water behuizing in beeld zag.. Elke camera zal het 10 meter onder water moeilijker krijgen met licht natuurlijk.
Sneller dan 3 weken is me nooit gelukt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Nee, gebruik alleen china air mail.![]()
Toen ik alleen bij DX bestelde had ik standaard 1.5 maand+ en zelfs paar keer gehad dat ik na 3 maanden nog aan het wachten was. Ik vraag me af hoe Tmart het dan flikt om binnen 6 dagen te leveren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sneller dan 3 weken is me nooit gelukt.
Nu met Tmart, Banggood en Aliexpress weet ik 1 ding zeker: Nooit meer DX, puur vanwege de levertijden.![]()
Twee besteld. Leuk speelgoed voor als ik terug ben van vakantie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:45 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Project Cardboard
![]()
![]()
Dat probleem krijg ik dus bij dat excel bestand, ben niet zo'n excel kenner dus weet iemand misschien hoe ik dit fix?
@Hieronder Bovenaan de pagina heeft iemand hem gepost. Volgens mij ben je een beetje bijziend ;P
[ Bericht 19% gewijzigd door l0lownkill op 08-08-2014 15:35:37 ]You can't be late if you don't show up.![]()
Net binnengekomen in de mail:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
Slechts 11 dagen.quote:Dit is de update van je bestelling
Je object is gemarkeerd als verzonden.
Verzonden op 08-aug-14
Standard Int'l Shipping![]()
![]()
Weet iemand soms bij een chinese webshop een goeie bluetooth speaker type JBL Charge?
Alvast bedankt.![]()
earson bij banggoodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef ridsel het volgende:
Weet iemand soms bij een chinese webshop een goeie bluetooth speaker type JBL Charge?
Alvast bedankt.![]()
Leuk filmpje! Welke monopod gebruik je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:14 schreef firecow het volgende:
Viel me alleen op bij bepaalde video's dat je soms de ronding van de water behuizing in beeld zag.![]()
Thx,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef sattertje het volgende:
[..]
Leuk filmpje! Welke monopod gebruik je?
Oh eigenlijk een die helemaal niet voor zo'n klein camertajte gemaakt is! Had deze toevallig nog liggen van mijn DSLR camera. Vrij lomp en zwaar ding dusMerk weet ik niet, staat er niet meer op
![]()
Elke willekeurige upload site voldoen wel, gewoon ff rar of zipje van maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:08 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Zelfs op Youtube zaggen sommige filmpjes er al beter uit. Ik zal vanmiddag even wat onbewerkte filmpjes posten. Welke site raad je me aan?
zippyshare vind ik altijd wel goed (alleen is die 200 mb max..)![]()
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.htmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:06 schreef ridsel het volgende:
[..]
Linkje voor deze soms? Vind em niet direct.![]()
Pricewatch van tweakers, meestal kom ik dan bij dataio uit. Prima zaak, snel verzonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Joerii90 het volgende:
Waar kan ik best kijken voor een SD kaart ?![]()
Dit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Pricewatch van tweakers, meestal kom ik dan bij dataio uit. Prima zaak, snel verzonden.
Ik heb de gewone briefpost gekozen, niet omdat ik gierig ben maar in 99% van de tijd gaat het hier in Nederland goed. Snelle levering.YouTube
I 3rd that. En dan wel van SanDisk of Samsung natuurlijk.
Denk dat JBL Charge toch klass hogere is maar goed daar betaal je ook flink voor. Earson best bang for buckquote:![]()
![]()
De Earson ER-152? Die lijkt wel op de JBL Charge.
Goed geluid en helderder dan de Earson ER-151, maar heeft iets minder bas dan de ER-151 vind ik. Ik heb al 2 boxjes dus ik ga hem toch maar weer verkopen.![]()
ER151 klinkt meer fun dan de ER152. Zou nou niemand echt aanbevelen de ER152 te halen.
Als je Charge noemt vanwege de functie om naast speaker te fungeren ook als powerbank te dienen, dan kom je denk ik bedrogen uit bij alle andere bluetooth speakers. Da's een leuke extra, maar daar wordt verder niet veel op ingezet.
ER151 blijft de beste bang for buck allrounder inderdaad.
Weet trouwens niet of de JBL zoveel beter is... ik had zelf trouwens de UE BOOM 360 gehaald voor 199 EUR (las er goede dingen over: http://www.gadgetmac.com/(...)efinitive-guide.html ). Ik vond dat de ER151 een stuk meer fun klonk, de UE ging retour. BOSE Soundlink Mini heeft w.m.b. de beste sound voor iets dat je bij de Mediamarkt zou kunnen halen ofzo. Maar hij is loeizwaar, vrij prijzig (~ 170 EUR momenteel geloof ik) en je moet 'em opladen met die dock.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.htmlCoupon 2f8d47 voor 10% korting op die Earsonquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:50 schreef shiznuts het volgende:
ER151 klinkt meer fun dan de ER152. Zou nou niemand echt aanbevelen de ER152 te halen.
Als je Charge noemt vanwege de functie om naast speaker te fungeren ook als powerbank te dienen, dan kom je denk ik bedrogen uit bij alle andere bluetooth speakers. Da's een leuke extra, maar daar wordt verder niet veel op ingezet.
ER151 blijft de beste bang for buck allrounder inderdaad.
Weet trouwens niet of de JBL zoveel beter is... ik had zelf trouwens de UE BOOM 360 gehaald voor 199 EUR (las er goede dingen over: http://www.gadgetmac.com/(...)efinitive-guide.html ). Ik vond dat de ER151 een stuk meer fun klonk, de UE ging retour. BOSE Soundlink Mini heeft w.m.b. de beste sound voor iets dat je bij de Mediamarkt zou kunnen halen ofzo. Maar hij is loeizwaar, vrij prijzig (~ 170 EUR momenteel geloof ik) en je moet 'em opladen met die dock.![]()
![]()
Gejat uit het T.net topic; aData 32GB class 10 micro SD-kaartje. Lijkt een prijsfoutje te zijn, was eerst rond de 20 USD. Maarja, niet geschoten is altijd mis! Met supersaver verzending heb je er eentje voor iets meer dan 3 USD in huis!
Klik![]()
http://www.miniinthebox.c(...)0-32gb_p1363438.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Gejat uit het T.net topic; aData 32GB class 10 micro SD-kaartje. Lijkt een prijsfoutje te zijn, was eerst rond de 20 USD. Maarja, niet geschoten is altijd mis! Met supersaver verzending heb je er eentje voor iets meer dan 3 USD in huis!
http://www.lightinthebox.com/nl/adata-premier-microsdhc-sdxc-kaart-uhs-i-class10-32gb_p1363438.html![]()
Dat hoort dus de prijs te zijn, maar bij lightinthebox nu een stuk goedkoper! Mijn link werkte eerst niet, is nu gefixt!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.miniinthebox.c(...)0-32gb_p1363438.html![]()
Blijkt straks corrupt te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik![]()
32MBquote:
Net als deze fake is bij Mini in the box: http://gathering.tweakers(...)ge/42687208#42687208![]()
goeie tip. Bijna te mooi om waar te zijn ja. Kwam met verzendkosten uit op 2.5¤.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik:]![]()
Er zit ergens een fout in de formules bedenk ik me nu..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef l0lownkill het volgende:
[ afbeelding ]
Dat probleem krijg ik dus bij dat excel bestand, ben niet zo'n excel kenner dus weet iemand misschien hoe ik dit fix?
@Hieronder Bovenaan de pagina heeft iemand hem gepost. Volgens mij ben je een beetje bijziend ;P
K zal mijn aangepaste versie zo uploaden![]()
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:03 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Er zit ergens een fout in de formules bedenk ik me nu..
K zal mijn aangepaste versie zo uploadenYou can't be late if you don't show up.![]()
Wat is ookalweer die tracking site die laatste genoemd werd? Bookmark heb ik op kantoor wel, maar niet thuis.![]()
Nee, was volgens mij wel met cijfers in de URL. Maar geen 17track. Had er nog nooit van gehoord.quote:
Vanmorgen is mijn Xiaomi powerbank binnen gekomen. Kraslaag kapot gemaakt, dus mis drie cijfers voor de check. Uiterlijke kenmerken lijken goed te zijn en tijdens laden van de powerbank kan ik mijn telefoon gewoon opladen. Lijkt mij dus dat het een originele is.
[ Bericht 21% gewijzigd door Skiet op 09-08-2014 13:06:54 ]![]()
Ik ken verder alleen http://www.sao.cnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, was volgens mij wel met cijfers in de URL. Maar geen 17track. Had er nog nooit van gehoord.![]()
Er zijn maar 16 verkocht ooit op banggoodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:23 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met deze?
http://www.banggood.com/P(...)Device-p-911760.html![]()
![]()
Lijkt me weer zo'n crappy Bose lookalike ding.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:23 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met deze?
http://www.banggood.com/P(...)Device-p-911760.html![]()
Ik wil ook wetenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:01 schreef MrNiles het volgende:
Iemand al een keer een lightbulb besteld die met wifi te bedienen is?
Is back![]()
Gelijk 5 gekocht, kan ik wel gebruiken voor dit geldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik![]()
![]()
Ik ééntje, al heb ik hem niet direct nodig. Als ie binnen is testen en als ie echt is, vind ik wel een doel en als ie fake is open ik een paypal claim voor die 3 dollar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gelijk 5 gekocht, kan ik wel gebruiken voor dit geldI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik
heb voor 10 eur besteldvoor dat geld wil ik het nog wel proberen.
Zijn ze corrupt of iets dan gaan ze gewoon terug
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ik doe bescheiden, ik heb er maar 1tje besteld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben benieuwd
heb voor 10 eur besteldvoor dat geld wil ik het nog wel proberen.
Zijn ze corrupt of iets dan gaan ze gewoon terugIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Mja, ik heb er sowieso 3 nodig, en die 4e komt ook vast wel te pas ergens.. hoop ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik doe bescheiden, ik heb er maar 1tje besteld.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk het niet, hele slechte sony ripoff zo te zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef supayoshii het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)High/1388380124.html
is dit wat?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
voor die prijs kan het toch ook niks wezen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef supayoshii het volgende:
is dit wat?![]()
Waarschijnlijk filmt je mobiel nog mooier dan dit aftreksel haha..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef supayoshii het volgende:
is dit wat?
0 x zoom![]()
![]()
Bestaat er voor de iPhone 4 een soort opzet stuk om het wifi bereik te verruimen zodat ik op meer plaatsen wifi heb?![]()
Ook dank voor de heads up! Ik heb er meteen maar drie besteld, die dingen heb je nooit genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik
Koekje d'r bij?![]()
Banggood met NL Direct verzendingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:49 schreef Landgeld het volgende:
Welke (betrouwbare) Chinese webshop heeft de snelste levertijd?![]()
Mits het door de brievenbus kan. Had laatst iets in 6 dagen in huis! :'Dquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Banggood met NL Direct verzendingKoekje d'r bij?![]()
http://www.filedropper.com/chinaspulv2quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef l0lownkill het volgende:
[ afbeelding ]
aub, een werkende versie.![]()
Mijn Cheerson X-10 is alweer geleverd, 8 dagen geleden bij Banggood besteld. Klassequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sneller dan 3 weken is me nooit gelukt.
Heel vet om mee te vliegen, misschien zelfs leuker dan me heli. Alleen bleef hij net ineens in vol gas modus hangen, dat was minder aangezien ik naast me tv aan t vliegen was.![]()
Bedankt man, kudos voor jouquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
http://www.filedropper.com/chinaspulv2
aub, een werkende versie.
Xiaomi is volledig opgeladen, gaat vandaag meteen mee op vakantie. Wil nog even de 5200MaH bestellen zodat die binnen is als ik weer thuis ben. Gewoon bij Banggood of Chinabuye bestellen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, was volgens mij wel met cijfers in de URL. Maar geen 17track. Had er nog nooit van gehoord.
Vanmorgen is mijn Xiaomi powerbank binnen gekomen. Kraslaag kapot gemaakt, dus mis drie cijfers voor de check. Uiterlijke kenmerken lijken goed te zijn en tijdens laden van de powerbank kan ik mijn telefoon gewoon opladen. Lijkt mij dus dat het een originele is.![]()
een opzet stuk heb ik nooit gezien. Ik heb wel een groter bereik met de (jailbreak) app WiFiFoFum.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef larry_flynt het volgende:
Bestaat er voor de iPhone 4 een soort opzet stuk om het wifi bereik te verruimen zodat ik op meer plaatsen wifi heb?
(http://wififofum.net/product/ios/)![]()
Piston nepperts ??? Namelijk maar 6 dollar met coupon deal8101
http://www.ever buying.com/product567052.html:]![]()
Die vraagtekens kan je weglatenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef wootahH het volgende:
Piston nepperts ??? Namelijk maar 6 dollar met coupon deal8101
http://www.ever buying.com/product567052.html
Ben er vandaag achtergekomen dat de Awei es800m een wasmachine aankunnenZe werken nog prima en ruiken ook nog eens lekker fris
Duurt wel lang voordat mijn Rimei krabber plus mesjes aankomen van DX.com
Zijn die gewoon standaard langzaam de laatste tijd ofzo? Banggood weet mijn spulletjes in 1 week tijd al bij mij thuis te krijgen.![]()
DX.com aka Dealextreme staat er algemeen om bekend langzaam te zijn.. al jarenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Blocko het volgende:
Zijn die gewoon standaard langzaam de laatste tijd ofzo? Banggood weet mijn spulletjes in 1 week tijd al bij mij thuis te krijgen.
Dus ja gewoon standaard voor dx.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
1 week is wel uitzonderlijk snelquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Blocko het volgende:
Zijn die gewoon standaard langzaam de laatste tijd ofzo? Banggood weet mijn spulletjes in 1 week tijd al bij mij thuis te krijgen.![]()
![]()
vorige Zaterdag besteld, werd zondag verzonden zonder tracking, ook niet gekozen voor NL Direct. Kwam gisteren opeens de pakketbezorger met een pakketje langs van Banggood.quote:
Niet alles binnen gekregen trouwens, volgens de tracking is een ander pakketje nog op weg naar Nederland. Pakketje uit Guangzhou was hier in ieder geval snel. Die andere moeten waarschijnlijk eerst nog naar de haven/vrachtcentrum in Shenzhen.![]()
Gegroet volk, lekker genoten van de vakantie met de SJ4000.
Blijft leuk als mensen (en kinderen) op het strand tegen elkaar fluisteren: Ah, GoPro!![]()
![]()
Goed het te wetenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef l0lownkill het volgende:
Ben er vandaag achtergekomen dat de Awei es800m een wasmachine aankunnenZe werken nog prima en ruiken ook nog eens lekker fris
Van mijn twee paar ES800M uit april werkt er nog één, een paar heb ik gesloopt toen ze ergens achter bleven haken. Net weer twee paar besteld bij tinydeal (vorige keer ook gehaald), handig om ze op voorraad te hebben en zeker voor dat geldEerste chinashopping in maanden van me
Morgen maar een set wetstenen kopen op ebay zodat ik niet steeds heen en weer hoef te zeulen met mijn huidige stenenset wanneer de messen bij mijn vader thuis geslepen moeten worden.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik zie een kaart met 'welcome to our store'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
En twee pakketjes die lagen te wachten bij terugkomst:
iPhone 4S - Tempered Glass Screen Protector en ELM327 Bluetooth OBD2 Scanner v2.1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke webshop was dat?![]()
![]()
Dat ODB ding heb ik ook, wel gekocht nooit zinnig gebruiktquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
En twee pakketjes die lagen te wachten bij terugkomst:
iPhone 4S - Tempered Glass Screen Protector en ELM327 Bluetooth OBD2 Scanner v2.1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Tempred glass protectors heb ik ook nog onderweg, ben zelf voor deze protectors gegaan. Ben benieuwd wat de kwaliteit is voor die prijs. (Bestel meestal iets duurdere protectors). Betaalde voor 3 stuks $5 met best offer.
Zijn overigens niet voor mij zelf maar voor andere mensen. Die moesten ook maar eens een glazen protector proberen (aangezien ik die dingen zo de hemel in prijs).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Een AliExpress-shop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zie een kaart met 'welcome to our store'.
Welke webshop was dat?Ik heb er ook nog nooit één gehad, dus het is een probeersel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat ODB ding heb ik ook, wel gekocht nooit zinnig gebruikt![]()
Tempred glass protectors heb ik ook nog onderweg, ben zelf voor deze protectors gegaan. Ben benieuwd wat de kwaliteit is voor die prijs. (Bestel meestal iets duurdere protectors). Betaalde voor 3 stuks $5 met best offer.
Zijn overigens niet voor mij zelf maar voor andere mensen. Die moesten ook maar eens een glazen protector proberen (aangezien ik die dingen zo de hemel in prijs).
Maar het is een aanrader?![]()
![]()
Na een tijdje afwezig te zijn geweest vraag ik mij af.
Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen in het chinashoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB![]()
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol. Ook die sexdolls die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol. Ook die sexdolls die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
hmm.. heb je nog links?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol. Ook die sexdolls die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler links? gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol links?. Ook die sexdolls links? die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 11-08-2014 00:08:46 (Nog steeds typ ik vercracked) ]BAM dit is 3KB![]()
Nee, geen links. Wel wat rechts.quote:
Deeltje #305 ergens, was't niet?
quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, ik lig echt in een deuk op dhgate. Wat een sexpoppen verkopen ze daar.
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.dhgate.com/pro(...)69179283.html#s2-5-1|4064391733![]()
bump shizz jij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:01 schreef MrNiles het volgende:
Iemand al een keer een lightbulb besteld die met wifi te bedienen is?Is back![]()
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de Earson ES-151A op te laden via netstroom? Wat voor soort adapter zou je dan moeten hebben? Zou je die van bijvoorbeeld Apple kunnen gebruiken?![]()
Tuurlijk. Elke USB-oplader moet werken, verschilt alleen soms in oplaadsnelheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:52 schreef ajaxboy het volgende:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de Earson ES-151A op te laden via netstroom? Wat voor soort adapter zou je dan moeten hebben? Zou je die van bijvoorbeeld Apple kunnen gebruiken?
Werkt ie verder goed?
Ik heb er ook een besteld![]()
![]()
Ik doe gewoon die van mijn mobiele telefoon. werkt primaquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:52 schreef ajaxboy het volgende:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de Earson ES-151A op te laden via netstroom? Wat voor soort adapter zou je dan moeten hebben? Zou je die van bijvoorbeeld Apple kunnen gebruiken?![]()
Gewaagde move man, je loopt op deze manier natuurlijk 100 punten mis om Kwaliteits Fok!ker van het jaar te wordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, geen links. Wel wat rechts.
Deeltje #305 ergens, was't niet?
YouTube
Mijn WEIDE-horloge uit februari met "3 year battery life" heeft er net de brui aan gegevenAls ik thuis ben even kijken of het daadwerkelijk aan de batterij ligt of dat hij gewoon stuk is.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
hoe lang duurt het ongeveer totdat ik een trackingcode ontvang van DX of Banggood?
vorige week bestelling gedaan, maar nog geen code bij DX...of ben ik nu gewoon ongeduldig..er zit een foutje in mijn adres, het huisnummer is eraf gevallen, hopelijk kan ik dat bij PostNL herstellen, maar daar heb ik denk ik wel een trackingcode voor nodig![]()
dat foutje moet je bij DX herstellen..quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef MrNiles het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer totdat ik een trackingcode ontvang van DX of Banggood?
vorige week bestelling gedaan, maar nog geen code bij DX...of ben ik nu gewoon ongeduldig..er zit een foutje in mijn adres, het huisnummer is eraf gevallen, hopelijk kan ik dat bij PostNL herstellen, maar daar heb ik denk ik wel een trackingcode voor nodig
en DX verzend vaak pas na een week... is mijn ervaring iig..![]()
Bij Banggood kreeg ik de trackcode na 4 dagen de vorige keer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef MrNiles het volgende:
vorige week bestelling gedaan, maar nog geen code bij DX...of ben ik nu gewoon ongeduldig..er zit een foutje in mijn adres, het huisnummer is eraf gevallen, hopelijk kan ik dat bij PostNL herstellen, maar daar heb ik denk ik wel een trackingcode voor nodigToo much is never enough!![]()
2014-08-07 12:26, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
Dit betekend dat het nu onderweg is naar NL?Tadumtiedum.![]()
Ja, als het goed is welBalen, seller eens contacten en kijken wat die zegtquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef N22 het volgende:
Mijn WEIDE-horloge uit februari met "3 year battery life" heeft er net de brui aan gegevenAls ik thuis ben even kijken of het daadwerkelijk aan de batterij ligt of dat hij gewoon stuk is.
?
![]()
Het is alweer een tijdje geleden maar toen was de lokale china shopping rage chinese gaming gear, muizen toetsenborden en koptelefoons.. toen op aanraden van de alwetende Shiz een Fühlen muis gehaald.
Een maandje geleden hield mijn toetsenbord er mee op dus besloot ik daar ook maar een chinees alternatief voor te halen. Een Fühlen want de muis die ik heb bevalt me echt uitstekend! Dus op de Fühlen Tmall wat uitgezocht en via een agent naar Nederland gehaald.
Mijn oog is uiteindelijk gevallen op deze combinatie: 富勒MK950 无线键
De muis in deze set van toetsenbord en muis is visueel gelijk aan de Fühlen X100 muis die ik al heb, onder de kap bleek deze bij aankomst alleen wel te verschillen. Dit had ik kunnen weten maar toch niet goed gelezen/gezien voor het bestellen.
Eerst even wat specs van het toetsenbord en de muis voor de gebruikservaring:
• Toetsenbord grootte : 466,79 * 185,44 * 30,37 mm.
• Muis grootte : 104.68 * 60.11 * 38.54 mm
• POM lagering voor de keyboard toetsen
• Spillproof toetsenbord (water loopt er doorheen)
• Gecombineerde wireless ontvangen (2,4Ghz, 10m range)
• Muis met instelbare DPI (1000/1500/2000DPI)
Volgens mij heb ik nog geen review van de X100 gedaan dus daar vertel ik nu ook meteen maar wat over. Deze muis heb ik na veel zoekwerk gevonden in China omdat ik op zoek was naar een muis die wireless was maar ook bedraad te gebruiken was (en dan tevens oplaad). In Europa is dit soort muizen al op een hand te tellen maar in China was het zoeken naar een speld in een hooiberg. De X100 muis only bevalt me afgelopen maanden echt meer dan uitstekend naar de Logitech G700 die dit bedraad/wireless ook heeft.
De vorm van de twee muizen X100 en MK950 is hetzelfde, een medium formaat muis die goed in de hand ligt. Fijne duimsteun aan de zijkant heeft met daar twee extra navigator knoppen (oa handig bij browsen). De X100 heeft ook instelbare lichtjes die je via de bijgeleverde software kan instellen of gewoon random dingen kan laten doen zoals bij mij. De software hoeft dus niet geinstalleerd te worden om de muis(en) te laten werken. Plug en play![]()
In beide muizen zit een vakje voor opslag van de wireless module, die van de MK950 is zoals je gewend bent van logitech en dergelijke klein, USB stekker en klein blokje. Voor de X100 is het een iets groter dingetje die wat verder uitsteekt.. hij werkt op een andere band met snellere verbinding bla bla, hoefde van mij niet echt maarja die draad/draadloos functie is wel
. In de X100 zit dus een oplaadbare accu en de MK950 muis gaat een standaard AA? batterij. Hoe lang hij mee gaat, geen idee maar ben al twee weken nonstop aan het computeren.. en voorlopig gaat hij lekker door!
Op het onderstaande plaatje kan je de muis zien in vergelijking met een Logitech MX518, Fühlen X100, Logitech G700 en de Fühlen MK950.
Het toetsenbord heeft geen mechanische toetsen waar sommige gamers bij zweren maar voor mij was dit geen vereiste. Er zijn wel speciale "POM" lagers zodat er minder slijtage is en de toetsaanslag soepeler zou zijn. In praktijk merk ik dat het inderdaad lekker soepel loopt, geen toetsen die blijven hangen en de travel van de toetsen is ook lekker. Verder gaan er twee standaard AA batterijen in het toetsenbord. Er zitten twee pootjes onder die achteraan het toetsenbord op kunnen tillen voor een iets ergonomische houding. Het uiterlijk van het toetsenbord is echt goed uitgewerkt met een leuk lijnenspel en wat inkepingen/vormen. Ziet er lekker gelikt uit.
De wireless combo van muis en toetsenbord is ondanks dat ik dat de muis iets anders was als gedacht (beter lezen) een verademing voor mijn bureau.
![]()
Mechanisch/technisch gezien werkt alles ook top en voelt goed lekker aan. Geen merkbare lag of andere dingen om je aan te irriteren ontdekt.
Kortom echt een aanrader voor eenieder die een nieuw toetsenbord en muis combinatie zoekt. Wil je alleen een muis? Ga dan voor de iets duurdere Fühlen X100, dat bedraad opladen en gewoon door kunnen gamen ondanks dat je draadloze muis op is.. ideaal.
Ook kopen?
Fühlen X100 Muis op Tmall en op cheapagency, even bericht bij je order dat je de korting wil verwerken
Gekocht via Cheapagency.com voor $16.9 (product) Service Fee $16.9*6%=$1 en shipping Fee $27.35.
Fühlen MK950 Muis en Toetsenbord op Tmall en op cheapagency (ook bericht sturen over korting)
Gekocht via Cheapagency.com voor $16.9 (product) Service Fee $16.9*6%=$1 en shipping Fee $15.04.
Zie net dat ik ze met extra Tmall korting had gekocht toen..blijkbaar had Fühlen een aktie
Cheapagency gebruik af en toe.. ben Mistertao best wel zat qua dat ze geen paypal hebben enzo. Ze rekenen dus maar 6% fee en geen extra kosten voor paypal en dergelijke.. en shipping is ook prima via EMS (en in mijn geval ging het dan via TNT post.. binnen 1,5 week in huis). Kreeg trouwens ook netjes foto's voordat de items definitief naar mij verzonden werden.
Damn, net een dag terug van vakantie, stopt m'n printer er mee.
Meteen een goed moment om weer te gaan eBay-en naar nieuwe cardridges (en in NL een nieuwe printer bestellen).![]()
![]()
Ga dan meteen over op C-Laser. Epson of Samsung. Heb sinds kort een Samsung CL-C460FW ter vervanging van m'n Epson Aculaser C1600.Mooi spul die kleurenlasers.
@ Tokko1: nice review weer.![]()
En gewoon eens een keer een creditcard halen, jongúh, kom op nou.
Over CC en MisterTao gesproken... nieuwe Takstar-gear:
Zeker mooi spul, maar ook prijzig!quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Ga dan meteen over op C-Laser. Epson of Samsung. Heb sinds kort een Samsung CL-C460FW ter vervanging van m'n Epson Aculaser C1600.Mooi spul die kleurenlasers.
@ Tokko1: nice review weer.![]()
En gewoon eens een keer een creditcard halen, jongúh, kom op nou.
Over CC en MisterTao gesproken... nieuwe Takstar-gear:
[ afbeelding ]
En zóveel print ik ook niet.![]()
Als het aan de batterij ligt gewoon een zooitje uit China halen. Horloges gaan altijd leeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef N22 het volgende:
In m'n la liggen ook een vrachtje horloges waar geen een meer van loopt.
Maar even een slinger aan m'n Self-Winding Mechanical horloge en die loopt weer.
Ligt er natuurlijk wel aan hoe en wat je print.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef shiznuts het volgende:
![]()
(Gisteravond een bakbeest van een inkjet gekocht)
Dan kan het juist lonenquote:![]()
Iets met inkt dat opdroogt en schoonmaken met printkoppen e.d...Je had toch al zo'n mic?quote:
Oh wacht, je bent Shiz-ik-moet-alles-uitproberen-nutz![]()
![]()
En als je zo'n Excel-bestand bijhoudt met wat je besteld, moet je natuurlijk wel goed neerzetten wat het is.
Ik moest gisteravond goed nadenken wat ik nou wél binnenhad en wat nog moest binnenkomen. Lekker handig...
![]()
Is ja heul niet hetzelfde.Die ene is een echte shotgun richtmicrofoon...
Is eigenlijk ook niet bedoeld voor op een GH4 ofzo, ook geen shockmount. De Takstar is een echte videomic met shockmount en een beetje gain voor hot input. Run'n'gun. Chinees en goedkoper dan RØDE spul.
Ook via MisterTao:
Ik print genoeg hoor, maar inktjet is gewoon prima voor mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als het aan de batterij ligt gewoon een zooitje uit China halen. Horloges gaan altijd leeg.
Maar even een slinger aan m'n Self-Winding Mechanical horloge en die loopt weer.
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan hoe en wat je print.![]()
(Gisteravond een bakbeest van een inkjet gekocht)
[..]
Dan kan het juist lonen![]()
Iets met inkt dat opdroogt en schoonmaken met printkoppen e.d...
[..]
Je had toch al zo'n mic?
Oh wacht, je bent Shiz-ik-moet-alles-uitproberen-nutz![]()
![]()
En als je zo'n Excel-bestand bijhoudt met wat je besteld, moet je natuurlijk wel goed neerzetten wat het is.
Ik moest gisteravond goed nadenken wat ik nou wél binnenhad en wat nog moest binnenkomen. Lekker handig...
En heb de mogelijkheid om evt. kleurenlaser te gebruiken als ik écht een keer veel of goed moet printen.![]()
Beide zijn shotgun richtmicrofoons. Maar die je nu hebt is dus te groot ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Is ja heul niet hetzelfde.Die ene is een echte shotgun richtmicrofoon...
[ afbeelding ]
Is eigenlijk ook niet bedoeld voor op een GH4 ofzo, ook geen shockmount. De Takstar is een echte videomic met shockmount en een beetje gain voor hot input. Run'n'gun.
Maar shockmount is wel handig/vereist inderdaad.Maar klinkt het ook zo goed?quote:Chinees en goedkoper dan RØDE spul.
Nice. Dat worden professionele producties die je voor dit topic gaat makenquote:Juist bij heel weinig of heel veel printen is laser geschikt. Maar het is wel een grijs gebied en per persoon verschillend wat de juiste keus is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
Ik print genoeg hoor, maar inktjet is gewoon prima voor mij.Laser is natuurlijk wel minder geschikt voor foto's. Maar voor heel veel (tekst) is het inderdaad de manier.quote:En heb de mogelijkheid om evt. kleurenlaser te gebruiken als ik écht een keer veel of goed moet printen.![]()
![]()
Jaa hij werkt verder heerlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Tuurlijk. Elke USB-oplader moet werken, verschilt alleen soms in oplaadsnelheid.
Werkt ie verder goed?
Ik heb er ook een besteld
Waar moet ik dan op letten bij het kopen van een usb adapter, als de batterij 1500mA is.![]()
2 euro de 100 bij BG. Zonder die was mijn vrouw der horloge hobby allang gesneuveld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als het aan de batterij ligt gewoon een zooitje uit China halen. Horloges gaan altijd leeg.
In m'n la liggen ook een vrachtje horloges waar geen een meer van loopt.![]()
![]()
Guys vraagje over de SJ4000. Ik heb een kleinere oplader nodig, dus het USB kabeltje die bij de sj4000 is bijgeleverd gebruik ik wel gewoon, de stekker plug heb ik vervangen met een dunnere van mijn note 2.
De output en input zijn het zelfde, zou het toch zo kunnen zijn dat de oplaadtijd gaat veranderen?![]()
ja, kabel bepaalt een hoop:quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Guys vraagje over de SJ4000. Ik heb een kleinere oplader nodig, dus het USB kabeltje die bij de sj4000 is bijgeleverd gebruik ik wel gewoon, de stekker plug heb ik vervangen met een dunnere van mijn note 2.
De output en input zijn het zelfde, zou het toch zo kunnen zijn dat de oplaadtijd gaat veranderen?
http://lifehacker.com/cab(...)peed-of-y-1532784722![]()
Kabel gebruik ik gewoon de meegeleverde, het kopje die in het contact gaat daar gebruik ik nu alleen een dunnere voor (van mijn note 1 bedoelde ik).quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef funky_fart het volgende:
[..]
ja, kabel bepaalt een hoop:
http://lifehacker.com/cab(...)peed-of-y-1532784722![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef funky_fart het volgende:
[..]
ja, kabel bepaalt een hoop:
http://lifehacker.com/cab(...)peed-of-y-1532784722. Daarom ook maar een aantal kabels onderweg waarvan ik zeker weet dat ze met 2A kunnen laden:
http://item.taobao.com/item.htm?id=25641500684MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
slecht gelezen van me, sorry.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Kabel gebruik ik gewoon de meegeleverde, het kopje die in het contact gaat daar gebruik ik nu alleen een dunnere voor (van mijn note 1 bedoelde ik).
Ik ben geen expert, iemand anders hier misschien wel. mijn ervaring is dat wat er aan input/output-data op staat, niet per se ook geleverd wordt![]()
![]()
Wat kost dat nou inc. verzending? Kan je dat nog meten, zodat je weet welke kabels goed zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]. Daarom ook maar een aantal kabels onderweg waarvan ik zeker weet dat ze met 2A kunnen laden:
http://item.taobao.com/item.htm?id=25641500684
Ook nog een tip voor een usb-stroomstekker? Heb hier hooguit 5v 1a liggen..![]()
Nog geen idee wat ik voor het verzenden ga betalen. Gok een dollar of 4 a 5 aan fee/shipping.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:47 schreef remcosw het volgende:
[..]
Wat kost dat nou inc. verzending? Kan je dat nog meten, zodat je weet welke kabels goed zijn?
Ook nog een tip voor een usb-stroomstekker? Heb hier hooguit 5v 1a liggen..
5 kabels voor 10 euro zal dat wel ongeveer zijn. Had nog iets tegoed op MisterTao vandaar
.
Qua laders: http://www.buyincoins.com/item/37810.html all you need.
Kleine laders weet ik niet die heb ik of bij mijn telefoon of tablet gekregen. Maar ehte 2A output en kwaliteit zal zo een dollar of 5/6 kosten.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iemand anders dan die wel ervaring heeft met dit soort dingen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:09 schreef Scarface150993 het volgende:
De output en input zijn het zelfde, zou het toch zo kunnen zijn dat de oplaadtijd gaat veranderen?![]()
It takes as long as it takes...'t Is wel Takstar, hè.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beide zijn shotgun richtmicrofoons. Maar die je nu hebt is dus te groot ofzo?
Maar shockmount is wel handig/vereist inderdaad.
[..]
Maar klinkt het ook zo goed?Maar goed.
Professionals zullen wel lekker een NTG3 gaan halen ofzo. Maar verhoudingsgewijs krijg je natuurlijk voor tig keer zoveel uitgeven niet een tig keer beter geluid eruit. Gaat maar net om de gap tussen crap
en holy crap
![]()
te overbruggen. Gewoon iets 'decent enough'.
En wat betreft printers. Had ik speciaal papier gehaald voor inktjet printers om visitekaartjes mee te printen... vlekt het alsnog als de tering. Dan heb je inderdaad uitdrogende cardridges en dat alles (en print zelf idd ook niet heel veel). Nee, voortaan alleen nog maar kleurenlaser hier.
Ben opzoek naar een goede microfoon of headset / bluetooth headset voor het opnemen van instructie video's? Shizz of iemand een idee?Is back![]()
Gewoon een lav-micje gebruiken: http://www.buyincoins.com/item/52.html .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb er daar twee van, tweede was veel minder van kwaliteit dan de eerste toen destijdsquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:46 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een lav-micje gebruiken: http://www.buyincoins.com/item/52.html .
Visitekaartjes moet je laten printen, kost geen drol.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:24 schreef shiznuts het volgende:
It takes as long as it takes...
[..]
't Is wel Takstar, hè.Maar goed.
Professionals zullen wel lekker een NTG3 gaan halen ofzo. Maar verhoudingsgewijs krijg je natuurlijk voor tig keer zoveel uitgeven niet een tig keer beter geluid eruit. Gaat maar net om de gap tussen crap
en holy crap
![]()
te overbruggen. Gewoon iets 'decent enough'.
En wat betreft printers. Had ik speciaal papier gehaald voor inktjet printers om visitekaartjes mee te printen... vlekt het alsnog als de tering. Dan heb je inderdaad uitdrogende cardridges en dat alles (en print zelf idd ook niet heel veel). Nee, voortaan alleen nog maar kleurenlaser hier.![]()
![]()
Ja, tot je af gaat rekenen @ vistaprint.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Visitekaartjes moet je laten printen, kost geen drol.
Bij al die maatschappijen zo. Wil je de default 10 kaartjes, prima. Wil je een fatsoenlijke print, ben je zo 40 euro kwijt voor nog geen 100 kaartjes.
Gave reviewquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:07 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alweer een tijdje geleden maar toen was de lokale china shopping rage chinese gaming gear........Misschien eens overwegen.
Hoe zit het met de verbinding?
Ik heb nu namelijk een HTPC, en mijn toetsenbord en muis moeten vrij dicht op de receiver zitten (helaas). Dus elke keer zo'n draad op de vloer naar de salontafel![]()
De kat vind dat overigens wel leuk![]()
Wil misschien zon klein toetsenbordje halen - iemand ervaring?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Jep, dat hoort de echte te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html
Is dit nou de echte?
In mei hadden ze wel een slechte batch.
Als je daar bestelt, DM dan ff voor een coupon.
Banggood gaf mij een coupon voor dat ding![]()
![]()
is al een actieprijs, dus coupon zal wel niet werken..quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jep, dat hoort de echte te zijn.
In mei hadden ze wel een slechte batch.
Als je daar bestelt, DM dan ff voor een coupon.
Banggood gaf mij een coupon voor dat ding![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Balen, seller eens contacten en kijken wat die zegt?
Ik draaide aan de stelknop en toen begon ie weer met lopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar even een slinger aan m'n Self-Winding Mechanical horloge en die loopt weer.![]()
Sindsdien is hij niet meer gestopt dus de pin zal er wel iets uit hebben gezeten dan
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: