Is dit een foto of een foto genomen vanaf de video?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef MarkBroflovski het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een screenshot van SJ4000 op aanbevolen instellingen. Ik vind dit erg lelijk eerlijk gezegd als ik andere filmpjes zie op youtube notabene zien er stuk beter uit. Of zou het aan mijn micro sd kaart liggen? bij de hema gekocht class 10
Ik vind die van mij eerlijk gezegd echt lelijk, misschien andere sd card erin? Ik zie ook veel ruis en flikkeringen in beeld of firmware updaten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb ook beter resultaat,screenshot van filmpje op 'n grijzige dag op de racefiets op 'n hobbelige weg:
[ afbeelding ]
Niets aan de instellingen gedaan (zoals je ziet aan de datum)
De zwembadfilmpjes met de kleine en vrouwlief ga ik hier niet posten
Ik zou niet weten waar 't aan ligt, je zou zeggen de firmware. Ik heb m'n cam zo niet bij de hand, maar ik meen de V1 firmware te hebben. Ik was in ieder geval positief verrast en m'n vrouw ook over de filmpjes van de kleine in 't zwembad en onder water, etc. Zag er echt superhelder uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:43 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Ik vind die van mij eerlijk gezegd echt lelijk, misschien andere sd card erin? Ik zie ook veel ruis en flikkeringen in beeld of firmware updaten?
Een sd kaart gaat de beeldkwaliteit niet verpesten lijkt mij. Hooguit kan de kaart de snelheid niet aan of je krijgt corrupte bestanden. Is de lens wel schoon want het is enorm wazig. Dit is zeker niet normaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef MarkBroflovski het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een screenshot van SJ4000 op aanbevolen instellingen. Ik vind dit erg lelijk eerlijk gezegd als ik andere filmpjes zie op youtube notabene zien er stuk beter uit. Of zou het aan mijn micro sd kaart liggen? bij de hema gekocht class 10
Wat moet je daar nou weer meequote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een sd kaart gaat de beeldkwaliteit niet verpesten lijkt mij. Hooguit kan de kaart de snelheid niet aan of je krijgt corrupte bestanden. Is de lens wel schoon want het is enorm wazig. Dit is zeker niet normaal.
Ik heb nog een Fredje Funko bobble head ontvangen. Goedkoper dan uit Amerika![]()
[ afbeelding ]
Op mijn nachtkastje zettenquote:
Ziet er wel geinig uit hoor! Die site waar je dat ding besteld heb, hebben ze nog meer van dat soort filmfiguren?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op mijn nachtkastje zetten![]()
Ziet er in het echt wat leuker uit. Het hoofd wobbelt op een grote veer.
Ik ben erg fan van Nightmare on elm street dus...
Funko bobble head is de merknaam. Hebben tig figuurtjes van film/tv/muziek etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit hoor! Die site waar je dat ding besteld heb, hebben ze nog meer van dat soort filmfiguren?
Zo dan, zijn er wel enorm veel van! Daar ga ik is doorheen bladeren morgenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Funko bobble head is de merknaam. Hebben tig figuurtjes van film/tv/muziek etc.
Ik heb hem van Ebay en toevallig had een Chinees deze liggen.
Deze heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Deze is ook wel mooi
[ afbeelding ]
Waar kan je het best die firmware weghalen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar 't aan ligt, je zou zeggen de firmware. Ik heb m'n cam zo niet bij de hand, maar ik meen de V1 firmware te hebben. Ik was in ieder geval positief verrast en m'n vrouw ook over de filmpjes van de kleine in 't zwembad en onder water, etc. Zag er echt superhelder uit.
Lens niet viesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een sd kaart gaat de beeldkwaliteit niet verpesten lijkt mij. Hooguit kan de kaart de snelheid niet aan of je krijgt corrupte bestanden. Is de lens wel schoon want het is enorm wazig. Dit is zeker niet normaal.
Ik heb nog een Fredje Funko bobble head ontvangen. Goedkoper dan uit Amerika![]()
[ afbeelding ]
Flauwekul, de kwaliteit van jou screenshot is niet om vrolijk van te worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:02 schreef MarkBroflovski het volgende:
http://actioncamfaq.com/tag/sj4000/
Laat ik nou net V1 hebben nieuwe firmware maakt je kwaliteit slechter
Niet met NL Direct?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef rene90 het volgende:
DX maakt zijn naam weer eens waar, 22 juli besteld, nog steeds niet verzonden
4 juli verzonden door BIC is ook nog niet binnen trouwens. Evenals mijn pipo p4 tablet, die is kwijt geraakt in de post. Ik kan wachten op nieuwe stock (voor een resend) of een refund, morgen nog eens kijken of de p90hd misschien wat is dat ik daar naar toe wissel.
Ik bestel er misschien ook 1, maar je telefoon heeft wel een magnet sensor nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:45 schreef tokko1 het volgende:
Blijft leuk die opensource projecten van Google!
[ afbeelding ]
Project Cardboard
Een chineese 'cardboard' met een chinese phone (Jiayu G3). Benieuwd of het werkt.. voor zes euro kan ik het nog wel proberen![]()
http://www.aurabuy.com/di(...)e-nexus-6-brown.html
Komt in combinatie met alle magneetjes, klittenband en lezen die je er voor nodig hebt. Dus als het aankomt alleen nog even knutselen![]()
En dan VirtualReality DIY![]()
// ps. volgens mij had een tijdje iemand al gelinkt naar ebayu versie waar bij stond dat het een v1/test was.. nu beginnen shops het dus ook te verkopen. Lijkt me dat ze de final af hebben![]()
// Customerservice bevestigd dat dit de final versie is en niet meer testversies die er eerder waren.toch even gecheckt.
Zelfs op Youtube zaggen sommige filmpjes er al beter uit. Ik zal vanmiddag even wat onbewerkte filmpjes posten. Welke site raad je me aan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Flauwekul, de kwaliteit van jou screenshot is niet om vrolijk van te worden.
lijkt me niet aan nieuwe versie firmware te liggen, maar gewoon aan een foutief apparaat helaas.
toch moet ik zeggen dat deze screen wel is gemaakt op een moment met beweging..
post eens een Full HD sample ( liefst niet op Youtube, omdat die de kwaliteit sowieso naar beneden haalt..) dan pas kunnen we echt een oordeel geven..
Nee, gebruik alleen china air mail.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor reguliere post is het erg snel. Of gebruik je duurdere expresspost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |