Optimistisch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, 20/30 euro is met zo'n hoofdsteun wellicht wat optimistisch
[..]
Goedkope tablet pakken? Of moet je iets met een video-in hebben?
Enig idee welke?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef Captain_koek het volgende:
[..]
Aliexpress, er is daar een verkoper die orginele belkinkabels verkoopt voor minder als de helft ivm nederland.
Had er 1 van 3 meter en 1,2 voor 12 euro nog iets. Goedspul! En een nette prijs.
Xenon omvormers spugen iets van 20. 000 volt uit. Ik hoop dat je goeie hebt besteld, mijn vorige auto ging na een tijd rare dingen doen met die China dingen, sindsdien bezuinig ik daar niet meer opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:15 schreef Djurres het volgende:
[..]
Optimistisch?
Ik heb bij 2 fabrieken uit China een Xenon en Bi-xenon set besteld voor de auto, bij bijde waren de verzendkosten 19 en 20 euro met DHL. En ze komen morgen binnen en heb maandag betaald.
Niks optimistisch aan..
En nu h2testw even draaienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:35 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6170305318.html
Net binnen gehad.
10 dollar 64gb en seems legit.
Ben nu aan het formatten maar was gewoon kingston stikkie en verpakking
Ga ik zo doen, na de format. thanks voor tip.quote:
Shiznuts volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:57 schreef wootahH het volgende:
Iemand al eens een china game headset gekocht?
zie nu een steel series 4 h bij i b o o d. maar b.v. een http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-931959.html ziet er ook goed uit.
Ik had deze: http://www.aliexpress.com(...)5-5c/1719086931.html nog in de aanbieding ook!quote:
Over headsets... GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P & GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P . De Senic G4 ( 'Gharial' ) is baas. Met USB drivers voor een super aandrijving. Waag je niet aan Bingle, Cosonic, Sonun en Kanen, tenzij je snel tevreden bent. E-3LUE Cobra is ook wel redelijke aanschaf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:57 schreef wootahH het volgende:
Iemand al eens een china game headset gekocht?
zie nu een steel series 4 h bij i b o o d. maar b.v. een http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-931959.html ziet er ook goed uit.
zitten ze wel fijn voor een hele avond? hij lijkt vrij klein en dus op je oor te zitten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:39 schreef shiznuts het volgende:
Eigenlijk niet. Maar de resends kwamen gelukkig wel altijd aan.
[..]
Over headsets... GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P & GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P . De Senic G4 ( 'Gharial' ) is baas. Met USB drivers voor een super aandrijving. Waag je niet aan Bingle, Cosonic, Sonun en Kanen, tenzij je snel tevreden bent. E-3LUE Cobra is ook wel redelijke aanschaf.
Je hebt hem toch gelijktijdig met mij besteld?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de X8-H hebben. Die was uitverkocht.
Volgens mij wel. Status nu nog op packing. Ga zondag op vakantie, dus veel haast heb ik nu ook niet. Maar zou wel leuk zijn als ie binnen is als we terug zijn. (2 weken)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je hebt hem toch gelijktijdig met mij besteld?
ik en wootah hebben hem al geshipped gekregen, dus voorraad moeten ze wel hebben gehad
Voor reguliere post is het erg snel. Of gebruik je duurdere expresspost?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:35 schreef KdwPPr het volgende:
Ben mijn levertijden sinds kort aan het bijhouden (credits voor degene die de excel file heeft gefixt). En die levertijden bij AliExpress zijn tot nu toe zeer goed. Heb ik geluk of is dit standaard?
[ afbeelding ]
Heb je een downloadlinkje voor me? Toen ik die van RobertNL probeerde, en ik bij begindatum 31 juli had en als verzenddatum 1 augustus, kwam bij verzenddatum -200 enzo te staan. (Ik had de datum gewoon in DD-MM-YYYY format)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:35 schreef KdwPPr het volgende:
Ben mijn levertijden sinds kort aan het bijhouden (credits voor degene die de excel file heeft gefixt). En die levertijden bij AliExpress zijn tot nu toe zeer goed. Heb ik geluk of is dit standaard?
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit! Kun je je template (excel sheet) niet anders delen, kan ik het ook bijhoudenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:35 schreef KdwPPr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een xenon pilot set, wel goede spullen dus. Gaat me puur om de lampen. Niet de ballasten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:09 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Xenon omvormers spugen iets van 20. 000 volt uit. Ik hoop dat je goeie hebt besteld, mijn vorige auto ging na een tijd rare dingen doen met die China dingen, sindsdien bezuinig ik daar niet meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |