1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 2014-07-30 12:27, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad 2014-07-30 12:27, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad 2014-07-30 12:27, Order departed from sorting hub 2014-07-29 18:00, Order departed on flight from origin 2014-07-29 10:00, Order dispatched 2014-07-25 10:00, Order Shipment recorded Shipped Jul/23/2014 05:22:58 Warehouse Jul/23/2014 05:22:58 Successful payment Jul/21/2014 16:24:14 Submit Order Jul/21/2014 16:24:14 |
Mogelijk kan je Micro SD kaartje het niet aan.... Te langzaam kaartje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
Hey allen,
Ik zit nu in Bulgarije en zet steeds mijn SJ4000 aan. Hij maakt alleen steeds filmpjes van een paar seconde... Iemand een idee wat fout gaat? Ik heb cyclic records uit gezet.
Vorige week stond dat er dat re-stocking op 31 juli zou plaats vinden. Ik kijk 7 aug. wel weer of ze het op voorraad hebben. misschien bestel ik het dan wel opnieuw.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:28 schreef zBus het volgende:
[..]
Ik kreeg net onderstaande binnen;
[..]
Ik wacht dus nog even met het annuleren van de order.
De kindle kun je gewoon bestellen op amazon.com, die versturen ze ook naar NL als een van de weinige producten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef remcosw het volgende:
[..]
Bij het bestellen krijg ik de melding dat ik op de .com site moet bestellen (int.).
Dan ben je $89 kwijt + douanekosten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
De kindle kun je gewoon bestellen op amazon.com, die versturen ze ook naar NL als een van de weinige producten.
verhips, da's nieuw voor mij. Maar goed vanuit de VS verzonden komt ie op iets minder dan 53 euro. Nog nie sleg niequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef remcosw het volgende:
[..]
Bij het bestellen krijg ik de melding dat ik op de .com site moet bestellen (int.).
Ja, ze werden toen 'Queenbox', 'Bee hive' en 'Honeycomb' genoemd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:50 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Als ik google op Sounder Queenbox II BT4.0 krijg ik alleen Fok forumwas wel benieuwd naar die Sounder Queenbox ,,, dus heb je link
quote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je hem bij Tmart hebt besteld, die zal niet meer komen denk
Omdat meneer 1 slechte ervaring heeft en die shop nu meteen in z'n geheel door de drek sleept wanneer hij de kans krijgt. Terwijl er ook gewoon prima ervaringen te melden zijn.quote:
Ah thxquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ze werden toen 'Queenbox', 'Bee hive' en 'Honeycomb' genoemd.Nu gaat 'ie eigenlijk door het leven als de N5.
› http://www.sounder.cc/show.asp?para=cn_6_13_4
› http://s.taobao.com/searc(...)ll%253A1&q=sounder+2
› http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=sounder+n5
Staat alweer een jaar op het verlanglijstje:
[..]
Ook, http://chinaprices.us?q=sounder%20bluetooth&from=70 .quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:44 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Ah thx
Niet leverbaar bij DX Enzo ?
Hmm mijn dreiging tot paypal claim heeft blijkbaar toch geholpen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je hem bij Tmart hebt besteld, die zal niet meer komen denk
Wat betreft de SJ4000 ben ik niet de enige waar het misgegaan is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat meneer 1 slechte ervaring heeft en die shop nu meteen in z'n geheel door de drek sleept wanneer hij de kans krijgt. Terwijl er ook gewoon prima ervaringen te melden zijn.
Oke thanksquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat meneer 1 slechte ervaring heeft en die shop nu meteen in z'n geheel door de drek sleept wanneer hij de kans krijgt. Terwijl er ook gewoon prima ervaringen te melden zijn.
Dat heeft geen invloed op het eerder verschepen hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:52 schreef Joerii90 het volgende:
[..]
Hmm mijn dreiging tot paypal claim heeft blijkbaar toch geholpen..2014-07-29 18:00, Order departed on flight from origin
Ik dacht dat je niet zo van de non-brand accu's was?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef shiznuts het volgende:
Gaan voor de refund en dan van eBay of Amazon wat uit Duitsland/Groot-Brittannië halen?
Voor de BMPCC heb ik nu Patona accu's en lader gehaald van eBay.
Dat zijn ook heel nette prijzen.quote:Hier: http://www.ebay.nl/itm/2x(...)el-T4i-/130850795494 . Voorstel doen en misschien krijg je nog 2 euro eraf ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook niet. Van die China dingen. Daarom kijk ik wat er verkocht wordt op amazon.co.uk, amazon.de, amazon.fr, amazon.it en amazon.es. Bekijk ik daar wat Amazon zelf durft te verkopen en naar wat populaire andere merken zijn die vrijwel uitsluitend positieve reviews krijgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zo van de non-brand accu's was?![]()
quote:[..]
Dat zijn ook heel nette prijzen.![]()
Heb je die "Patona" accu's al binnen en gebruikt dan? Die zou je dus wel aan willen bevelen?Accu's zijn al binnen en opgeladen. Heb ze niet kunnen gebruiken omdat de BMPCC dus terug moest vanwege hotpixels sterrenbeelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lader is ook een aan te bevelen aanschaf.
Heeft ook USB-aansluitingen zodat je van een powerbank ofzo ook nog je accu's kan laden in 't veld zeg maar.
Zelf durft Amazon het aan MaximalPower's te verkopen (heb ik voor m'n E-M1): http://www.amazon.de/Maxi(...)Serie/dp/B003ENIC6E/ . Verder heb ik zelf ook spul van ChiliPower (heb ik voor GH2 en GoPro Hero3 Blacks) die goede reviews kregen: http://www.amazon.de/Orgi(...)C-E8E/dp/B00IHZ2WF6/ en http://www.amazon.de/ChiliPower-LP-E8-1200mAh-Ladegerät-LC-E8E/dp/B00IHZ3E8A/ . Misschien ook opties voor je. Dan heb je nog Ex-Pro, Hähnel, Jupio, enz etc.
[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 01-08-2014 15:21:47 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Welke ringetje was eraf gevallen en hoe weet je dat dit komt door transport? Want bij mij was er ook een ringetje ervan af gevallen bij een van de knopjes van de case... Ik ben nu bang dat dit weer kan gebeuren als de camera in gebruik is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat betreft de SJ4000 ben ik niet de enige waar het misgegaan is.
Dat het misgaat, dat kan gebeuren.
Dat de klantenservice niet eerlijk is, onacceptabel.
Ander heugelijk nieuws te melden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had een klein probleempje met het klepje, maar dat was mijn eigen fout.
Alles zit er op en eraan.
Waterproof case was het ringetje van afgevallen (vermoedelijk tijdens transport) dit was zonder problemen weer te repareren.
Foto's geschoten met de Jiayu G4S 2GB standaard instellingen
Gekocht bij en geleverd door www.banggood.com
Dat was bij mij ook, om ervoor te zorgen dat de knopjes dus niet te ver naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:55 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Welke ringetje was eraf gevallen en hoe weet je dat dit komt door transport? Want bij mij was er ook een ringetje ervan af gevallen bij een van de knopjes van de case... Ik ben nu bang dat dit weer kan gebeuren als de camera in gebruik is.
Krijg je ook korting als je meerdere besteld?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:24 schreef rene90 het volgende:
Powerbank binnen en deze is wel echt, 19.8 dollar en met haar afgesproken dat ik er dan nog een aantal bestel.
Waar heb je die dan vandaan? Ik heb mogelijk ook wel interesse in meerdere.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:24 schreef rene90 het volgende:
Powerbank binnen en deze is wel echt, 19.8 dollar en met haar afgesproken dat ik er dan nog een aantal bestel.
Ja ik snap wel dat die ringetjes die knopjes tegenhouden, zodat ze niet eruit schieten. Maar ze horen toch niet door vervoer of gebruik eraf te liggen? Hoe heb je het trouwens erop gekregen, ik heb het met een beetje geluk toevallig goed erop geduwd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook, om ervoor te zorgen dat de knopjes dus niet te ver naar buiten gaan.
Heb hem er zelf weer ingezet.
Andere knopjes hebben er geen last van (meerdere malen getest)
Foto:
[ afbeelding ]
Misschien is het knopje ingedrukt geweest, te lang waardoor door geschud hij er af viel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat die ringetjes die knopjes tegenhouden, zodat ze niet eruit schieten. Maar ze horen toch niet door vervoer of gebruik eraf te liggen? Hoe heb je het trouwens erop gekregen, ik heb het met een beetje geluk toevallig goed erop geduwd.
Met meerdere was het 19.8 dollarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Krijg je ook korting als je meerdere besteld?
Goed dat je ons op de hoogte blijft houden!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef Junior.. het volgende:
Zo... we gaan weer door.
Inmiddels heeft DX ook een flink aantal fake camera's verkocht, zonder dat zij dit wisten. Mensen zijn tegemoet gekomen en ze zijn weer terug bij hun oude leverancier.
Dat neemt niet weg dat de fake markt stopt. Sterker nog, de fabrikant van de originele SJ4000 camera's heeft de WIFI versie aangekondigd voor de 2e week in augustus, daar maakt ACMELL, de maker van de fake SJ4000 camera's, nu goed gebruik van. Op Banggood wordt deze nu verkocht:
http://www.banggood....f-p-938985.html
Mijn advies: Niet kopen ;-)
Yes, laat maar even weten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met meerdere was het 19.8 dollarAnders 20.8 dollar. Maar ik zie hem nu niet meer in haar store staan, zal even aan haar vragen of ze ze nog verkoopt.
Shiznutsquote:
Valt mij tegen eigenlijk, de omzet niet zozeer maar de winst wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef RobertNL het volgende:
Leuk weetje uit de krant vandaag:
DX.com omzet: 133 miljoen, winst: 3.5 miljoen
Ik heb hier vanmiddag nog een en ander opgehelderd. Moet je ff nalezen, dat copy en pasten van quotes gaat me wat te moeizaam op een mobieltje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:21 schreef supayoshii het volgende:
[..]
Shiznuts
Heb je hem al binnen? En een linkje? Had je hier heh? Ik kan nie vinden op Aliexpress, maar wat vind je ervan in vergelijking met de ER 151?
En dan nog te bedenken dat DX niet de goedkoopste isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef RobertNL het volgende:
Leuk weetje uit de krant vandaag:
DX.com omzet: 133 miljoen, winst: 3.5 miljoen
Ik had alleen dat vieze witte folietje eromheen zitten, geen doosje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef rene90 het volgende:
http://order.mi.com/service/dyscode
Dit is de website om die code op je kartonnen doosje / plastic doosje te checken of hij echt is![]()
Even het cijfer invoeren nadat je het kraslaagje hebt weg gehaald.
welke sd kaartjes?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niemand een suggestie met betrekking tot die SD kaartjes?
Verschil tussen Sandisk en Verbatim.quote:
Sandisk van 32GB werkt prima bij mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Verschil tussen Sandisk en Verbatim.
Maakt dat nog uit?
Was vandaag te laat met online bestellen via Dataio om hem morgen in huis te hebben dus twijfel om nu morgen een kaartje te halen bij de kijkshop.
Twijfel dus alleen over de kwaliteit versus de Sandisk.
32GB voor de SJ4000
Ja I know, heb daar ook goede ervaringen mee alleen kost een Sandisk in de winkel 31 (online +-20)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Sandisk van 32GB werkt prima bij mij.
Ah ja, heb je niet de tijd om tot dinsdag met een tijdelijk kaartje te spelen? Dan gewoon via Dataio en wachten. Heb je hem voor veel minder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja I know, heb daar ook goede ervaringen mee alleen kost een Sandisk in de winkel 31 (online +-20)
Dat is mij net even teveel.
Verbatim zit op 20 in de winkel (kijkshop)
Daar gaat het wel op neerkomen dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja, heb je niet de tijd om tot dinsdag met een tijdelijk kaartje te spelen? Dan gewoon via Dataio en wachten. Heb je hem voor veel minder.
In store was het een 10 geloof ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:11 schreef Gunny het volgende:
Die bij de kijkshop is een class 4, zou ik voor een SJ4000 niet gebruiken. Die bij Dataio is class 10.
Idem, dank voor the heads up alleen weet je het zeker dat ze een neppe model met wifi verkopen? Ik denk dat je het verkeerd ziet namelijk, je kunt deze alleen voorbestellen/pre-orderen bij Banggood. Ze leveren nog geen SJ4000 met Wifi.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef Junior.. het volgende:
Zo... we gaan weer door.
Inmiddels heeft DX ook een flink aantal fake camera's verkocht, zonder dat zij dit wisten. Mensen zijn tegemoet gekomen en ze zijn weer terug bij hun oude leverancier.
Dat neemt niet weg dat de fake markt stopt. Sterker nog, de fabrikant van de originele SJ4000 camera's heeft de WIFI versie aangekondigd voor de 2e week in augustus, daar maakt ACMELL, de maker van de fake SJ4000 camera's, nu goed gebruik van. Op Banggood wordt deze nu verkocht:
http://www.banggood....f-p-938985.html
Mijn advies: Niet kopen ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |