abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:01:37 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142681373

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:01:51 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142681378
't Zou wat zijn. Ik ben voor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_142681839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef shiznuts het volgende:
't Zou wat zijn. Ik ben voor.
Ik wíst gewoon dat jij de Lapo zou stelen.

Dat het nog een paar dagen duurt vind ik niet erg.. alles is sneller dan helemaal niet geleverd :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142683998
Niemand die een bluetooth remote heeft waarmee je op afstand fotos kan maken?
(she/her)
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:29:51 #5
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_142684367
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Wel ff pleisters inslaan dan. :P
Zijn ze zo bot dat er niks gebeurt... ga je wat minder voorzichtig te werk, ligt je hele gezicht open. _O-
Die ervaring heb ik niet, die uit China waren wél goed, in tegenstelling tot die merkloze dingen via zo'n dagdealsite in Nederland. Die halen één scheerbeurt nog niet eens zonder bot te worden... :{
Don't let my username fool you...
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:42:34 #6
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142687734
Heeft er iemand tips met BuyInCoins? Het gaat over een schijt smartphone die maar half functioneerd. Ze boden eerst 15 dollar, toen 20 coins.... Ik zei dat ik een werkende telefoon wilde. Toen mocht ik hem terugsturen, maar ik moest het helemaal zelf betalen.

Ben nogal bang dat hij dan spontaan "kwijt" is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_142687903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heeft er iemand tips met BuyInCoins? Het gaat over een schijt smartphone die maar half functioneerd. Ze boden eerst 15 dollar, toen 20 coins.... Ik zei dat ik een werkende telefoon wilde. Toen mocht ik hem terugsturen, maar ik moest het helemaal zelf betalen.

Welke telefoon heb je dan gekocht? En tja, je loopt natuurlijk het risico met garantie gevallen dat je zelf opdraait voor de retourkosten. Is het niet gewoon te fixen met een rom ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_142688131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:

als ik zulke bedragen zie als refunds verwacht ik dat de telefoon je ook geen >150$ heeft gekost..
maargoed dan nog mag je wel een goed werkend iets verwachten.. (weet niet wat de gebreken zijn?)

Zelf betalen voor terugsturen is in mijn ogen niet meer dan logisch,
met een normale track and tracecode is hij niet zomaar pleitte..
pi_142689401
Ik heb een keer een tablet naar BIC terug gestuurd (het flashen ging niet zo goed :')), gewoon full refund gekregen. Toen heb ik nog wel kunnen regelen dat ze 10 dollar mij tegemoet kwamen in de kosten voor het verzenden (had er toen al meerdere 'dure' items besteld.
Ook niet meer dan logisch dat ze niet zomaar geld gaan sturen zonder het product te hebben gezien :).
Top 5 China producten
pi_142691210
Net Propellers besteld bij Goodluckbuy, nooit eerder iets besteld daar.
iemand ervaringen met GLB?
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:45:33 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142691636

V911v2 / Pro. Kon eerst de twee accu's niet vinden, dacht dat ze die er zelf uitgehaald hadden voor het geval customs de boel zou openmaken. Helemaal in shock. ;( Ik denk, ik check de TX battery compartment eens, ook niks. :'( Zie ik een laaddraadje uitsteken aan de achterkant van de TX, zit daar een secret compartment waar ook nog eens twee accu's inpassen (en dus ook zaten). :D Nice. Vanwege quadjes al tijden geen heli meer gevlogen eigenlijk. Let's see...
Malaysia Airlines colorscheme baart me wel een beetje zorgen. :P
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:50:09 #12
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142691802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Welke telefoon heb je dan gekocht? En tja, je loopt natuurlijk het risico met garantie gevallen dat je zelf opdraait voor de retourkosten. Is het niet gewoon te fixen met een rom ofzo?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

als ik zulke bedragen zie als refunds verwacht ik dat de telefoon je ook geen >150$ heeft gekost..
maargoed dan nog mag je wel een goed werkend iets verwachten.. (weet niet wat de gebreken zijn?)

Zelf betalen voor terugsturen is in mijn ogen niet meer dan logisch,
met een normale track and tracecode is hij niet zomaar pleitte..
Het gaat om de elephone p9. Het toestel werkt niet met een hoop apps. Er stond dat deze 4.4 had, maar dit bleek fake te zijn (inmiddels aangepakst). De batterij ging na de eerste maand van 15% naar 0% in 2 minuten. Om een aantal voorbeelden te noemen.

Het is gewoon vervelen, want niemand zit er op te wachten, maar het gaat over een telefoon van een vriend en die kan eigenlijk ook niet zonder. Maanden wachten op een vervangend toestel is natuurlijk daarom niet gewest.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:50:13 #13
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142691804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:33 schreef julius123 het volgende:
Maakt niet meer uit, je hebt er al besteld.
Normaal gesproken gaan mensen eerst informatie inwinnen voordat ze tot actie overgaan.

You'll have to sit this one out.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

[..]

Het gaat om de elephone p9. Het toestel werkt niet met een hoop apps. Er stond dat deze 4.4 had, maar dit bleek fake te zijn (inmiddels aangepakst). De batterij ging na de eerste maand van 15% naar 0% in 2 minuten. Om een aantal voorbeelden te noemen.

Het is gewoon vervelen, want niemand zit er op te wachten, maar het gaat over een telefoon van een vriend en die kan eigenlijk ook niet zonder. Maanden wachten op een vervangend toestel is natuurlijk daarom niet gewest.
Handelen is daarom dan ook voor eigen risico.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142692081
Ik zoek trouwens een soort van mount ofzo die je op je lichaam kan zetten bijvoorbeeld op je buik of iets daar boven en dat je daar je mobiel in kan zetten en kan filmen

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden op die sites dus kan het niet vinden :P

(P.s is er echt niemand met een android bluetooth remote shutter camera iets)
(she/her)
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:58:32 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142692135
Chest mount.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:59:14 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142692161
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

[..]

Mja, het is wel lullig enzo, maar daarom ook een (bewezen en gereviewde) phone halen waarvan je weet dat er genoeg community support is (weet je dat er incremental version updates komen en legit zijn, dat men de boel heeft geoptimaliseerd). 15%-bug hebben heel veel toestellen. Kun je gewoon rekening mee houden?

Kijk, als 'ie aankomt en er is iets hardware technisch iets mis mee of de boel is super onbruikbaar en crasht de hele tijd, dan kan ik me iets voorstellen. Maar zoals gezegd, vele toestellen hebben na 15% dat ze naar beneden storten in notime en als je je stoort aan de firmware... dan regel je nieuwe (vrijwel de meeste phones hebben vanaf de fabrikant nog 4.2.2 ofzo, dus 4.4 Kitkat verwachten is ook wat onrealistisch, en sowieso ff kijken of de community erachter staat als je zekerheid van FW updates wilt). Heb zelf ook weleens een megacheap zogenaamde quadcore phone gehaald. Bleek alles fake aan. Tja, voor die prijs verwachtte ik eigenlijk ook dat 'ie ze belofte niet na zou komen.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
[..]

(P.s is er echt niemand met een android bluetooth remote shutter camera iets)
Dude. :P ;(
pi_142692185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Normaal gesproken gaan mensen eerst informatie inwinnen voordat ze tot actie overgaan.

[..]

voor het eerst weer eens positief over een post van je haha, je hebt gelijk..
meestal vraag je voor je besteld... nu gewoon afwachten :P
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:06:39 #18
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142692506
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, het is wel lullig enzo, maar daarom ook een (bewezen en gereviewde) phone halen waarvan je weet dat er genoeg community support is (weet je dat er incremental version updates komen en legit zijn, dat men de boel heeft geoptimaliseerd). 15%-bug hebben heel veel toestellen. Kun je gewoon rekening mee houden?

Kijk, als 'ie aankomt en er is iets hardware technisch iets mis mee of de boel is super onbruikbaar en crasht de hele tijd, dan kan ik me iets voorstellen. Maar zoals gezegd, vele toestellen hebben na 15% dat ze naar beneden storten in notime en als je je stoort aan de firmware... dan regel je nieuwe (vrijwel de meeste phones hebben vanaf de fabrikant nog 4.2.2 ofzo, dus 4.4 Kitkat verwachten is ook wat onrealistisch, en sowieso ff kijken of de community erachter staat als je zekerheid van FW updates wilt). Heb zelf ook weleens een megacheap zogenaamde quadcore phone gehaald. Bleek alles fake aan. Tja, voor die prijs verwachtte ik eigenlijk ook dat 'ie ze belofte niet na zou komen.

[..]

Het nare is gewoon dat er Android 4.4 staat, ook de telefoon zelf geeft dit aan, maar het is `Elephone OS 4.4` en geen android 4.4. Je wordt gewoon genaaid. Het was duidelijk dat de batterij niet super zou zijn, maar het is wel erg frusterend dat op 15% plots je telefoon dood is.

Als ze een update zouden geven met minder fouten en redelijke batterij geven... Dan is het al grotendeels opgelost.
pi_142692523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

ik doelde op snelheid van versturen enzo
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:11:06 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142692700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef julius123 het volgende:

[..]

ik doelde op snelheid van versturen enzo
Als iets op voorraad is, dan wordt het bij vrijwel elke shop binnen drie werkdagen opgestuurd. Daarna is het toch uit hun handen en aan de postservice. Hoewel ik het idee heb dat sommige zendingen, wanneer eenmaal ingepakt en aangemeld bij de postservice soms ook nog een paar dagen gewoon bij de webshop liggen voor ze eens opgehaald/afgegeven worden en officieel in het systeem rollen. Dus daar wil nog weleens verschil zitten. De meest prima stores hebben een tegeltje met logo in de OP. De andere stores zouden in principe legit moeten zijn daar ze in chinavergelijkzoekmachines voorkomen of mensen ooit wel eens iets hebben besteld en gewoon is aangekomen. Dus ja, al met al zou ik gewoon drie werkdagen en dan nog 2 á 3 weken shipment verwachten.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Het nare is gewoon dat er Android 4.4 staat, ook de telefoon zelf geeft dit aan, maar het is `Elephone OS 4.4` en geen android 4.4. Je wordt gewoon genaaid. Het was duidelijk dat de batterij niet super zou zijn, maar het is wel erg frusterend dat op 15% plots je telefoon dood is.

Als ze een update zouden geven met minder fouten en redelijke batterij geven... Dan is het al grotendeels opgelost.
Ik woon in een friggin' bunker, dus om bereik te hebben moet m'n telefoon altijd in de buurt van de vensterbank staan. Daar heb ik een cradle met laadpoort. Dus als ik niet op pad ben, dan laadt 'ie gewoon op. Kom dan ook zo goed als nooit zo laag als 15%. En als, dan heb ik meestal wel een powerbank mee. In ieder geval, kan ik ook met m'n Jiayu rekenen dat 'ie door 15% raakt alsof het niks is. Dat kan je dan toch incalculeren?

Dat van de FW is natuurlijk spijtig idd, maar ja, weet niet in hoeverre je daarmee de telefoon als compleet onbruikbaar wilt verklaren en je geld terug zou willen zien ofzo. Je kan 'em wel terugsturen, maar er valt niks te repareren. Dus ik zou ff kijken of er een community ergens is (ook Chinese fora) met custom ROMs, zo niet, tja... met China phones kun je in principe zoiets verwachten. In principe verwachtte ik eigenlijk ook weinig van de vrij onbekende Doogee DG350, maar die bleek gelukkig hartstikke nice.

[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 24-07-2014 20:16:51 ]
pi_142693936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:33 schreef julius123 het volgende:
Jazeker! Twee maandjes geleden een gimbal gehaald op GLB. Prima service, snel verstuurd en gewoon goed verpakt. Wat wil je verder nog weten :)?

edit: Ze hebben ook een eBay shop, mocht je daar liever bestellen! ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door igi0n op 24-07-2014 21:30:22 ]
pi_142694065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef igi0n het volgende:

[..]

Jazeker! Twee maandjes geleden een gimbal gehaald op GLB. Prima service, snel verstuurd en gewoon goed verpakt. Wat wil je verder nog weten :)?
En ze hebben MSN _O_

If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142695678
banggood weer lekker snel, 16 juli verzonden, 22 juli binnen :7

Een aquarium stofzuiger, wat er zelfs in het Nederlands op staat :')
Top 5 China producten
pi_142698004
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef igi0n het volgende:

[..]

edit: Ze hebben ook een eBay shop, mocht je daar liever bestellen! ^O^
Thnx! Dat is alles wat ik wilde weten:)
pi_142699742
:( de cheerson is out of stock, nu dus extra weekje wachten
You can't be late if you don't show up.
pi_142699847
Zijn er trouwens lens caps speciaal voor de SJ4000? Of eentje van de Go Pro die gelijk is aan de SJ4000?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:49:24 #27
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_142700464
Morgen lekker weg, kijken of ik wat mooie beelden met de SJ4000 kan maken! :s)
pi_142701092
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:36 schreef Muto het volgende:
Zijn er trouwens lens caps speciaal voor de SJ4000? Of eentje van de Go Pro die gelijk is aan de SJ4000?
Ik heb er laatst eentje besteld die hier werd getipt als misschien passend. Maar die is te groot. Daar moet ik nog iets op verzinnen. Beetje schuim erin en 'n elastiekje of zo wellicht.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_142701978
Voor de BG bestellers, hoe lang duurde het bij jullie voordat de sj4000 binnen was?
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:27:14 #30
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_142702366
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:18 schreef dj_ko het volgende:
Voor de BG bestellers, hoe lang duurde het bij jullie voordat de sj4000 binnen was?
Bij mij:
2-7 besteld
3-7 verzonden
15-7 bezorgd
pi_142707928
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

wat is er
(she/her)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 03:44:16 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142707999
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 03:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

wat is er
Dat je dat inmiddels al meermaals liet vallen... en dat het nog al nutteloos is om zo in herhaling te blijven vallen.
Ga het zelf gewoon eens proberen: http://chinaprices.us?q=bluetooth%20shutter ('free shipping' aanvinken om AliExpress-resultaten weg te filteren, voorbeeld: http://www.buyincoins.com/item/44059.html ). Voor die paar luttele dollar kun je toch altijd eens zo'n ding bestellen en kijken of het wat is? En op Google/YouTube zijn vast wat reviews te vinden. Als je 'em snel wilt hebben is het vast ook wel op eBay Duitsland ofzo te krijgen.
pi_142708019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 03:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat je dat inmiddels al meermaals liet vallen... en dat het nog al nutteloos is om zo in herhaling te blijven vallen.
Ga het zelf gewoon eens proberen: http://chinaprices.us?q=bluetooth%20shutter ('free shipping' aanvinken om AliExpress-resultaten weg te filteren, voorbeeld: http://www.buyincoins.com/item/44059.html ). Voor die paar luttele dollar kun je toch altijd eens zo'n ding bestellen en kijken of het wat is? En op Google/YouTube zijn vast wat reviews te vinden. Als je 'em snel wilt hebben is het vast ook wel op eBay Duitsland ofzo te krijgen.
Als ik genoeg tijd had, had ik er nu al eentje besteld op dx, alleen heb ik niet zoveel dagen meer om dat ding te kopen dus daarom dacht ik misschien heeft hier iemand er wel eentje
(she/her)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 03:48:42 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142708035
Mja, hoef je het natuurlijk niet drie keer te vragen. Beetje wishful thinking verder ook.
Maar eh, wat ik zei dus, hea: http://www.ebay.de/sch/i.(...)20&_stpos=2020&gbr=1 -> http://www.ebay.nl/itm/321410094297 .
pi_142708082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 03:48 schreef shiznuts het volgende:
Mja, hoef je het natuurlijk niet drie keer te vragen. Beetje wishful thinking verder ook.
Maar eh, wat ik zei dus, hea: http://www.ebay.de/sch/i.(...)20&_stpos=2020&gbr=1 -> http://www.ebay.nl/itm/321410094297 .
Levertijd 11-28 augustus...
(she/her)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 03:57:57 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142708109
Dat maakt eBay er al snel van, is een hele ruwe schatting.
Maar als de locatie van het artikel gewoon Brussels, België is, zoals er staat en je mag aannemen dat het binnen drie werkdagen verstuurd wordt, dan kan het haast niet anders zijn dan dat je 'em binnen een week hebt lijkt me.
En anders pech. Of je moet gewoon kijken bij normale/NLse webshops. Kan haast niet zijn dat het hier niet verkocht wordt. E.g. http://www.bol.com/nl/p/a(...)uw/9200000028232395/ ( http://www.avancaproducts(...)e-afstandsbediening/ ).
Via https://www.google.nl/web(...)tter&tbs=lr:lang_1nl .

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 25-07-2014 04:05:15 ]
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:42:47 #37
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_142713531
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:18 schreef dj_ko het volgende:
Bij mij heeft het zo'n 3 weken geduurd.
pi_142718427
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het echt android is, maar als je je telefoon root kun je via command line tool de battery power resetten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_142719293
Via dit topic er achter gekomen dat er meer Chinese webshops zijn dan DX.

Dus gelijk wat "proefbestellingen" gedaan bij Tmart en alibaba express.

Tmart Bestelling is aangekomen na 5 dagen :|. En ik maar denken dat 2 maanden normaal is (dx).
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:05:37 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142719628
Hehe, zo gaat dat dan. :P Nice & welkom!
Ook een goeie debunk meteen. :7
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:28:17 #41
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_142720360
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 03:54 schreef Fylax het volgende:

[..]

Levertijd 11-28 augustus...
Vriendelijke protip: China en "Ik wil het nu" gaat niet samen. Sterk nog, veel Nederlandse webshops en "Ik wil het nu" gaan vaak niet eens samen. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_142720393
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Vriendelijke protip: China en "Ik wil het nu" gaat niet samen. Sterk nog, veel Nederlandse webshops en "Ik wil het nu" gaan vaak niet eens samen. ;)
Als ik de tijd had maakte het me niet uit dat ik lang moet wachten maar nu is het echt een paar dagen dat ik heb, en omdat jullie vaak op Chinese sites kopen dacht ik misschien hebben jullie wel zo'n ding :P
(she/her)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:32:54 #43
48067 neo2000
pi_142720531
Tsjah, niet geschoten is natuurlijk altijd mis.. Maar goed, de kans dat net iemand hier zo'n ding over heeft is natuurlijk vrij klein. ;)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_142724178
Xiaomi powerbank die ik via ali had besteld waarvan werd bevestigd dat hij echt is blijkt toch fake te zijn. Eerst maar een berichtje via ali proberen naar de seller, anders een dispute bij ali aanmaken denk ik?
Top 5 China producten
pi_142726491
Kunnen we niet een soort van 'samenkopen' actie beginnen als een product heel erg in trek is? De helft van de users hier heeft wel een SJ4000 of een xiaomi powerbank. Als we zo'n dergelijke actie beginnen kunnen we vast wel korting krijgen en dat scheelt toch weer! :D
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:08:20 #46
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142726780
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:58 schreef igi0n het volgende:
Kunnen we niet een soort van 'samenkopen' actie beginnen als een product heel erg in trek is? De helft van de users hier heeft wel een SJ4000 of een xiaomi powerbank. Als we zo'n dergelijke actie beginnen kunnen we vast wel korting krijgen en dat scheelt toch weer! :D
Dat gedeelte had Downstar geregeld bij Tmart.

Het schijnt als je een item een paar dagen in je shopping cart laat zitten dat je via de mail een aanbieding krijgt.
YouTube
pi_142731531

met welke zoekterm in het engels kan je deze vinden?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:48:48 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142732118
Henk jongûh. Is je rechterarm echt zo buff dat je nu je linkerarm wilt bijtrainen?
pi_142732552
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef klm1234 het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon met je andere hand fappe'n, dan kun je het geld wat je voor deze trainer bespaard, gebruiken om een account bij een porno website te nemen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:37:15 #50
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142739760
quote:
[ afbeelding ]

www.kijkshop.nl

Heb een mooi idee, gezien zijn postgeschiedenis is het een troll.
We kunnen hem collectief gaan negeren...

OF...
*tromgeroffel*

Aangezien zijn vragen nergens op slaan, gaan wij hem antwoorden geven die nergens op slaan.

Shiz doet niet mee, die is te serieus :+
YouTube
pi_142740015
quote:
[ afbeelding ]

die lagen maandag ook bij de action....
  zaterdag 26 juli 2014 @ 02:20:06 #52
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_142740409
quote:
[ afbeelding ]

Tweede rechts en dan 100 meter rechtdoor.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zaterdag 26 juli 2014 @ 07:47:43 #53
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_142742218
Ok voel me na al die jaren ineens een n00b!

Zit al tijdje te mailen met een Chinees betreft een groot zwaar iets. wat ik hier heen wil halen. Nu ben ik met de prijs overeen gekomen . De persoon wou niet via aliexpress of zo betaald worden maar enkel per bank ( ivm fee voor aliexpress.. Daar kan ik me wat bij voorstellen) dus gemaild dat ik wil betalen met paypal. En hier is die mee akkoord! Opzich geen probleem natuurlijk... Maar stel de loempia levert niet? Kan ik dan ook mijn geld wat ik "over heb gestort" terug halen? Of enkel als het voor aanschaf van iets is. ( eBay/webshop )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zaterdag 26 juli 2014 @ 07:56:38 #54
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142742262
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 07:47 schreef revpolen het volgende:
Ok voel me na al die jaren ineens een n00b!

Zit al tijdje te mailen met een Chinees betreft een groot zwaar iets. wat ik hier heen wil halen. Nu ben ik met de prijs overeen gekomen . De persoon wou niet via aliexpress of zo betaald worden maar enkel per bank ( ivm fee voor aliexpress.. Daar kan ik me wat bij voorstellen) dus gemaild dat ik wil betalen met paypal. En hier is die mee akkoord! Opzich geen probleem natuurlijk... Maar stel de loempia levert niet? Kan ik dan ook mijn geld wat ik "over heb gestort" terug halen? Of enkel als het voor aanschaf van iets is. ( eBay/webshop )
Kun je niet beter de aankoop via ebay doen en dan de betaling via PayPal? Dan wordt het geld pas naar hem overgemaakt zodra jij de ontvangst hebt bevestigd. Anders zou hij idd een webshop oud moeten zijn voor PayPal om te kunnen storneren.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:05:46 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142742325
eBay+PayPal is double bagging it.
Bij alleen PayPal kun je wel een bedrag zenden als transactie waar een dienst of product tegenover staat. Zo heb ik laatst ook uit Shanghai een lens turbo focal reducer besteld. Komt het niet aan kun je je in dat geval nog beroepen op de PayPal-bescherming. Tenzij je het gewoon als persoonlijk transactie hebt overgemaakt... Moet je dan ook niet doen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:06:18 #56
226677 revpolen
pi_142742326
En anders.. Mijn paypal is gekoppeld aan mijn cc. Dus niet ontvangen is geld terug bij MasterCard? Zal eens vragen of die hem toch niet in de shop wil knikkeren.. Had al gestuurd dat ik die extra fee wel wil betalen.. ( kan nooit meer zijn dan 50,- lijkt me..) maar zijn chengels was niet zo heel goed denk ik
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:06:58 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142742329
Jup.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:07:05 #58
226677 revpolen
pi_142742330
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:05 schreef shiznuts het volgende:
eBay+PayPal is double bagging it.
Bij alleen PayPal kun je wel een bedrag zenden als transactie waar een dienst of product tegenover staat. Zo heb ik laatst ook uit Shanghai een lens turbo focal reducer besteld. Komt het niet aan kun je je in dat geval nog beroepen op de PayPal-bescherming. Tenzij je het gewoon als persoonlijk transactie hebt overgemaakt... Moet je dan ook niet doen.
Ah! Dus moet hem een betalings verzoek laten maken, en niet zo over storten?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:08:52 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142742338
Nou ja, betalingsverzoek. PayPal heeft gewoon een rekeningssysteem. :Y
En je kan ook prima zelf geld zenden als je maar aangeeft dat het gaat om een transactie waar iets tegenover staat. ;)
pi_142742342
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:06 schreef revpolen het volgende:
En anders.. Mijn paypal is gekoppeld aan mijn cc. Dus niet ontvangen is geld terug bij MasterCard?
Dat denk ik niet eerlijk gezegd. De CC heeft geld gegeven aan paypal om de dienst te leveren dit door te sturen naar een verkoper, dus CC heeft niet direct iets te maken met die verkoper. Of althans, dat is zoals ik het opvat. Via CC aan aliexpress is wel weer het geval dat je het geld kan terugkrijgen omdat de CC direct aan het verkopende orgaan betaald.
Top 5 China producten
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:10:17 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142742349
Kan bij mijn weten wel gewoon hoor. :Y
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:20:56 #62
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142742403
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:08 schreef shiznuts het volgendaan de:
Nou ja, betalingsverzoek. PayPal heeft gewoon een rekeningssysteem. :Y
En je kan ook prima zelf geld zenden als je maar aangeeft dat het gaat om een transactie waar iets tegenover staat. ;)
Dan wordt het een zakelijke transactie, waarbij de Chinees in kwestie volgens mij ook een zakelijk fee moet gaan betalen. Daarom was mijn idee -> de eBay + PayPal combi, die kun je consumer2consumer 'gratis' doen.

En anders: wat Shiz zegt ;)
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:24:33 #63
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142742430
Iets anders:

Mijn tegen 3$ 'opnieuw' verzonden Powerbank van Chinabuye is in Nederland gearriveerd. Zou leuk zijn als de envelop ditmaal niet leeg is :o
pi_142742570
Geld van aliexpress seller terug met fake powerbank "i think i was misguided by my supplier" :')
Knuppel.
Top 5 China producten
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:31:06 #65
48067 neo2000
pi_142745735
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:47 schreef rene90 het volgende:
Geld van aliexpress seller terug met fake powerbank "i think i was misguided by my supplier" :')
Knuppel.
Ja, in his defense.. Leverancier stuurt een paar genuine powerbanks op, hij verkoopt deze, en de volgende shipment vanuit zijn leverancier is imitatie. Bij een beetje goeie imitatie zie je het vershil zo goed als niet, zeker als het aankomt op een logotje wat hier of daar 2 milimeter op een andere plek zit, of nog erger, een andere PCB layout welke je alleen kan zien door een product open te slopen. Droevig maar waar. :(
pi_142746000
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, in his defense.. Leverancier stuurt een paar genuine powerbanks op, hij verkoopt deze, en de volgende shipment vanuit zijn leverancier is imitatie. Bij een beetje goeie imitatie zie je het vershil zo goed als niet, zeker als het aankomt op een logotje wat hier of daar 2 milimeter op een andere plek zit, of nog erger, een andere PCB layout welke je alleen kan zien door een product open te slopen. Droevig maar waar. :(
Sure, maar dan moet je niet beweren dat het genuine dingen zijn. Je kan heel simpel checken of hij nep / echt is, onder andere door het MI logo op usb kabel die er niet hoort te zitten en wat andere kenmerken. Ook usb kabel gewoon er dubbel insteken en kijken of de ledjes uit blijven.
Top 5 China producten
pi_142746067
Ruzie met eBay verkoper. Draagkoffer voor sj4000 heeft andere indeling dan op zijn foto en mijn sj4000 past er niet in. Dus ik stuur foto's en zo, gelooft die knuppel mij nog steeds niet en snapt niet wat er fout aan is....
De indeling alleen al is helemaal anders! Dt is zo te zien op de foto's....
pi_142746093
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:45 schreef larry_flynt het volgende:
Ruzie met eBay verkoper. Draagkoffer voor sj4000 heeft andere indeling dan op zijn foto en mijn sj4000 past er niet in. Dus ik stuur foto's en zo, gelooft die knuppel mij nog steeds niet en snapt niet wat er fout aan is....
Is het niet te doen om gewoon je eigen formaten uit te snijden?
Top 5 China producten
pi_142746113
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is het niet te doen om gewoon je eigen formaten uit te snijden?
Vind ik zonde! Ik heb expres eentje gekocht waar de aj4000 precies inpast
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:52:29 #70
48067 neo2000
pi_142746240
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:45 schreef larry_flynt het volgende:
Foto maken met SJ4000 er boven op gelegd, in het rood erbij aangeven met pijltjes in paint DOES NOT FIT.

Verder gewoon begeleidende text in jip en janneke taal, niet te moeilijk en te langdradig anders is de attentionspan weg bij zo'n chinees.
pi_142746325
Ik heb echt al 3 keer foto's gestuurd en krijg steeds zulke berichten=

Bericht van verkoper:
"OK, Please send your SJ4000 into the bag, and then the picture to me, If you say the truth, Waiting for your photos!"

Stomme rijstenkoker!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:58:16 #72
48067 neo2000
pi_142746426
Dan ben je of niet duidelijk genoeg, of te lief. In geval van laatste; dreigen met een claim als je het gezeur zat bent.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:59:24 #73
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142746456
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:55 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb echt al 3 keer foto's gestuurd en krijg steeds zulke berichten=

Bericht van verkoper:
"OK, Please send your SJ4000 into the bag, and then the picture to me, If you say the truth, Waiting for your photos!"

Stomme rijstenkoker!
Je hebt dan wel de SJ4000 al in de koffer gehad en daar een foto van toegestuurd?
YouTube
pi_142746483
Ik begrijp zijn Engels ook totaal niet. Moet je dit lezen:

" OK, I received your photos, I do not see where there is not the same, Direction? Direction can be replaced, Please send your SJ4000 into the bag, Please not put the photos sent to me, Do you understand?"
pi_142746500
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je hebt dan wel de SJ4000 al in de koffer gehad en daar een foto van toegestuurd?
Ja
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:03:35 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142746576
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:00 schreef larry_flynt het volgende:
Ik begrijp zijn Engels ook totaal niet. Moet je dit lezen:

" OK, I received your photos, I do not see where there is not the same, Direction? Direction can be replaced, Please send your SJ4000 into the bag, Please not put the photos sent to me, Do you understand?"
Hij bedoeld te zeggen dat de indeling veranderd/vervangen kan worden.

Hoop alleen niet dat hij verwacht dat je de SJ4000 in de tas naar hem toestuurd zodat hij het zelf kan zien :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:00 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ja
Maak dan gewoon een claim aan en laat die escaleren.
Probleem opgelost
YouTube
pi_142746586
Hoeveel is 1 coin waard bij BuyInCoins?
:]
pi_142746781
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:04 schreef wootahH het volgende:
Hoeveel is 1 coin waard bij BuyInCoins?
1 dollaH
Top 5 China producten
pi_142746899
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hij bedoeld te zeggen dat de indeling veranderd/vervangen kan worden.

Hoop alleen niet dat hij verwacht dat je de SJ4000 in de tas naar hem toestuurd zodat hij het zelf kan zien :')

[..]

Maak dan gewoon een claim aan en laat die escaleren.
Probleem opgelost
Nee dat hoop ik ook niet haha.
Hoe maak je een claim aan? Bij Paypal?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:20:44 #80
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142747022
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:15 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Nee dat hoop ik ook niet haha.
Hoe maak je een claim aan? Bij Paypal?
Inloggen op paypal

Beginscherm:
Overview
Add Funds
Withdraw
History
Resolution Center
Profile

Klikken op Resolution Center
Kopje: "Report a problem"
Klik op "Dispute a transaction"
Klik op "Item dispute"
Vul het transactie ID in, of zoek deze middels de zoekknop.

Rest wijst zich vanzelf.
YouTube
pi_142747033
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Inloggen op paypal

Beginscherm:
Overview
Add Funds
Withdraw
History
Resolution Center
Profile

Klikken op Resolution Center
Kopje: "Report a problem"
Klik op "Dispute a transaction"
Klik op "Item dispute"
Vul het transactie ID in, of zoek deze middels de zoekknop.

Rest wijst zich vanzelf.
Niet via Ebay een geschil aan maken gewoon?
Top 5 China producten
pi_142747059
Ah heerlijk snelle bestelling bij banggood weer:

20ste visspullen (spinners) besteld
21ste shipped

Net binnen :D!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:24:31 #83
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142747106
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

Niet via Ebay een geschil aan maken gewoon?
Heb destijds via Ebay twee stropdassen gekocht die beiden niet aankwamen (één uiteindelijk na 3 maanden wel, de ander is tot op heden nog spoorloos).

In beide gevallen heb ik via Paypal een dispute geopend.

Hoe het via Ebay zelf werkt, dat zou ik zo even niet weten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:22 schreef Downstar het volgende:
Ah heerlijk snelle bestelling bij banggood weer:

20ste visspullen (spinners) besteld
21ste shipped

Net binnen :D!
^O^
YouTube
pi_142748032
Zojuist ook de Minix Neo X8-H mediaspeler besteld bij Tmart :D!

Ik heb nu een Ac ryan HD mini 2 en 2 van die android HDMI sticks, toen ze net uitwaren..
die sticks zijn echt niks :P, geen ethernet, singlecore en 1 gb ram xD..
workarounds om xbmc aan de praat te krijgen etc.

Nu maar eens voor een wat geavanceerdere gegaan..
Ethenet, geoptimaliseerd voor xmbc, 4K ondersteunend, 2GB ram en een quadcore processor. zoals ik nu zie 1 van de beste android mediaspelers uit china :D

ben benieuwd!

[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 26-07-2014 22:49:47 ]
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:34:10 #85
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142748825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef Downstar het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb nu een Ac ryan HD mini 2 en 2 van die android HDMI sticks, toen ze net uitwaren..
workarounds om xmbc aan de praat te krijgen etc.

Ethenet, geoptimaliseerd voor xmbc, 4K ondersteunend, 2GB ram en een quadcore processor. zoals ik nu zie 1 van de beste android mediaspelers uit china :D

ben benieuwd!
Is dat een modem?

Hoesje voor G4S binnen.
Stelt eigenlijk niet veel voor als je ziet wat er betaald voor is.
Gelukkig gaat het mij alleen om het scherm.
14-07 besteld vandaag binnen.
YouTube
pi_142749220
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef Downstar het volgende:

[ afbeelding ]

workarounds om xmbc aan de praat te krijgen etc.

ben benieuwd!
die wil ik ook. Maar zag ook deze http://m.tmart.com/MINIX-(...)tandard_p272703.html voor 100¤ met coupon. Heb de hardware dts decoding niet echt nodig ivm een receiver. Dan kan ik beter die x8 nemen dan die x8-h?

Edit: bovenstaande besteld. Kan me pi eruit. Hopelijk geen extra kosten.

[ Bericht 0% gewijzigd door wootahH op 26-07-2014 18:52:52 ]
pi_142751156
Had een pakketje met ¤40 waarde afgelopen maandag ontvangen, en volgens de bezorger zat er geen heffing op.
Krijg ik vandaag ineens de meest vage inklaringbrief ooit van DHL, dat ze de waarde schatten op 115 euro terwijl het pakketje nog gewoon dicht zat en er verder ook geen verklaring van waarde op stond :')
In die brief verder ook geen toelichting of rekeningnummer etc.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 17:06:05 #88
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_142753123
das makkelijk he, nooit ontvangen!
"zal wel een buurman voor getekend hebben"

geen enkel serieus bedrijf gaat iets afleveren voor hij betaald is. (op wehkamp en consorten na dan)
wie weet heeft de bezorger of iemand in de afhandelingslijn wel een scam verzonnen om mensen die rommel uit china halen geld afhandig te maken?
hij heeft de beschikking over naw én pakket gegevens he..
als je tijdens je werk met een smartfoon een paar pakketjes fotografeert, en thuis wat gaat hobbyen met een mooie brief, dan kun je aardig wat geld binnenharken..
ik zou zeggen: waag er een telefoontje aan naar DHL.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_142753335
Zag in de Lidl folder ook wel geinig spul staan:

4 alarmmelders voor ¤4.99. (inclusief benodigde batterijen).
Zijn in China niet zo heel veel goedkoper (daar kom je incl. batterijen ook wel boven de ¤1/stuk uit.
En die laserwaterpas ziet er voor de prijs ook wel geinig uit. :P

I know; k*t-kwaliteit scans maar ik doe hier aan liefdadigheid dus je hebt niets te eisen.
Bovendien staan ze nog niet op de site blijkbaar...

En de tip van Shiz; Logitech M705 muis is in de aanbieding bij CampusShop voor ¤29.99.
Scheelt toch weer een ¤10 i.v.m. andere aanbieders. ^O^

Zeer prettige muis. :Y
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:14:35 #90
226677 revpolen
pi_142756507
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef thethoryd het volgende:
Had een pakketje met ¤40 waarde afgelopen maandag ontvangen, en volgens de bezorger zat er geen heffing op.
Krijg ik vandaag ineens de meest vage inklaringbrief ooit van DHL, dat ze de waarde schatten op 115 euro terwijl het pakketje nog gewoon dicht zat en er verder ook geen verklaring van waarde op stond :')
In die brief verder ook geen toelichting of rekeningnummer etc.
Heb ooit ook eens gehad.. nooit betaald nooit meer wat van gehoord:P
pi_142761094
Eindelijk me powerbank binnen van ChinaBuye! Replacement wel te verstaan. Nu aan de oplader :D
pi_142772743

Haha dat is leuk voor de kat >:)
Of je koopt een betere en maakt er zelf een staartje aan :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 13:18:55 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142775966
Is er momenteel een feestdag / week in china oid ?

Probeer al een week in contact met DX te komen, maar elke x zijn ze unavailable :(

Iemand anders toevallig ook problemen met de T&T codes van hun de laatste tijd? Heb 3 orders staan waarvan de t&t code niet van wordt herkend... Nog nooit last van gehad bij hun!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 13:20:14 #94
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142776004
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 17:13 schreef Iemand91 het volgende:
Zag in de Lidl folder ook wel geinig spul staan:

4 alarmmelders voor ¤4.99. (inclusief benodigde batterijen).
Zijn in China niet zo heel veel goedkoper (daar kom je incl. batterijen ook wel boven de ¤1/stuk uit.
En die laserwaterpas ziet er voor de prijs ook wel geinig uit. :P

I know; k*t-kwaliteit scans maar ik doe hier aan liefdadigheid dus je hebt niets te eisen.
Bovendien staan ze nog niet op de site blijkbaar...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En de tip van Shiz; Logitech M705 muis is in de aanbieding bij CampusShop voor ¤29.99.
Scheelt toch weer een ¤10 i.v.m. andere aanbieders. ^O^

[ afbeelding ]

Zeer prettige muis. :Y
Zo te zien kan je dat statiefje van de waterpas ook voor zn beetje elke camera gebruiken ^O^
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_142776272
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:49 schreef wootahH het volgende:

[..]

die wil ik ook. Maar zag ook deze http://m.tmart.com/MINIX-(...)tandard_p272703.html voor 100¤ met coupon. Heb de hardware dts decoding niet echt nodig ivm een receiver. Dan kan ik beter die x8 nemen dan die x8-h?

Edit: bovenstaande besteld. Kan me pi eruit. Hopelijk geen extra kosten.
Hardware decoding is wel wat beter dan software matig ja. maargoed, goede keuze!

Welke coupon haalt 44 euro van die box/set af?

Gewoon met normale airmail laten verzenden? Dan zullen extra kosten wss geen problemen geven..
  zondag 27 juli 2014 @ 13:36:00 #96
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142776503
quote:
1.gif Op zondag 27 juli 2014 13:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hardware decoding is wel wat beter dan software matig ja. maargoed, goede keuze!

Gewoon met normale airmail laten verzenden? Dan zullen extra kosten wss geen problemen geven..
Volgens hun mail met code TVBOX en dan komt ie op 129.99 dollah
pi_142776594
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

coupon tvbox. Staat op de frontpage. Naast dts hw decoding heeft die -h ook 8gb meer.(hopelijk niet meer verschillen:) )
Airmail ja.
  zondag 27 juli 2014 @ 13:51:47 #98
116613 NX
mixin...
pi_142776956
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:42 schreef rene90 het volgende:
Sure, maar dan moet je niet beweren dat het genuine dingen zijn. Je kan heel simpel checken of hij nep / echt is, onder andere door het MI logo op usb kabel die er niet hoort te zitten en wat andere kenmerken. Ook usb kabel gewoon er dubbel insteken en kijken of de ledjes uit blijven.
Zie je het voor je dat hij honderden van die dingen binnen krijgt en 1 voor 1 opent om ze te inspecteren? Ik denk niet dat ze dat doen :Y)

quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef Jimbo het volgende:
Is er momenteel een feestdag / week in china oid ?

Probeer al een week in contact met DX te komen, maar elke x zijn ze unavailable :(
Het is weekend ;)

(live chat is soms tot een uur of 12 in de middag (NL'se tijd) te bereiken)
pi_142778260
Wat bij ebay nog beter werkt als de verkoper niet reageert is een negatieve rating achterlaten met boze teksten. Duurt hooguit 15 minuten voordat je dan je geld terug hebt :P Maar natuurlijk eerst persoonlijk proberen te regelen.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:54:56 #100
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142780400
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:39 schreef wootahH het volgende:

[..]

coupon tvbox. Staat op de frontpage. Naast dts hw decoding heeft die -h ook 8gb meer.(hopelijk niet meer verschillen:) )
Airmail ja.
Zijn nog wel wat verschillen ja, zo heeft de h variant ook een betere wifi Antenne en biedt het Dual band wifi aan. Verschillen zijn wel op Internet te vinden.
  zondag 27 juli 2014 @ 17:19:17 #101
427504 Samsang
Boventitel!
pi_142782874
Heeft iemand hier wel eens wielerkleding uit China gehaald?
Ik dacht dat iemand, een lange tijd geleden, op Aliexpress een roodkleurig pakje had gekocht?
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 17:49:00 #102
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142783697
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef NX het volgende:

[..]

Zie je het voor je dat hij honderden van die dingen binnen krijgt en 1 voor 1 opent om ze te inspecteren? Ik denk niet dat ze dat doen :Y)

[..]

Het is weekend ;)

(live chat is soms tot een uur of 12 in de middag (NL'se tijd) te bereiken)
mja had dit dus ook al op woensdag, donderdan en vrijdag :P Vandaar dat ik dus dacht, misschien is er een speciale dag.
pi_142785169
Hierbij een kleine review. Moet daarbij wel vermelden dat ik deze zaklamp gratis heb ontvangen ter review maar ik probeer het wel zo objectief mogelijk te doen ;)
Heb een XML T6 LED Zoomable Torch Flashlight + Charger for Hiking 5 Modes van Eachbuyer ontvangen.

Zoals je kan zien kom deze met:
• Lamp
• 1 18650 batterij, trustfire ‘3000’ mAh + plastic ring
• Lader + verloopje voor Europees stopcontact
• Adapter voor 3 AAA batterijen

Hij voelt best wel degelijk aan, ligt lekker in de hand. Er zit al een dopje op de schakelaar die licht geeft in het donker dus dat is wel handig. Er zit ook een o-ring aan het einde om hem waterdicht te maken. Op de andere stukken schroefdraad ontbreekt dit echter. Verder kan je het voorste deel van de lamp verschuiven waarmee je de lichtbundel kan focussen of juist heel breed kan maken. Dit is best wel handig. De lamp heeft 5 modes waar je tussen kan switchen door de schakelaar kort in te drukken. Er zijn 3 felheidsmodi en een knipper en SOS modus.
Bijgeleverd is een 18650 cell (protected, er hadden er twee bij moeten zitten). Dit is een iets groter formaat dan een AA batterij met een hoger voltage (4.2 volt). Hiervoor is ook een lader bijgeleverd. Hoewel deze goed werkt vertrouw ik Chinese apparaten die aan de netstroom hangen niet altijd voor de 100%, dus ik zou hem niet onbeheerd laten laden. Met de adapter is het ook mogelijk 3 AAA baterijen te gebruiken.

De bundel op ongeveer 30 meter afstand. Er naast (vage gele bundel) is de bundel van een Cree C3 lamp die twee AA batterijen gebruikt. De bundel is dus een stuk feller dan die van de Cree C3.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr_Gadget op 27-07-2014 18:36:07 (Toevoegingen) ]
  zondag 27 juli 2014 @ 19:06:01 #104
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142786023
Ook even een review.

Ik heb nog een stapel (iets van 20) oude harde schijven liggen, en wil deze wel eens opruimen. Om deze schijven nog te kunnen uitlezen, heb ik een USB HDD Dock bij Banggood gekocht. Het betreft eentje waar IDE en SATA schijven in geplaatst kunnen worden.

7 Juli besteld, en had em 23 Juli in huis, net iets langer dan twee weken dus.

De HDD Dock zat in de verpakking (een doos met productbeschrijving, kabeltjes en voeding met zo'n EU naar US powerplug) verpakt, met vervolgens een plastic "afvalzak" erom heen :P. De doos was bij aankomst aardig gekreukt, bijna kapot zelfs, maar de Dock zelf is schadevrij.

Natuurlijk meteen aangesloten, en de meeste schijven die nog werken, kan ik er mee uitlezen. Kopieren en verplaatsen van bestanden gaat redelijk vlot, maar dat hangt ook van de HDD af, aangezien sommige IDE schijven niet erg snel zijn.

Mocht je nog oude schijven hebben, dan is dit best wel handig.

Ook had ik nog een oude schijf van een laptop liggen, maar die kan ik nog wel gebruiken. Daarvoor heb ik een External HDD Case besteld bij buyincoins. Deze besteld op dezelfde dag als de HDD Dock, maar kwam afgelopen vrijdag 25 juli binnen, twee dagen later. Deze kwam blijkbaar met de post, aangezien het in de brievenbus lag.

Dit zat wel mooi verpakt in een envelop en bubbeltjesplastic. In het pakket zat de case, een schroevendraaier met schroefjes, een leren beschermhoes voor om de case en een usb kabeltje. Lekker compleet voor drie euro.
pi_142788200
Is het vertrouwelijk om via dealextreme voor rond de 110 dollar te bestellen in één order? Order bedraagt 24 artikelen. Kan dat, of is het beter om de order te splitten (of gebeurt dat automatisch)?
pi_142788401
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:07 schreef Majorthom het volgende:
Is het vertrouwelijk om via dealextreme voor rond de 110 dollar te bestellen in één order? Order bedraagt 24 artikelen. Kan dat, of is het beter om de order te splitten (of gebeurt dat automatisch)?
kan wel. Zou er zelf eerder 4 van 27$ van maken
pi_142788489
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef wootahH het volgende:

[..]

kan wel. Zou er zelf eerder 4 van 27$ van maken
In verband met de douane dan neem ik aan?
pi_142788600
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:20 schreef Jimbo het volgende:
Zo te zien kan je dat statiefje van de waterpas ook voor zn beetje elke camera gebruiken ^O^
Denk het. Zal wel het standaard 3.5mm zijn. Maar echt stevig zijn die dingen zeker niet.
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 20:26:49 #109
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142789219
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Denk het. Zal wel het standaard 3.5mm zijn. Maar echt stevig zijn die dingen zeker niet.
Ach voor je coolpix of iets is het meer dan goed genoeg :Y

Je moet er geen mark 3 met een goede lens opgooien nee :D
pi_142790140
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:06 schreef .Neovo. het volgende:
Ook even een review.

Ik heb nog een stapel (iets van 20) oude harde schijven liggen, en wil deze wel eens opruimen. Om deze schijven nog te kunnen uitlezen, heb ik een USB HDD Dock bij Banggood gekocht. Het betreft eentje waar IDE en SATA schijven in geplaatst kunnen worden.

[ afbeelding ]

Is de voeding die erbij zit een beetje goed? Heb bij andere sata usb adapters verhalen gelezen dat de hardddisks overleden of dat de voeding ging roken..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr_Gadget op 27-07-2014 20:45:15 (typo) ]
  zondag 27 juli 2014 @ 21:32:21 #111
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_142792206
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Majorthom het volgende:

[..]

In verband met de douane dan neem ik aan?
Precies, scheelt je zo een 30 euro als je pech hebt.
pi_142792879
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef Samsang het volgende:
Ik dacht dat iemand, een lange tijd geleden, op Aliexpress een roodkleurig pakje had gekocht?
Ja zijn er aantal die hebben besteld.
Ik heb een fietsshirt besteld op AliEx. Keertje met korting voor 8 dollar.
Vergelijkbaar met de shirts die voor dat geld bij de Lidl liggen.
  zondag 27 juli 2014 @ 22:09:14 #113
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_142793554
Heeft iemand een advies voor we. Goede headlamp voor op backpack vakantie voor plus minus 15 euro. Het is een pre wanneer het kreng met usb opgeladen kan worden. Scheelt weer een charger. Anders gewoon batterijen..
pi_142793736
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef Samsang het volgende:
Jup een setje, bibshort met shirt.
Net boven de 30 Euro.
Inmiddels al zo'n 1000km met die outfit gefietst en zie er nog niks aan.
Zit ermee op de mtb en rijd ritten van zo'n 50km (2,5 uur fietsen)
Heb geen last van de zeem oid.
Maar heb ook geen ervaring met originele outfits. Tja 1 van de lidl maar dan zit mijn aliexpress kleding toch stukken fijner.

Bij bestellen wel goed op de Maat tabel letten.
waarschijnlijk moet je wat groter bestellen.
Ff opmeten dus
  maandag 28 juli 2014 @ 06:30:43 #115
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142802633
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef Mr_Gadget het volgende:

[..]

Is de voeding die erbij zit een beetje goed? Heb bij andere sata usb adapters verhalen gelezen dat de hardddisks overleden of dat de voeding ging roken..
Tot nu toe gaat het goed. Nog geen rokende dingen gezien.
:P
  maandag 28 juli 2014 @ 08:33:00 #116
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_142803226
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef pahlawan het volgende:
Heeft iemand een advies voor we. Goede headlamp voor op backpack vakantie voor plus minus 15 euro. Het is een pre wanneer het kreng met usb opgeladen kan worden. Scheelt weer een charger. Anders gewoon batterijen..
Ik heb gewoon een Actionding gebruikt, werkte prima om een vulkaan in de nacht te beklimmen, gaf echt voldoende licht. Gewoon op batterijen.
pi_142805439
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef Downstar het volgende:

[ afbeelding ]

workarounds om xbmc aan de praat te krijgen etc.

ben benieuwd!
Nou, heb hem ook besteld. Ben benieuwd. Wilde al een tijd zo een Android box hebben en deze ziet er op het oog erg strak uit. Hopen dat de prestaties goed zijn.
pi_142806156
Bij singpost. Status: product delivered. Is dat zo dat hij dan al afgeleverd is of enkel in Nederland gearriveerd is?

Edit: ok blijkbaar dus echt "afgeleverd". Telefoon hebben ze gewoon in de brievenbus geflikkerd, dus die lag er al vanaf zaterdag. Ben gewend te moeten tekenen.

[ Bericht 42% gewijzigd door wootahH op 28-07-2014 18:46:53 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 12:26:34 #119
116613 NX
mixin...
pi_142808205
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
mja had dit dus ook al op woensdag, donderdan en vrijdag :P Vandaar dat ik dus dacht, misschien is er een speciale dag.
Kan wel kloppen. Ik heb dan ook maar een paar keer meegemaakt - in een tijdspan van 6 jaar - dat de LiveChat wel online was. Maak een ticket aan, daar reageren ze best vlot op, ook mail - vaak een dag later een reactie.

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 28-07-2014 12:38:15 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 12:35:06 #120
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142808501
zojuist de xiaomi powerbank van ChinaBuye wél ontvangen, de drie dollar bijbetaling heeft geloond ;-)

Heb m niet opengeschroefd, maar voldoet wel aan de uiterlijke kenmerken van de echte. Controlenummer via site van Xiaomi ingevuld, geeft eveneens aan dat het een originele is.
pi_142809034
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef NX het volgende:

[..]

Kan wel kloppen. Ik heb dan ook maar een paar keer meegemaakt - in een tijdspan van 6 jaar - dat de LiveChat wel online was. Maak een ticket aan, daar reageren ze best vlot op, ook mail - vaak een dag later een reactie.
Hier vanochtend nog gechat en een paar weken terug ook diverse keren. Nooit problemen gehad..
  maandag 28 juli 2014 @ 13:21:01 #122
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142810084
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nou, heb hem ook besteld. Ben benieuwd. Wilde al een tijd zo een Android box hebben en deze ziet er op het oog erg strak uit. Hopen dat de prestaties goed zijn.
Ook de x8-h variant? Dan zit je qua hardware wel aan de top op de Chinese markt, dus qua prestaties zal het geen probleem moeten zijn :)

Via normale airmail laten verzenden?
pi_142811074
Hoe betrouwbaar is 17track met z'n info? Ik heb de beruchte chinabuye xiaomi resend gekregen, maar het tracking nummer geeft nu Destination Spain aan...
  maandag 28 juli 2014 @ 13:54:29 #124
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142811251
Dan ben je bij dezen verhuisd ;)

Tracken vanuit China blijft - zolang het geen DHL of FedEx oid betreft - zo schimmig als de neten. Maar je hebt m toch in huis nu? Then why bother?
pi_142811434
Ik heb een geschil lopen met Chinabuye, 2 powerbanks besteld, maar die is volgens de track&trace al sinds 1 jul op: 2014-07-01 13:02, Arrived at overseas (Country code: NL).

Eerste reactie was extra 10-15dagen wachten(ik zei is goed tot 25jul). Nu heb ik weer gevraagd om een refund sturen ze mij om local customs te vragen.

Hoe kan ik dit het beste oplossen want pakketje gaat echt niet meer komen gok ik. :{
Ik heb namelijk al eerder besteld en toen was het binnen 2 weken op de stoep.
pi_142811548
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef funky_fart het volgende:
zojuist de xiaomi powerbank van ChinaBuye wél ontvangen, de drie dollar bijbetaling heeft geloond ;-)

Heb m niet opengeschroefd, maar voldoet wel aan de uiterlijke kenmerken van de echte. Controlenummer via site van Xiaomi ingevuld, geeft eveneens aan dat het een originele is.
Ik heb mijn geld van BG gewoon terug gekregen van mijn niet ontvangen power bank. Als je zeker wilt zijn of die van jou echt is kan je ook nog controleren of je met de power bank aan het stopcontact en dan de andere USB poort aansluiten op je telefoon, als je telefoon dan oplaad dan ben je vrijwel zeker dat het een echte is.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_142811609
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef funky_fart het volgende:
Dan ben je bij dezen verhuisd ;)

Tracken vanuit China blijft - zolang het geen DHL of FedEx oid betreft - zo schimmig als de neten. Maar je hebt m toch in huis nu? Then why bother?
Nee heb m nog niet, dat is het probleem maarja de claim is al gesloten...
pi_142812374
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ook de x8-h variant? Dan zit je qua hardware wel aan de top op de Chinese markt, dus qua prestaties zal het geen probleem moeten zijn :)

Via normale airmail laten verzenden?
Jup, de x8-h variant inderdaad. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen, denk dat mijn vriendin heel blij zal zijn met XBMC. Die kijkt graag Amerikaanse shows en ik download volgens haar niet snel genoeg als ze er om vraagt. :)
  maandag 28 juli 2014 @ 15:56:19 #129
116613 NX
mixin...
pi_142815844
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Skiet het volgende:
Jup, de x8-h variant inderdaad. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen, denk dat mijn vriendin heel blij zal zijn met XBMC. Die kijkt graag Amerikaanse shows en ik download volgens haar niet snel genoeg als ze er om vraagt. :)
Zelf downloaden? :N

Sickbeard + NZB! :Y
pi_142815869
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef NX het volgende:

[..]

Zelf downloaden? :N

Sickbeard + NZB! :Y
Ooit naar gekeken, maar kreeg het niet goed ingesteld. Wellicht toch nog een keer naar kijken.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:08:12 #131
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142816242
quote:

[..]

Gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt = leverage *;
  maandag 28 juli 2014 @ 16:13:52 #132
116613 NX
mixin...
pi_142816440
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef Skiet het volgende:
Ooit naar gekeken, maar kreeg het niet goed ingesteld. Wellicht toch nog een keer naar kijken.
/offtopic

absoluut een aanrader, je wilt nooit meer terug! Goede tutorials zijn te vinden :)
  maandag 28 juli 2014 @ 16:18:28 #133
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142816600
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef Waffle het volgende:

[..]

Ik heb mijn geld van BG gewoon terug gekregen van mijn niet ontvangen power bank.

Da's beter, al blijft het een jammerlijke exercitie. Als in: zonde van tijd en moeite

quote:
Als je zeker wilt zijn of die van jou echt is kan je ook nog controleren of je met de power bank aan het stopcontact en dan de andere USB poort aansluiten op je telefoon, als je telefoon dan oplaad dan ben je vrijwel zeker dat het een echte is.
Proef gedaan, proef geslaagd. Geen twijfel meer *O*
pi_142818896
quote:
2014-07-28 05:00:54
Hi there, the tracking# shows 'Destination Spain'. Howcome it's not Netherlands?
Antwoord:

quote:
2014-07-28 05:10:59
yes
pi_142818982
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:20 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Antwoord:

[..]

:')
  maandag 28 juli 2014 @ 17:41:41 #136
300788 igi0n
Paraplu
pi_142819577
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:20 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Antwoord:

[..]

;(. Ze reageren daarentegen wel lekker snel! :+
  maandag 28 juli 2014 @ 18:08:34 #137
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142820438
quote:

[..]

Gewoon netflix accountje nemen, dan hoef je niks meer te downloaden en kan ze al haar Amerikaanse series zo afspelen op de minix x8-h
pi_142820444
quote:
18s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef darksnake het volgende:
Ik heb een geschil lopen met Chinabuye, 2 powerbanks besteld, maar die is volgens de track&trace al sinds 1 jul op: 2014-07-01 13:02, Arrived at overseas (Country code: NL).

Eerste reactie was extra 10-15dagen wachten(ik zei is goed tot 25jul). Nu heb ik weer gevraagd om een refund sturen ze mij om local customs te vragen.

Hoe kan ik dit het beste oplossen want pakketje gaat echt niet meer komen gok ik. :{
Ik heb namelijk al eerder besteld en toen was het binnen 2 weken op de stoep.
Twee dagen wachten, zeggen dat je local customs heb gevraagd en die hadden niks gezien.
Daarna, refund eisen (geen resend, want dan verloopt je claim). Lukt dat niet, claim escaleren.
Klaar.
pi_142820811
Iemand al eens gekeken voor een VoIP telefoon? Zoiets http://www.aliexpress.com(...)ones/1476576424.html

De bel tarieven zijn erg aantrekkelijk van zo'n ding, maar om nu meteen 200USD neer te leggen ;(
pi_142820918
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:21 schreef davedavy het volgende:
Iemand al eens gekeken voor een VoIP telefoon? Zoiets http://www.aliexpress.com(...)ones/1476576424.html

De bel tarieven zijn erg aantrekkelijk van zo'n ding, maar om nu meteen 200USD neer te leggen ;(
Kan toch gewoon op je mobiel, een SIP client installeren?
Of op je PC?

Of voor 50 deze halen?
http://www.voipshop.nl/ci(...)del-1-lijn/pid=27787

Ik kon bij mijn internetabo trouwens voor 15 euro ofzo onbeperkt bellen afsluiten, gewoon via modem > telefoon. Is ook VOIP natuurlijk, dus wrsch kan je via ja huidige modem ook wel gewoon voipen met een standaard telefoontoestel eraan.
pi_142820958
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:25 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Kan toch gewoon op je mobiel, een SIP client installeren?
Of op je PC?
Dat klopt maar ik zocht een reden om iets in China te kopen ;(
pi_142821123
http://www.ppbyb.com/
Kreeg via Ali een linkje via deze site te tracen, PayPal Package.
Ben benieuwd of dat ook echt van PayPal is, ziet er niet echt naar uit.
pi_142821151
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:21 schreef davedavy het volgende:

Gigaset N300A IP

Kun je voor het prijsverschil met dat Chinese ding van je nog eventueel een compatible Gigaset kopen als je dat wil.
pi_142821579
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Gigaset N300A IP
[ afbeelding ]

Kun je voor het prijsverschil met dat Chinese ding van je nog eventueel een compatible Gigaset kopen als je dat wil.
Thanks! :D Dat werkt ook nog eens door het hele huis.
pi_142826117
Iemand ervaring met deze dingen? Of met vergelijkbare powerbanks?
  maandag 28 juli 2014 @ 20:49:36 #146
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_142826211
Zojuist Chinabuye gevraagd voor een oplossing wat betreft de powerbank. Ik zit nu op 41 dagen maar vraag denk ik om een refund en anders maak ik een paypal claim. Waarschijnlijk zullen ze $5 zeggen en dat zij hem opnieuw sturen zoals meerdere hier. Heb hem gelijk maar weer bij BG besteld voor ongeveer 17eu. Laatste postte ik dat je niet kon kiezen voor NL direct maar dan kon nu weer wel :D
pi_142827487
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Deugniett het volgende:
Zojuist Chinabuye gevraagd voor een oplossing wat betreft de powerbank. Ik zit nu op 41 dagen maar vraag denk ik om een refund en anders maak ik een paypal claim. Waarschijnlijk zullen ze $5 zeggen en dat zij hem opnieuw sturen zoals meerdere hier. Heb hem gelijk maar weer bij BG besteld voor ongeveer 17eu. Laatste postte ik dat je niet kon kiezen voor NL direct maar dan kon nu weer wel :D
Gewoon sowieso die claim ff aanmaken joh.
Daarin kan je ook gewoon praten en heb je het daarna voor het escaleren ook goed 'op papier' staan.

Laat ze maar ff zweten daar, oplichters.
pi_142829006
Begin toch al spijt te krijgen dat ik met Tmart mijn sj4000 heb gekocht, tracking code werkt nog steeds niet na 8 dagen ....
pi_142829398
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef Joerii90 het volgende:
Begin toch al spijt te krijgen dat ik met Tmart mijn sj4000 heb gekocht, tracking code werkt nog steeds niet na 8 dagen ....
wat voor tracking code heb je?
Top 5 China producten
pi_142829533
RE952118588SE sweden post
  maandag 28 juli 2014 @ 22:25:45 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142830381
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef Joerii90 het volgende:
*O*
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:09 schreef Joerii90 het volgende:
RE952118588SE sweden post
-O-
Via Banggood is hij ook via Sweden Post verstuurd.

update:
2014-07-24 07:40, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-24 07:40, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-24 07:40, Order departed from sorting hub
2014-07-23 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-23 10:00, Order dispatched
2014-07-22 09:54, Order Shipment recorded

Via Tmart heb ik een paypal claim moeten maken na de zoveelste poging van hun om mij toch te overtuigen dat hij daadwerkelijk onderweg was...

Status van Tmart nu:
2014-06-05 11:10, Dispatch Pre-Alert 01/06/2014, In Transit

:')
YouTube
pi_142831172
mijn bestelling is al van 21/07 verzonden, zou het helpen als ik een paypal claim aanmaak?
  maandag 28 juli 2014 @ 22:44:39 #153
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142831371
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Joerii90 het volgende:
mijn bestelling is al van 21/07 verzonden, zou het helpen als ik een paypal claim aanmaak?
Na 7 dagen? Heb even geduld :{w
pi_142831406
quote:
wacht gewoon 4-5 weken. China is ver weg.
  maandag 28 juli 2014 @ 22:48:33 #155
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142831564
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Na 7 dagen? Heb even geduld :{w
Dit.

Ik heb 30 dagen gewacht voordat ik vragen ging stellen, 43 dagen voor een claim, 44 dagen tot ik hem liet escaleren 45 voordat ik nogmaals een mail stuurde en 48 voordat ik het terug had :P
YouTube
pi_142834378
Dat was snel 6 dagen van Fastcartech(of hoe die rare shop ook heet) tot mijn deur.

Ik ben tot aankoop over gegaan na deze review. 1 van de betere.
http://www.dailymotion.co(...)mark-and-gaming_tech

Nu lekker mijn Bitcoinwallet er op zetten :-)

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 23:44:04 ]
pi_142835105
Heeft iemand hier wel eens via de eud.dx.com site besteld? Tot nu toe ben ik er in ieder geval nog niet zo blij mee... Mijn pakketje ligt al sinds vrijdag in Nederland, maar waar! :|W
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:00:16 #158
300788 igi0n
Paraplu
pi_142835188
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:58 schreef toimoi het volgende:
Heeft iemand hier wel eens via de eud.dx.com site besteld? Tot nu toe ben ik er in ieder geval nog niet zo blij mee... Mijn pakketje ligt al sinds vrijdag in Nederland, maar waar! :|W
Vrijdag in Nederland aangekomen? Dan is het niet zo gek dat hij er nog niet. Eerst moet die ingeklaard worden door de douane, wat een dag duurt, daarna door naar PostNL waar ze hem moeten verwerken en dan moet hij nog bij jou thuis komen. Op zijn vroegst zou ik hem woensdag verwachten :)
pi_142835240
Hope so... Ik laat 'm op mijn werk bezorgen, zou knap lullig zijn als die zaterdag aankomt :*
pi_142839272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:01 schreef toimoi het volgende:
Hope so... Ik laat 'm op mijn werk bezorgen, zou knap lullig zijn als die zaterdag aankomt :*
Kantoor en bedrijfspanden mijdt de PostNL in het weekend.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 09:06:03 #161
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_142839986
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 07:45 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Kantoor en bedrijfspanden mijdt de PostNL in het weekend.
Nee hoor, de pakketboer komt bij mij gewoon op zaterdag op kantoor langs. 8-)
Maar wij zijn dan ook geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_142840330
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

Via Banggood is hij ook via Sweden Post verstuurd.

Bij mij staat ie nu een kleine week op deze status. Ik wacht ongeduldig af O-) Geef het sowieso nog 3 weken. Daarna wordt het lastig ivm vakantie, maar ik ga er vanuit dat ie er tegen die tijd wel is.

Ik heb via Tmart ook nog een houder voor in de auto besteld, hier had ik echter "checkout via paypal" gedaan en voor ik het wist was ie besteld, echter zonder dat ik een account heb. Kreeg dus ook geen bevestiging (alleen van paypal) van de bestelling. Tmart maar eens gemaild, maar hij schijnt toch verstuurd te zijn dus ben benieuwd.
Too much is never enough!
pi_142841547
quote:
2014-07-29 18:00, Order departed on flight from origin
Bedoelden ze toch dat ie vertrokken is van bestemming ? En die datum klopt niet want hij is bij
quote:
Origin Country - Sweden
Of heb ik wat gemist afgelopen maanden en zit Zweden in andere tijdzone :')
pi_142844398
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:31 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Bedoelden ze toch dat ie vertrokken is van bestemming ? En die datum klopt niet want hij is bij

[..]

Of heb ik wat gemist afgelopen maanden en zit Zweden in andere tijdzone :')
Volgens mij gaat hij van China -> Singapore, omdat in Singapore een doorgeefpunt is naar Sweden post. Hetzelfde dat Postnl vanuit China naar Hong Kong gaat, omdat in Hong Kong postnl weer een 'sorting hub' heeft naar Nederland toe.
Top 5 China producten
pi_142844890
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat hij van China -> Singapore, omdat in Singapore een doorgeefpunt is naar Sweden post. Hetzelfde dat Postnl vanuit China naar Hong Kong gaat, omdat in Hong Kong postnl weer een 'sorting hub' heeft naar Nederland toe.
Nog langer wachten dus :(

Banggood besteld 7 dagen geleden :P Maar banggood meestal vrij rap soms
pi_142848623
Vorige week heb een nieuwe quadcopter in ontvangst mogen nemen, de JJRC 1000B van Eachbuyer (http://www.eachbuyer.com/(...)otation-p313568.html). Met de huidige dollarkoers kost deze omgerekend maar 20 - 21 euro, waardoor je niet bang hoeft te zijn voor inklaringskosten. Het pakket is verzonden met Swiss Post en is ongeveer in twee weken bezorgd. Ik heb hem gratis gehad ter review, maar zal me daar zeker niet door laten beïnvloeden in de review :).

De quadcopter wordt geleverd in de originele doos ingepakt in een grijze zak. Het gevolg hiervan is dat de doos wat verfrommeld en ingedeukt is, maar dankzij de plastic inlay verkeerd de inhoud in uitstekende staat.

In de doos zit:
* De quadcopter
* 2.4Ghz remote
* Usb laadkabel
* 4 reserve propellers
* Handleiding

Het laden van de 300maH batterij duurt ongeveer 30 minuten. Om de quadcopter aan te zetten moet je de twee stekkertjes met elkaar verbinden. De besturing is zo makkelijk dat iemand die wel eens eerder gevlogen heeft meteen aan de slag kan. De quadcopter voelt kwalitatief zeer goed en robuust aan, de remote daarentegen is groot en voelt wat goedkoop aan.

Binnen vliegt de quadcopter redelijk stabiel. De flip functie is geweldig en werkt ook binnen goed. De quadcopter kan vier kanten op flippen en is na een flip direct weer stabiel. Zodra de quadcopter ergens tegenaan komt springen meteen de propellers eraf, waardoor er nog wel eens ééntje kwijt raakt of beschadigd.

Buiten is de quadcopter getest op een dag met weinig wind, op stand twee vliegt hij lekker rap heen en weer. Met de led verlichting is het ook mogelijk om in het donker / de schemering te vliegen. Jammer genoeg gaat de quadcopter maar 7 minuten mee op een volle batterij, daarom is het zeker aan te raden om er reserve batterijen bij te kopen. Tijdens de eerste buitenvlucht is de quadcopter kopje onder gegaan in een opblaasbad, alles bleef gewoon werken. Meteen de batterij los gehaald en de quadcopter afgedroogd. Enkele minuten kon hij weer aangezet worden. Even later door een stuurfoutje een crash op de stenen gemaakt van ongeveer 3 meter hoog, de quadcopter stuiterde op de schuimrubberen pootjes en had geen schade.

Om beter binnen te kunnen vliegen heb ik er een propeller protector bij gekocht, een onmisbaar onderdeel om binnen te vliegen. Geen rondvliegende propellers of neerstortende quadcopter meer. Als je ergens tegen aanvliegt stuitert de hij gewoon terug.

De prijs / kwaliteit verhouding van deze quadcopter is zeer goed. Het is alleen jammer dat de propellers zo snel los schieten en de batterij snel leeg is. Gelukkig is dit te verhelpen door er extra accu's en een propeller protector bij te kopen. De JJRC 1000B lijkt compatibel te zijn met sommige Hubsan X4 onderdelen, die zijn iets makkelijker te verkrijgen.
pi_142848747
Heb de tweede powerbank ook binnen.

Verschil tussen de 2 (beiden van Chinabuye) is echter dat de bedrukking onderop iets verschilt van kleur en op de ene xiaomi.com en op de andere mi.com staat.

Die van mi.com heeft ook een duidelijk groter logo.

Heb ik dan toch een fake te pakken?

Beiden kunnen laden terwijl ze opgeladen worden.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:50:21 #168
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142848858
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef remcosw het volgende:
Heb de tweede powerbank ook binnen.

Verschil tussen de 2 (beiden van Chinabuye) is echter dat de bedrukking onderop iets verschilt van kleur en op de ene xiaomi.com en op de andere mi.com staat.

Die van mi.com heeft ook een duidelijk groter logo.

Heb ik dan toch een fake te pakken?

Ik zeg van wel.
YouTube
pi_142848952
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef remcosw het volgende:
Je moet hem doorlussen, dus met die kabel gewoon van het usb gat van de powerbank naar het micro usb gat, dan hoort hij geen ledjes te tonen. Doet hij dat wel is hij fake.
Top 5 China producten
pi_142848996
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je moet hem doorlussen, dus met die kabel gewoon van het usb gat van de powerbank naar het micro usb gat, dan hoort hij geen ledjes te tonen. Doet hij dat wel is hij fake.
Doen ze beiden niet. Ben bang dat de fakes te goed worden..
pi_142849038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:53 schreef remcosw het volgende:

[..]

Doen ze beiden niet. Ben bang dat de fakes te goed worden..
Zijn meer trucjes, opladen, en dan lang de powerbutton indrukken, als de ledjes uit gaan is het weer een teken dat hij echt is. Maar had hij op het doosje zo'n sticker van xiaomi? Met zo'n veldje wat je kan wegkrassen? Dan kan je die code invullen op de xiaomi websites om te checken of hij echt is.
Top 5 China producten
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:00:33 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142849276
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zijn meer trucjes, opladen, en dan lang de powerbutton indrukken, als de ledjes uit gaan is het weer een teken dat hij echt is. Maar had hij op het doosje zo'n sticker van xiaomi? Met zo'n veldje wat je kan wegkrassen? Dan kan je die code invullen op de xiaomi websites om te checken of hij echt is.
Toch hea, even los van al deze informatie.

Heeft het ook niet te maken met het feit dat alles uit China moet komen en dan ook nog eens zo goedkoop mogelijk? Ik zie regelmatig mensen mierenneuken over een paar dollar. Is dit niet een logisch gevolg daarvan?

Is het niet veel verstandiger om gewoon een product te halen bij een shop wat goed aangeschreven staat en waar andere mensen al wel originele spullen vandaan halen? Normaal gesproken zijn de meeste mensen ook volgend, waarom dan met dit soort dingen eigenwijs?
YouTube
pi_142850030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bij beiden ging het ledje direct bij indrukken uit. Van lang indrukken is er geen sprake.

Zat volgens mij op beiden een kraslaag, sowieso op de laatste. Maar weet niet meer welke in het doosje van vandaag zat ;)
pi_142851426
Heb twee Wifi-antennes bij DX gekocht. Ik meet geen signaal bovenin. Het signaal van de antenne is ook geen 11 dBi en scoort nog minder dan de antennes van de DrayTek.

Daar gaan we even over klagen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:32:51 #175
116613 NX
mixin...
pi_142852362
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef remcosw het volgende:
Bij beiden ging het ledje direct bij indrukken uit. Van lang indrukken is er geen sprake.

Zat volgens mij op beiden een kraslaag, sowieso op de laatste. Maar weet niet meer welke in het doosje van vandaag zat ;)
Kraslaag even controleren en als ik het zo lees heb je geen fake, check in ieder geval het volgende;
- Flimsy dunne verpakking scheurt niet, kreukelt wel?
- Geen logo op usb-kabel? Witte USB-kabel, no logo, zwart van binnen?
- Witte usb en micro-usb-aansluiting op powerbank?
- Gelaserd logo? Mi logo op powerbank strak erin gelaserd o.i.d.?
- Pass-through-charging?

Ik heb die van mij (met Singapore Post van ChinaBuye) net ontvangen :) De zonder tracking code kwam gisteren binnen, deze had ik veel eerder besteld en heeft er vreemd genoeg ook langer over gedaan.
pi_142852652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef NX het volgende:
Ik had een fake one die dus al zo'n plastic papiertje eromheen had, dus dat kunnen fakes ook al hebben.
Top 5 China producten
pi_142852668
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef NX het volgende:

[..]

Kraslaag even controleren en als ik het zo lees heb je geen fake, check in ieder geval het volgende;
- Geen logo op usb-kabel? Witte USB-kabel, no logo, zwart van binnen?
- Witte usb en micro-usb-aansluiting op powerbank?
- Gelaserd logo? Mi logo op powerbank strak erin gelaserd o.i.d.?
- Pass-through-charging?

Ik heb die van mij (met Singapore Post van ChinaBuye) net ontvangen :) De zonder tracking code kwam gisteren binnen, deze had ik veel eerder besteld en heeft er vreemd genoeg ook langer over gedaan.
Lijkt mij die met xiaomi.com op de achterkant wat minder strak. Zit ook een kras in (kan door gebruik zijn).
De rest voldoet. Misschien hebben ze het logo voorop gewoon wat groter gemaakt en de achterkanttekst aangepast..

Krascodes zijn goed en maar 1 keer gecheckt.
René, was er bij jou ook een code bij? Hoe kwam je erachter dat ie fake is?

[ Bericht 4% gewijzigd door remcosw op 29-07-2014 16:58:53 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:32:27 #178
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142857799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef P4tje het volgende:
reviewtje
Bedankt voor de review :)
Hoe stellen die sites trouwens uberhaubt die dingen beschikbaar ter review? gewoon vragen ofzo?
pi_142859199
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Bedankt voor de review :)
Hoe stellen die sites trouwens uberhaubt die dingen beschikbaar ter review? gewoon vragen ofzo?
Dit was via Samenkopen, daar zit iemand van die webshop. Vaak worden er wat kleinere dingen weg gegeven.
  woensdag 30 juli 2014 @ 05:26:22 #180
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_142872893
Even kruisposten:

WGR / Paypal: Uitgestelde bankbetaling

Iemand hier ervaringen/tips?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  woensdag 30 juli 2014 @ 07:59:49 #181
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_142873314
Iemand interesse in een grijze sj4000. Ik doe er niks mee, ik heb er 65 euro voor betaald. Indien iemand interesse heeft de om staat open.
pi_142877889
Vrijdag een brief gehad van de douane, ging om een pakketje met een paar sportschoenen en 2 zonnebrillen (géén replica's!). Moest de waarde invullen. Deze was werkelijk ook onder de 25 dollar, dus dat heb ik opgeschreven. Weet iemand hoe lang dit duurt voordat ik het pakketje krijg?

Nog even wat; heb hier nog Awei ES-900i liggen, iemand intresse? Je mag ze hebben voor de verzendkosten, met doos en al. 1x getest, maar vind het toch niks.

[ Bericht 42% gewijzigd door roflcat op 30-07-2014 13:03:16 ]
pi_142879011
Vandaag m'n SJ4000 mee in 't zwembad gehad om de kleine te filmen. Als m'n vrouw naderhand (bij 't bekijken van de filmpjes) zegt dat 't een meerwaarde is, dan kun je ervan uitgaan dat 't goed zit _O_

Helaas wel 'n paar druppeltjes aan de binnenkant van de case, ik kan zo 1-2-3 niet ontdekken waar 't naar binnen komt. De camera kan natuurlijk wel tegen 'n druppeltje, maar 't liefst zie ik helemaal niets binnenin.

Geluid komt trouwens af en toe binnen, vooral als je met de camera onder water gaat of tegen 'n rand stoot of zo. Echt leuk speelgoed!

Vanmiddag op de racefiets, dus dan gaan we de volgende filmpjes maken :Y
pi_142882963
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gewoon netflix accountje nemen, dan hoef je niks meer te downloaden en kan ze al haar Amerikaanse series zo afspelen op de minix x8-h
is de -h al verzonden? mijne staat nu op backorder }:|
pi_142883044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef wootahH het volgende:

[..]

is de -h al verzonden? mijne staat nu op backorder }:|
Order Status: Processing

ook nog niet weg dus, maargoed stond ook wel in productdescription dat het 3-7 dagen duurder voor hij het warehouse zou verlaten.. ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:43:17 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142883527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef roflcat het volgende:
Vrijdag een brief gehad van de douane, ging om een pakketje met een paar sportschoenen en 2 zonnebrillen (géén replica's!). Moest de waarde invullen. Deze was werkelijk ook onder de 25 dollar, dus dat heb ik opgeschreven. Weet iemand hoe lang dit duurt voordat ik het pakketje krijg?

Nog even wat; heb hier nog Awei ES-900i liggen, iemand intresse? Je mag ze hebben voor de verzendkosten, met doos en al. 1x getest, maar vind het toch niks.
4-5 werkdagen na ontvangst van jou formulier heb je het pakketje bij je thuis (onder voorbehoud.)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n SJ4000 mee in 't zwembad gehad om de kleine te filmen. Als m'n vrouw naderhand (bij 't bekijken van de filmpjes) zegt dat 't een meerwaarde is, dan kun je ervan uitgaan dat 't goed zit _O_

Helaas wel 'n paar druppeltjes aan de binnenkant van de case, ik kan zo 1-2-3 niet ontdekken waar 't naar binnen komt. De camera kan natuurlijk wel tegen 'n druppeltje, maar 't liefst zie ik helemaal niets binnenin.

Geluid komt trouwens af en toe binnen, vooral als je met de camera onder water gaat of tegen 'n rand stoot of zo. Echt leuk speelgoed!

Vanmiddag op de racefiets, dus dan gaan we de volgende filmpjes maken :Y
Zou inderdaad wel even uitzoeken wat dit is, zonde als dat ervoor zorgt dat je straks een defecte camera hebt. Eventueel zou je los nog een andere case kunnen bestellen.

De huidige case zou je aan de buitenkant kunnen insmeren met zeep bijvoorbeeld en dan kijken waar het begint te borrelen (zou moeten werken volgens mij)
YouTube
pi_142887276
Vandaag mijn Xiaomi PB binnen gekregen van Chinabuye, de 2e nu met tracking number en bijbetaling van $3. Dat verzenden ging behoorlijk snel, ongeveer een week. Ze kunnen het dus wel bij Chinabuye.
Kraslot gechekt en het lijkt gelukkig een echte te zijn.
De 1e heb ik mentaal afgeschreven, zou me verbazen als die alsnog binnenkomt.
Of heeft iemand die ook $3 heeft bijbetaald al wel beide PB's binnen gekregen?
pi_142892777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

4-5 werkdagen na ontvangst van jou formulier heb je het pakketje bij je thuis (onder voorbehoud.)

[..]

Zou inderdaad wel even uitzoeken wat dit is, zonde als dat ervoor zorgt dat je straks een defecte camera hebt. Eventueel zou je los nog een andere case kunnen bestellen.

De huidige case zou je aan de buitenkant kunnen insmeren met zeep bijvoorbeeld en dan kijken waar het begint te borrelen (zou moeten werken volgens mij)
Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:30:17 #189
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142893243
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?
Zou het inderdaad van buiten naar binnen doen.
Ook vanwege de druk etc.
YouTube
pi_142893988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon wat papier / zoiets aan de binnenkant doen, en dan wat kleurstof in het water? Dan zie je vanzelf waar op het papier in je case het lekt.
Top 5 China producten
pi_142900089
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon wat papier / zoiets aan de binnenkant doen, en dan wat kleurstof in het water? Dan zie je vanzelf waar op het papier in je case het lekt.
Waar haal ik kleurstof ;)

Niet in China, dat duurt me te lang :D
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:58:06 #192
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142900235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook al een tijd af (nooit op google gekeken)
Zie wel vaker leuke dingen voorbijkomen met kleurstoffen enzo.
YouTube
pi_142900674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Bietensap kan je gebruiken als kleurstof :7
Top 5 China producten
pi_142904594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef rene90 het volgende:
Bietensap kan je gebruiken als kleurstof :7
En de andere klassieker: Spinazie.

Shiz; ik heb begrepen dat de DJI Phantom niet meer doorgaat; maar als je je toch niet meer kunt bedwingen:
Eachine Light L250 5.8G 250mW VTX FPV Transmitter For Gopro 3 ;)

En gister weer wat spul besteld, een weer zo'n nietszeggende tracking die niet te tracken valt |:( :')
1YC********YW
pi_142904779
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Shiz; ik heb begrepen dat de DJI Phantom niet meer doorgaat; maar als je je toch niet meer kunt bedwingen:

[ afbeelding ][ afbeelding ]

En gister weer wat spul besteld, een weer zo'n nietszeggende tracking die niet te tracken valt |:( :')
[ code verwijderd ]

http://www.yw56.com.cn/english/DIY.asp

Ook niet hier?
Top 5 China producten
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:31:07 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142907427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ code verwijderd ]

Over multirotors gesproken. Het is zomer. Doe us verder bouwen en vliegen. :P
pi_142908361
quote:
Nope.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Over multirotors gesproken. Het is zomer. Doe us verder bouwen en vliegen. :P
I know, I know ;( ...

(Maar nu wel geldig excuus; van 's morgens tot 's avonds helpen bij een verbouwing :P )
pi_142918650
banggood.com is offline?

Heb vaker problemen met (verbinden met) deze webshop.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:23:26 #199
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142919235
Wie heeft hier die Earson ER151 ?

Werkt dat een beetje prima met een iphone 5s?

Is het geluid ok? Net bij de mediamarkt geweest, maar daar betaal je voor zo'n kleine JBL al 120 euro.
Las dat er ook replica's van zijn. Dus dat is een beetje zoeken.

Zoekfunctie van fok is een beetje ruk.

-edit- wel wat gevonden inmiddels. Maar nieuwe input is altijd welkom, met eventuele kortingscodes. O-)

[ Bericht 18% gewijzigd door SosuaCafe op 31-07-2014 13:28:43 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:28:44 #200
181242 Gunny
pi_142919385
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie heeft hier die Earson ER151 ?

Werkt dat een beetje prima met een iphone 5s?

Is het geluid ok? Net bij de mediamarkt geweest, maar daar betaal je voor zo'n kleine JBL al 120 euro.
Las dat er ook replica's van zijn. Dus dat is een beetje zoeken.

Zoekfunctie van fok is een beetje ruk.
Met de Ipad in elk geval perfect. En bij Bg in de aanbieding voor 26 dollar.
pi_142920358
http://www.banggood.com/order_tracking.php
Bij iedereen zo traag? Dood aan te ergeren hoe sloom die site soms is.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:03:40 #202
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142920376
Kom ook net de Xiaomi Steel Gun tegen.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_142920421
Ik heb de steel gun besteld, maar was niet op voorraad bij BG. Ervaringen van vrienden met iPhone en earson zijn gewoon goed. Vriend van me had hem mee naar Mali en ding heeft overuren daar gedraaid.
pi_142921067
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:28 schreef Gunny het volgende:

[..]

Met de Ipad in elk geval perfect. En bij Bg in de aanbieding voor 26 dollar.
Ik dacht dat die van BG nep was?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 14:37:25 ]
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:44:17 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142921653
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik dacht dat die van BG nep was?
Hebben inderdaad ook een neppe batch gehad, maar dat was 1 batch ;). Nu hebben ze weer de echte (althans die van mij is echt)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_142921894
Nep earson batch?
dan heb ik wat gemist :P?..

of was dat die versie met verbeterd klepje :P?
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:51:41 #207
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142921914
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
http://www.banggood.com/order_tracking.php
Bij iedereen zo traag? Dood aan te ergeren hoe sloom die site soms is.
Banggood is wel eens traag, hangt heel erg samen met het tijdstip dat je bezoekt.
YouTube
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:05:03 #208
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142922376
Met kortingscode is die earson nu 18 euro .
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:24:13 #209
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142922991
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Met kortingscode is die earson nu 18 euro .
Geen ervaring met Iphone maar wel met de Jiayu G4S en de HTC One X.
Op beide apparaten werkte hij prima.

Bij Banggood besteld.
YouTube
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:28:24 #210
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_142923160
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef Downstar het volgende:
Nep earson batch?
dan heb ik wat gemist :P?..

of was dat die versie met verbeterd klepje :P?
Ik geloof dat er heel even signalen waren van neppe, maar foto's of andere bewijzen heb ik er nooit van gezien hier. Als ik het me goed herinner had het zogenaamd iets te maken met het wel of niet moeten invoeren van een pairingkey.

Vraag me inderdaad af of het niet gewoon de ER151-A was die voor nep werd aangezien.
pi_142923217
Iemand ervaring met goedkope e-readers?
Ben er naar op zoek, zo'n 40-50 euro max als dat kan.

Moet leuk blijven als cadeautje.
pi_142923457
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef remcosw het volgende:
Iemand ervaring met goedkope e-readers?
Ben er naar op zoek, zo'n 40-50 euro max als dat kan.

Moet leuk blijven als cadeautje.
Als je iemand in Duitsland weet die wil doorsturen:
http://www.amazon.de/dp/B007HCCOD0/ref=sa_menu_kdpsz4
Een echte aanrader.
jaja, en azo...
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:45:06 #213
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_142923738
Denk nieuw overall record... de 25e smiddags besteld... vanmorgen afgeleverd. Was zo'n floating handle voor m'n SJ4000 (die nog steeds onderweg is :') ) Maar hey, positief nieuws voor de verandering! :)

En voor de e-reader hierboven, idd als je en Kindle kunt krijgen, gewoon kopen! :D
Koekje d'r bij?
pi_142924670
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:37 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Een echte aanrader.
Had deze net inderdaad geprobeerd af te rekenen, maar moet via Duitsland.
Nog even verder zoeken, aangezien ik zelf niemand ken daar en Huifkar service ook weer snel ¤12,50 kosten..

Misschien ergens een zgan scoren.
pi_142924691
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:05 schreef Waffle het volgende:
Ik heb de steel gun besteld, maar was niet op voorraad bij BG. Ervaringen van vrienden met iPhone en earson zijn gewoon goed. Vriend van me had hem mee naar Mali en ding heeft overuren daar gedraaid.
Ik heb ook de Steel Gun bestelt maar hij is op dit moment nog niet leverbaar via Banggood. Nog maar even wachten dus tot hij er wel is. Toen ik ze vroeg wanneer hij leverbaar zou worden kreeg ik alleen de reactie of ik een refund wou hebben...
Volgens mij is de Steel Gun alleen net pas uit.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:22:09 #216
116613 NX
mixin...
pi_142924896
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:28 schreef N22 het volgende:
Ik geloof dat er heel even signalen waren van neppe, maar foto's of andere bewijzen heb ik er nooit van gezien hier. Als ik het me goed herinner had het zogenaamd iets te maken met het wel of niet moeten invoeren van een pairingkey.

Vraag me inderdaad af of het niet gewoon de ER151-A was die voor nep werd aangezien.
Dat heb ik ook hier gevraagd voordat ik de Earson ging bestellen. De conclusie was dat BG een OEM versie levert en DX een retail versie (inclusief doos). En wat Downstar zegt klopt, beide shops leveren de ES-151A -> verbeterd klepje! Op GOT staan de verschillen tussen de twee. :)
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:43:27 #217
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142925498
Mijn zusje heeft hem van Banggood besteld. Ze was (of het nou een echte of neppe is) super tevreden met de box en hij geeft "ziek" geluid voor zijn formaat en prijs.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:44:22 #218
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_142925528
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:22 schreef NX het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hier gevraagd voordat ik de Earson ging bestellen. De conclusie was dat BG een OEM versie levert en DX een retail versie (inclusief doos). En wat Downstar zegt klopt, beide shops leveren de ES-151A -> verbeterd klepje! Op GOT staan de verschillen tussen de twee. :)
Maar van 'neppe' earsons is dus toch geen sprake ?
pi_142927144
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:44 schreef N22 het volgende:

[..]

Stja, wat is nep als het model van Earson namaak is van zo'n Hercules ding.
pi_142927535
Hey allen,

Ik zit nu in Bulgarije en zet steeds mijn SJ4000 aan. Hij maakt alleen steeds filmpjes van een paar seconde... Iemand een idee wat fout gaat? Ik heb cyclic records uit gezet.
pi_142927538
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef davedavy het volgende:

[..]

hercules rebrand die earson toch ?
pi_142930642
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef wootahH het volgende:

[..]

hercules rebrand die earson toch ?
De Earon's are the real thing. Zie hier de website van de fabrikant: http://www.earson-audio.com///index.php?lang=en
Ze zijn ook leverancier voor andere merken. Zie http://www.earson-audio.com//about/show.php?lang=en&id=123
Gek genoeg staat onze speaker niet op de website, wel allerlei andere speakers.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:51:19 #223
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_142931059
Die Earson werkt perfect met Iphone, Ipad en Macbook/laptops. Had hem mee op vakantie en iedereen waar ik hem aan laat horen is verbaasd over de prijs/kwaliteit verhouding :D Een van mn beste aankopen aflopen jaar dus alle probz naar shiz voor het testen vorig jaar :P

Wat betreft die Kindle als ereader, dat ding is echt super! Mijn moeder is een halve digibeet maar kan goed met dat ding overweg :P daarbij gaat de accu ook lang mee. Het enige dat jammer is, is dat kindle niet alle ebooks (epub's geloof ik?) kan openen maar je moet ze eerst omzetten naar hun eigen formaat.
pi_142931086
Heb dus zojuist mijn SJ4000 binnen gekregen besteld van Banggood. Duurde volgens mij maar 2 a 2,5 weken.

Zit ik vol blijdschap alles open te maken en te bekijken gebeurt er ineens het volgende. Een van die knopjes van de waterdichte case ligt eruit, er blijkt een moer los in de doos te zitten die daar hoorde. Met fucking veel moeite, nauwkeurigheid en geluk heb ik dat kleine fragiele moertje terug op zijn plek gekregen.

Nou heb ik wel mijn twijfels over de waterdichtheid, het is namelijk zo slap gemaakt dat het al eens uit elkaar is gevallen. Wie zegt dat onder water alles op zijn plek blijft? :{

En wat zijn dit nou voor kut kwaliteit knopjes met rubberen onderdelen, moertjes en veringen die uit elkaar vallen. Ik had geen hoge verwachtingen, maar ik wil geen dingetje dat zo uit elkaar valt.

@hieronder :D Nee is een echte, heb zo'n check gedaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Scarface150993 op 31-07-2014 19:58:25 ]
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:52:12 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142931093
de Earson stond eerder wel op de site. Zal wel een reden voor zijn.
@hierboven niet een fake te pakken?
pi_142931455
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hebben inderdaad ook een neppe batch gehad, maar dat was 1 batch ;). Nu hebben ze weer de echte (althans die van mij is echt)
hoe zie je dat
Groot fan van User Wotte
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:18:36 #227
116613 NX
mixin...
pi_142934420
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:44 schreef N22 het volgende:
Nee, daar is geen sprake van, DX en Banggood leveren allebei de ES-151A (verbeterd model van de ER-151) alleen wordt deze nog altijd als ER-151 verkocht (omdat het model naam ER-151 meer bekend is). Op GOT had iemand beiden besteld en ontvangen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef davedavy het volgende:
De verwarring komt van het feit dat Earson zelf ook aan rebranding doet.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:01 schreef Tjacka het volgende:
hoe zie je dat
Niet denk ik, als je echt twijfelt aan de 'echtheid' of wat dan ook, dan bestel je deze bij DX, betaal je wel direct $7 meer, krijg je wel een retail doos voor terug :P

[ Bericht 1% gewijzigd door NX op 31-07-2014 21:37:19 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 00:15:58 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142941838
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]

hoe zie je dat
Pass trough laden, code checken op Xiaomi site, etc. Eventueel kan je hem ook open maken en checken op samsung cellen. Maar dat was die van mij niet nodig (voldeed aan alle eisen van YT filmpje van Xiaomi :))
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 00:21:08 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142941961
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef NX het volgende:

[..]

Nee, daar is geen sprake van, DX en Banggood leveren allebei de ES-151A (verbeterd model van de ER-151) alleen wordt deze nog altijd als ER-151 verkocht (omdat het model naam ER-151 meer bekend is). Op GOT had iemand beiden besteld en ontvangen.

[..]

De verwarring komt van het feit dat Earson zelf ook aan rebranding doet.

[..]

Niet denk ik, als je echt twijfelt aan de 'echtheid' of wat dan ook, dan bestel je deze bij DX, betaal je wel direct $7 meer, krijg je wel een retail doos voor terug :P
Wat hij zegt. :P
pi_142942945
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:06 schreef Iemand91 het volgende:
Nope.
Nu wel. :@ :')

[/ongeduld]
pi_142943099
Weet iemand waarvoor dat extra stuk glas voor je onderwater case van de sj4000 is?

En is het aangeraden om die case ook erop te houden als je gewoon film (niet met water dus)?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:06:52 #232
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142943336
Update SJ4000 via Banggood:

quote:
2014-07-31 21:20, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-07-31 21:20, NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-07-31 15:17, NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-07-24 07:40, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-24 07:40, Order departed from sorting hub
2014-07-23 10:00, Order dispatched
2014-07-22 09:54, Order Shipment recorded
Die zal morgen(vandaag) wel binnenkomen *O*
YouTube
pi_142943413
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 01:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die ging snel, ik had hem 11 juli besteld en had hem vandaag binnen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:12:31 #234
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142943461
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 01:10 schreef Scarface150993 het volgende:

[..]

Die ging snel, ik had hem 11 juli besteld en had hem vandaag binnen.
Mijn helden _O_
YouTube
pi_142943990
quote:

[..]

Pff als mijn tracking code 21/07 al eens zou beginnen werken ging ik al blij zijn ....
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 02:32:05 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142944620
Mijn Sounder Queenbox II BT4.0 Speaker is er ook bijna (denk ik). :D
Ben benieuwd of 'ie de hoge verwachtingen kan waarmaken.
pi_142945901
quote:

[..]

Een echte aanrader.
Huifkar.de

Editie: was al genoemd zag ik :)
pi_142945903
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Pass trough laden, code checken op Xiaomi site, etc. Eventueel kan je hem ook open maken en checken op samsung cellen. Maar dat was die van mij niet nodig (voldeed aan alle eisen van YT filmpje van Xiaomi :))
Heb je die link naar de serial check voor me?
pi_142946519
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 07:39 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Heb je die link naar de serial check voor me?
http://www.mi.com/sg/service/online

Gewoon even chatten met ze :7
Top 5 China producten
pi_142946698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://www.mi.com/sg/service/online

Gewoon even chatten met ze :7
Tnx voor die link.
Xiaomi.com powerbanks blijken dus de oude te zijn, en mi.com op de achterkant de nieuwere.
pi_142946710
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef remcosw het volgende:

[..]

Tnx voor die link.
Xiaomi.com powerbanks blijken dus de oude te zijn, en mi.com op de achterkant de nieuwere.
En zat er dan nog verder verschil tussen de oudere / nieuwere?
Top 5 China producten
pi_142946884
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

En zat er dan nog verder verschil tussen de oudere / nieuwere?
Niet naar gevraagd, ging mij vooral hierom.
Over het kleine verschil tussen de kleur van de coating wist ze niets.

Heb een DX giftcard van 10$ gewonnen, iemand nog tips? ;)

Ik zie net dat Tinydeal nu ook iDEAL accepteert ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door remcosw op 01-08-2014 09:26:44 ]
pi_142947323
Mijn xiaomi steel gun bij BG is geannuleerd :(
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:43:55 #244
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142947328
quote:

[..]

Een echte aanrader.
Hoezo doorsturen? Je Amazon.de spulletjes worden gewoon kosteloos in Nederland bezorgd toch? Of is hun beleid veranderd?
pi_142947347
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:43 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Hoezo doorsturen? Je Amazon.de spulletjes worden gewoon kosteloos in Nederland bezorgd toch? Of is hun beleid veranderd?
Bij het bestellen krijg ik de melding dat ik op de .com site moet bestellen (int.).
pi_142947425
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 02:32 schreef shiznuts het volgende:
Sounder Queenbox II BT4.0
Als ik google op Sounder Queenbox II BT4.0 krijg ik alleen Fok forum :') was wel benieuwd naar die Sounder Queenbox ,,, dus heb je link :P
pi_142947735
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:14 schreef zBus het volgende:

[..]

Ik heb ook de Steel Gun bestelt maar hij is op dit moment nog niet leverbaar via Banggood. Nog maar even wachten dus tot hij er wel is. Toen ik ze vroeg wanneer hij leverbaar zou worden kreeg ik alleen de reactie of ik een refund wou hebben...
Volgens mij is de Steel Gun alleen net pas uit.
Ik had ruim een week geleden de steel gun besteld bij BG, gisteren een mailtje gestuurd met de vraag wanneer het wordt verstuurd. Kreeg vandaag een mailtje binnen dat ze niet weten wanneer het weer in stock is en boden mij een refund aan. Die heb ik maar geaccepteerd. Ik kijk over een paar weken wel weer voor beschikbaarheid.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:09:46 #248
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142947811
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 01:42 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Pff als mijn tracking code 21/07 al eens zou beginnen werken ging ik al blij zijn ....
Als je hem bij Tmart hebt besteld, die zal niet meer komen denk :')
YouTube
pi_142948156
quote:

[..]

Die van mij vind ik ook vrij vlot verlopen tot nu toe :)

quote:
2014-07-31 21:51, The shipment item is under transportation, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-07-31 21:51, NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-07-31 21:51, Order received into final destination country
2014-07-29 10:22, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-29 10:22, Order departed from sorting hub
2014-07-24 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-24 10:00, Order dispatched
Too much is never enough!
pi_142948180
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:05 schreef Eastman het volgende:

[..]

Ik had ruim een week geleden de steel gun besteld bij BG, gisteren een mailtje gestuurd met de vraag wanneer het wordt verstuurd. Kreeg vandaag een mailtje binnen dat ze niet weten wanneer het weer in stock is en boden mij een refund aan. Die heb ik maar geaccepteerd. Ik kijk over een paar weken wel weer voor beschikbaarheid.
Ik kreeg net onderstaande binnen;
quote:
We’re sorry for the inconvenience caused.I have checked it in our system, the item will be available about 7 days later ,could you please contact us few days later?
Ik wacht dus nog even met het annuleren van de order.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:37:49 #251
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142948378
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erlandse-markt.dhtml

Het is wachten tot hier een standaard heffing op gaat komen.
YouTube
pi_142948642
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2014-07-30 12:27, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-30 12:27, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-30 12:27, Order departed from sorting hub
2014-07-29 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-29 10:00, Order dispatched
2014-07-25 10:00, Order Shipment recorded

Shipped 
Jul/23/2014
05:22:58
Warehouse 
Jul/23/2014
05:22:58
Successful payment
Jul/21/2014
16:24:14
Submit Order 
Jul/21/2014
16:24:14
Mijn Sj4000 (BG) gaat iets langzamer lijkt het wel..
Besteld op de 21ste

Wachten duurt lang! :')
pi_142949763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
Hey allen,

Ik zit nu in Bulgarije en zet steeds mijn SJ4000 aan. Hij maakt alleen steeds filmpjes van een paar seconde... Iemand een idee wat fout gaat? Ik heb cyclic records uit gezet.
Mogelijk kan je Micro SD kaartje het niet aan.... Te langzaam kaartje?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_142949984
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:28 schreef zBus het volgende:

[..]

Ik kreeg net onderstaande binnen;

[..]

Ik wacht dus nog even met het annuleren van de order.
Vorige week stond dat er dat re-stocking op 31 juli zou plaats vinden. Ik kijk 7 aug. wel weer of ze het op voorraad hebben. misschien bestel ik het dan wel opnieuw.
pi_142949992
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef remcosw het volgende:

[..]

Bij het bestellen krijg ik de melding dat ik op de .com site moet bestellen (int.).
De kindle kun je gewoon bestellen op amazon.com, die versturen ze ook naar NL als een van de weinige producten.
pi_142950719
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:34 schreef davedavy het volgende:

[..]

De kindle kun je gewoon bestellen op amazon.com, die versturen ze ook naar NL als een van de weinige producten.
Dan ben je $89 kwijt + douanekosten.
Dus is huifkar + amazon.de goedkoper.

[ Bericht 1% gewijzigd door remcosw op 01-08-2014 12:21:13 (toch andere prijs ;)) ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:04:16 #257
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142950975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef remcosw het volgende:

[..]

verhips, da's nieuw voor mij. Maar goed vanuit de VS verzonden komt ie op iets minder dan 53 euro. Nog nie sleg nie

komt op veul meer, dus lama

[ Bericht 5% gewijzigd door funky_fart op 01-08-2014 12:59:45 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:29:01 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142954155
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:50 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Als ik google op Sounder Queenbox II BT4.0 krijg ik alleen Fok forum :') was wel benieuwd naar die Sounder Queenbox ,,, dus heb je link :P
Ja, ze werden toen 'Queenbox', 'Bee hive' en 'Honeycomb' genoemd. :P Nu gaat 'ie eigenlijk door het leven als de N5.

http://www.sounder.cc/show.asp?para=cn_6_13_4
http://s.taobao.com/searc(...)ll%253A1&q=sounder+2
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=sounder+n5

Staat alweer een jaar op het verlanglijstje:
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef shiznuts het volgende:
Should be some sweet stuff. :Y

In de categorie waar 'ie invalt is de rest veel duurder...
Trouwens wat rebrands gevonden, BRuno, Zu Audio, Marsbox & BeatBlock .

[..]

Hier nog een keer m'n research-findings-post. [..]
pi_142954295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:34:32 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142954357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef Intermec het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Omdat meneer 1 slechte ervaring heeft en die shop nu meteen in z'n geheel door de drek sleept wanneer hij de kans krijgt. Terwijl er ook gewoon prima ervaringen te melden zijn.
pi_142954743
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, ze werden toen 'Queenbox', 'Bee hive' en 'Honeycomb' genoemd. :P Nu gaat 'ie eigenlijk door het leven als de N5.

http://www.sounder.cc/show.asp?para=cn_6_13_4
http://s.taobao.com/searc(...)ll%253A1&q=sounder+2
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=sounder+n5

Staat alweer een jaar op het verlanglijstje:

[..]

Ah thx
Niet leverbaar bij DX Enzo ?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:50:55 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142955007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:44 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Ah thx
Niet leverbaar bij DX Enzo ?
Ook, http://chinaprices.us?q=sounder%20bluetooth&from=70 .
Maar... BT2.1 en niet op voorraad. Kun je ervan uitgaan dat het niks wordt als je die bestelt.
En Sounder zit voor consumenten en resellers gewoon op AliExpress.
pi_142955062
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hmm mijn dreiging tot paypal claim heeft blijkbaar toch geholpen.. >:) 2014-07-29 18:00, Order departed on flight from origin
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:58:57 #264
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142955305
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Omdat meneer 1 slechte ervaring heeft en die shop nu meteen in z'n geheel door de drek sleept wanneer hij de kans krijgt. Terwijl er ook gewoon prima ervaringen te melden zijn.
Wat betreft de SJ4000 ben ik niet de enige waar het misgegaan is.

Dat het misgaat, dat kan gebeuren.
Dat de klantenservice niet eerlijk is, onacceptabel.

Ander heugelijk nieuws te melden:

Had een klein probleempje met het klepje, maar dat was mijn eigen fout.
Alles zit er op en eraan.

Waterproof case was het ringetje van afgevallen (vermoedelijk tijdens transport) dit was zonder problemen weer te repareren.

Foto's geschoten met de Jiayu G4S 2GB standaard instellingen :+
Gekocht bij en geleverd door www.banggood.com
YouTube
pi_142956221
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oke thanks :) Nou hopelijk gaat het bij mij wel allemaal goed dan haha
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_142956294
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:52 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Hmm mijn dreiging tot paypal claim heeft blijkbaar toch geholpen.. >:) 2014-07-29 18:00, Order departed on flight from origin
Dat heeft geen invloed op het eerder verschepen hoor.
pi_142956541
Zou het eigenlijk nog wel nut hebben om een 3-tal DSLR accu's opnieuw door de verkoper te laten verzenden
(aanbod van verkoper bij Paypal dispute) aangezien de eerste zending nooit is bezorgd?
Heb zo'n vermoeden dat ze nooit aangekomen zijn omdat het accu's zijn.

Op tijd krijg ik ze toch al lang niet meer (15 augustus)

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 01-08-2014 15:00:09 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:31:05 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142956603
Gaan voor de refund en dan van eBay of Amazon wat uit Duitsland/Groot-Brittannië halen?
Voor de BMPCC heb ik nu Patona accu's en lader gehaald van eBay.

Hier: http://www.ebay.nl/itm/2x(...)el-T4i-/130850795494 . Voorstel doen en misschien krijg je nog 2 euro eraf ofzo.
pi_142957756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef shiznuts het volgende:
Gaan voor de refund en dan van eBay of Amazon wat uit Duitsland/Groot-Brittannië halen?
Voor de BMPCC heb ik nu Patona accu's en lader gehaald van eBay.
Ik dacht dat je niet zo van de non-brand accu's was? :+
quote:
Hier: http://www.ebay.nl/itm/2x(...)el-T4i-/130850795494 . Voorstel doen en misschien krijg je nog 2 euro eraf ofzo.
Dat zijn ook heel nette prijzen. :o

Heb je die "Patona" accu's al binnen en gebruikt dan? Die zou je dus wel aan willen bevelen?

SPOILER
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:09:50 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142958007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:02 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je niet zo van de non-brand accu's was? :+
Ben ik ook niet. Van die China dingen. Daarom kijk ik wat er verkocht wordt op amazon.co.uk, amazon.de, amazon.fr, amazon.it en amazon.es. Bekijk ik daar wat Amazon zelf durft te verkopen en naar wat populaire andere merken zijn die vrijwel uitsluitend positieve reviews krijgen. ;)
quote:
[..]

Dat zijn ook heel nette prijzen. :o

Heb je die "Patona" accu's al binnen en gebruikt dan? Die zou je dus wel aan willen bevelen?

SPOILER
Accu's zijn al binnen en opgeladen. Heb ze niet kunnen gebruiken omdat de BMPCC dus terug moest vanwege hotpixels sterrenbeelden. ;( De lader is ook een aan te bevelen aanschaf. :Y Heeft ook USB-aansluitingen zodat je van een powerbank ofzo ook nog je accu's kan laden in 't veld zeg maar.

Zelf durft Amazon het aan MaximalPower's te verkopen (heb ik voor m'n E-M1): http://www.amazon.de/Maxi(...)Serie/dp/B003ENIC6E/ . Verder heb ik zelf ook spul van ChiliPower (heb ik voor GH2 en GoPro Hero3 Blacks) die goede reviews kregen: http://www.amazon.de/Orgi(...)C-E8E/dp/B00IHZ2WF6/ en http://www.amazon.de/ChiliPower-LP-E8-1200mAh-Ladegerät-LC-E8E/dp/B00IHZ3E8A/ . Misschien ook opties voor je. Dan heb je nog Ex-Pro, Hähnel, Jupio, enz etc.

[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 01-08-2014 15:21:47 ]
pi_142959599
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat betreft de SJ4000 ben ik niet de enige waar het misgegaan is.

Dat het misgaat, dat kan gebeuren.
Dat de klantenservice niet eerlijk is, onacceptabel.

Ander heugelijk nieuws te melden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Had een klein probleempje met het klepje, maar dat was mijn eigen fout.
Alles zit er op en eraan.

Waterproof case was het ringetje van afgevallen (vermoedelijk tijdens transport) dit was zonder problemen weer te repareren.

Foto's geschoten met de Jiayu G4S 2GB standaard instellingen :+
Gekocht bij en geleverd door www.banggood.com
Welke ringetje was eraf gevallen en hoe weet je dat dit komt door transport? Want bij mij was er ook een ringetje ervan af gevallen bij een van de knopjes van de case... Ik ben nu bang dat dit weer kan gebeuren als de camera in gebruik is.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:22:28 #272
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142960632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:55 schreef Scarface150993 het volgende:

[..]

Welke ringetje was eraf gevallen en hoe weet je dat dit komt door transport? Want bij mij was er ook een ringetje ervan af gevallen bij een van de knopjes van de case... Ik ben nu bang dat dit weer kan gebeuren als de camera in gebruik is.
Dat was bij mij ook, om ervoor te zorgen dat de knopjes dus niet te ver naar buiten gaan.
Heb hem er zelf weer ingezet.
Andere knopjes hebben er geen last van (meerdere malen getest)

Foto:
YouTube
pi_142960690
Powerbank binnen en deze is wel echt, 19.8 dollar en met haar afgesproken dat ik er dan nog een aantal bestel.
Top 5 China producten
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:30:22 #274
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142960874
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:24 schreef rene90 het volgende:
Powerbank binnen en deze is wel echt, 19.8 dollar en met haar afgesproken dat ik er dan nog een aantal bestel.
Krijg je ook korting als je meerdere besteld?
YouTube
pi_142961328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:24 schreef rene90 het volgende:
Waar heb je die dan vandaan? Ik heb mogelijk ook wel interesse in meerdere.
pi_142961396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat was bij mij ook, om ervoor te zorgen dat de knopjes dus niet te ver naar buiten gaan.
Heb hem er zelf weer ingezet.
Andere knopjes hebben er geen last van (meerdere malen getest)

Foto:
[ afbeelding ]
Ja ik snap wel dat die ringetjes die knopjes tegenhouden, zodat ze niet eruit schieten. Maar ze horen toch niet door vervoer of gebruik eraf te liggen? Hoe heb je het trouwens erop gekregen, ik heb het met een beetje geluk toevallig goed erop geduwd.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:51:26 #277
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142961476
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef Scarface150993 het volgende:

[..]

Ja ik snap wel dat die ringetjes die knopjes tegenhouden, zodat ze niet eruit schieten. Maar ze horen toch niet door vervoer of gebruik eraf te liggen? Hoe heb je het trouwens erop gekregen, ik heb het met een beetje geluk toevallig goed erop geduwd.
Misschien is het knopje ingedrukt geweest, te lang waardoor door geschud hij er af viel.

Knopje ingedrukt, ringetje ertussen geschoven en weer terug laten veren.
YouTube
pi_142961958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Krijg je ook korting als je meerdere besteld?
Met meerdere was het 19.8 dollar ;) Anders 20.8 dollar. Maar ik zie hem nu niet meer in haar store staan, zal even aan haar vragen of ze ze nog verkoopt.
Top 5 China producten
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:14:30 #279
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142962109
Verbatim geheugenkaarten, net zo goed als Sandisk?

Maakt dat nog uit?

Keek net bij Dataio, maar is net te laat (voor 17:00u bestellen morgen in huis).
Anders haal ik gewoon een verbatim in de winkel morgen van freebees :7
YouTube
pi_142962257
Zo... we gaan weer door.
Inmiddels heeft DX ook een flink aantal fake camera's verkocht, zonder dat zij dit wisten. Mensen zijn tegemoet gekomen en ze zijn weer terug bij hun oude leverancier.

Dat neemt niet weg dat de fake markt stopt. Sterker nog, de fabrikant van de originele SJ4000 camera's heeft de WIFI versie aangekondigd voor de 2e week in augustus, daar maakt ACMELL, de maker van de fake SJ4000 camera's, nu goed gebruik van. Op Banggood wordt deze nu verkocht:

http://www.banggood....f-p-938985.html

Mijn advies: Niet kopen ;-)
pi_142962262
http://order.mi.com/service/dyscode

Dit is de website om die code op je kartonnen doosje / plastic doosje te checken of hij echt is ;)
Even het cijfer invoeren nadat je het kraslaagje hebt weg gehaald.
Top 5 China producten
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:32:02 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142962641
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef Junior.. het volgende:
Zo... we gaan weer door.
Inmiddels heeft DX ook een flink aantal fake camera's verkocht, zonder dat zij dit wisten. Mensen zijn tegemoet gekomen en ze zijn weer terug bij hun oude leverancier.

Dat neemt niet weg dat de fake markt stopt. Sterker nog, de fabrikant van de originele SJ4000 camera's heeft de WIFI versie aangekondigd voor de 2e week in augustus, daar maakt ACMELL, de maker van de fake SJ4000 camera's, nu goed gebruik van. Op Banggood wordt deze nu verkocht:

Goed dat je ons op de hoogte blijft houden!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:05:47 #283
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142963648
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met meerdere was het 19.8 dollar ;) Anders 20.8 dollar. Maar ik zie hem nu niet meer in haar store staan, zal even aan haar vragen of ze ze nog verkoopt.
Yes, laat maar even weten.

Zal de waterproof case hier een tijd in het bad leggen (zonder camera uiteraard)
Ben benieuwd.. het rubber gaat aan de ene kant niet zo diep als aan de andere kant.
YouTube
pi_142964181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 02:32 schreef shiznuts het volgende:
Queenbox II BT4.0
Shiznuts

Heb je hem al binnen? En een linkje? Had je hier heh? Ik kan nie vinden op Aliexpress, maar wat vind je ervan in vergelijking met de ER 151? :D
Is back
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:12:15 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_142965644
Leuk weetje uit de krant vandaag:
DX.com omzet: 133 miljoen, winst: 3.5 miljoen
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:44:52 #286
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142966575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef RobertNL het volgende:
Valt mij tegen eigenlijk, de omzet niet zozeer maar de winst wel.
YouTube
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:51:41 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142966839
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:21 schreef supayoshii het volgende:

[..]

Shiznuts

Heb je hem al binnen? En een linkje? Had je hier heh? Ik kan nie vinden op Aliexpress, maar wat vind je ervan in vergelijking met de ER 151? :D
Ik heb hier vanmiddag nog een en ander opgehelderd. Moet je ff nalezen, dat copy en pasten van quotes gaat me wat te moeizaam op een mobieltje. ;)

En zoals gezegd, hij is onderweg (al een dag of 10) en verwacht 'em spoedig* binnen (* breed begrip).
pi_142968991
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef RobertNL het volgende:
En dan nog te bedenken dat DX niet de goedkoopste is
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:02:55 #289
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142969512
Niemand een suggestie met betrekking tot die SD kaartjes?
YouTube
pi_142969779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef rene90 het volgende:
http://order.mi.com/service/dyscode

Dit is de website om die code op je kartonnen doosje / plastic doosje te checken of hij echt is ;)
Even het cijfer invoeren nadat je het kraslaagje hebt weg gehaald.
Ik had alleen dat vieze witte folietje eromheen zitten, geen doosje.
Staan wel wat code's op die seal.

Geen idee welke ik in moet voeren.. :')

Edit: oke nice ik moest idd iets wegkrassen ofzo maar dat heb ik helemaal kapotgekrast en nu zie ik de code niet meer.
Ahh well alle uiterlijke kenmerken kloppen en ik kan pass-trough chargen, kan niet missen.

[ Bericht 9% gewijzigd door G-NiLES op 01-08-2014 21:17:49 ]
pi_142970331
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niemand een suggestie met betrekking tot die SD kaartjes?
welke sd kaartjes?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:39:06 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142970659
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:29 schreef wootahH het volgende:

[..]

welke sd kaartjes?
Verschil tussen Sandisk en Verbatim.
Maakt dat nog uit?
Was vandaag te laat met online bestellen via Dataio om hem morgen in huis te hebben dus twijfel om nu morgen een kaartje te halen bij de kijkshop.
Twijfel dus alleen over de kwaliteit versus de Sandisk.

32GB voor de SJ4000
YouTube
pi_142971291
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Verschil tussen Sandisk en Verbatim.
Maakt dat nog uit?
Was vandaag te laat met online bestellen via Dataio om hem morgen in huis te hebben dus twijfel om nu morgen een kaartje te halen bij de kijkshop.
Twijfel dus alleen over de kwaliteit versus de Sandisk.

32GB voor de SJ4000
Sandisk van 32GB werkt prima bij mij.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:58:51 #294
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142971381
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef Muto het volgende:

[..]

Sandisk van 32GB werkt prima bij mij.
Ja I know, heb daar ook goede ervaringen mee alleen kost een Sandisk in de winkel 31 (online +-20)
Dat is mij net even teveel.

Verbatim zit op 20 in de winkel (kijkshop)
YouTube
pi_142971497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja I know, heb daar ook goede ervaringen mee alleen kost een Sandisk in de winkel 31 (online +-20)
Dat is mij net even teveel.

Verbatim zit op 20 in de winkel (kijkshop)
Ah ja, heb je niet de tijd om tot dinsdag met een tijdelijk kaartje te spelen? Dan gewoon via Dataio en wachten. Heb je hem voor veel minder.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:11:30 #296
181242 Gunny
pi_142971811
Die bij de kijkshop is een class 4, zou ik voor een SJ4000 niet gebruiken. Die bij Dataio is class 10.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:11:40 #297
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142971820
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Ah ja, heb je niet de tijd om tot dinsdag met een tijdelijk kaartje te spelen? Dan gewoon via Dataio en wachten. Heb je hem voor veel minder.
Daar gaat het wel op neerkomen dan.

Feit blijft wel, wat maakt het onderscheid tussen die twee merken?
Is het kwaliteit of ook de snelheid van overschrijven etc.

Monopod past ook perfect trouwens, die had ik al een tijd in huis.
Nu nog eens neuzen naar extra accu's en bedenken hoe ik hem precies op mijn helm ga monteren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:11 schreef Gunny het volgende:
Die bij de kijkshop is een class 4, zou ik voor een SJ4000 niet gebruiken. Die bij Dataio is class 10.
In store was het een 10 geloof ik.
YouTube
pi_142972003
DH gate heeft een actie, je krijgt een coupon voor 10$ off bij besteding van 50$.
Of eentje van 100$/1000$ (besteding moet hoger zijn dan het bedrag).

De hoofdprijs is een reis naar China.

Prima site, heb er n aantal spulletjes vandaan. Niet de goedkoopste - wel goede service is mijn ervaring.

http://www.dhgate.com/promotion/Red_Envelope_Giveaway.html
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:30:06 #299
116613 NX
mixin...
pi_142972518
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef Junior.. het volgende:
Zo... we gaan weer door.

Idem, dank voor the heads up alleen weet je het zeker dat ze een neppe model met wifi verkopen? Ik denk dat je het verkeerd ziet namelijk, je kunt deze alleen voorbestellen/pre-orderen bij Banggood. Ze leveren nog geen SJ4000 met Wifi.

Tevens je link werkt niet :)

http://www.banggood.com/W(...)rproof-p-938985.html
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:46:50 #300
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142975795
en
YouTube
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:47:01 #301
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142975804
dicht
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')