mja had dit dus ook al op woensdag, donderdan en vrijdagquote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef NX het volgende:
[..]
Zie je het voor je dat hij honderden van die dingen binnen krijgt en 1 voor 1 opent om ze te inspecteren? Ik denk niet dat ze dat doen
[..]
Het is weekend![]()
(live chat is soms tot een uur of 12 in de middag (NL'se tijd) te bereiken)
kan wel. Zou er zelf eerder 4 van 27$ van makenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:07 schreef Majorthom het volgende:
Is het vertrouwelijk om via dealextreme voor rond de 110 dollar te bestellen in één order? Order bedraagt 24 artikelen. Kan dat, of is het beter om de order te splitten (of gebeurt dat automatisch)?
In verband met de douane dan neem ik aan?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef wootahH het volgende:
[..]
kan wel. Zou er zelf eerder 4 van 27$ van maken
Denk het. Zal wel het standaard 3.5mm zijn. Maar echt stevig zijn die dingen zeker niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:20 schreef Jimbo het volgende:
Zo te zien kan je dat statiefje van de waterpas ook voor zn beetje elke camera gebruiken
Ach voor je coolpix of iets is het meer dan goed genoegquote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Denk het. Zal wel het standaard 3.5mm zijn. Maar echt stevig zijn die dingen zeker niet.
Is de voeding die erbij zit een beetje goed? Heb bij andere sata usb adapters verhalen gelezen dat de hardddisks overleden of dat de voeding ging roken..quote:Op zondag 27 juli 2014 19:06 schreef .Neovo. het volgende:
Ook even een review.
Ik heb nog een stapel (iets van 20) oude harde schijven liggen, en wil deze wel eens opruimen. Om deze schijven nog te kunnen uitlezen, heb ik een USB HDD Dock bij Banggood gekocht. Het betreft eentje waar IDE en SATA schijven in geplaatst kunnen worden.
[ afbeelding ]
Precies, scheelt je zo een 30 euro als je pech hebt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Majorthom het volgende:
[..]
In verband met de douane dan neem ik aan?
Ja zijn er aantal die hebben besteld.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef Samsang het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wielerkleding uit China gehaald?
Ik dacht dat iemand, een lange tijd geleden, op Aliexpress een roodkleurig pakje had gekocht?
Jup een setje, bibshort met shirt.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef Samsang het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wielerkleding uit China gehaald?
Ik dacht dat iemand, een lange tijd geleden, op Aliexpress een roodkleurig pakje had gekocht?
Tot nu toe gaat het goed. Nog geen rokende dingen gezien.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef Mr_Gadget het volgende:
[..]
Is de voeding die erbij zit een beetje goed? Heb bij andere sata usb adapters verhalen gelezen dat de hardddisks overleden of dat de voeding ging roken..
Ik heb gewoon een Actionding gebruikt, werkte prima om een vulkaan in de nacht te beklimmen, gaf echt voldoende licht. Gewoon op batterijen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef pahlawan het volgende:
Heeft iemand een advies voor we. Goede headlamp voor op backpack vakantie voor plus minus 15 euro. Het is een pre wanneer het kreng met usb opgeladen kan worden. Scheelt weer een charger. Anders gewoon batterijen..
Nou, heb hem ook besteld. Ben benieuwd. Wilde al een tijd zo een Android box hebben en deze ziet er op het oog erg strak uit. Hopen dat de prestaties goed zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef Downstar het volgende:
Zojuist ook de Minix Neo X8-H mediaspeler besteld bij Tmart!
[ afbeelding ]
Ik heb nu een Ac ryan HD mini 2 en 2 van die android HDMI sticks, toen ze net uitwaren..
die sticks zijn echt niks, geen ethernet, singlecore en 1 gb ram xD..
workarounds om xbmc aan de praat te krijgen etc.
Nu maar eens voor een wat geavanceerdere gegaan..
Ethenet, geoptimaliseerd voor xmbc, 4K ondersteunend, 2GB ram en een quadcore processor. zoals ik nu zie 1 van de beste android mediaspelers uit china
ben benieuwd!
Kan wel kloppen. Ik heb dan ook maar een paar keer meegemaakt - in een tijdspan van 6 jaar - dat de LiveChat wel online was. Maak een ticket aan, daar reageren ze best vlot op, ook mail - vaak een dag later een reactie.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
mja had dit dus ook al op woensdag, donderdan en vrijdagVandaar dat ik dus dacht, misschien is er een speciale dag.
Hier vanochtend nog gechat en een paar weken terug ook diverse keren. Nooit problemen gehad..quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef NX het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik heb dan ook maar een paar keer meegemaakt - in een tijdspan van 6 jaar - dat de LiveChat wel online was. Maak een ticket aan, daar reageren ze best vlot op, ook mail - vaak een dag later een reactie.
Ook de x8-h variant? Dan zit je qua hardware wel aan de top op de Chinese markt, dus qua prestaties zal het geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 10:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nou, heb hem ook besteld. Ben benieuwd. Wilde al een tijd zo een Android box hebben en deze ziet er op het oog erg strak uit. Hopen dat de prestaties goed zijn.
Ik heb mijn geld van BG gewoon terug gekregen van mijn niet ontvangen power bank. Als je zeker wilt zijn of die van jou echt is kan je ook nog controleren of je met de power bank aan het stopcontact en dan de andere USB poort aansluiten op je telefoon, als je telefoon dan oplaad dan ben je vrijwel zeker dat het een echte is.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef funky_fart het volgende:
zojuist de xiaomi powerbank van ChinaBuye wél ontvangen, de drie dollar bijbetaling heeft geloond ;-)
Heb m niet opengeschroefd, maar voldoet wel aan de uiterlijke kenmerken van de echte. Controlenummer via site van Xiaomi ingevuld, geeft eveneens aan dat het een originele is.
Nee heb m nog niet, dat is het probleem maarja de claim is al gesloten...quote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef funky_fart het volgende:
Dan ben je bij dezen verhuisd![]()
Tracken vanuit China blijft - zolang het geen DHL of FedEx oid betreft - zo schimmig als de neten. Maar je hebt m toch in huis nu? Then why bother?
Jup, de x8-h variant inderdaad. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen, denk dat mijn vriendin heel blij zal zijn met XBMC. Die kijkt graag Amerikaanse shows en ik download volgens haar niet snel genoeg als ze er om vraagt.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ook de x8-h variant? Dan zit je qua hardware wel aan de top op de Chinese markt, dus qua prestaties zal het geen probleem moeten zijn
Via normale airmail laten verzenden?
Zelf downloaden?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Skiet het volgende:
Jup, de x8-h variant inderdaad. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen, denk dat mijn vriendin heel blij zal zijn met XBMC. Die kijkt graag Amerikaanse shows en ik download volgens haar niet snel genoeg als ze er om vraagt.
Ooit naar gekeken, maar kreeg het niet goed ingesteld. Wellicht toch nog een keer naar kijken.quote:
Gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt = leveragequote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jup, de x8-h variant inderdaad. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen, denk dat mijn vriendin heel blij zal zijn met XBMC. Die kijkt graag Amerikaanse shows en ik download volgens haar niet snel genoeg als ze er om vraagt.
/offtopicquote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef Skiet het volgende:
Ooit naar gekeken, maar kreeg het niet goed ingesteld. Wellicht toch nog een keer naar kijken.
Da's beter, al blijft het een jammerlijke exercitie. Als in: zonde van tijd en moeitequote:Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld van BG gewoon terug gekregen van mijn niet ontvangen power bank.
Proef gedaan, proef geslaagd. Geen twijfel meerquote:Als je zeker wilt zijn of die van jou echt is kan je ook nog controleren of je met de power bank aan het stopcontact en dan de andere USB poort aansluiten op je telefoon, als je telefoon dan oplaad dan ben je vrijwel zeker dat het een echte is.
Antwoord:quote:2014-07-28 05:00:54
Hi there, the tracking# shows 'Destination Spain'. Howcome it's not Netherlands?
quote:2014-07-28 05:10:59
yes
Gewoon netflix accountje nemen, dan hoef je niks meer te downloaden en kan ze al haar Amerikaanse series zo afspelen op de minix x8-hquote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Twee dagen wachten, zeggen dat je local customs heb gevraagd en die hadden niks gezien.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef darksnake het volgende:
Ik heb een geschil lopen met Chinabuye, 2 powerbanks besteld, maar die is volgens de track&trace al sinds 1 jul op: 2014-07-01 13:02, Arrived at overseas (Country code: NL).
Eerste reactie was extra 10-15dagen wachten(ik zei is goed tot 25jul). Nu heb ik weer gevraagd om een refund sturen ze mij om local customs te vragen.
Hoe kan ik dit het beste oplossen want pakketje gaat echt niet meer komen gok ik.![]()
Ik heb namelijk al eerder besteld en toen was het binnen 2 weken op de stoep.
Kan toch gewoon op je mobiel, een SIP client installeren?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:21 schreef davedavy het volgende:
Iemand al eens gekeken voor een VoIP telefoon? Zoiets http://www.aliexpress.com(...)ones/1476576424.html
De bel tarieven zijn erg aantrekkelijk van zo'n ding, maar om nu meteen 200USD neer te leggen
Dat klopt maar ik zocht een reden om iets in China te kopenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:25 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Kan toch gewoon op je mobiel, een SIP client installeren?
Of op je PC?
Gigaset N300A IPquote:Op maandag 28 juli 2014 18:21 schreef davedavy het volgende:
Iemand al eens gekeken voor een VoIP telefoon? Zoiets http://www.aliexpress.com(...)ones/1476576424.html
De bel tarieven zijn erg aantrekkelijk van zo'n ding, maar om nu meteen 200USD neer te leggen
Thanks!quote:Op maandag 28 juli 2014 18:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gigaset N300A IP
[ afbeelding ]
Kun je voor het prijsverschil met dat Chinese ding van je nog eventueel een compatible Gigaset kopen als je dat wil.
Gewoon sowieso die claim ff aanmaken joh.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Deugniett het volgende:
Zojuist Chinabuye gevraagd voor een oplossing wat betreft de powerbank. Ik zit nu op 41 dagen maar vraag denk ik om een refund en anders maak ik een paypal claim. Waarschijnlijk zullen ze $5 zeggen en dat zij hem opnieuw sturen zoals meerdere hier. Heb hem gelijk maar weer bij BG besteld voor ongeveer 17eu. Laatste postte ik dat je niet kon kiezen voor NL direct maar dan kon nu weer wel
wat voor tracking code heb je?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef Joerii90 het volgende:
Begin toch al spijt te krijgen dat ik met Tmart mijn sj4000 heb gekocht, tracking code werkt nog steeds niet na 8 dagen ....
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef Joerii90 het volgende:
Begin toch al spijt te krijgen dat ik met Tmart mijn sj4000 heb gekocht, tracking code werkt nog steeds niet na 8 dagen ....
quote:
Na 7 dagen? Heb even geduldquote:Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Joerii90 het volgende:
mijn bestelling is al van 21/07 verzonden, zou het helpen als ik een paypal claim aanmaak?
wacht gewoon 4-5 weken. China is ver weg.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Joerii90 het volgende:
mijn bestelling is al van 21/07 verzonden, zou het helpen als ik een paypal claim aanmaak?
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Joerii90 het volgende:
Dit.quote:
Vrijdag in Nederland aangekomen? Dan is het niet zo gek dat hij er nog niet. Eerst moet die ingeklaard worden door de douane, wat een dag duurt, daarna door naar PostNL waar ze hem moeten verwerken en dan moet hij nog bij jou thuis komen. Op zijn vroegst zou ik hem woensdag verwachtenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:58 schreef toimoi het volgende:
Heeft iemand hier wel eens via de eud.dx.com site besteld? Tot nu toe ben ik er in ieder geval nog niet zo blij mee... Mijn pakketje ligt al sinds vrijdag in Nederland, maar waar!
Kantoor en bedrijfspanden mijdt de PostNL in het weekend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:01 schreef toimoi het volgende:
Hope so... Ik laat 'm op mijn werk bezorgen, zou knap lullig zijn als die zaterdag aankomt
Nee hoor, de pakketboer komt bij mij gewoon op zaterdag op kantoor langs.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:45 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Kantoor en bedrijfspanden mijdt de PostNL in het weekend.
Bij mij staat ie nu een kleine week op deze status. Ik wacht ongeduldig afquote:Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via Banggood is hij ook via Sweden Post verstuurd.
2014-07-23 18:00, Order departed on flight from origin
Bedoelden ze toch dat ie vertrokken is van bestemming ? En die datum klopt niet want hij is bijquote:2014-07-29 18:00, Order departed on flight from origin
Of heb ik wat gemist afgelopen maanden en zit Zweden in andere tijdzonequote:Origin Country - Sweden
Volgens mij gaat hij van China -> Singapore, omdat in Singapore een doorgeefpunt is naar Sweden post. Hetzelfde dat Postnl vanuit China naar Hong Kong gaat, omdat in Hong Kong postnl weer een 'sorting hub' heeft naar Nederland toe.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:31 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Bedoelden ze toch dat ie vertrokken is van bestemming ? En die datum klopt niet want hij is bij
[..]
Of heb ik wat gemist afgelopen maanden en zit Zweden in andere tijdzone
Nog langer wachten dusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij van China -> Singapore, omdat in Singapore een doorgeefpunt is naar Sweden post. Hetzelfde dat Postnl vanuit China naar Hong Kong gaat, omdat in Hong Kong postnl weer een 'sorting hub' heeft naar Nederland toe.
Ik zeg van wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef remcosw het volgende:
Heb de tweede powerbank ook binnen.
Verschil tussen de 2 (beiden van Chinabuye) is echter dat de bedrukking onderop iets verschilt van kleur en op de ene xiaomi.com en op de andere mi.com staat.
Die van mi.com heeft ook een duidelijk groter logo.
Heb ik dan toch een fake te pakken?
Beiden kunnen laden terwijl ze opgeladen worden.
Je moet hem doorlussen, dus met die kabel gewoon van het usb gat van de powerbank naar het micro usb gat, dan hoort hij geen ledjes te tonen. Doet hij dat wel is hij fake.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef remcosw het volgende:
Beiden kunnen laden terwijl ze opgeladen worden.
Doen ze beiden niet. Ben bang dat de fakes te goed worden..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je moet hem doorlussen, dus met die kabel gewoon van het usb gat van de powerbank naar het micro usb gat, dan hoort hij geen ledjes te tonen. Doet hij dat wel is hij fake.
Zijn meer trucjes, opladen, en dan lang de powerbutton indrukken, als de ledjes uit gaan is het weer een teken dat hij echt is. Maar had hij op het doosje zo'n sticker van xiaomi? Met zo'n veldje wat je kan wegkrassen? Dan kan je die code invullen op de xiaomi websites om te checken of hij echt is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:53 schreef remcosw het volgende:
[..]
Doen ze beiden niet. Ben bang dat de fakes te goed worden..
Toch hea, even los van al deze informatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zijn meer trucjes, opladen, en dan lang de powerbutton indrukken, als de ledjes uit gaan is het weer een teken dat hij echt is. Maar had hij op het doosje zo'n sticker van xiaomi? Met zo'n veldje wat je kan wegkrassen? Dan kan je die code invullen op de xiaomi websites om te checken of hij echt is.
Bij beiden ging het ledje direct bij indrukken uit. Van lang indrukken is er geen sprake.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zijn meer trucjes, opladen, en dan lang de powerbutton indrukken, als de ledjes uit gaan is het weer een teken dat hij echt is. Maar had hij op het doosje zo'n sticker van xiaomi? Met zo'n veldje wat je kan wegkrassen? Dan kan je die code invullen op de xiaomi websites om te checken of hij echt is.
Kraslaag even controleren en als ik het zo lees heb je geen fake, check in ieder geval het volgende;quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef remcosw het volgende:
Bij beiden ging het ledje direct bij indrukken uit. Van lang indrukken is er geen sprake.
Zat volgens mij op beiden een kraslaag, sowieso op de laatste. Maar weet niet meer welke in het doosje van vandaag zat
Ik had een fake one die dus al zo'n plastic papiertje eromheen had, dus dat kunnen fakes ook al hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef NX het volgende:
- Flimsy dunne verpakking scheurt niet, kreukelt wel?
Lijkt mij die met xiaomi.com op de achterkant wat minder strak. Zit ook een kras in (kan door gebruik zijn).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef NX het volgende:
[..]
Kraslaag even controleren en als ik het zo lees heb je geen fake, check in ieder geval het volgende;
- Flimsy dunne verpakking scheurt niet, kreukelt wel?
- Geen logo op usb-kabel? Witte USB-kabel, no logo, zwart van binnen?
- Witte usb en micro-usb-aansluiting op powerbank?
- Gelaserd logo? Mi logo op powerbank strak erin gelaserd o.i.d.?
- Pass-through-charging?
Ik heb die van mij (met Singapore Post van ChinaBuye) net ontvangenDe zonder tracking code kwam gisteren binnen, deze had ik veel eerder besteld en heeft er vreemd genoeg ook langer over gedaan.
Bedankt voor de reviewquote:
Dit was via Samenkopen, daar zit iemand van die webshop. Vaak worden er wat kleinere dingen weg gegeven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bedankt voor de review
Hoe stellen die sites trouwens uberhaubt die dingen beschikbaar ter review? gewoon vragen ofzo?
is de -h al verzonden? mijne staat nu op backorderquote:Op maandag 28 juli 2014 18:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gewoon netflix accountje nemen, dan hoef je niks meer te downloaden en kan ze al haar Amerikaanse series zo afspelen op de minix x8-h
Order Status: Processingquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef wootahH het volgende:
[..]
is de -h al verzonden? mijne staat nu op backorder
4-5 werkdagen na ontvangst van jou formulier heb je het pakketje bij je thuis (onder voorbehoud.)quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef roflcat het volgende:
Vrijdag een brief gehad van de douane, ging om een pakketje met een paar sportschoenen en 2 zonnebrillen (géén replica's!). Moest de waarde invullen. Deze was werkelijk ook onder de 25 dollar, dus dat heb ik opgeschreven. Weet iemand hoe lang dit duurt voordat ik het pakketje krijg?
Nog even wat; heb hier nog Awei ES-900i liggen, iemand intresse? Je mag ze hebben voor de verzendkosten, met doos en al. 1x getest, maar vind het toch niks.
Zou inderdaad wel even uitzoeken wat dit is, zonde als dat ervoor zorgt dat je straks een defecte camera hebt. Eventueel zou je los nog een andere case kunnen bestellen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n SJ4000 mee in 't zwembad gehad om de kleine te filmen. Als m'n vrouw naderhand (bij 't bekijken van de filmpjes) zegt dat 't een meerwaarde is, dan kun je ervan uitgaan dat 't goed zit
Helaas wel 'n paar druppeltjes aan de binnenkant van de case, ik kan zo 1-2-3 niet ontdekken waar 't naar binnen komt. De camera kan natuurlijk wel tegen 'n druppeltje, maar 't liefst zie ik helemaal niets binnenin.
Geluid komt trouwens af en toe binnen, vooral als je met de camera onder water gaat of tegen 'n rand stoot of zo. Echt leuk speelgoed!
Vanmiddag op de racefiets, dus dan gaan we de volgende filmpjes maken
Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
4-5 werkdagen na ontvangst van jou formulier heb je het pakketje bij je thuis (onder voorbehoud.)
[..]
Zou inderdaad wel even uitzoeken wat dit is, zonde als dat ervoor zorgt dat je straks een defecte camera hebt. Eventueel zou je los nog een andere case kunnen bestellen.
De huidige case zou je aan de buitenkant kunnen insmeren met zeep bijvoorbeeld en dan kijken waar het begint te borrelen (zou moeten werken volgens mij)
Zou het inderdaad van buiten naar binnen doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?
Kan je niet gewoon wat papier / zoiets aan de binnenkant doen, en dan wat kleurstof in het water? Dan zie je vanzelf waar op het papier in je case het lekt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?
Waar haal ik kleurstofquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon wat papier / zoiets aan de binnenkant doen, en dan wat kleurstof in het water? Dan zie je vanzelf waar op het papier in je case het lekt.
Dat vraag ik mij ook al een tijd af (nooit op google gekeken)quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar haal ik kleurstof
Niet in China, dat duurt me te lang
Bietensap kan je gebruiken als kleurstofquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar haal ik kleurstof
Niet in China, dat duurt me te lang
En de andere klassieker: Spinazie.quote:
1 | YC********YW |
http://www.yw56.com.cn/english/DIY.aspquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En de andere klassieker: Spinazie.
Shiz; ik heb begrepen dat de DJI Phantom niet meer doorgaat; maar als je je toch niet meer kunt bedwingen:
Eachine Light L250 5.8G 250mW VTX FPV Transmitter For Gopro 3![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En gister weer wat spul besteld, een weer zo'n nietszeggende tracking die niet te tracken valt![]()
![]()
[ code verwijderd ]
Over multirotors gesproken. Het is zomer. Doe us verder bouwen en vliegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En de andere klassieker: Spinazie.
Shiz; ik heb begrepen dat de DJI Phantom niet meer doorgaat; maar als je je toch niet meer kunt bedwingen:
Eachine Light L250 5.8G 250mW VTX FPV Transmitter For Gopro 3![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En gister weer wat spul besteld, een weer zo'n nietszeggende tracking die niet te tracken valt![]()
![]()
[ code verwijderd ]
Nope.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef rene90 het volgende:
http://www.yw56.com.cn/english/DIY.asp
Ook niet hier?
I know, I knowquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Over multirotors gesproken. Het is zomer. Doe us verder bouwen en vliegen.
Met de Ipad in elk geval perfect. En bij Bg in de aanbieding voor 26 dollar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie heeft hier die Earson ER151 ?
Werkt dat een beetje prima met een iphone 5s?
Is het geluid ok? Net bij de mediamarkt geweest, maar daar betaal je voor zo'n kleine JBL al 120 euro.
Las dat er ook replica's van zijn. Dus dat is een beetje zoeken.
Zoekfunctie van fok is een beetje ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |