Ik dacht dat die van BG nep was?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:28 schreef Gunny het volgende:
[..]
Met de Ipad in elk geval perfect. En bij Bg in de aanbieding voor 26 dollar.
Hebben inderdaad ook een neppe batch gehad, maar dat was 1 batchquote:
Banggood is wel eens traag, hangt heel erg samen met het tijdstip dat je bezoekt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
http://www.banggood.com/order_tracking.php
Bij iedereen zo traag? Dood aan te ergeren hoe sloom die site soms is.
Geen ervaring met Iphone maar wel met de Jiayu G4S en de HTC One X.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Met kortingscode is die earson nu 18 euro .
Ik geloof dat er heel even signalen waren van neppe, maar foto's of andere bewijzen heb ik er nooit van gezien hier. Als ik het me goed herinner had het zogenaamd iets te maken met het wel of niet moeten invoeren van een pairingkey.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef Downstar het volgende:
Nep earson batch?
dan heb ik wat gemist?..
of was dat die versie met verbeterd klepje?
Als je iemand in Duitsland weet die wil doorsturen:quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef remcosw het volgende:
Iemand ervaring met goedkope e-readers?
Ben er naar op zoek, zo'n 40-50 euro max als dat kan.
Moet leuk blijven als cadeautje.
Had deze net inderdaad geprobeerd af te rekenen, maar moet via Duitsland.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:37 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Als je iemand in Duitsland weet die wil doorsturen:
http://www.amazon.de/dp/B007HCCOD0/ref=sa_menu_kdpsz4
Een echte aanrader.
Ik heb ook de Steel Gun bestelt maar hij is op dit moment nog niet leverbaar via Banggood. Nog maar even wachten dus tot hij er wel is. Toen ik ze vroeg wanneer hij leverbaar zou worden kreeg ik alleen de reactie of ik een refund wou hebben...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:05 schreef Waffle het volgende:
Ik heb de steel gun besteld, maar was niet op voorraad bij BG. Ervaringen van vrienden met iPhone en earson zijn gewoon goed. Vriend van me had hem mee naar Mali en ding heeft overuren daar gedraaid.
Dat heb ik ook hier gevraagd voordat ik de Earson ging bestellen. De conclusie was dat BG een OEM versie levert en DX een retail versie (inclusief doos). En wat Downstar zegt klopt, beide shops leveren de ES-151A -> verbeterd klepje! Op GOT staan de verschillen tussen de twee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:28 schreef N22 het volgende:
Ik geloof dat er heel even signalen waren van neppe, maar foto's of andere bewijzen heb ik er nooit van gezien hier. Als ik het me goed herinner had het zogenaamd iets te maken met het wel of niet moeten invoeren van een pairingkey.
Vraag me inderdaad af of het niet gewoon de ER151-A was die voor nep werd aangezien.
Maar van 'neppe' earsons is dus toch geen sprake ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:22 schreef NX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hier gevraagd voordat ik de Earson ging bestellen. De conclusie was dat BG een OEM versie levert en DX een retail versie (inclusief doos). En wat Downstar zegt klopt, beide shops leveren de ES-151A -> verbeterd klepje! Op GOT staan de verschillen tussen de twee.
Stja, wat is nep als het model van Earson namaak is van zo'n Hercules ding.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:44 schreef N22 het volgende:
[..]
Maar van 'neppe' earsons is dus toch geen sprake ?
hercules rebrand die earson toch ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef davedavy het volgende:
[..]
Stja, wat is nep als het model van Earson namaak is van zo'n Hercules ding.
De Earon's are the real thing. Zie hier de website van de fabrikant: http://www.earson-audio.com///index.php?lang=enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |