die lagen maandag ook bij de action....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef klm1234 het volgende:
[ afbeelding ]
met welke zoekterm in het engels kan je deze vinden?
Tweede rechts en dan 100 meter rechtdoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef klm1234 het volgende:
[ afbeelding ]
met welke zoekterm in het engels kan je deze vinden?
Kun je niet beter de aankoop via ebay doen en dan de betaling via PayPal? Dan wordt het geld pas naar hem overgemaakt zodra jij de ontvangst hebt bevestigd. Anders zou hij idd een webshop oud moeten zijn voor PayPal om te kunnen storneren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:47 schreef revpolen het volgende:
Ok voel me na al die jaren ineens een n00b!
Zit al tijdje te mailen met een Chinees betreft een groot zwaar iets. wat ik hier heen wil halen. Nu ben ik met de prijs overeen gekomen . De persoon wou niet via aliexpress of zo betaald worden maar enkel per bank ( ivm fee voor aliexpress.. Daar kan ik me wat bij voorstellen) dus gemaild dat ik wil betalen met paypal. En hier is die mee akkoord! Opzich geen probleem natuurlijk... Maar stel de loempia levert niet? Kan ik dan ook mijn geld wat ik "over heb gestort" terug halen? Of enkel als het voor aanschaf van iets is. ( eBay/webshop )
Ah! Dus moet hem een betalings verzoek laten maken, en niet zo over storten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:05 schreef shiznuts het volgende:
eBay+PayPal is double bagging it.
Bij alleen PayPal kun je wel een bedrag zenden als transactie waar een dienst of product tegenover staat. Zo heb ik laatst ook uit Shanghai een lens turbo focal reducer besteld. Komt het niet aan kun je je in dat geval nog beroepen op de PayPal-bescherming. Tenzij je het gewoon als persoonlijk transactie hebt overgemaakt... Moet je dan ook niet doen.
Dat denk ik niet eerlijk gezegd. De CC heeft geld gegeven aan paypal om de dienst te leveren dit door te sturen naar een verkoper, dus CC heeft niet direct iets te maken met die verkoper. Of althans, dat is zoals ik het opvat. Via CC aan aliexpress is wel weer het geval dat je het geld kan terugkrijgen omdat de CC direct aan het verkopende orgaan betaald.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:06 schreef revpolen het volgende:
En anders.. Mijn paypal is gekoppeld aan mijn cc. Dus niet ontvangen is geld terug bij MasterCard?
Dan wordt het een zakelijke transactie, waarbij de Chinees in kwestie volgens mij ook een zakelijk fee moet gaan betalen. Daarom was mijn idee -> de eBay + PayPal combi, die kun je consumer2consumer 'gratis' doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:08 schreef shiznuts het volgendaan de:
Nou ja, betalingsverzoek. PayPal heeft gewoon een rekeningssysteem.
En je kan ook prima zelf geld zenden als je maar aangeeft dat het gaat om een transactie waar iets tegenover staat.![]()
Ja, in his defense.. Leverancier stuurt een paar genuine powerbanks op, hij verkoopt deze, en de volgende shipment vanuit zijn leverancier is imitatie. Bij een beetje goeie imitatie zie je het vershil zo goed als niet, zeker als het aankomt op een logotje wat hier of daar 2 milimeter op een andere plek zit, of nog erger, een andere PCB layout welke je alleen kan zien door een product open te slopen. Droevig maar waar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:47 schreef rene90 het volgende:
Geld van aliexpress seller terug met fake powerbank "i think i was misguided by my supplier"
Knuppel.
Sure, maar dan moet je niet beweren dat het genuine dingen zijn. Je kan heel simpel checken of hij nep / echt is, onder andere door het MI logo op usb kabel die er niet hoort te zitten en wat andere kenmerken. Ook usb kabel gewoon er dubbel insteken en kijken of de ledjes uit blijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, in his defense.. Leverancier stuurt een paar genuine powerbanks op, hij verkoopt deze, en de volgende shipment vanuit zijn leverancier is imitatie. Bij een beetje goeie imitatie zie je het vershil zo goed als niet, zeker als het aankomt op een logotje wat hier of daar 2 milimeter op een andere plek zit, of nog erger, een andere PCB layout welke je alleen kan zien door een product open te slopen. Droevig maar waar.
Is het niet te doen om gewoon je eigen formaten uit te snijden?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:45 schreef larry_flynt het volgende:
Ruzie met eBay verkoper. Draagkoffer voor sj4000 heeft andere indeling dan op zijn foto en mijn sj4000 past er niet in. Dus ik stuur foto's en zo, gelooft die knuppel mij nog steeds niet en snapt niet wat er fout aan is....
De indeling alleen al is helemaal anders! Dt is zo te zien op de foto's....
Vind ik zonde! Ik heb expres eentje gekocht waar de aj4000 precies inpastquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is het niet te doen om gewoon je eigen formaten uit te snijden?
Foto maken met SJ4000 er boven op gelegd, in het rood erbij aangeven met pijltjes in paint DOES NOT FIT.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:45 schreef larry_flynt het volgende:
Ruzie met eBay verkoper. Draagkoffer voor sj4000 heeft andere indeling dan op zijn foto en mijn sj4000 past er niet in. Dus ik stuur foto's en zo, gelooft die knuppel mij nog steeds niet en snapt niet wat er fout aan is....
De indeling alleen al is helemaal anders! Dt is zo te zien op de foto's....
Je hebt dan wel de SJ4000 al in de koffer gehad en daar een foto van toegestuurd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:55 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb echt al 3 keer foto's gestuurd en krijg steeds zulke berichten=
Bericht van verkoper:
"OK, Please send your SJ4000 into the bag, and then the picture to me, If you say the truth, Waiting for your photos!"
Stomme rijstenkoker!
Jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hebt dan wel de SJ4000 al in de koffer gehad en daar een foto van toegestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |