shizquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh. Paar uur geleden had ik geen benul van verrekijkers. Gewone verse research, eigenlijk niet eens voor mezelf.
En i.p.v. dat verder verloren te laten gaan dacht ik, hmm, 'k zal het us posten. Heeft iemand misschien wel wat aan.
Niet dat ik ondertussen zelf niet stiekem benieuwd ben en er vast ook wel een of twee ga halen ook.
Die dingen kunnen trouwens best nog wel wat wegen. Dus als je zoiets gewoon uit de EU wilt halen, Nikon en Olympus maken erg goeie; met bijvoorbeeld een Aculon haal je echt iets moois in huis (als ik de reviews op Amazon.co.uk/.de lees).
Weet niet of je hem al gehaald hebt maar bij DX is het Xiaomi spul momenteel in de aanbieding:quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:11 schreef Lux62cg het volgende:
[..]
Ah, oke, super! Ga hem dan maar bij Chinabuye halen, daar is ie het goedkoopst. Bedankt voor de info:)
Heb je gelijk pleisters gekocht?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef The6thgate het volgende:
8 mesjes van Gilette Fusion binnen gekregen. 24 juli besteld voor 7,63 euro. Scheelt toch zo 15 euroBen benieuwd of ze kwalitatief minder zijn of niet, de verpakking lijkt i.i.g. hetzelfde.
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaringen met goedkope, kleine, projectors in china kopen? Of uberhaupt projectors? Wil een budget dingetje voor de leuk erbij maar weet niet precies waar ik op moet letten.
Nee. Seriously. Als je hem ergens bestel, probeer het dan via Mp4nation of zo. Das een site met goeie reputatie. DX zou ik zelf niet doen. Waarom? Nou, omdat er van de E6 fakes in omloop zijn, en DX in het verleden bij vrij veel producten opeens een batch fakes uit ging leveren. Mp4nation heeft gewoonweg betere quality control, dus zit je gewoonweg safer..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef MarkBroflovski het volgende:
Is dit een aanrader voor deze prijs? Wil via Mobiel/Mp3 speler gebruiken via koptelefoon Sennheiser![]()
http://www.dx.com/p/fiio-(...)-102124#.U-CPpWOdtzp
ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef The6thgate het volgende:
8 mesjes van Gilette Fusion binnen gekregen. 24 juli besteld voor 7,63 euro. Scheelt toch zo 15 euroBen benieuwd of ze kwalitatief minder zijn of niet, de verpakking lijkt i.i.g. hetzelfde.
die dingen kosten 12 eu in nl manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef Djurres het volgende:
Vandaag mn electrische sigaretten schieter binnengekregen. Meteen maar een geschil geopend want dit is echt teringzooi
Mn ma maakt altijd sigaretten met zon mascotte schieter en t leek dr handig.
Gekocht op Ebay, ik laat weten wat de verkoper doet
Als je even goed leest in de voorwaarden van DHL en de site kan je genoeg informatie vinden over hun "belasting" afhandeling. Als het goed is heb je ook bij de betaling een brief oid gekregen waar in staat dat je in beroep kan gaan tegen het bedrag etc. (y)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:27 schreef Boompje123 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende?
Ik heb een relatief goedkope telefoon gekocht via Dealsmachine (voorheen ahappydeal) voor een grand total van $61.90 (dit is telefoon van $40 + $21.90 shipping) = 46,50 Euro.
Verzonden via DHL Expedited
Vanochtend krijg ik bericht van m'n vader dat er een pakketje is aangekomen waarover hij nog 44 Euro moest betalen. Dat is dus ~95% van de waarde!
Ik ben niet zeker of Dealsmachine een waarde op het pakket heeft gezet, daar zou de fout kunnen zitten..
Ik was uit gegaan van 21% van het totaal bedrag + 13 Euro DHL kosten, maar dat is lang niet 44 Euro.
Hoe komen ze bij dit bedrag? Kan ik dit nog rechtzetten? Iemand een idee?
Dit gaat wel erg ver natuurlijk.
Dank voor de hulp
Dat ze het niet op voorraad hebben. Wordt dus wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Huh dit staat achter mijn DX pakketje bij Order Status 'BackOrder' wat betekend dat?
Godver ik wacht al anderhalf maandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:11 schreef Gunny het volgende:
[..]
Dat ze het niet op voorraad hebben. Wordt dus wachten.
Claim aanmaken en ergens anders bestellen misschien? Je bent die 45 dagen zo voorbij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik wacht al anderhalf maand
Het standaard risico van bij DX bestellenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik wacht al anderhalf maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |