DX.com aka Dealextreme staat er algemeen om bekend langzaam te zijn.. al jarenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Blocko het volgende:
Duurt wel lang voordat mijn Rimei krabber plus mesjes aankomen van DX.com
Zijn die gewoon standaard langzaam de laatste tijd ofzo? Banggood weet mijn spulletjes in 1 week tijd al bij mij thuis te krijgen.
1 week is wel uitzonderlijk snelquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Blocko het volgende:
Duurt wel lang voordat mijn Rimei krabber plus mesjes aankomen van DX.com
Zijn die gewoon standaard langzaam de laatste tijd ofzo? Banggood weet mijn spulletjes in 1 week tijd al bij mij thuis te krijgen.
vorige Zaterdag besteld, werd zondag verzonden zonder tracking, ook niet gekozen voor NL Direct. Kwam gisteren opeens de pakketbezorger met een pakketje langs van Banggood.quote:
Goed het te wetenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef l0lownkill het volgende:
Ben er vandaag achtergekomen dat de Awei es800m een wasmachine aankunnenZe werken nog prima en ruiken ook nog eens lekker fris
Ik zie een kaart met 'welcome to our store'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
En twee pakketjes die lagen te wachten bij terugkomst:
iPhone 4S - Tempered Glass Screen Protector en ELM327 Bluetooth OBD2 Scanner v2.1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ODB ding heb ik ook, wel gekocht nooit zinnig gebruiktquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
En twee pakketjes die lagen te wachten bij terugkomst:
iPhone 4S - Tempered Glass Screen Protector en ELM327 Bluetooth OBD2 Scanner v2.1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een AliExpress-shop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zie een kaart met 'welcome to our store'.
Welke webshop was dat?
Ik heb er ook nog nooit één gehad, dus het is een probeersel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat ODB ding heb ik ook, wel gekocht nooit zinnig gebruikt![]()
Tempred glass protectors heb ik ook nog onderweg, ben zelf voor deze protectors gegaan. Ben benieuwd wat de kwaliteit is voor die prijs. (Bestel meestal iets duurdere protectors). Betaalde voor 3 stuks $5 met best offer.
Zijn overigens niet voor mij zelf maar voor andere mensen. Die moesten ook maar eens een glazen protector proberen (aangezien ik die dingen zo de hemel in prijs).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol. Ook die sexdolls die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.
hmm.. heb je nog links?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol. Ook die sexdolls die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler links? gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol links?. Ook die sexdolls links? die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.
Nee, geen links. Wel wat rechts.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, ik lig echt in een deuk op dhgate. Wat een sexpoppen verkopen ze daar.
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.dhgate.com/pro(...)69179283.html#s2-5-1|4064391733
bump shizz jij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:01 schreef MrNiles het volgende:
Iemand al een keer een lightbulb besteld die met wifi te bedienen is?
Tuurlijk. Elke USB-oplader moet werken, verschilt alleen soms in oplaadsnelheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:52 schreef ajaxboy het volgende:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de Earson ES-151A op te laden via netstroom? Wat voor soort adapter zou je dan moeten hebben? Zou je die van bijvoorbeeld Apple kunnen gebruiken?
Ik doe gewoon die van mijn mobiele telefoon. werkt primaquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:52 schreef ajaxboy het volgende:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de Earson ES-151A op te laden via netstroom? Wat voor soort adapter zou je dan moeten hebben? Zou je die van bijvoorbeeld Apple kunnen gebruiken?
Gewaagde move man, je loopt op deze manier natuurlijk 100 punten mis om Kwaliteits Fok!ker van het jaar te wordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, geen links. Wel wat rechts.
Deeltje #305 ergens, was't niet?
dat foutje moet je bij DX herstellen..quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef MrNiles het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer totdat ik een trackingcode ontvang van DX of Banggood?
vorige week bestelling gedaan, maar nog geen code bij DX...of ben ik nu gewoon ongeduldig..er zit een foutje in mijn adres, het huisnummer is eraf gevallen, hopelijk kan ik dat bij PostNL herstellen, maar daar heb ik denk ik wel een trackingcode voor nodig
Bij Banggood kreeg ik de trackcode na 4 dagen de vorige keer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef MrNiles het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer totdat ik een trackingcode ontvang van DX of Banggood?
vorige week bestelling gedaan, maar nog geen code bij DX...of ben ik nu gewoon ongeduldig..er zit een foutje in mijn adres, het huisnummer is eraf gevallen, hopelijk kan ik dat bij PostNL herstellen, maar daar heb ik denk ik wel een trackingcode voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |